Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοStayCasino - γενική συζήτηση

StayCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από sunnyblack19
|
5.064 προβολές 36 απαντήσεις |
|
1 2

Έκανα κατάθεση αλλά δεν βρίσκω το όνομα του δικαιούχου και δεν ταιριάζει η ώρα της μεταφοράς και δεν μου λένε το όνομα της τράπεζας. Είχα φτιάξει πολλά εκείνη την ημέρα, ίδια ποσότητα, σε διάφορα site. Τώρα μου έκλεισαν τον λογαριασμό και συνεχίζουν να μου ζητάνε το screenshot....αλλά η Revolut δεν το επιτρέπει...τους έστειλα φωτογραφίες και έγγραφα και συνεχίζουν να με ρωτάνε...οι απαντήσεις πάντα μετά από μια βδομάδα.. ..δεν έχω ξαναδεί τέτοιο χάος..πάνω από 200 που έκανα εγγραφή...

Αυτόματη μετάφραση:

What about if you look in your game log where the times of your activity are visible and you can find the exact time you made the deposit? Will that help, perhaps? Or you've done it already and it didn't help?🤔


I paid with a credit card, but the bank that issued the card does not allow refunds to it. As a result, I was required to use Interac or a bank account for a wire transfer instead. Previously, I made the mistake of using a wire transfer with another casino and ended up being charged a $15 fee

Yeah, understand.

Do they have the information about fees included on their website, or it depends on the payment provider?

Γεια σου! Προσπαθώ να πάρω μια πληρωμή από το Staycasino εδώ και περίπου δύο εβδομάδες. Έχω ανεβάσει τα έγγραφά μου αμέτρητες φορές και έλαβα επιβεβαίωση στη συνομιλία ότι όλα τα έγγραφα έχουν εγκριθεί. Ρωτάω στο chat κάθε μέρα και πάντα αναβάλλομαι και ζητάω χρόνο. Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
Mojo

Hello, since you're in this situation and it's been more than two weeks, I would probably go ahead and lodge a complaint here. ⬅️

That's exactly the time we give casinos, so they should be able to resolve it. If you are verified and therefore just waiting for a withdrawal then they should at least be able to tell you where the problem might be. 

So they didn't tell you anything? Did they reject your withdrawal or is it still there as pending? 

Jaro

Εκκρεμεί ακόμη, έχει απορριφθεί πολλές φορές, επομένως νέα έγγραφα έχουν υποβληθεί ξανά και ξανά. Το τελευταίο αίτημα ανάληψης έγινε μόλις πριν από 4 ημέρες - αχ, απορρίφθηκε ξανά σήμερα το απόγευμα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Mojo

Was the verification process finished, though?

If not, that could be the reason for canceling your request, I believe.

Maybe you should really file your complaint as Jaro suggested, so our team can look into all this and hopefully help you out.

What do you say?


Σήμερα έστειλα άλλη κίνηση τραπεζικού λογαριασμού με πληρωμή, αλλά νομίζω ότι πρέπει να κάνω καταγγελία. Τώρα έλαβα την απάντηση ότι αυτό δεν ήταν απαραίτητο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

Τώρα ξαναρώτησα . Η επαλήθευση ολοκληρώθηκε. Μου είπαν επίσης ότι δεν φταίει το καζίνο, αλλά ότι δεν ξέρουν ποιο είναι το πρόβλημα (δείτε την οθόνη). file

Αυτόματη μετάφραση:
Mojo

If you have passed the verification successfully, that is a good thing and I hope the casino will find out and solve what can be a problem with the rejections.

If you find out too, feel free to let me know.

Χθες έλαβα ένα email που έλεγε ότι η πληρωμή είχε ακυρωθεί λόγω τεχνικών δυσκολιών με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών. Είπαν ότι θα αναζητήσουν λύση. Δεδομένου ότι τα χρήματα πιστώθηκαν πίσω στον λογαριασμό παίκτη μου, ζήτησα ξανά την πληρωμή...

Αυτόματη μετάφραση:
Mojo

Thanks for the update. 

I don't know if it will exactly help if they have technical problems but we'll see. Did you try to ask them if they have a problem with withdrawals in general or just with the payment method you are trying to use? 🤔

Ρώτησα τώρα το καζίνο εάν θα ήταν καλύτερο να κάνετε ανάληψη των χρημάτων χρησιμοποιώντας διαφορετικό πάροχο υπηρεσιών πληρωμών. Δυστυχώς, έχω ήδη διαβάσει μια κριτική τους, όπου οι αναλήψεις αναστέλλονται λόγω προβλημάτων με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών. Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσατε να προσφέρετε άλλες επιλογές, νομίζω ότι το αίτημά μου θα ακυρωθεί ξανά. Έχω αρχίσει να απελπίζομαι.

Αυτόματη μετάφραση:
Mojo

So wait for an answer and see what they tell you. 

In the meantime, the complaint has progressed to the stage where we have contacted the casino, so it would be good if they clarified and updated the situation. 

So we'll see.

Νέα σχετικά με την πληρωμή μου.


Γράφετε ότι μπορώ να πληρώσω μόνο μέσω τραπεζικού εμβάσματος προς το παρόν, γιατί εδώ υπάρχουν "τεχνικές δυσκολίες".


---------------------


Μόλις έλαβα μια άλλη ενημέρωση:


Κοίταξα στο καζίνο και δεν υπάρχει ακόμα καμία απόρριψη. Τώρα ακύρωσα την ανάληψη και ζήτησα ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Στην αρχή έλεγε κάτι για την απόσυρση SEPA-Mifinity. Το ακύρωσα επειδή δεν έχω λογαριασμό Mifinity. Μπορώ να το πληρώσω απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό; Μετά δοκίμασα το επόμενο τραπεζικό έμβασμα και έγραφε ανάληψη τραπεζικού λογαριασμού. Ούτε εκεί έχω λογαριασμό. Θα πάει απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό και με αυτόν τον τρόπο;

------------------------

Σχόλια από το Staycasinochat:

«Πρέπει να καταθέσω ξανά χρήματα, μέσω άλλης μεθόδου, όπως η άμεση μεταφορά, για να μου τα πληρώσουν ξανά.


Τώρα λοιπόν πρέπει να καταθέσω ξανά χρήματα, μετά να τα αποσύρω ξανά αμέσως και θα μπουν απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό ή πρώτα σε έναν λογαριασμό Mifinity;


Δεν θέλω να δημιουργήσω έναν λογαριασμό Mifinity απλώς για να καταθέσω και μετά να αποσύρω ξανά χρήματα μέσω του Mifinity. Μάλλον θα πρέπει να επαληθεύσω ξανά τον εαυτό μου με το Mifinity για να μεταφέρω τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Έκανα άλλη μια ανάληψη χρησιμοποιώντας τη μέθοδο κατάθεσής μου.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Συγγνώμη αλλά αυτή η ύφεση αναφερόταν στο iwild casino...το οποίο ακόμα δεν έχω λύσει.

Δεν ξέρω πώς κατέληξε εδώ...το stay casino είναι πολύ σοβαρό...μαζί με το δίδυμο καζίνο του richard εξαιρετικά παιχνίδια και πολύ γρήγορες αναλήψεις..συνιστώ ανεπιφύλακτα...Ζητώ και πάλι συγγνώμη για την ύφεση που κατέληξε εδώ...αναφερόταν στο καζίνο iwild και στο δίδυμο καζίνο του..το χειρότερο από ποτέ και υποστήριξη και kyc...μείνετε μακριά.

Αυτόματη μετάφραση:

Συγγνώμη αλλά αυτή η ύφεση αναφερόταν στο iwild casino...το οποίο ακόμα δεν έχω λύσει.

Δεν ξέρω πώς κατέληξε εδώ...το stay casino είναι πολύ σοβαρό...μαζί με το δίδυμο καζίνο του richard εξαιρετικά παιχνίδια και πολύ γρήγορες αναλήψεις..συνιστώ ανεπιφύλακτα...Ζητώ και πάλι συγγνώμη για την ύφεση που κατέληξε εδώ...αναφερόταν στο καζίνο iwild και στο δίδυμο καζίνο του..το χειρότερο από ποτέ και υποστήριξη και kyc...μείνετε μακριά.

Αυτόματη μετάφραση:

Thank you for the explanation.

If you wish to write some updates regarding iwild, please do so here.👈

Νέα σχετικά με την πληρωμή μου.


Γράφετε ότι μπορώ να πληρώσω μόνο μέσω τραπεζικού εμβάσματος προς το παρόν, γιατί εδώ υπάρχουν "τεχνικές δυσκολίες".


---------------------


Μόλις έλαβα μια άλλη ενημέρωση:


Κοίταξα στο καζίνο και δεν υπάρχει ακόμα καμία απόρριψη. Τώρα ακύρωσα την ανάληψη και ζήτησα ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Στην αρχή έλεγε κάτι για την απόσυρση SEPA-Mifinity. Το ακύρωσα επειδή δεν έχω λογαριασμό Mifinity. Μπορώ να το πληρώσω απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό; Μετά δοκίμασα το επόμενο τραπεζικό έμβασμα και έγραφε ανάληψη τραπεζικού λογαριασμού. Ούτε εκεί έχω λογαριασμό. Θα πάει απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό και με αυτόν τον τρόπο;

------------------------

Σχόλια από το Staycasinochat:

«Πρέπει να καταθέσω ξανά χρήματα, μέσω άλλης μεθόδου, όπως η άμεση μεταφορά, για να μου τα πληρώσουν ξανά.


Τώρα λοιπόν πρέπει να καταθέσω ξανά χρήματα, μετά να τα αποσύρω ξανά αμέσως και θα μπουν απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό ή πρώτα σε έναν λογαριασμό Mifinity;


Δεν θέλω να δημιουργήσω έναν λογαριασμό Mifinity απλώς για να καταθέσω και μετά να αποσύρω ξανά χρήματα μέσω του Mifinity. Μάλλον θα πρέπει να επαληθεύσω ξανά τον εαυτό μου με το Mifinity για να μεταφέρω τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Έκανα άλλη μια ανάληψη χρησιμοποιώντας τη μέθοδο κατάθεσής μου.



Αυτόματη μετάφραση:

Apparently, the casino is telling you that if you want to withdraw by a certain method and you haven't deposited by that method, you will have to make the deposit. Obviously, based on what you say, you have more options, but if they specifically recommended one, I would probably agree and do it using that one.

So did he tell you the best thing to do would be to use Mifinity?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα