Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοStayCasino - γενική συζήτηση

StayCasino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από sunnyblack19
|
4.122 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 εβδομάδα

Έκανα κατάθεση αλλά δεν βρίσκω το όνομα του δικαιούχου και δεν ταιριάζει η ώρα της μεταφοράς και δεν μου λένε το όνομα της τράπεζας. Είχα φτιάξει πολλά εκείνη την ημέρα, ίδια ποσότητα, σε διάφορα site. Τώρα μου έκλεισαν τον λογαριασμό και συνεχίζουν να μου ζητάνε το screenshot....αλλά η Revolut δεν το επιτρέπει...τους έστειλα φωτογραφίες και έγγραφα και συνεχίζουν να με ρωτάνε...οι απαντήσεις πάντα μετά από μια βδομάδα.. ..δεν έχω ξαναδεί τέτοιο χάος..πάνω από 200 που έκανα εγγραφή...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

What about if you look in your game log where the times of your activity are visible and you can find the exact time you made the deposit? Will that help, perhaps? Or you've done it already and it didn't help?🤔


πριν από 1 εβδομάδα

I paid with a credit card, but the bank that issued the card does not allow refunds to it. As a result, I was required to use Interac or a bank account for a wire transfer instead. Previously, I made the mistake of using a wire transfer with another casino and ended up being charged a $15 fee

πριν από 1 εβδομάδα

Yeah, understand.

Do they have the information about fees included on their website, or it depends on the payment provider?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα