Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοStayCasino - γενική συζήτηση

StayCasino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από sunnyblack19
|
4.141 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το StayCasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Page is clearly laid out and one subject to use, you can quickly find what you are looking for

πριν από 3 έτη

Very good casino mi play every Day this casino most beautifullll

πριν από 3 έτη

Great casino and lots of good games to choose from,also great bonuses

πριν από 3 έτη

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2021. ΧΡΗΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙΤΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΑ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ !! Μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο !!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 3 έτη

Even when a casino closes your account and you have a positive balance there, they should send you the winnings (if you didn't win by breaching their terms and conditions).

πριν από 3 έτη

Θα πρέπει ... το εν λόγω καζίνο συνεχίζει να υπόσχεται επιστροφές χρημάτων που δεν γίνονται ποτέ! Η καταγγελία έχει ήδη ξεκινήσει εδώ και καιρό χωρίς καμία απάντηση. Τι γίνεται με ένα υπέροχο καζίνο 5 αστέρων!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 3 έτη

I'm sure that if it turns out you're right and the casino won't reply, it will influence their rating negatively.

πριν από 3 έτη

Δεν έχει απαντήσει ήδη εδώ και αρκετό καιρό σε αυτόν τον ιστότοπο, σήμερα το πρωί έστειλα ειδοποίηση πληρωμής και ενημέρωσα επίσης την αδειούχος εταιρεία Antillephone NV.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Πριν κατηγορήσω έναν παίκτη ότι χρησιμοποιεί VPN (κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωσή μου) δημοσίευσε δημόσια τα στοιχεία, έπαιζα στο διαδίκτυο για 20 χρόνια και δεν είχα ποτέ κανένα τέτοιο πρόβλημα! Επίσης ο καθένας παίζει όπως θέλει, το να κατηγορείς έναν παίκτη ότι έχει σχέδια είναι παράνομο και πραγματικά αξιολύπητο όταν το 90% του καζίνο κερδίζει πάντα μακροπρόθεσμα και το ξέρεις! Σας ενημερώνω επίσης ότι έλαβα μέρος της επιστροφής χρημάτων κατόπιν καταγγελίας με τον κάτοχο άδειας Antillephone NV. και ότι αυτή τη στιγμή με το Checkers NV έχω ανοιχτούς λογαριασμούς παιχνιδιών ως απόδειξη ότι δεν είναι απολύτως αλήθεια ότι χρησιμοποιώ φανταστικά VPN για να παίζω!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Nemokid
πριν από 3 έτη

It's actually interesting news that you received part of the money as a refund!

πριν από 3 έτη

This is unacceptable and very ugly from your casino, first you stop my livechat button, then when i find way and enter to chat and started to chat your support agent left the chat after lying me because i ask to check my account and to tell me is my account fully verified he said no and when i told him that before a couple of days i successfully go through the process of verification after uploaded more than dozen of documents i finally was fully verified and I was told that i could make withdraw now … but when i request the withdraw which was on 13.10 in the morning nothing happens and i can’t have a conversation with support in live chat and i wrote some emails but I didn’t receive any answer ??? Why you do this with your customers after they made a lot of deposits and now i can’t make a withdraw… 

Nemernani
πριν από 3 έτη

Hm, that sounds bad when a casino treats you this way. Please, submit a complaint here so we can try to help: https://casino.guru/complaints

Daniel
πριν από 3 έτη

Let’s wait for 1-2 days because yesterday soon after my post/comment here my lice chat button was worked normally and i chat with support and finally my account is fully verified ( they were pretty sure this time, i was told a couple of times) lets see if they will accept my withdraw from today in 1-2 days . Thanks

Nemernani
πριν από 3 έτη

Sure, let us know how it develops 🙂

πριν από 1 εβδομάδα

Hi guys. i' m exploring this casino., requesting withdrawal via interac and they are asking me to mandatory make another deposit via interac in order to have the right to withdrawal. their T&C do not mention nothing related to this issue. I request them to escalate this issue and the reply was the same. Identity fully verified from my end. Should i Open a complaint ?

petitgamer
πριν από 1 εβδομάδα

Well at the end i had to use the responsible gambling card. requested my account to be closed and they sent me the funds via interac as i requested before.

My review about this casino will be simple with some mix experiences.


petitgamer
πριν από 1 εβδομάδα

Usually in most online casinos, they have mentioned in their terms that deposits and withdrawals have to be made with the same payment method. Right?

So which payment method did you use to deposit?

We, of course, thank you for this contribution of yours as well. I believe that our users will find it interesting.

πριν από 1 εβδομάδα

Έκανα κατάθεση αλλά δεν βρίσκω το όνομα του δικαιούχου και δεν ταιριάζει η ώρα της μεταφοράς και δεν μου λένε το όνομα της τράπεζας. Είχα φτιάξει πολλά εκείνη την ημέρα, ίδια ποσότητα, σε διάφορα site. Τώρα μου έκλεισαν τον λογαριασμό και συνεχίζουν να μου ζητάνε το screenshot....αλλά η Revolut δεν το επιτρέπει...τους έστειλα φωτογραφίες και έγγραφα και συνεχίζουν να με ρωτάνε...οι απαντήσεις πάντα μετά από μια βδομάδα.. ..δεν έχω ξαναδεί τέτοιο χάος..πάνω από 200 που έκανα εγγραφή...

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 1 εβδομάδα

I paid with a credit card, but the bank that issued the card does not allow refunds to it. As a result, I was required to use Interac or a bank account for a wire transfer instead. Previously, I made the mistake of using a wire transfer with another casino and ended up being charged a $15 fee

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα