Καταλαβαίνω ότι είσαι θυμωμένος σε αυτή την κατάσταση.
Ωστόσο, το καζίνο εξακολουθεί να μην σας έχει δώσει έναν συγκεκριμένο λόγο για τον οποίο δεν θα πληρώσει τα κέρδη σας; Επομένως, εάν δεν έχετε επαληθευτεί σύμφωνα με το καζίνο, αλλά από την άλλη είπατε ότι το κάνατε όπως το πρώτο πράγμα όταν εγγραφήκατε στο καζίνο, προσπαθήσατε επίσης να ρωτήσετε ποια έγγραφα πρέπει να στείλετε; Εναλλακτικά, σας ζήτησε το καζίνο να προσκομίσετε τα απαραίτητα έγγραφα; Απλώς προσπαθώ να καταλάβω καλύτερα την κατάσταση.
Θα συνεχίσω να ενδιαφέρομαι για το πώς πάει το παράπονό σας και εάν ακούσετε περισσότερες πληροφορίες, φροντίστε να μας ενημερώσετε.
I understand that you are angry in this situation.
Nevertheless, the casino still hasn't given you a concrete reason why it won't pay out your winnings ? So if you are not verified according to the casino, but on the other hand you said you did it like the first thing when you joined the casino, did you also try to ask what documents you should send ? Alternatively, did the casino ask you to provide any necessary documents ? I'm just trying to understand the situation better.
I will continue to be interested in how your complaint is going and if you hear any further information, be sure to let us know.