Έχω μετακινήσει τις αναρτήσεις σας κάτω από αυτό το συγκεκριμένο καζίνο με το οποίο ασχολούμαστε.
Όσο για το κλείσιμο του λογαριασμού σας, βλέπω ότι το καζίνο μόλις έκλεισε τη συνομιλία σας όταν θέλατε να ρωτήσετε, κάτι που δεν είναι σωστό κατά τη γνώμη μου.
Σε ό,τι αφορά το ότι έχετε ειδοποιήσει άλλα τμήματα, θα ήθελα να μάθω πώς θα συνεχιστεί, γιατί είμαι περίεργος να μάθω τι άποψη θα πουν αργότερα.
Όσον αφορά την καταγγελία , είδα ότι έχετε ήδη καταφέρει να την υποβάλετε και νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό βήμα. Κρατήστε τα αποδεικτικά στοιχεία που έχετε γιατί μπορεί να είναι σημαντικά για την επίλυση της καταγγελίας σας, επομένως είναι πιθανό να τα παράσχετε εάν είναι απαραίτητο.
Προς το παρόν, πρέπει να περιμένουμε. Ελπίζω όλα να πάνε καλά.
I have moved your posts under this specific casino we are dealing with.
As for closing your account, I see that the casino just closed your chat when you wanted to inquire, which is not right in my opinion.
As far as the fact that you have notified other departments, I would like to know how it will continue, because I am curious to know what kind of opinion they will give later.
Regarding the complaint, I have seen that you have already managed to file it and I think that is the right step to take. Keep the evidence you have because it may be relevant in resolving your complaint, so it is possible that you will provide it if necessary.
For now, we have to wait. I hope everything will turn out well.
Αυτόματη μετάφραση: