ΦόρουμΚαζίνοSlots Ventura Casino - γενική συζήτηση

Slots Ventura Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 5 μήνες από ayllamota25
|
2031 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
ayllamota25
πριν από 5 μήνες

Have you tried to ask what could help when you say that from your side they are quite clear and purely visible ? 

However, Kristina has about 2 more days to answer, so if nothing changes, she will try to help you as best as she can. So would it be possible to be patient for a while ? 

πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, θα ήθελα να μάθω αν τα slots ventura είναι αξιόπιστα και έχει κανείς απόδειξη πληρωμής; Θέλω να καταθέσω τα χρήματα για να ζητήσω την ανάληψη αλλά φοβάμαι, θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Μαγιάρα, μην πληρώνεις. Επομένως. Το δικό σου θα γίνει με τον ίδιο τρόπο όπως το δικό μου, έκανα ένα ποσό με το μπόνους και το κατέθεσα για να κάνω την ανάληψη, θα χρειαστώ 6 εργάσιμες ημέρες για να ενημερώσω για την ανάληψη μου, μετά από αυτό, ακύρωσαν την ανάληψη και εξασφάλισαν τα χρήματα, και το επέστρεψα στο υπόλοιπο του λογαριασμού μόνο το ποσό που κατέθεσα, όταν τηλεφώνησα στο ψεύτικο chat ότι δεν ακολουθούσα τους κανόνες..

Αυτό είναι άτακτο, αυτό το καζίνο δεν πρέπει και δεν λειτουργεί.

Αυτόματη μετάφραση:
mayaradocarmopereira
πριν από 3 μήνες

Δεν πληρώνεις, σου ζητάει κατάθεση, για να αποδεσμευτεί η ανάληψη, θέλει 5 μέρες για ενημέρωση, μετά ακυρώνει την ανάληψη και σου κρατάει τα λεφτά, και λέει ότι παραβήκες τους κανόνες. Και διαγράψτε τον λογαριασμό σας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα, θα ήθελα να μάθω αν τα slots ventura είναι αξιόπιστα και έχει κανείς απόδειξη πληρωμής; Θέλω να καταθέσω τα χρήματα για να ζητήσω την ανάληψη αλλά φοβάμαι, θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, I saw that the casino has a pretty low safety index so I would be careful with this casino. 

However, as far as the withdrawal is concerned, it will probably be a verification deposit. How high of a deposit should it be ? Have you already verified the account ?

Let me know.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 3 μήνες

Μαγιάρα, μην πληρώνεις. Επομένως. Το δικό σου θα γίνει με τον ίδιο τρόπο όπως το δικό μου, έκανα ένα ποσό με το μπόνους και το κατέθεσα για να κάνω την ανάληψη, θα χρειαστώ 6 εργάσιμες ημέρες για να ενημερώσω για την ανάληψη μου, μετά από αυτό, ακύρωσαν την ανάληψη και εξασφάλισαν τα χρήματα, και το επέστρεψα στο υπόλοιπο του λογαριασμού μόνο το ποσό που κατέθεσα, όταν τηλεφώνησα στο ψεύτικο chat ότι δεν ακολουθούσα τους κανόνες..

Αυτό είναι άτακτο, αυτό το καζίνο δεν πρέπει και δεν λειτουργεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello, I saw that you also had a complaint filed with us, which ended up with the casino not trying to resolve your problem and they got black points, which I'm sorry about. 

Are you still trying to communicate with the casino and get the money or have you given up ?

However, did you try to lodge a complaint with the authority as Tomas advised you in your complaint ? 

πριν από 1 μήνα

STAY AWAY FROM SLOTSVENTURA AT ALL COSTS! I had a $5 no deposit bonus for registering. It was a 60x playthrough ($300) and I completed it with $240 left in my account. As soon as the playthrough was done it said "congratulations" then my balance went to zero. I went to customer support prior to starting the bonus playthrough to see what the terms were. All they said was look at the terms and conditions on the page. I then went back after I was done to see where my winnings went and they spent 30 minutes circling there answers saying "please wait your time is valuable to us." They then said we’ve forwarded your case to a relevant department. It’s been 4 days now and I still haven’t heard anything regarding my winnings. Everytime I go back they tell me to patiently wait for 15 minutes just to say it’s forwarded to relevant department. DO NOT USE ANY BONUSES FRON THIS CASINO. How they just made my balance go to zero like that is EXTREMELY SUSPICIOUS. STAY AWAY FROM THIS SCAM!

Varghese98
πριν από 1 μήνα

Hello there. To tell you the truth, from our experience here, it may take a few days, but sometimes even few weeks to get everything checked. Especially if they are suspicious about some violations and the game provider needs to be dragged into all the investigations, as I could call it. I am surely not saying that this is your case, nor that you have violated some rules, of course. Even a slight suspicion has to be checked, though. I hope everything will be cleared soon and you will be able to get to your money. Please keep us updated about all this, we'll wait for your news.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα