Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSlots Ventura Casino - γενική συζήτηση

Slots Ventura Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από ayllamota25
|
4.768 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Slots Ventura Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Προσοχή παιδιά, αυτό το site δεν πληρώνει.

Έκανα ένα ποσό με μπόνους, ζήτησα την ανάληψη και μετά έστειλα αμέσως τα έγγραφα με email, και έχουν περάσει περισσότερες από 5 ημέρες και τίποτα να πληρώσω. Πάντα βρίσκει δικαιολογίες για να μην πληρώσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έκανα ένα ποσό με μπόνους εγγραφής, έκανα την ανάληψη και έστειλα τα έγγραφα με email.

Αλλά έχουν περάσει πάνω από 5 μέρες, και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επαλήθευση, και η απόσυρσή μου, επικοινωνήστε, πάντα έρχονται με δικαιολογίες, για να μην πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
ayllamota25
πριν από 1 έτος

Hey, could you also please tell me what casino you are writing about ? 

However, I would like to point out that we give casinos 14 days to complete the withdrawal and the account verification process, so there is no need to be skeptical and think negatively yet. As far as the verification is concerned, the casino takes care of such a procedure. You haven't received any reply yet ? You will have to go through this step first in order to be able to make a withdrawal, so try to be patient and keep us updated on how things are going. Would that be possible ?  

πριν από 1 έτος

Το όνομα του καζίνο και των κουλοχέρηδων Ventura,

Μόλις κοίταξα το email εδώ, και ακύρωσαν την ανάληψη μου και επέστρεψαν στον λογαριασμό μου μόνο το ποσό των 30$ το ποσό που κατέθεσα για να αποδεσμεύσω την ανάληψη, αυτό είναι ένα αστείο, σωστά;

Αυτό το κάνει δύσκολο,

Καζίνο σαν κι αυτά δεν θα έπρεπε καν να κυκλοφορούν στην αγορά, έλλειψη σεβασμού για τους χρήστες,

Παρακαλώ βοηθήστε με να λύσω αυτό το πρόβλημα,




Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 1 έτος
Αιτία: Removing blank space
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hd

ayllamota25
πριν από 1 έτος

Thanks for the information and I've put your posts under the casino in question. 

Regarding your withdrawal and the fact that it was cancelled and the casino only gave you $30, did they tell you the reason ? Did you play with the bonus or not ? 

ayllamota25
πριν από 1 έτος

That's an unpleasant situation. Anyway, it is good that you have shared your experience. I can see that you have already described your issue in another thread and filed a complaint. I am sure Kristina will try to help you out and do her best as always.

Fingers crossed for the bests outcome.

Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι, μου έστειλαν ένα email λέγοντας εγγραφή και κέρδισα 50 δωρεάν περιστροφές, όταν δέχτηκα και κέρδισα ένα ποσό με αυτές τις 50 περιστροφές, και εκπλήρωσα το rollover σχεδόν 2 χιλιάδων όταν πήγα να κάνω την ανάληψη μου ζήτησαν το ελάχιστο κατάθεση. , για να αποδεσμεύσω την ανάληψη, έκανα την κατάθεση, μετά έκανα την ανάληψη και έστειλα τα έγγραφα με email γιατί ξέρω ότι θα τα χρειαστώ, αλλά μετά από σχεδόν 4 μέρες και τόση επιμονή, αποφάσισαν να κάνουν αυτό το κόλπο.

Αυτόματη μετάφραση:
ayllamota25
πριν από 1 έτος

In this case, it looks like you will first need to successfully complete the account verification to be able to withdraw. Basically, what you described is the normal procedure as it usually happens in most casinos. I would also like to add that there is no need to be skeptical when it only takes a couple of days, because we give casinos 14 days to resolve this process. 

However, are you in contact with the casino to inform yourself how your verification is going ? Could you let us know when it is successful or if there are any problems ? I will be waiting. 

Jaro
πριν από 1 έτος

fileinda nao

Jaro
πριν από 1 έτος

Μου είχαν πει την ημέρα που έκανα την ανάληψη, ότι μέσα σε 24 ώρες είχε γίνει ο έλεγχος εγγράφων εδώ και μέρες και τίποτα μέχρι στιγμής

Αυτόματη μετάφραση:
ayllamota25
πριν από 1 έτος

I see you haven't moved anywhere yet in the context of verification. Have any documents been rejected or are you still waiting for the result ? I understand that this is not the most pleasant, but the casino has 14 days for this process as mentioned above, so if nothing is resolved and the casino is not able to verify you, our team will try to help you, since you have a complaint already filed. In the meantime, we will have to wait. 

πριν από 1 έτος

Έτσι, θέλω απλώς να πάρω τα χρήματα που κέρδισα και δεν με πλήρωσαν

Αυτόματη μετάφραση:
ayllamota25
πριν από 1 έτος

I understand that you want to get your money, but unless you're verified it's probably not going to work. That's why it's wise to be patient and maybe even answer questions. 

So do you only have the documents in a state of verification or have there been some rejections? Has the casino still not responded in the context of account verification? 

πριν από 1 έτος

Μόλις επικοινώνησα μαζί τους, μου είπαν ότι τα έγγραφά μου δεν ήταν καλά και έστειλα τα έγγραφα με τις καλύτερες εικόνες και τα σωστά έγγραφα που μου ζήτησαν και ότι δεν θα με πληρώσουν επειδή έκανα παρατυπία, αυτό είναι ψέμα.

Έχουν περάσει περισσότερες από 5 εργάσιμες ημέρες από τότε που έστειλα αυτά τα έγγραφα, τώρα λέει ότι δεν εγκρίθηκε,

Αυτόματη μετάφραση:
ayllamota25
πριν από 1 έτος

Did you also ask why they were not approved and what specific problem occurred when you provided them ?

I would also like to know what does it mean that you committed "an irregularity" is it something specific why the casino said that it will not pay you ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Είπαν ότι οι εικόνες ήταν κακές, και κοίταξα το email που τους έστειλα, οι εικόνες ήταν υπέροχες, και για την απόσυρση λένε ότι παραβίασα έναν κανόνα, που σημαίνει ότι δεν παραβίασα τίποτα, μόνο για να μην πληρώσω ,

Αυτόματη μετάφραση:
ayllamota25
πριν από 1 έτος

When they said that documents were wrong, did they mean some kind of resolution that they are not well visible or something else ? 

Anyway, how long has this whole situation been going on ? I think that slowly the 14th day will be approaching and our team will try to help you in your situation if nothing moves on by then.

πριν από 1 έτος

Είπαν ότι οι φωτογραφίες είχαν κακές εικόνες, ναι, έχουν περάσει περίπου 15 μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα