Γεια, έχω μετακινήσει την ανάρτησή σας κάτω από το καζίνο για το οποίο μιλάτε.
Τέλος πάντων, όσον αφορά τους όρους μπόνους, τι έχετε συναντήσει που είναι παραπλανητικό;
Παρατήρησα ότι έχετε ήδη καταθέσει καταγγελία για αυτή την υπόθεση και περιμένουμε την απάντηση του καζίνο, οπότε αναρωτιέμαι πώς θα το αντιμετωπίσουν, παρόλο που δεν έχουν απαντήσει εδώ και 4 μέρες.
Ωστόσο, σας εύχομαι καλή τύχη και ελπίζω ότι όλα θα λυθούν σύντομα.
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
Anyway, as far as the bonus conditions are concerned, what have you come across that is misleading ?
I noticed that you have already filed a complaint about this case, and we are waiting for the casino's response, so I wonder how they will deal with it, even though they haven't responded for 4 days.
Nevertheless, I wish you the best of luck and I hope that everything will be resolved soon.
Αυτόματη μετάφραση: