τότε μην τα παίρνετε για προστασία λέγοντας ότι εξαρτάται από τον πάροχο πληρωμών εάν το καζίνο προφανώς κάνει πλάκα!
then don't take them for protection by saying it's up to the payment provider if the casino is obviously just kidding!
dann nehmen sie sie auch nicht in schutz in dem sie sagen es liet am zahlungsanbieter wenn das casino offensichtlich nur verarscht!
Το καζίνο απαντούσε εδώ στο φόρουμ σε καθημερινή βάση και ορισμένοι παίκτες επιβεβαίωσαν τις πληρωμές των αναλήψεών τους. Ούτως ή άλλως, αυτή τη στιγμή έχουμε 42 ανοιχτές καταγγελίες κατά του καζίνο, ο οποίος είναι εξαιρετικά μεγάλος, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι είναι καινούργιο. Θα προσπαθήσω να μάθω τι συμβαίνει. Αν καταφέρω να πάρω κάποια πληροφορία, θα ενημερώσω όλους εδώ.
The casino used to reply here on the forum on a daily basis and some players confirmed the payments of their withdrawals. Anyway, we have currently 42 opened complaints against the casino, which is enormously large number especially considering they're new. I'll try to find out what's going on. If I manage to get any info, I'll let everyone know here.
Πληρώθηκα από το Scattterhall την Τρίτη (τα χρήματα είναι σε τραπεζικό λογαριασμό). Και επιβεβαιώθηκε η πληρωμή από το Spinpirate και το Scatterhall σήμερα!
I got paid from Scattterhall on Tuesday (money is on bank account). And confirmed payout from Spinpirate and Scatterhall today!
Δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο. Πρέπει να βασίζεται στον πάροχο πληρωμών που χρησιμοποιείται για την επεξεργασία της πληρωμής. Τότε πιστεύω ότι έχει να κάνει και με τη χώρα διαμονής σας. Είναι μάλλον πιο προβληματικό να στείλεις τα χρήματα στη Γερμανία (λόγω κανονισμών) παρά σε άλλες χώρες.
I don't think it's random. It must be based on the payment provider that is used to process the payment. Then I believe it has something to do with your country of residence as well. It's probably more problematic to send the money to Germany (due to regulations) than to other countries.
επιβεβαιωμένος? - Ναί
επί πίστωση? όχι 😅
Είναι καιρός να γίνει κάτι γι' αυτό.
Δεν λαμβάνετε πια κανένας από εσάς spam email με μπόνους scatterhall; Δεν το κάνω πια
από spinpirate αλλά σχεδόν κάθε μέρα 🤣
confirmed? - yes
on account? no 😅
It's about time something was done about it.
Are any of you no longer getting scatterhall bonus spam mails? I do not anymore
from spinpirate but almost every day 🤣
bestätigt?- ja
am konto? nein 😅
wird halt an der zeit, dass was dagegen unternommen wird.
Kriegt jetzt eigentlich von euch auch noch wer keine scatterhall bonus spam mails mehr? ich nicht mehr
von spinpirate aber fast täglich 🤣
Και αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο οι ενδιαφερόμενοι παίκτες επικρίνουν τον γκουρού του καζίνο ότι δεν παρενέβη. Τα επιχειρήματά σας ακούγονται ότι το καζίνο δεν πρέπει να κατηγορηθεί για τα προβλήματά του με τον τρίτο πάροχο πληρωμών. Αλλά συμβαίνει το αντίθετο, δείχνει ότι αυτή η εταιρεία δεν είναι ικανή να λειτουργήσει ένα έργο όπως αυτό το οποίο θα πρέπει τελικά να επηρεάσει τη βαθμολογία του καζίνο. Οποιαδήποτε σοβαρή επιχείρηση θα πρέπει να μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα πληρωμής εντός 3 εβδομάδων.
Για πόσο, λοιπόν, ο γκουρού του καζίνο πιστεύει ότι τα παράπονα πρέπει να παραμένουν ανοιχτά, καθώς οι ανεπίλυτες καταγγελίες είναι ο μόνος τρόπος να επηρεαστεί η βαθμολογία του καζίνο; Το καζίνο θα μπορούσε να δημοσιεύει κάθε 7 ημέρες για να παρατείνει το χρονόμετρο χωρίς να προσπαθεί πραγματικά να λύσει κάποιο πρόβλημα και οι νέοι παίκτες θα εγγραφούν με βάση το γελοίο σκορ 7,2.
Όσο περισσότερο συνεχίζεται αυτό χωρίς κυρώσεις, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα χάσουν την εμπιστοσύνη τους στο Casino Guru και τις υπηρεσίες του.
And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.
So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.
The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.
Μόλις τσέκαρα τα παράπονα και τα περισσότερα είναι 1-2 εβδομάδων. Ακόμα και το δικό σου υποβλήθηκε πριν από 2 εβδομάδες. Δεν εκχωρούμε μαύρους πόντους για αυτό. Το θέμα είναι ότι εξετάζουμε τη δικαιοσύνη του καζίνο, όχι την ταχύτητα της διαδικασίας ανάληψης και συμφωνώ απόλυτα σε ορισμένους παίκτες μπορεί να μην αρέσει, επειδή η συνολική εμπειρία χρήστη είναι κακή εξαιτίας αυτού. Γι' αυτό συνιστώ όχι μόνο να ελέγχετε τη βαθμολογία φήμης, αλλά και τις κριτικές των χρηστών και, στη συνέχεια, την ενότητα παραπόνων όταν επιλέγετε ένα νέο καζίνο.
Κάντε κύλιση προς τα κάτω και ρίξτε μια ματιά στην απάντηση του καζίνο εδώ: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Φαίνεται ότι μέχρι στιγμής έχουν προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών, αλλά δεν σκοπεύουν να κλέψουν χρήματα από τους παίκτες. Αυτά γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, αλλά φυσικά, θα ελέγξουμε προσεκτικά πώς θα εξελιχθούν τα κρούσματα.
I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.
Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.
Έχετε τη δυνατότητα να κλείσετε μια υπόθεση ως άλυτη και αν το Scatterhall ή οποιοδήποτε καζίνο καταφέρει ακόμα να λύσει το πρόβλημα μπορείτε να ανοίξετε αυτήν την υπόθεση και να την επισημάνετε ως λυμένη!!!!
Αλλά αυτό που κάνετε είναι να υποστηρίζετε την τακτική καθυστέρησης αυτού του καζίνο!!!!
You have the possibility to close a case as unsolved and if Scatterhall or any casino still manages to solve the problem you can open this case and mark it as solved!!!!
But what you are doing is supporting the delaying tactics of this casino!!!!
Ihr habt die Möglichkeit einen Fall als ungelöst zu schließen und wenn es Scatterhall oder irgendein Casino noch schafft das Problem zu lösen diesen Fall zu öffnen und als gelöst zu makieren!!!!
Aber was ihr macht ist die hinhaltetaktik zu unterstützen von diesem casino!!!!
Θέλω απλώς να επισημάνω ότι δεν είναι η Radka που κλείνει ή ανοίγει ξανά υποθέσεις. Είναι άλλο τμήμα.
Δεν υποστηρίζουμε κανέναν. Το Scatterhall + Spinpirate είναι φρέσκα καζίνο, επομένως δεν μπορείτε καν να ισχυριστείτε ότι λαμβάνουμε καλή προμήθεια από αυτά. Απλώς προσπαθούμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει και να διασφαλίσουμε ότι οι παίκτες πληρώνονται, γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό στο τέλος της ημέρας.
I just want to point out that it's not Radka who closes or reopens cases. It's another department.
We don't support anyone. Scatterhall + Spinpirate are fresh casinos so you can't even claim that we receive good commission from them. We just try to figure out what's going on and make sure players get paid, because that's what matters the most at the end of the day.
Σε ποια παραμύθια πιστεύεις; Περιμένετε 30 ημέρες ή περισσότερες για μια πληρωμή.
Μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που μπορεί να ειπωθεί χωρίς αβεβαιότητα είναι ότι υπερασπίζονται το καζίνο. Προειδοποιήστε καλύτερα τους παίκτες να μην καταθέσουν άλλο.
Κανένα άλλο καζίνο δεν έχει συγκεντρώσει τόσες πολλές καταγγελίες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Κάθε φορά που ο εκπρόσωπος του Scatterhall λέει ψέματα στα πρόσωπα των παικτών και εκείνοι το χειροκροτούν, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τον τίτλο.
Απλώς συνεχίστε να παίρνετε τα χρήματα της θυγατρικής από το Scatterhall, αλλά το αργότερο όταν δεν βλέπετε πλέον ούτε ένα σεντ από το Scatterhall, κάτι θα συμβεί.
Γελοίο και αναιδές, δεν μπορείς να το συζητήσεις όμορφα αν είσαι ειλικρινής.
What fairy tales do you believe in? Wait 30 days or more for a payout.
By now the only thing that can be said in no uncertain terms is that they are defending the casino. Better warn players not to deposit anymore.
No other casino has collected so many complaints in such a short time.
Every time the Scatterhall representative lies to the players' faces and they applaud it, there's no other way to title it.
Just continue to take the affiliate money from Scatterhall, but at the latest when you don't see a cent from Scatterhall anymore, something will happen.
Ridiculous and cheeky, you can't talk about it nicely if you're honest.
An welche Märchen glauben Sie? 30 Tage und mehr auf eine Auszahlung warten.
Mittlerweile kann man nur ganz klar und deutlich sagen, daß sie das Casino in Schutz nehmen. Warnen sie lieber mal Spieler nicht mehr einzuzahlen.
Kein anderes Casino hat so viele Beschwerden in so kurzer Zeit gesammelt.
Jedes Mal lügt der Vertreter von Scatterhall den Spielern ins Gesicht und sie applaudieren dazu, anders kann man es nicht mehr betiteln.
Nehmen Sie nur weiterhin schön die Affiliate Gelder von Scatterhall an sich, aber spätestens wenn auch sie keinen Cent mehr von Scatterhall sehen dann tut sich was.
Lächerlich und eine Frechheit, das kann man nicht schön reden wenn man ehrlich ist.
Ρίξτε μια ματιά στις υποβληθείσες καταγγελίες: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation
Πόσα κρούσματα παλαιότερα των 30 ημερών βλέπετε; Τα παλιά έχουν πλέον επισημανθεί ως λυμένα. Οι περισσότερες περιπτώσεις είναι ηλικίας 1-2 εβδομάδων.
Δεν το καταλαβαίνω αυτό παιδιά. Δεν έχουμε σκοπό να περιμένουμε για πάντα, αλλά όταν πρόκειται για τον μεγάλο αριθμό υποθέσεων που έχουμε ανοίξει στον ιστότοπό μας, δεν είναι παλιές. Παρόλο που το ποσό είναι μεγάλο, πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε όπως κάθε άλλη περίπτωση που σχετίζεται με καθυστερημένες αναλήψεις. Δεν μπορούμε απλώς να το κλείσουμε μετά από μια εβδομάδα και να εκχωρήσουμε τα μαύρα σημεία όπως κάποιοι από εσάς επιθυμείτε.
Take a look at the submitted complaints: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation
How many cases older than 30 days do you see? The old ones are now marked as solved. The most of cases are 1-2 weeks old.
I don't get this guys. We have no intention to wait forever, but when it comes to the large amount of cases that we have opened on our website, they're not old. Even though the amount is large, we need to treat them as any other cases related to delayed withdrawals. We can't just close it after a week and assign the black points as some of you wish.
Η δεύτερη εβδομάδα ήδη. Crypto Δεν έχω λάβει ποτέ πληρωμές και δεν έχει υποβληθεί ακόμη σε επεξεργασία
The second week already. Crypto I have never received any payouts and it has not yet been processed
Die zweite Woche schon.Crypto habe ich bisher noch nie auszahlungen erhalten und bearbeitet wurde es auch noch nicht
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ΟΟΟΟΟ απαντούσαν κάθε μέρα!!!! Και ναι επιβεβαιώνουν τις πληρωμές αλλά μέχρι εκεί! δεν ωφελεί αν δεν πληρώσουν!
hahahahahahahahahahahaha
WOOOOO they answered every day!!!! And yes they confirm the payments but that's it! no use if they don't pay out!
hahahahahahahahahahahahaha
WOOOOO haben die täglich geantwortet!!!! Und ja die bestätigen die auszahlungen aber das wars auch! nutzt nix wenn sie nicht auszahlen!
Θα επικοινωνήσω τώρα, οπότε ξεκίνησα την πληρωμή μου τον Ιανουάριο και αυτήν τη στιγμή περιμένω επιβεβαίωση για την επόμενη πληρωμή από τις 24 Φεβρουαρίου. Οπότε έχει περάσει πάνω από ένας μήνας.
Γράφω στη ζωντανή υποστήριξη σχεδόν κάθε μέρα και οι απαντήσεις δεν έχουν νόημα και στοχεύουν να διευθετήσουν γρήγορα τον πελάτη χωρίς να μοιράζομαι τίποτα πραγματικά.
κάθε εβδομάδα λαμβάνουμε μόνο ένα μήνυμα από το scatterhall για τα παράπονά μας και είναι πάντα αντιγραφή και επικόλληση.
εάν θα μπορούσατε να λάβετε τουλάχιστον κάποιες εσωτερικές πληροφορίες που θα ήταν πολύ χρήσιμες, για παράδειγμα πώς θα αποφασίσουμε με ποια σειρά θα διεκπεραιωθούν τώρα οι "εκκρεμείς" πληρωμές ή γιατί υπάρχουν προβλήματα με τις πληρωμές στη Γερμανία/Αυστρία.
Θα ήταν πολύ πιο ομαλό για τη βάση παικτών και το καζίνο να είναι λίγο πιο διαφανή.
I'll get in touch now, so I started my payout in January and I'm currently waiting for confirmation for the next payout since February 24th. So it's been over a month.
I write to live support almost every day and the replies are meaningless and aim to quickly settle the customer without really sharing anything.
each week we only get one message from scatterhall on our complaints and they are always copy and paste.
if you could get at least some internal information that would be very helpful, for example how will we decide in which order the "backlogged" payments are now processed or why there are problems making payments to Germany\Austria.
It would be a lot smoother for the playerbase and the casino to be a little more transparent.
jetzt melde ich mich mal auch also begonnen mit meiner Auszahlung habe ich im Januar und aktuell warte ich auf Bestätigung für die nächste Auszahlung seit dem 24.02. Also schon über einen Monat.
ich schreibe fast täglich mit dem Live Support und die Antworten sind inhaltslos und zielen darauf ab schnell den Kunden abzuwickeln ohne wirklich etwas mit zu teilen.
jede Woche bekommen wir nur eine Nachricht von scatterhall auf unsere Beschwerden und immer sind sie copy und Paste.
wenn man zumindest Teil interne Informationen erhalten könnte wäre das sehr hilfreich zB wie wird entscheiden in welcher Reihenfolge die „zurückgestauten"Auszahlung jetzt bearbeitet werden oder warum es Probleme gibt Auszahlung nach Deutschland\ Österreich zu tätigen.
Es würde für die Playerbase und das Casino wesentlich reibungsloser sein wenn man etwas transparenter sein würde.
Τι θα λέγατε αν αφήσουν το MiFinity να χρησιμοποιηθεί ως πληρωμή όπως κάθε άλλο καζίνο και να το καταστήσουν διαθέσιμο για καταθέσεις; Εκκρεμεί εδώ και 5 εβδομάδες και δεν γίνεται καν αποδεκτό...
How about if they let MiFinity be used as a payout like any other casino and make it available for deposits? It's been pending for 5 weeks and it's not even accepted...
Wie wäre es wenn die mal MiFinity als Auszahlung benutzen lassen wie jedes andere Casino auch die das zur Einzahlung zu verfügung stellen? Seit 5 Wochen steht das als pending und nichtmal akzeptiert wird das...
Αυτές είναι οι απαντήσεις που θα λάβετε από τον κάτοχο άδειας Antillephone.
Ξέρω ότι ακούγεται σαν αστείο, αλλά έλαβα αυτήν την απάντηση μόλις πριν από λίγα λεπτά.
Το εγκληματικό επίπεδο αυτών των χαρακτήρων είναι ενοχλητικό.
Αποφύγετε λοιπόν να παίξετε σε καζίνο με άδεια Antillephone!!
These are the responses you will receive from the Antillephone licensor.
I know it sounds like a joke but I got this reply just a few minutes ago.
The criminal level of these characters is embarrassing.
So refrain from playing on licensed Antillephone casinos!!
Queste sono le risposte che riceverai dal licenziante Antillephone.
Lo so che sembra uno scherzo ma ho ricevuto questa risposta proprio pochi minuti fa.
Il livello criminale di questi personaggi è imbarazzante.
Quindi astenersi dal giocare sui casinò con licenza Antillephone!!
Btw αυτό που είναι αστείο είναι ότι εξακολουθούν να δέχονται νέες καταθέσεις, νέους παίκτες, ακόμα δημοσιεύουν καθημερινούς κωδικούς μπόνους, που τελικά θα οδηγήσουν σε ακόμη περισσότερα αιτήματα εξαργύρωσης, κάνοντας το ανεκτέλεστο όλο και μεγαλύτερο; Επίσης, δεν μπόρεσαν να επικοινωνήσουν με τον πάροχο πληρωμών τους από όπου πραγματοποιούνται όλες οι πληρωμές; Από Πέμπτη; Αυτό αρχίζει να γίνεται πολύ δύσκολο να το πιστέψει κανείς
Btw what’s funny is that they’re still accepting new deposits, new players, still posting daily bonus codes, that will eventually lead to even more cashout requests, making the backlog bigger and bigger? Also they haven’t been able to contact their payment provider where all the payments go through? Since Thursday? This is starting to get very hard to believe
Μόλις τσέκαρα τα παράπονα και τα περισσότερα είναι 1-2 εβδομάδων. Ακόμα και το δικό σου υποβλήθηκε πριν από 2 εβδομάδες. Δεν εκχωρούμε μαύρους πόντους για αυτό. Το θέμα είναι ότι εξετάζουμε τη δικαιοσύνη του καζίνο, όχι την ταχύτητα της διαδικασίας ανάληψης και συμφωνώ απόλυτα σε ορισμένους παίκτες μπορεί να μην αρέσει, επειδή η συνολική εμπειρία χρήστη είναι κακή εξαιτίας αυτού. Γι' αυτό συνιστώ όχι μόνο να ελέγχετε τη βαθμολογία φήμης, αλλά και τις κριτικές των χρηστών και, στη συνέχεια, την ενότητα παραπόνων όταν επιλέγετε ένα νέο καζίνο.
Κάντε κύλιση προς τα κάτω και ρίξτε μια ματιά στην απάντηση του καζίνο εδώ: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Φαίνεται ότι μέχρι στιγμής έχουν προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών, αλλά δεν σκοπεύουν να κλέψουν χρήματα από τους παίκτες. Αυτά γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, αλλά φυσικά, θα ελέγξουμε προσεκτικά πώς θα εξελιχθούν τα κρούσματα.
I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.
Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.
Για να ειμαι σαφης. Η καταγγελία μου σχετικά με το Scatterhall υποβλήθηκε στις 3 Μαρτίου και το αίτημα απόσυρσής μου δεν έχει διεκπεραιωθεί από τις 9 Μαρτίου. Πέρασαν 25 μέρες. Μιλάμε για σχεδόν ένα μήνα και επομένως αποκαλώ αυτό το καζίνο επίσημα ΑΠΑΤΗ!
Just to be clear. My complaint regarding Scatterhall was filed on the 3rd of March and my withdrawal request has not been processed since the 9th of March. Its been 25 days. We are talking about almost a month and therefore I call this casino officially SCAM!
Περίμενα 3 εβδομάδες για την επεξεργασία της «κρυπτογραφικής» απόσυρσής μου, αλλά εξακολουθεί να λέει σε εκκρεμότητα.
Have been waiting 3 weeks for my "crypto" withdrawal to be processed but it still says pending.
Επιτέλους ψάξτε για νέα καζίνο!
Σταματήστε να σπαταλάτε το χρόνο σας.
Αν έρθει κάτι, καλό θα ήταν αλλιώς μην ασχοληθείς άλλο! Σου έχουν κλέψει αρκετά, μην τους αφήσεις να κλέψουν και τον πολύτιμο χρόνο σου.
Σπάνια βίωσε μια τέτοια αμφίβολη δέσμη.
Μείνετε μακριά τους.
Finally look for new casinos!
Stop wasting your time.
If something should come, it would be good otherwise don't bother with it anymore! They've stolen enough from you, don't let them steal your precious time too.
Rarely experienced such a dubious bunch.
Stay away from them.
Sucht euch endlich neue Casinos!
Verschwendet nicht länger eure Zeit.
Falls was kommen sollte wäre es gut ansonsten beschäftigt euch nicht mehr damit! Die haben euch schon genug gestohlen, lasst nicht zu das man auch eure kostbare Zeit auch noch raubt.
Selten so ein unseriösen Haufen erlebt.
Bleibt fern von denen.
Θα αποθηκεύσω αυτήν την εικόνα, πάντα ήξερα ότι η ρυθμιστική αρχή του Κουρασάο ήταν ένα αστείο, αλλά ουάου, ποτέ δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο γελοία χαμηλά, σε αυτό το σημείο πιστεύω ότι το να είσαι χωρίς άδεια είναι καλύτερο από το να έχεις άδεια στο Κουρασάο, και στα δύο σενάρια εξαρτάσαι πλήρως από καλή θέληση κάθε καζίνο, και οι περισσότεροι λείπουν είπε καλή θέληση
I will save this image, I always knew Curacao regulator were a joke, but wow, never expected them to be this ridiculously low, to this point I believe being unlicensed is better than holding a Curacao license, in both scenarios you completely depend on the goodwill of each casino, and most lack said goodwill
Αν δεν κάνω λάθος, το καζίνο ισχυρίστηκε ότι έχει προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών, δεν είμαι σίγουρος ποιοι τρόποι πληρωμής επηρεάζονται από αυτό το υποτιθέμενο "πρόβλημα", τα περισσότερα καζίνο χειρίζονται πληρωμές με κρυπτογράφηση μέσω alphapo και αυτός είναι ένας πραγματικά σταθερός επεξεργαστής πληρωμών , νομίζω ότι αυτό το καζίνο και το spinpirate έχουν τεράστια ζητήματα ρευστότητας με αποτέλεσμα οι ιστότοποι να μην μπορούν να πληρώσουν τους χρήστες, αλλά αυτή είναι απλώς η υπόθεση μου, μπορεί να κάνω λάθος
If I'm not wrong, the casino claimed they have problems with the payment provider, I'm not sure which payment methods are affected by this alleged "problem", most casinos handle crypto payments through alphapo and this is a really solid payment processor, I think this casino and spinpirate are having huge liquidity issues leading the sites not being able to pay out users, but this is just my assumption, I might be wrong
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.