ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 60)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
124447 προβολές 1846 απαντήσεις |
|
1...59 60 61...93
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

τότε μην τα παίρνετε για προστασία λέγοντας ότι εξαρτάται από τον πάροχο πληρωμών εάν το καζίνο προφανώς κάνει πλάκα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

The casino used to reply here on the forum on a daily basis and some players confirmed the payments of their withdrawals. Anyway, we have currently 42 opened complaints against the casino, which is enormously large number especially considering they're new. I'll try to find out what's going on. If I manage to get any info, I'll let everyone know here.

πριν από 1 έτος

I got paid from Scattterhall on Tuesday (money is on bank account). And confirmed payout from Spinpirate and Scatterhall today!

πριν από 1 έτος

Thanks for the update!

πριν από 1 έτος

Περίεργο πώς στη συνέχεια δίνουν προτεραιότητα στις πληρωμές. Τελείως τυχαία όλα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I don't think it's random. It must be based on the payment provider that is used to process the payment. Then I believe it has something to do with your country of residence as well. It's probably more problematic to send the money to Germany (due to regulations) than to other countries.

Daniel
πριν από 1 έτος

επιβεβαιωμένος? - Ναί

επί πίστωση? όχι 😅

Είναι καιρός να γίνει κάτι γι' αυτό.


Δεν λαμβάνετε πια κανένας από εσάς spam email με μπόνους scatterhall; Δεν το κάνω πια

από spinpirate αλλά σχεδόν κάθε μέρα 🤣

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.

So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.

The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.

πριν από 1 έτος

I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.

Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.

πριν από 1 έτος

Έχετε τη δυνατότητα να κλείσετε μια υπόθεση ως άλυτη και αν το Scatterhall ή οποιοδήποτε καζίνο καταφέρει ακόμα να λύσει το πρόβλημα μπορείτε να ανοίξετε αυτήν την υπόθεση και να την επισημάνετε ως λυμένη!!!!



Αλλά αυτό που κάνετε είναι να υποστηρίζετε την τακτική καθυστέρησης αυτού του καζίνο!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I just want to point out that it's not Radka who closes or reopens cases. It's another department.

We don't support anyone. Scatterhall + Spinpirate are fresh casinos so you can't even claim that we receive good commission from them. We just try to figure out what's going on and make sure players get paid, because that's what matters the most at the end of the day.

πριν από 1 έτος

Σε ποια παραμύθια πιστεύεις; Περιμένετε 30 ημέρες ή περισσότερες για μια πληρωμή.

Μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που μπορεί να ειπωθεί χωρίς αβεβαιότητα είναι ότι υπερασπίζονται το καζίνο. Προειδοποιήστε καλύτερα τους παίκτες να μην καταθέσουν άλλο.

Κανένα άλλο καζίνο δεν έχει συγκεντρώσει τόσες πολλές καταγγελίες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Κάθε φορά που ο εκπρόσωπος του Scatterhall λέει ψέματα στα πρόσωπα των παικτών και εκείνοι το χειροκροτούν, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τον τίτλο.

Απλώς συνεχίστε να παίρνετε τα χρήματα της θυγατρικής από το Scatterhall, αλλά το αργότερο όταν δεν βλέπετε πλέον ούτε ένα σεντ από το Scatterhall, κάτι θα συμβεί.

Γελοίο και αναιδές, δεν μπορείς να το συζητήσεις όμορφα αν είσαι ειλικρινής.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Take a look at the submitted complaints: https://casino.guru/scatterhall-casino-review#tab=js-tab-reputation

How many cases older than 30 days do you see? The old ones are now marked as solved. The most of cases are 1-2 weeks old.

I don't get this guys. We have no intention to wait forever, but when it comes to the large amount of cases that we have opened on our website, they're not old. Even though the amount is large, we need to treat them as any other cases related to delayed withdrawals. We can't just close it after a week and assign the black points as some of you wish.

πριν από 1 έτος

Όλα είναι ψέματα, η πληρωμή μου γίνεται με κρυπτογράφηση και δεν συμβαίνει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

How long time have you been waiting for the crypto payment so far?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Daniel
πριν από 1 έτος

Η δεύτερη εβδομάδα ήδη. Crypto Δεν έχω λάβει ποτέ πληρωμές και δεν έχει υποβληθεί ακόμη σε επεξεργασία

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα



ΟΟΟΟΟ απαντούσαν κάθε μέρα!!!! Και ναι επιβεβαιώνουν τις πληρωμές αλλά μέχρι εκεί! δεν ωφελεί αν δεν πληρώσουν!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Θα επικοινωνήσω τώρα, οπότε ξεκίνησα την πληρωμή μου τον Ιανουάριο και αυτήν τη στιγμή περιμένω επιβεβαίωση για την επόμενη πληρωμή από τις 24 Φεβρουαρίου. Οπότε έχει περάσει πάνω από ένας μήνας.

Γράφω στη ζωντανή υποστήριξη σχεδόν κάθε μέρα και οι απαντήσεις δεν έχουν νόημα και στοχεύουν να διευθετήσουν γρήγορα τον πελάτη χωρίς να μοιράζομαι τίποτα πραγματικά.

κάθε εβδομάδα λαμβάνουμε μόνο ένα μήνυμα από το scatterhall για τα παράπονά μας και είναι πάντα αντιγραφή και επικόλληση.

εάν θα μπορούσατε να λάβετε τουλάχιστον κάποιες εσωτερικές πληροφορίες που θα ήταν πολύ χρήσιμες, για παράδειγμα πώς θα αποφασίσουμε με ποια σειρά θα διεκπεραιωθούν τώρα οι "εκκρεμείς" πληρωμές ή γιατί υπάρχουν προβλήματα με τις πληρωμές στη Γερμανία/Αυστρία.

Θα ήταν πολύ πιο ομαλό για τη βάση παικτών και το καζίνο να είναι λίγο πιο διαφανή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τι θα λέγατε αν αφήσουν το MiFinity να χρησιμοποιηθεί ως πληρωμή όπως κάθε άλλο καζίνο και να το καταστήσουν διαθέσιμο για καταθέσεις; Εκκρεμεί εδώ και 5 εβδομάδες και δεν γίνεται καν αποδεκτό...

Αυτόματη μετάφραση:
Saint90
πριν από 1 έτος

Αυτές είναι οι απαντήσεις που θα λάβετε από τον κάτοχο άδειας Antillephone.

file

Ξέρω ότι ακούγεται σαν αστείο, αλλά έλαβα αυτήν την απάντηση μόλις πριν από λίγα λεπτά.

Το εγκληματικό επίπεδο αυτών των χαρακτήρων είναι ενοχλητικό.

Αποφύγετε λοιπόν να παίξετε σε καζίνο με άδεια Antillephone!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

lmaooo the 'goodie' is 10 euros with 20 euros max cashout 😀 😀 😀 they can't be serious

πριν από 1 έτος

Btw what’s funny is that they’re still accepting new deposits, new players, still posting daily bonus codes, that will eventually lead to even more cashout requests, making the backlog bigger and bigger? Also they haven’t been able to contact their payment provider where all the payments go through? Since Thursday? This is starting to get very hard to believe

πριν από 1 έτος

I just checked the complaints and most of them are 1-2 weeks old. Even yours was submitted 2 weeks ago. We don't assign black points for that. The thing is that we review casino's fairness, not the withdrawal process speed and I totally agree some players might not like it, because the overall user experience is bad due to this. That's why I recommend not only checking the reputation rating, but user reviews and then the complaints section as well when you select a new casino.

Please scroll down and take a look at the casino's reply here: https://casino.guru/spinpirate-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

It looks so far they have issues with the payments provider, but they don't intend to steal money from players. That's what we know so far, but of course, we'll check carefully how the cases will develop.

πριν από 1 έτος

Just to be clear. My complaint regarding Scatterhall was filed on the 3rd of March and my withdrawal request has not been processed since the 9th of March. Its been 25 days. We are talking about almost a month and therefore I call this casino officially SCAM!

πριν από 1 έτος

Have been waiting 3 weeks for my "crypto" withdrawal to be processed but it still says pending.

πριν από 1 έτος

Επιτέλους ψάξτε για νέα καζίνο!

Σταματήστε να σπαταλάτε το χρόνο σας.

Αν έρθει κάτι, καλό θα ήταν αλλιώς μην ασχοληθείς άλλο! Σου έχουν κλέψει αρκετά, μην τους αφήσεις να κλέψουν και τον πολύτιμο χρόνο σου.


Σπάνια βίωσε μια τέτοια αμφίβολη δέσμη.

Μείνετε μακριά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

I will save this image, I always knew Curacao regulator were a joke, but wow, never expected them to be this ridiculously low, to this point I believe being unlicensed is better than holding a Curacao license, in both scenarios you completely depend on the goodwill of each casino, and most lack said goodwill

hanzy1991
πριν από 1 έτος

If I'm not wrong, the casino claimed they have problems with the payment provider, I'm not sure which payment methods are affected by this alleged "problem", most casinos handle crypto payments through alphapo and this is a really solid payment processor, I think this casino and spinpirate are having huge liquidity issues leading the sites not being able to pay out users, but this is just my assumption, I might be wrong

1...59 60 61...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα