Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 57)

 από Fabi84
|
326.682 προβολές 1.852 απαντήσεις |
|
1...56 57 58...93

Τα λεφτά χάθηκαν, είναι όλα άχρηστα! Αλλά είναι διασκεδαστικός ο γύρος εδώ 😂

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer

The rating and the review say that:

file

Low revenue = fresh casino

"Scatterhall Casino is a relatively new online casino, which is why it's too early for us to conclusively say whether it's extremely bad, perfect, or somewhere in between. That's why we've marked it as a fresh online casino. As soon as we have more information about this casino, we'll come back to it and give it a "regular" reputation rating."


Ο Scatterhall δεν απαντά, δεν απαντά σε email!

file

η μία πληρωμή είναι τράπεζα / εντάξει αυτή η πληρωμή ήρθε απευθείας! Τα άλλα δύο δεν έχουν έρθει ακόμα, 23 ημέρες και δεν μπορείτε να μεταφέρετε ξανά αυτές τις πληρωμές; Αυτό δεν μπορεί να είναι!

Αυτόματη μετάφραση:

I honestly have nothing more to add. I'm not the casino's advocate.


Radka

Δεν πρόκειται να ρωτήσω το καζίνο που απλώς σταματάει και δεν πληρώνει και ξεσκίζεται και βρίσκει δικαιολογίες!



Σε παρακαλώ μην είσαι τόσο αφελής και πιστεύεις αυτά που γράφουν!



Τι είναι αυτό παρακαλώ!!!!!



ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΟΧΟ!!!!!!! Ας πάρουμε την προστασία!!!!!!!!!!!!!


μην χάνεις την αξιοπιστία σου!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

τότε μην τα παίρνετε για προστασία λέγοντας ότι εξαρτάται από τον πάροχο πληρωμών εάν το καζίνο προφανώς κάνει πλάκα!

Αυτόματη μετάφραση:

Πήρε κανείς πραγματικά αυτά τα υποτιθέμενα "καλούδια";

Αυτόματη μετάφραση:

I got paid from Scattterhall on Tuesday (money is on bank account). And confirmed payout from Spinpirate and Scatterhall today!

Hansenboss

πόσο καιρό περιμένατε το Am σχεδόν 5 εβδομάδες τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Hansenboss

Let’s go🙏 gonna be a happy end boys and girls

First withdrawal from scatterhall 2 weeks.

Spinpirate 8 days and last Scatterhall 1 day.



Hansenboss

Και περιμένω από τις 8 Μαρτίου και δεν φτάνει τίποτα 🤔

Αυτόματη μετάφραση:

Περίεργο πώς στη συνέχεια δίνουν προτεραιότητα στις πληρωμές. Τελείως τυχαία όλα

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

Εγώ από 5-6 Μαρτίου 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.

So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.

The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.

Saint90

Ναι, μην νομίζετε ότι υπάρχει κάτι άλλο να έρθει! Αυτό μάλλον τελείωσε! Ελπίζω μόνο να το διαβάσουν πολλοί, θα το παρατήσω τώρα, δεν ωφελεί πια!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Έχετε τη δυνατότητα να κλείσετε μια υπόθεση ως άλυτη και αν το Scatterhall ή οποιοδήποτε καζίνο καταφέρει ακόμα να λύσει το πρόβλημα μπορείτε να ανοίξετε αυτήν την υπόθεση και να την επισημάνετε ως λυμένη!!!!



Αλλά αυτό που κάνετε είναι να υποστηρίζετε την τακτική καθυστέρησης αυτού του καζίνο!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Σε ποια παραμύθια πιστεύεις; Περιμένετε 30 ημέρες ή περισσότερες για μια πληρωμή.

Μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που μπορεί να ειπωθεί χωρίς αβεβαιότητα είναι ότι υπερασπίζονται το καζίνο. Προειδοποιήστε καλύτερα τους παίκτες να μην καταθέσουν άλλο.

Κανένα άλλο καζίνο δεν έχει συγκεντρώσει τόσες πολλές καταγγελίες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Κάθε φορά που ο εκπρόσωπος του Scatterhall λέει ψέματα στα πρόσωπα των παικτών και εκείνοι το χειροκροτούν, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τον τίτλο.

Απλώς συνεχίστε να παίρνετε τα χρήματα της θυγατρικής από το Scatterhall, αλλά το αργότερο όταν δεν βλέπετε πλέον ούτε ένα σεντ από το Scatterhall, κάτι θα συμβεί.

Γελοίο και αναιδές, δεν μπορείς να το συζητήσεις όμορφα αν είσαι ειλικρινής.


Αυτόματη μετάφραση:

Ζητήθηκε πληρωμή στις 18/03.

Στις 28/03 εγκρίθηκε από το καζίνο.

Από την 1η Απριλίου: δεν έχουν έρθει χρήματα

Δεν πήρα κανένα καλούδι.


ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ:

Οι Scatterhall και Spinpirate επί του παρόντος δεν έχουν -κανένα-

Περισσότερο διαθέσιμοι κουλοχέρηδες. Τερματισμός σε εξέλιξη;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
LittleFu

Μάλλον δεν έχουν πληρώσει ούτε τους παρόχους παιχνιδιών και έτσι δεν τους παρέχουν πλέον παιχνίδια.

Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με τον διευθυντή που είναι υπεύθυνος για αυτά τα καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:

I just talked to the live chat support agent. Both casinos undergo maintenance and updates.

Even if the casino did not pay the providers it is highly unlikely that they would all disappear at the same time.

I would prefer the casino finally updated all our pending cashouts and paid us.

1...56 57 58...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα