Η βαθμολογία και η κριτική λένε ότι:
Χαμηλά έσοδα = φρέσκο καζίνο
"Το Scatterhall Casino είναι ένα σχετικά νέο διαδικτυακό καζίνο, γι' αυτό είναι πολύ νωρίς για να πούμε οριστικά αν είναι εξαιρετικά κακό, τέλειο ή κάπου στο ενδιάμεσο. Γι' αυτό το έχουμε χαρακτηρίσει ως ένα φρέσκο διαδικτυακό καζίνο. Μόλις έχετε περισσότερες πληροφορίες για αυτό το καζίνο, θα επανέλθουμε σε αυτό και θα του δώσουμε μια "κανονική" βαθμολογία φήμης."
The rating and the review say that:
Low revenue = fresh casino
"Scatterhall Casino is a relatively new online casino, which is why it's too early for us to conclusively say whether it's extremely bad, perfect, or somewhere in between. That's why we've marked it as a fresh online casino. As soon as we have more information about this casino, we'll come back to it and give it a "regular" reputation rating."
Ο Scatterhall δεν απαντά, δεν απαντά σε email!
η μία πληρωμή είναι τράπεζα / εντάξει αυτή η πληρωμή ήρθε απευθείας! Τα άλλα δύο δεν έχουν έρθει ακόμα, 23 ημέρες και δεν μπορείτε να μεταφέρετε ξανά αυτές τις πληρωμές; Αυτό δεν μπορεί να είναι!
Scatterhall not responding , not replying to emails !
the one payment is bank / ok this payment came directly! The other two still haven't arrived, 23 days and you can't transfer these payments again? That can not be !
Scatterhall reagiert nicht , antwortet nicht auf E-Mails !
die eine Zahlung steht Bank / ok diese Zahlung kam direkt an ! Die anderen beiden sind immer noch nicht angekommen , 23 Tage und man schafft es nicht diese Zahlungen erneut zu überweisen ? Das kann nicht sein !
Δεν πρόκειται να ρωτήσω το καζίνο που απλώς σταματάει και δεν πληρώνει και ξεσκίζεται και βρίσκει δικαιολογίες!
Σε παρακαλώ μην είσαι τόσο αφελής και πιστεύεις αυτά που γράφουν!
Τι είναι αυτό παρακαλώ!!!!!
ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΟΧΟ!!!!!!! Ας πάρουμε την προστασία!!!!!!!!!!!!!
μην χάνεις την αξιοπιστία σου!!!!
I'm not going to ask the casino that just stalls and doesn't pay out and gets ripped off and comes up with excuses!
Please don't be so naive and believe what they write!
What is that please!!!!!
OTHERS ALSO PAY WITH THE SAME PROVIDER!!!!!!! Let's take the protection!!!!!!!!!!!!
don't lose credibility!!!!
Ich frag doch nicht bei dem Casino nach das alle nur hinhält und nicht auszahlt und verarscht und mit ausreden kommt!
Bitte seien sie nicht so naiv und glauben sie das was die schreiben!
Was soll das bitte!!!!!
ANDERE ZAHLEN AUCH AUS MIT DEM GLEICHEN ANBIETER!!!!!!! Lassen sie es die in schutz zu nehmen!!!!!!!!!!!
machen sie sich nicht unglaubwürdig!!!!
τότε μην τα παίρνετε για προστασία λέγοντας ότι εξαρτάται από τον πάροχο πληρωμών εάν το καζίνο προφανώς κάνει πλάκα!
then don't take them for protection by saying it's up to the payment provider if the casino is obviously just kidding!
dann nehmen sie sie auch nicht in schutz in dem sie sagen es liet am zahlungsanbieter wenn das casino offensichtlich nur verarscht!
Πληρώθηκα από το Scattterhall την Τρίτη (τα χρήματα είναι σε τραπεζικό λογαριασμό). Και επιβεβαιώθηκε η πληρωμή από το Spinpirate και το Scatterhall σήμερα!
I got paid from Scattterhall on Tuesday (money is on bank account). And confirmed payout from Spinpirate and Scatterhall today!
πόσο καιρό περιμένατε το Am σχεδόν 5 εβδομάδες τώρα.
how long have you waited Am at almost 5 weeks now.
Wie lange hast du gewartet? Bin bei fast 5 Wochen jetzt.
Πάμε, αγόρια και κορίτσια θα έχουμε ευτυχισμένο τέλος
Let’s go🙏 gonna be a happy end boys and girls
Και περιμένω από τις 8 Μαρτίου και δεν φτάνει τίποτα 🤔
And I've been waiting since March 8 and nothing arrives 🤔
Und ich warte seit 8 März und nichts kommt an 🤔
Περίεργο πώς στη συνέχεια δίνουν προτεραιότητα στις πληρωμές. Τελείως τυχαία όλα
Strange how they then prioritize the payouts. Totally random everything
Seltsam wie sie die Auszahlungen dann priorisieren. Total random alles
Και αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο οι ενδιαφερόμενοι παίκτες επικρίνουν τον γκουρού του καζίνο ότι δεν παρενέβη. Τα επιχειρήματά σας ακούγονται ότι το καζίνο δεν πρέπει να κατηγορηθεί για τα προβλήματά του με τον τρίτο πάροχο πληρωμών. Αλλά συμβαίνει το αντίθετο, δείχνει ότι αυτή η εταιρεία δεν είναι ικανή να λειτουργήσει ένα έργο όπως αυτό το οποίο θα πρέπει τελικά να επηρεάσει τη βαθμολογία του καζίνο. Οποιαδήποτε σοβαρή επιχείρηση θα πρέπει να μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα πληρωμής εντός 3 εβδομάδων.
Για πόσο, λοιπόν, ο γκουρού του καζίνο πιστεύει ότι τα παράπονα πρέπει να παραμένουν ανοιχτά, καθώς οι ανεπίλυτες καταγγελίες είναι ο μόνος τρόπος να επηρεαστεί η βαθμολογία του καζίνο; Το καζίνο θα μπορούσε να δημοσιεύει κάθε 7 ημέρες για να παρατείνει το χρονόμετρο χωρίς να προσπαθεί πραγματικά να λύσει κάποιο πρόβλημα και οι νέοι παίκτες θα εγγραφούν με βάση το γελοίο σκορ 7,2.
Όσο περισσότερο συνεχίζεται αυτό χωρίς κυρώσεις, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα χάσουν την εμπιστοσύνη τους στο Casino Guru και τις υπηρεσίες του.
And this is exactly the reason why the concerned players criticize casino guru for not intervening. Your arguments sound like the casino is not to be blamed for their problems with the 3rd party payment provider. But the opposite is the case, it shows that this company is not fit to operate a project like this which should ultimately affect the casino rating. Any serious buisness should be able to solve a payment problem within 3 weeks.
So for how long does casino guru think the complaints should be kept open as unresolved complaints are the only way to influence the casino rating? The casino could post every 7 days in order to extend the timer without actually trying to solve any issue and new players will sign up based on a ridiculous 7.2 score.
The longer this goes on without sanctions the more people will lose trust in Casino Guru and its services.
Ναι, μην νομίζετε ότι υπάρχει κάτι άλλο να έρθει! Αυτό μάλλον τελείωσε! Ελπίζω μόνο να το διαβάσουν πολλοί, θα το παρατήσω τώρα, δεν ωφελεί πια!
Yes, don't think there's anything else to come! That's probably over! I just hope that many people will read this, I'll give it up now, it's no use anymore!
Ja denke auch nicht das da noch was kommt ! Das ist wohl durch ! Hoffe einfach das viele Menschen das hier dann lesen , ich gebe es jetzt auf bringt ja nichts mehr !
Έχετε τη δυνατότητα να κλείσετε μια υπόθεση ως άλυτη και αν το Scatterhall ή οποιοδήποτε καζίνο καταφέρει ακόμα να λύσει το πρόβλημα μπορείτε να ανοίξετε αυτήν την υπόθεση και να την επισημάνετε ως λυμένη!!!!
Αλλά αυτό που κάνετε είναι να υποστηρίζετε την τακτική καθυστέρησης αυτού του καζίνο!!!!
You have the possibility to close a case as unsolved and if Scatterhall or any casino still manages to solve the problem you can open this case and mark it as solved!!!!
But what you are doing is supporting the delaying tactics of this casino!!!!
Ihr habt die Möglichkeit einen Fall als ungelöst zu schließen und wenn es Scatterhall oder irgendein Casino noch schafft das Problem zu lösen diesen Fall zu öffnen und als gelöst zu makieren!!!!
Aber was ihr macht ist die hinhaltetaktik zu unterstützen von diesem casino!!!!
Σε ποια παραμύθια πιστεύεις; Περιμένετε 30 ημέρες ή περισσότερες για μια πληρωμή.
Μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που μπορεί να ειπωθεί χωρίς αβεβαιότητα είναι ότι υπερασπίζονται το καζίνο. Προειδοποιήστε καλύτερα τους παίκτες να μην καταθέσουν άλλο.
Κανένα άλλο καζίνο δεν έχει συγκεντρώσει τόσες πολλές καταγγελίες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Κάθε φορά που ο εκπρόσωπος του Scatterhall λέει ψέματα στα πρόσωπα των παικτών και εκείνοι το χειροκροτούν, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να τον τίτλο.
Απλώς συνεχίστε να παίρνετε τα χρήματα της θυγατρικής από το Scatterhall, αλλά το αργότερο όταν δεν βλέπετε πλέον ούτε ένα σεντ από το Scatterhall, κάτι θα συμβεί.
Γελοίο και αναιδές, δεν μπορείς να το συζητήσεις όμορφα αν είσαι ειλικρινής.
What fairy tales do you believe in? Wait 30 days or more for a payout.
By now the only thing that can be said in no uncertain terms is that they are defending the casino. Better warn players not to deposit anymore.
No other casino has collected so many complaints in such a short time.
Every time the Scatterhall representative lies to the players' faces and they applaud it, there's no other way to title it.
Just continue to take the affiliate money from Scatterhall, but at the latest when you don't see a cent from Scatterhall anymore, something will happen.
Ridiculous and cheeky, you can't talk about it nicely if you're honest.
An welche Märchen glauben Sie? 30 Tage und mehr auf eine Auszahlung warten.
Mittlerweile kann man nur ganz klar und deutlich sagen, daß sie das Casino in Schutz nehmen. Warnen sie lieber mal Spieler nicht mehr einzuzahlen.
Kein anderes Casino hat so viele Beschwerden in so kurzer Zeit gesammelt.
Jedes Mal lügt der Vertreter von Scatterhall den Spielern ins Gesicht und sie applaudieren dazu, anders kann man es nicht mehr betiteln.
Nehmen Sie nur weiterhin schön die Affiliate Gelder von Scatterhall an sich, aber spätestens wenn auch sie keinen Cent mehr von Scatterhall sehen dann tut sich was.
Lächerlich und eine Frechheit, das kann man nicht schön reden wenn man ehrlich ist.
Ζητήθηκε πληρωμή στις 18/03.
Στις 28/03 εγκρίθηκε από το καζίνο.
Από την 1η Απριλίου: δεν έχουν έρθει χρήματα
Δεν πήρα κανένα καλούδι.
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ:
Οι Scatterhall και Spinpirate επί του παρόντος δεν έχουν -κανένα-
Περισσότερο διαθέσιμοι κουλοχέρηδες. Τερματισμός σε εξέλιξη;
Payout on 03/18 requested.
On 03/28 approved by the casino.
As of April 1st: money has not arrived
Didn't get any goodies.
updated:
Scatterhall and Spinpirate currently have -none-
Slots more available. Shutdown in progress?
Auszahlung am 18.03. beantragt.
Am 28.03. vom Casino genehmigt.
Stand 01.04.: Geld nicht angekommen
Keine Goodies bekommen.
Update:
Zur Zeit sind bei Scatterhall und Spinpirate -keine-
Slots mehr verfügbar. Shutdown in Progress ?
Μάλλον δεν έχουν πληρώσει ούτε τους παρόχους παιχνιδιών και έτσι δεν τους παρέχουν πλέον παιχνίδια.
Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με τον διευθυντή που είναι υπεύθυνος για αυτά τα καζίνο;
They probably haven't paid the game providers either and so they no longer provide them with games.
Have you tried to contact the manager who is in charge of these casinos?
Probabilmente non hanno pagato neanche i provider di gioco e quindi non gli forniscono più i giochi.
Avete provato a contattare il manager che sta a capo di questi casinò?
Μόλις μίλησα με τον αντιπρόσωπο υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας. Και τα δύο καζίνο υποβάλλονται σε συντήρηση και ενημερώσεις.
Ακόμα κι αν το καζίνο δεν πλήρωνε τους παρόχους, είναι πολύ απίθανο να εξαφανιστούν όλοι ταυτόχρονα.
Θα προτιμούσα το καζίνο να ενημέρωσε τελικά όλες τις εκκρεμότητες μας και να μας πλήρωσε.
I just talked to the live chat support agent. Both casinos undergo maintenance and updates.
Even if the casino did not pay the providers it is highly unlikely that they would all disappear at the same time.
I would prefer the casino finally updated all our pending cashouts and paid us.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.