Το έχω αποφασίσει και για μένα. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να δώσεις μια δίκαιη βαθμολογία σε οποιοδήποτε καζίνο. Αλλά αυτό που μόλις συνέβη από την πλευρά του Casinoguru είναι εν μέρει αναιδές.
Αυτό το παράπονο: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler δεν έχει επιλυθεί εδώ και 3 εβδομάδες και το καζίνο εξακολουθεί να έχει βαθμολογία 6,8. Με ποιον τρόπο μπορεί κανείς να το δικαιολογήσει;
Έχουν γίνει πάνω από 1.000 σχόλια σε αυτό το καζίνο, τα περισσότερα από τα οποία είναι αρνητικά και η βαθμολογία δεν έχει αλλάξει.
Αυτή η τακτική είναι τόσο καθυστερημένη όσο και από το ίδιο το καζίνο. Φυσικά, δεν θέλω να κατηγορήσω το Casinoguru εδώ. Αλλά ως χρήστης, δεν σας συμβουλεύτηκαν καλά εδώ και δεν είστε προστατευμένοι, ειδικά τώρα.
Σίγουρα υπάρχουν ακόμα παίκτες που πηγαίνουν στο Casinoguru, βλέπουν την αξιολόγηση και κάνουν κατάθεση με βάση αυτήν την αξιολόγηση. Και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με την τρέχουσα γνώση.
Θα πρέπει τουλάχιστον να εκδώσετε μια προειδοποίηση ή να επισημάνετε ότι οι πληρωμές εκκρεμούν αυτήν τη στιγμή κ.λπ. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή δεν έχει γίνει καμία ενέργεια.
Έτσι, δεν θα εμπιστεύεστε πλέον τις συμβουλές του Casinoguru.
I have also decided that for myself. I know it's hard to give a fair rating to any casino. But what has just happened on the part of Casinoguru is partly cheeky.
This complaint: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler has been unresolved for 3 weeks and the casino still has a 6.8 rating. In what way can one justify that?
There have been over 1,000 comments on this casino, most of which are negative, and the rating has not changed.
This is as much a stalling tactic as it is by the casino itself. Of course, I don't want to blame Casinoguru here. But as a user, you were not well advised here and are not protected, especially now.
There are certainly still players who go to Casinoguru, see the rating and deposit based on this rating. And something like that cannot be excused with the current knowledge.
You should at least issue a warning or point out that payments are currently pending etc. But unfortunately there is currently no action being taken.
So will no longer trust Casinoguru's advice.
Habe ich auch für mich so entschieden. Mir ist bewusst das es schwer ist eine faire Bewertung für jedes Casino zu vergeben. Aber was gerade von Seiten von Casinoguru passiert ist schon teilweise eine Frechheit.
Diese Beschwerde: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnauszahlung-an-den-spieler ist bereits seit 3 Wochen ungelöst und trotzdem hat das Casino noch eine 6.8 Als Bewertung. In welcher Weise kann man das rechtfertigen?
Es sind über 1.000 Kommentare zu diesem Casino erstellt worden, wobei die meisten negativer Natur sind und die Bewertung hat sich trotzdem nicht geändert.
Das ist genauso eine Hinhaltetaktik wie vom Casino selbst. Natürlich will ich hier nicht die Schuld Casinoguru geben. Aber als Nutzer wurde man hier nicht gut beraten und wird besonders jetzt nicht geschützt.
Es gibt sicherlich derzeit noch Spieler die auf Casinoguru gehen, die Bewertung sehen und aufgrund dieser Bewertung einzahlen. Und gerade so etwas kann man mit dem derzeitigen Wissen nicht entschuldigen.
Man sollte zumindest eine Warnung aussprechen, oder darauf hinweisen das derzeit Zahlungen ausstehen etc. Aber hier wird leider derzeit nicht gehandelt.
Werde daher nicht mehr auf den Rat von Casinoguru vertrauen.
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