ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 56)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
118421 προβολές 1846 απαντήσεις |
|
1...55 56 57...93
Προσθήκη ανάρτησης
TinoElina
πριν από 1 έτος

No, I just got the email that my withdrawal was accepted so it’s no longer pending. Last time when they accepted my cashout in February, I got the money 3 days after they accepted it. So let’s hope it’s gonna be the same right now.😊

πριν από 1 έτος

Πώς μπορώ ποτέ να εμπιστευτώ μια κριτική Casinoguru; 😀 Ειδικά τώρα, με μια τόσο προφανή απάτη που είναι τόσο απίστευτα τολμηρή και προφανής τουλάχιστον τώρα. Λοιπόν, μπορώ να αντιμετωπίσω το γεγονός ότι τα χρήματά μου δεν μου πληρώνονται. Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ είναι ότι ο ιστότοπος μπορεί απλώς να το ξεφύγει. Δεν είναι δυνατόν να επικοινωνήσετε με τους παρόχους των παιχνιδιών ότι η προσφορά τους χρησιμοποιείται για παράνομους σκοπούς; Από τη μία πλευρά, αυτό δεν μπορεί να είναι καλό για εσάς γιατί βλάπτει τη φήμη σας. Και σίγουρα δεν θα σας συμφέρει από νομικής απόψεως ότι εδώ γίνεται θρασύδειλη απάτη;


Θα μπορούσε κάποιος από το Casinoguru, καθώς έχει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια, να επικοινωνήσει με το Push Gaming, το Relax ή το Pragmatic Play και να τον ενημερώσει ότι αυτοί οι ιστότοποι λειτουργούν παράνομα; Ειδικά οι πάροχοι, που πληρώνονται, έχουν σίγουρα περισσότερες πληροφορίες για τους κατόχους και τους χειριστές της αρχικής σελίδας;


Το μόνο που ζητάω είναι όλη αυτή η καταστροφή να μην τελειώσει μόνο με μια «κακή βαθμολογία». Αλλά ο γκουρού του καζίνο φροντίζει τουλάχιστον να μην ξανασυμβεί αυτό και τουλάχιστον να γίνει προσπάθεια να διωχθούν με κάποιο τρόπο οι υπεύθυνοι εδώ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Make your own opinion, just mind we are not the authority. We try to resolve complaints through collaboration since we have no official power over any casino.

There's no leverage aside from the rating, we can use.

Do you feel the official licensing authority cares more than we do? I don't for instance.

Chasiti
πριν από 1 έτος

Έτσι, η Bitstarz με πληρώνει με το Naudapay την ίδια εργάσιμη ημέρα. 😂

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, τότε πρέπει να λύσετε το πρόβλημα, ένα βράδυ το Scatterhall μπορούσε να πληρώσει τους παίκτες μέσω άλλου παρόχου πληρωμών, τα χρήματα ήταν απευθείας στον λογαριασμό! Και τώρα περίμενα 23 μέρες και δεν έγινε τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι κρίμα που οι γκουρού του καζίνο εξακολουθούν να λένε ψέματα. Πέρασα τις καταγγελίες και κανείς δεν επιβεβαίωσε τίποτα. Το ίδιο και για μένα. Δευτέρα επιβεβαιώθηκε και Πέμπτη τίποτα στον λογαριασμό. Τώρα έχουν επίσης στοιχηματίσει την υπόλοιπη πίστωση και ακόμη 500 σε εκκρεμότητα και άλλα 1000 που λέγεται ότι έχουν πληρωθεί. Όταν οι πληρωμές δούλευαν, τα χρήματα ήταν πάντα εκεί την επόμενη μέρα. Ούτε εγώ πήρα καλούδια. Τόσο μεγάλο μείον για το Casinoguru και την επιλογή τους από αξιόπιστους συνεργάτες. Θα αποφύγω το Casinoguru στο μέλλον.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, what makes you think we lie? All complaints are opened. As far as I know, we're waiting for the further update from the casino, as you do.

We can't punish the casino for not honoring free stuff promises.

πριν από 1 έτος

Maybe it’s actually a 3rd party problem, plus they got bigger faster than they expected so can’t handle the amount of payouts either. Let’s be hopeful😊

loidcasino1337
πριν από 1 έτος

Είμαι και λίγο εκνευρισμένη. Οι πληρωμές συνήθως λένε noda και όχι nauda 😅 αλλά η μεταφορά τότε - nauda.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Αυτή η απάντηση με εκνευρίζει!!!!!

Είναι ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ με τον επεξεργαστή πληρωμών!!!!



Οι άνθρωποι περιμένουν αρκετές εβδομάδες για μια πληρωμή!


Παρακαλώ μην υπερασπιστείτε το καζίνο και υποστηρίξτε και αυτή τη δικαιολογία!!!!!!



Είναι ΑΠΑΤΗ!!!!! Και κανένα πρόβλημα με έναν πάροχο πληρωμών εάν άλλοι ιστότοποι πληρώνουν με το ίδιο σύστημα!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το έχω αποφασίσει και για μένα. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να δώσεις μια δίκαιη βαθμολογία σε οποιοδήποτε καζίνο. Αλλά αυτό που μόλις συνέβη από την πλευρά του Casinoguru είναι εν μέρει αναιδές.

Αυτό το παράπονο: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler δεν έχει επιλυθεί εδώ και 3 εβδομάδες και το καζίνο εξακολουθεί να έχει βαθμολογία 6,8. Με ποιον τρόπο μπορεί κανείς να το δικαιολογήσει;


Έχουν γίνει πάνω από 1.000 σχόλια σε αυτό το καζίνο, τα περισσότερα από τα οποία είναι αρνητικά και η βαθμολογία δεν έχει αλλάξει.


Αυτή η τακτική είναι τόσο καθυστερημένη όσο και από το ίδιο το καζίνο. Φυσικά, δεν θέλω να κατηγορήσω το Casinoguru εδώ. Αλλά ως χρήστης, δεν σας συμβουλεύτηκαν καλά εδώ και δεν είστε προστατευμένοι, ειδικά τώρα.


Σίγουρα υπάρχουν ακόμα παίκτες που πηγαίνουν στο Casinoguru, βλέπουν την αξιολόγηση και κάνουν κατάθεση με βάση αυτήν την αξιολόγηση. Και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με την τρέχουσα γνώση.


Θα πρέπει τουλάχιστον να εκδώσετε μια προειδοποίηση ή να επισημάνετε ότι οι πληρωμές εκκρεμούν αυτήν τη στιγμή κ.λπ. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή δεν έχει γίνει καμία ενέργεια.


Έτσι, δεν θα εμπιστεύεστε πλέον τις συμβουλές του Casinoguru.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Kindly go through my latest posts posted here. We are not seers we just care when troubles arise.

πριν από 1 έτος

Φυσικά, η βαθμολογία δίνεται από το Casino-Guru, ρίξτε μια ματιά στο ICE Casino ως παράδειγμα, έχουν βαθμολογία 10/10 από τον Guru, αν και η βαθμολογία των χρηστών είναι σε μεγάλο βαθμό αρνητική.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

User reviews rating is kept aside from the casino rating.

The best casinos usually have approx. 3,6 star rating only, while casinos with lower ratings seem to be more appreciated by players.

Since we are not able to distinguish all fake user reviews, we keep both ratings separately.

The_Gamble_Lawyer
πριν από 1 έτος

ακριβώς σε άλλα καζίνο λειτουργεί επίσης!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

και τι να εμπιστευτουμε αν οι βαθμολογιες δεν λενε τιποτα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, αυτό είναι περιέργως ελάχιστα κοινοποιημένο από τη Radka

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

We are attending the official Casino Guru Gathering, I was traveling here for almost 8 hours on Wednesday, and I'm mainly working while others enjoy the funny activities.

Since I'm still the only admin here, I have little time for checking on the forum at the moment.

Radka
πριν από 1 έτος

Ο Scatterhall δεν απαντά, δεν απαντά σε email!

file

η μία πληρωμή είναι τράπεζα / εντάξει αυτή η πληρωμή ήρθε απευθείας! Τα άλλα δύο δεν έχουν έρθει ακόμα, 23 ημέρες και δεν μπορείτε να μεταφέρετε ξανά αυτές τις πληρωμές; Αυτό δεν μπορεί να είναι!

Αυτόματη μετάφραση:
DerKoenig
πριν από 1 έτος

That is probably caused by company team building. 🙂

Well, good news! Are you surte that many? I just read about one here and no further updates from players in complaints was made.

Radka
πριν από 1 έτος

??????

πριν από 1 έτος

That is probably caused by company team building. 🙂

Well, good news! Are you surte that many? I just read about one here and no further updates from players in complaints was made.

πριν από 1 έτος

???

πριν από 1 έτος

Ναι, τότε πρέπει να λύσετε το πρόβλημα, ένα βράδυ το Scatterhall μπορούσε να πληρώσει τους παίκτες μέσω άλλου παρόχου πληρωμών, τα χρήματα ήταν απευθείας στον λογαριασμό! Και τώρα περίμενα 23 μέρες και δεν έγινε τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Pardon me, but which problem should we solve? I'm actually lost because you used reply instead of quote. The casinos should solve their problems, I'd say

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, μιλάω και για το καζίνο, νομίζω ότι γράφτηκε με τρόπο κατανοητό!



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αυτή η απάντηση με εκνευρίζει!!!!!

Είναι ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ με τον επεξεργαστή πληρωμών!!!!



Οι άνθρωποι περιμένουν αρκετές εβδομάδες για μια πληρωμή!


Παρακαλώ μην υπερασπιστείτε το καζίνο και υποστηρίξτε και αυτή τη δικαιολογία!!!!!!



Είναι ΑΠΑΤΗ!!!!! Και κανένα πρόβλημα με έναν πάροχο πληρωμών εάν άλλοι ιστότοποι πληρώνουν με το ίδιο σύστημα!!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ask the casino about that.

The problem is not with the payment option, I'd say it's the 3rd party payment provider - meaning the 3rd party company handling all transactions. This usually causes the same time costly complications.

1...55 56 57...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα