Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 54)

 από Fabi84
|
327.793 προβολές 1.852 απαντήσεις |
|
1...53 54 55...93
Xarocks

Είπατε ήδη τη Δευτέρα ότι όλα λειτουργούν ξανά.

Πάντα λαμβάνετε τις ίδιες απαντήσεις αντιγραφής/επικόλλησης από τη συνομιλία ούτως ή άλλως

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti

αυτό δεν είναι από το chat


Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti

Είναι κρίμα που οι γκουρού του καζίνο εξακολουθούν να λένε ψέματα. Πέρασα τις καταγγελίες και κανείς δεν επιβεβαίωσε τίποτα. Το ίδιο και για μένα. Δευτέρα επιβεβαιώθηκε και Πέμπτη τίποτα στον λογαριασμό. Τώρα έχουν επίσης στοιχηματίσει την υπόλοιπη πίστωση και ακόμη 500 σε εκκρεμότητα και άλλα 1000 που λέγεται ότι έχουν πληρωθεί. Όταν οι πληρωμές δούλευαν, τα χρήματα ήταν πάντα εκεί την επόμενη μέρα. Ούτε εγώ πήρα καλούδια. Τόσο μεγάλο μείον για το Casinoguru και την επιλογή τους από αξιόπιστους συνεργάτες. Θα αποφύγω το Casinoguru στο μέλλον.



Αυτόματη μετάφραση:
nightm4

Το έχω αποφασίσει και για μένα. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να δώσεις μια δίκαιη βαθμολογία σε οποιοδήποτε καζίνο. Αλλά αυτό που μόλις συνέβη από την πλευρά του Casinoguru είναι εν μέρει αναιδές.

Αυτό το παράπονο: https://casinoguru-de.com/spinpirate-casino-die-gewinnausnahmen-an-den-spieler δεν έχει επιλυθεί εδώ και 3 εβδομάδες και το καζίνο εξακολουθεί να έχει βαθμολογία 6,8. Με ποιον τρόπο μπορεί κανείς να το δικαιολογήσει;


Έχουν γίνει πάνω από 1.000 σχόλια σε αυτό το καζίνο, τα περισσότερα από τα οποία είναι αρνητικά και η βαθμολογία δεν έχει αλλάξει.


Αυτή η τακτική είναι τόσο καθυστερημένη όσο και από το ίδιο το καζίνο. Φυσικά, δεν θέλω να κατηγορήσω το Casinoguru εδώ. Αλλά ως χρήστης, δεν σας συμβουλεύτηκαν καλά εδώ και δεν είστε προστατευμένοι, ειδικά τώρα.


Σίγουρα υπάρχουν ακόμα παίκτες που πηγαίνουν στο Casinoguru, βλέπουν την αξιολόγηση και κάνουν κατάθεση με βάση αυτήν την αξιολόγηση. Και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με την τρέχουσα γνώση.


Θα πρέπει τουλάχιστον να εκδώσετε μια προειδοποίηση ή να επισημάνετε ότι οι πληρωμές εκκρεμούν αυτήν τη στιγμή κ.λπ. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή δεν έχει γίνει καμία ενέργεια.


Έτσι, δεν θα εμπιστεύεστε πλέον τις συμβουλές του Casinoguru.

Αυτόματη μετάφραση:

Θέλω να υπερασπιστώ το Casino Guru....


Πολλοί έχουν παρατηρήσει ότι η πληρωμή έγινε στην αρχή και ότι οι καταγγελίες αντιμετωπίστηκαν εδώ. Επομένως, το καζίνο είχε καλή βαθμολογία εκεί. Πώς πρέπει να γνωρίζει ο Γκουρού αν είναι καζίνο απάτης ή όχι. Δεν μπορείς να δώσεις σε κάθε καζίνο μια κακή κριτική μόνο και μόνο επειδή το γράφουν λίγοι. Τότε οποιοσδήποτε ανταγωνισμός θα εμφανιζόταν εδώ σε άλλα καζίνο.


Δίνω ως συμβουλή: μην χρησιμοποιείτε ΝΕΑ καζίνο. Αυτό περιλαμβάνεται επίσης στα καζίνο: Νέο καζίνο που δεν έχει ακόμη αποδειχθεί.


Υπάρχουν τόσα πολλά καζίνο, δεν χρειάζεται να μεταβείτε κατευθείαν στα νέα....

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer

Φυσικά και έχεις δίκιο, αλλά το τρέχον πρόβλημα υπάρχει εδώ και πάνω από 3 εβδομάδες, γι' αυτό είναι σίγουρα δικαιολογημένη μια σαφής και επίσημη προειδοποίηση

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν έχει να κάνει με το τι απονεμήθηκε αρχικά για μια βαθμολογία. Αλλά τι βραβεύεται αυτή τη στιγμή για αξιολόγηση. Με όλες τις πληροφορίες που έχετε τώρα.


Μην νομίζετε πραγματικά ότι μπορεί να δικαιολογηθεί ότι το καζίνο εξακολουθεί να έχει σχετικά καλή βαθμολογία.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer

Λοιπόν, εάν διαχειρίζεστε έναν τέτοιο ιστότοπο και κάνετε επίσης διαθέσιμους υπαλλήλους, τότε θα πρέπει να λειτουργεί σωστά. Είναι όπως σε μια κανονική εταιρεία, αν παράγουν κάτι τότε θα πρέπει να λειτουργήσει, σωστά;


Τότε θα πρέπει απλώς να προσεγγίζετε πιο έξυπνα τα νέα καζίνο και να μην αφήνετε τέτοιες κριτικές, να αφήνετε άλλα κριτήρια να εισρέουν ή να ελέγχετε δεδομένα για να προστατεύσετε πραγματικά τους παίκτες και αν είστε τόσο λίγο πίσω από αυτό, τότε απλώς χάνεται η ουσία του ιστότοπου.


Εάν ένα καζίνο παίρνει κακό σκορ μετά από μισό χρόνο και υπάρχουν ενδείξεις πιθανής απάτης, τότε είναι πολύ αργά και τα χρήματα ρέουν για πάντα. Με τέτοια αβλαβή κριτήρια καταγγελίας, δεν θα πρέπει να προκαλεί έκπληξη εάν η βαθμολογία παραμένει ίδια. Μόνο μετά από 2 εβδομάδες μη πληρωμής γίνεται παρακολούθηση του εισιτηρίου και πριν το καταλάβετε έχουν περάσει 4 εβδομάδες και δεν έχω ιδέα αν κάποιος από την ομάδα γκουρού του καζίνο θα το ελέγξει πραγματικά ή όχι

Αυτόματη μετάφραση:

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τις βαθμολογίες δεν τις δίνει ο Γκουρού αλλά το αποτέλεσμα των βαθμολογιών!



Με άλλα λόγια, σταδιακά χειροτερεύει, συν τα παράπονα αρκούν για να πέσει η βαθμολογία

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer

Φυσικά, η βαθμολογία δίνεται από το Casino-Guru, ρίξτε μια ματιά στο ICE Casino ως παράδειγμα, έχουν βαθμολογία 10/10 από τον Guru, αν και η βαθμολογία των χρηστών είναι σε μεγάλο βαθμό αρνητική.

Αυτόματη μετάφραση:
loidcasino1337

συγνώμη που δεν το ήξερα



Νόμιζα ότι θα ήταν διαφορετικά.


μήπως κάποιος το σχολιάσει αυτό;!

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, αυτό είναι περιέργως ελάχιστα κοινοποιημένο από τη Radka

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti

ναι και noda, μάλλον δεν θα δω ποτέ τα λεφτά, το τόνισα! Εάν κάνετε κατάθεση σε άλλα καζίνο μέσω της noda, πιστώνεται απευθείας στον λογαριασμό σας, οπότε αν τα χρήματά σας δεν είναι στο λογαριασμό σας σήμερα, τότε ξέρετε ότι πιθανότατα δεν θα φτάσουν ποτέ!

Αυτόματη μετάφραση:

Οπότε και εγώ έχω χάσει λίγη ελπίδα. Σύμφωνα με την υποστήριξη, είχαν και πάλι προβλήματα πληρωμής. Δυστυχώς, ούτε πληρωμή κρυπτογράφησης έγινε... πραγματικά αναιδή πράγματα

Αυτόματη μετάφραση:
DerKoenig

τελείωσε νομίζω ότι μπορείς να τον αποχαιρετήσεις!

ακόμα και το scatterhall δεν αναφέρει πλέον και η υποστήριξη είναι πάντα η ίδια!

Αντίο λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:

filefile

οπότε τα λεφτά σίγουρα έχουν φύγει

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

Περιέργως, τα χρήματα ήταν πάντα σε αυτά 1 ημέρα αργότερα μετά από επιβεβαίωση από το scatter. Έπρεπε να ρωτήσω το spinpirate για 2 εβδομάδες, αν και επιβεβαιώθηκε για πάντα, μετά ήταν σε αυτό μετά από 2 εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

Η Bianca αυτή τη στιγμή συνομιλεί μαζί τους και είναι στην πραγματικότητα η μόνη που μερικές φορές δεν μπορεί να δημοσιεύσει πράγματα copy-paste. Στείλε τους όλα τα χρήματα που δεν έγιναν δεκτά και πες τους να τα στείλουν στο λογιστήριο ότι δεν ήρθε και να τα ξαναστείλουν. Κάπως έτσι μου ήρθε κάποια στιγμή

Αυτόματη μετάφραση:
DerKoenig

Η απάντηση μεταφράστηκε:

Λυπάμαι που είχαμε ένα πρόβλημα με τις πληρωμές το οποίο έχει πλέον επιλυθεί και σήμερα κάθε παίκτης πρέπει να παίρνει τα χρήματά του. Για άλλη μια φορά λυπάμαι πολύ που περιμένω τόσο πολύ, ξέρετε ότι η υποστήριξη συνομιλίας δεν λειτουργεί με πληρωμές. Το πρόβλημα λύθηκε και η υπόθεσή σας έχει σταλεί, επομένως θα πρέπει να βρίσκεται στον λογαριασμό σας σε ελάχιστο χρόνο.

Το ακούω εδώ και μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

Λοιπόν, είναι κρίμα για μένα, το πήδηξε την τελευταία φορά και δήθεν το πέρασε

Αυτόματη μετάφραση:
1...53 54 55...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα