ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 61)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
226221 προβολές 1852 απαντήσεις |
|
1...60 61 62...93
Προσθήκη ανάρτησης
Daniel
πριν από 1 έτος

Odd you still have the casino rated as good?


Call a spade a spade. This has nothing to do with a payment provider, human error, glitch blah blah blah. Its the same old crxp casinos spew all the time.

The truth is the casino is in money trouble and is stalling payouts. Look at the time of year, its march/april, tax return time.

Many dodgy crypto casinos have issues at this time of the year, employ the same tactics and then often vanish.

Casinoguru knows this, but they are an affiliate so it is within their interest to keep the reviews decent for as long as possible to keep the ad revenue coming in.


SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Νομίζω επίσης ότι θα μπορούσατε να πληρώσετε και με άλλους παρόχους, και αυτό λειτούργησε μια νύχτα!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εκτιμούμε τις ενημερώσεις και αναγνωρίζουμε ότι η επίλυση του ζητήματος του παρόχου πληρωμών μπορεί να είναι μια πρόκληση για το καζίνο. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι οι παίκτες δεν θα πρέπει να περιμένουν περισσότερο από ένα μήνα για να διεκδικήσουν τα κέρδη τους. Ως αποτέλεσμα, χορηγούμε στο καζίνο μία ακόμη εβδομάδα για να διορθώσει την κατάσταση. Εάν δεν λάβουμε επιβεβαίωση από τους παίκτες ότι έχουν λάβει τα χρήματά τους μέχρι την Τρίτη την επόμενη εβδομάδα (11 Απριλίου), όλα τα παράπονα που εκκρεμούν θα χαρακτηριστούν ως ανεπίλυτα. Το καζίνο θα έχει την ευκαιρία να ανοίξει ξανά αυτές τις υποθέσεις μόλις επιλυθεί το πρόβλημα. Ελπίζουμε ότι η περίοδος της μίας εβδομάδας είναι επαρκής για να διεκπεραιωθούν με επιτυχία όλες οι αναλήψεις. Ζητάμε από τους παίκτες να μας ενημερώσουν εάν έχουν λάβει τα χρήματά τους μέχρι την Τρίτη. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και τη συνεργασία σας.



Αυτό προήλθε από το Casinoguru στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης καταγγελίας μου. Αλλά ήταν καιρός οι γκουρού του καζίνο να τους ασκήσουν πίεση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear players,

As I was just notified, we received the very same notification from the casino and decided to add a warning about this situation.

We truly hope the casino finds a solution soon since its reputation might be at risk and we are concerned about the open complaints...

file


πριν από 1 έτος

Θα επικοινωνήσω τώρα, οπότε ξεκίνησα την πληρωμή μου τον Ιανουάριο και αυτήν τη στιγμή περιμένω επιβεβαίωση για την επόμενη πληρωμή από τις 24 Φεβρουαρίου. Οπότε έχει περάσει πάνω από ένας μήνας.

Γράφω στη ζωντανή υποστήριξη σχεδόν κάθε μέρα και οι απαντήσεις δεν έχουν νόημα και στοχεύουν να διευθετήσουν γρήγορα τον πελάτη χωρίς να μοιράζομαι τίποτα πραγματικά.

κάθε εβδομάδα λαμβάνουμε μόνο ένα μήνυμα από το scatterhall για τα παράπονά μας και είναι πάντα αντιγραφή και επικόλληση.

εάν θα μπορούσατε να λάβετε τουλάχιστον κάποιες εσωτερικές πληροφορίες που θα ήταν πολύ χρήσιμες, για παράδειγμα πώς θα αποφασίσουμε με ποια σειρά θα διεκπεραιωθούν τώρα οι "εκκρεμείς" πληρωμές ή γιατί υπάρχουν προβλήματα με τις πληρωμές στη Γερμανία/Αυστρία.

Θα ήταν πολύ πιο ομαλό για τη βάση παικτών και το καζίνο να είναι λίγο πιο διαφανή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I hope the complaint will help. If the casino is to be believed, you are another player from Germany with an issue, which makes me confident the catch is the payment provider in German-speaking countries.

πριν από 1 έτος

Αυτές είναι οι απαντήσεις που θα λάβετε από τον κάτοχο άδειας Antillephone.

file

Ξέρω ότι ακούγεται σαν αστείο, αλλά έλαβα αυτήν την απάντηση μόλις πριν από λίγα λεπτά.

Το εγκληματικό επίπεδο αυτών των χαρακτήρων είναι ενοχλητικό.

Αποφύγετε λοιπόν να παίξετε σε καζίνο με άδεια Antillephone!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello carsix79!

I can't believe my eyes! I wonder whether anybody else is going to receive such nonsense...?!

I'm missing a personal signature though I would never sign something like this. 🤔

Well, point for you - it sounds ridiculous

πριν από 1 έτος

Btw what’s funny is that they’re still accepting new deposits, new players, still posting daily bonus codes, that will eventually lead to even more cashout requests, making the backlog bigger and bigger? Also they haven’t been able to contact their payment provider where all the payments go through? Since Thursday? This is starting to get very hard to believe

πριν από 1 έτος

I agree. At some point, the spiral of delay can only be stopped by holding the deposits until the payouts work again. From my point of view, it's not easy for the casino to make such a decision. I would love to know whether there is actually at least one working payout method at the moment. They still comment about NodaPay, but what about the rest of the options? Are there any left?

Radka
πριν από 1 έτος

Υπάρχει μόνο το NodaPay και το Crypto και τίποτα δεν έχει συμβεί εδώ και εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 1 έτος

Yes, that is an option, if one method doesn't work, why don't they inform this to the users and ask them to consent another payment method that works for both, the casino and the user? This is a problem that has a fairly simple solution, I don't think it's a good idea to lose dozens of users because of it and the impact it will have, making them lose potential future users too

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Αυτό το γελοίο καλούδι των 10€ με 50x Στοίχημα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Όλο αυτό το βρώμικο καζίνο θα έπρεπε να είναι ειλικρινές......

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Ναι, φαίνεται να είναι πολύ δύσκολο 🙄

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Υπάρχει μόνο το NodaPay και το Crypto και τίποτα δεν έχει συμβεί εδώ και εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

So this is the current situation.

When you started playing on this site were there any other payment options, or was it like this from the beginning?

I would expect at least a few more.

πριν από 1 έτος

Αυτό το γελοίο καλούδι των 10€ με 50x Στοίχημα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Όλο αυτό το βρώμικο καζίνο θα έπρεπε να είναι ειλικρινές......

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What would happen if you win? It's another delayed withdrawal, I guess 🙁.

Radka
πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι αυτές οι 2 επιλογές πληρωμής ήταν οι μόνες διαθέσιμες από την αρχή!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν θα ήταν δυνατό να απευθυνθείτε στον πάροχο; Ότι το γνωρίζουν και αυτοί;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Υπάρχουν μόνο αυτές οι 2 επιλογές πληρωμής.


Όταν ρωτάω το chat γιατί δεν πληρώνεται ούτε το crypto, αν και είναι πρόβλημα με το NodaPay, τότε αναφέρεται μόνο σε δυσκολίες πληρωμής ... και ότι υποτίθεται ότι θα πάρω τα χρήματά μου το συντομότερο δυνατό. Αλλά όπως συμβαίνει με όλους, τίποτα δεν έχει συμβεί εδώ και εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, θα μπορούσατε επίσης να με πληρώσετε μέσω κρυπτογράφησης!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ήρθε η ώρα που το όλο θέμα τελειώσει σύντομα 😀 ελπίζουμε να έχουμε χρήματα στον λογαριασμό μας 😅


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν κάνουν πια ενημερώσεις στη βιβλιοθήκη παιχνιδιών, ούτε νέα παιχνίδια, τίποτα... Δεν νομίζω ότι αυτό θα τελειώσει καλά εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
Jaymen09
πριν από 1 έτος

ναι, το πρόσεξα κι εγώ. και όχι άλλα email μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
1...60 61 62...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα