ΦόρουμΚαζίνοRTbet Casino - γενική συζήτηση

RTbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από Radka
|
2706 προβολές 56 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το RTbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, 1η μέρα ανοίξατε λογαριασμό στο RTbet. Έχω καταθέσει 20 ευρώ, έχω χρησιμοποιήσει, δεν θυμάμαι, τις 5 περιστροφές ή κάτι τέτοιο και τα 20 ευρώ που ήταν συνδρομή τα έχω ακυρώσει γιατί κέρδισα 170 ευρώ και δεν με άφηνε να κάνω ανάληψη λόγω του συνδρομή και έπαιξα περισσότερο μέχρι να συνειδητοποιήσω Δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη μέχρι να ακυρώσω την πληρωμή. Τώρα σήμερα είναι η 3η μέρα από τη στιγμή της συνταξιοδότησης.

Ρώτησα μέσω email και σε ζωντανή συνομιλία εάν είναι απαραίτητο να στείλω τεκμηρίωση και μου εξήγησαν με email ότι πρέπει να προσθέσω στον λογαριασμό αλλά δεν με αφήνουν εκεί. Μου λένε ότι αυτή τη στιγμή ο λογαριασμός σου δεν απαιτεί επαλήθευση.


Τι μπορώ να κάνω. Είναι μόνο 100 ευρώ, φανταστείτε αν είχατε 1000 ή 10.000 θα ήταν κόλαση να ζητήσετε τα χρήματα που έχετε κερδίσει. Εάν έχετε ένα διαδικτυακό καζίνο, πληρώνει τους παίκτες πιο γρήγορα και δεν στέλνει απαντήσεις χωρίς αίσθηση.


Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Ο Μπαφ είναι πολύ άτυχος. Μου έχουν ακυρώσει μια ανάληψη επειδή λένε ότι είναι ενημέρωση. Ένας άλλος μου λέει ότι ο πάροχος πληρωμών το ακύρωσε. Κάθε φορά που συνομιλείτε ζωντανά, είναι διαφορετικό άτομο. Η αλήθεια είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι καταγγελλόμενοι.

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

Hello,

frankly, hard to say which version is the correct one. I understand it raises some suspicion, but the support or chat should demonstrate an effort to provide fair information. Could you perhaps tell me, when exactly you submitted this withdrawal? I would also love to know whether your account was verified or whether verification was not necessary.

adypavel28
πριν από 3 μήνες

Hi there!

It seems quite confusing, isn't it? Even though I barely understand all the details mentioned in your post, I will do my best to respond adequately. Yet, certainly, I will need your help with that.

What I understood is that:

your account does not need to be verified

you seem quite concerned about withdrawal

you took a bonus, frankly, I'm not familiar with this "subscription" in gambling.


Please specify the subscription term for me - it seems to be the issue blocking your withdrawal. Additionally, I would like you to share any emails or chat messages you exchanged with the casino employee. Could you please post relevant communications here on the forum?

Thank you for your help.


πριν από 3 μήνες

1η μέρα άνοιξα λογαριασμό, κατέθεσα 20 ευρώ χωρίς πρόβλημα σε δευτερόλεπτα είχα τα χρήματα στον λογαριασμό online καζίνο, έπαιξα μέχρι να κερδίσω 170 με μεγάλη τύχη και προσπάθησα να δω αν μπορώ να κάνω ανάληψη 150 ευρώ και αυτό μου είπε ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη μέχρι να τελειώσω το μπόνους των 20 ευρώ που έλαβα δωρεάν και μετά ακύρωσα το μπόνους των 20 ευρώ και προσπάθησα να κάνω ξανά την ανάληψη και δεν ήξερα ότι δεν έλαβα τα αυτόματα χρήματα και το ακύρωσε. Στη συνέχεια, τη δεύτερη μέρα, 02.07.24, έκανα ξανά την ανάληψη και μίλησα με έναν χειριστή διαδικτυακής συνομιλίας και επίσης έστειλα ένα email υποστήριξης επειδή ο λογαριασμός μου μου είπε ότι δεν χρειάζομαι επαλήθευση (είμαι νέος σε αυτό το διαδικτυακό καζίνο) έστειλα όλα τα έγγραφα Στο email (Nie / διαβατήριο / συν selfie μαζί μου) έκανα την ανάληψη στον ίδιο λογαριασμό με τον οποίο έκανα την κατάθεση. Έχω τη μεταγραφή της διαδικτυακής συνομιλίας στο email και τώρα θα προσθέσω τις φωτογραφίες που τράβηξα.


Αν τους πάρει λίγο χρόνο για να στείλουν 100 ευρώ, φανταστείτε αν θα κερδίσατε ένα μεγάλο ποσό. Τι θα μπορούσε να συμβεί. Είναι η πρώτη φορά που προσπάθησα να παίξω online και κατάλαβα ότι δεν είναι καλό. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αυτή τη στιγμή κοίταξα ξανά και φαίνεται ότι μου έστειλαν την κατάθεση.

Ελπίζω να συμβεί αυτό και έχω εμπιστοσύνη σε αυτό το διαδικτυακό καζίνο!


file

Αυτόματη μετάφραση:
adypavel28
πριν από 3 μήνες

Great, so it's basically solved if the money comes in am I right ? Be sure to tell me when it does and you'll have it in your account.

Anyway, as far as verification is concerned, if you don't need it, you don't have to send the casino any documents. 

Also, when you take a bonus, you should always read all the important things related to it. Either you can find them in the Terms and Conditions or in the bonus itself. This will make it easier for you to play and you can decide if the bonus is good for you at all.

So now we wait for the money to come in. 🙂

πριν από 3 μήνες

Γεια σας, το έχω ήδη από χθες στον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
adypavel28
πριν από 3 μήνες

That is great. May I ask which payment method you have used?

πριν από 2 μήνες

διαβαζω πολλοι εχουν προβλημα αποσυρσης στο rtbet απλα εκανα αναληψη ανησυχω... υπαρχει κανεις που εχει παρει τις αναληψης που εκανε

Αυτόματη μετάφραση:
adelabarcaru123
πριν από 2 μήνες

Hey there.

when it comes to our website, I could only find a few open complaints. Yet there has been one unresolved case, it seems we were unable to get in touch with anyone from the casino.

I still think it's a bit early to compare yourself to the general picture. What makes you so worried? the way I see it, you have just requested the withdrawal, which is good. Has there been anything specifically indicating an issue?

The more you tell us, the better.

Radka
πριν από 2 μήνες

Τα έγγραφα δεν έχουν επαληθευτεί και δεν ξέρω πόσες μέρες χρειάζονται για να πάρω τα χρήματα που χρειάζομαι επειγόντως. Μπορεί αυτή η απόσυρση να γίνει πιο γρήγορα;

Αυτόματη μετάφραση:
adypavel28
πριν από 2 μήνες

Πόσο καιρό σας πήρε για να πάρετε τα χρήματα; Ήταν απαραίτητο να σταλούν τα έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
adelabarcaru123
πριν από 2 μήνες

So according to what you say, you are going through account verification at the moment, yes ? First you will have to pass it successfully in order to get the money, so it might take some time. 

However when you say that the documents have not been verified, do you mean that they have been rejected and something is wrong or you have just sent them and are waiting for a reply from the casino whether everything is okay ? 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Δεν μου έχουν ζητήσει τα έγγραφα ακόμα γι' αυτό θέλω να μάθω πόσος χρόνος χρειάζεται χρειάζομαι τα χρήματα επειγόντως για να απαντήσω στην τράπεζα μπορείτε τουλάχιστον να μου πείτε πόσος χρόνος χρειάζεται για να πάρω τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
adelabarcaru123
πριν από 2 μήνες

When exactly did you request the withdrawal? It is not the same in every case, so we can not tell you the exact time frame.

What did the casino say about it, though?

Romi
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση, πήρα τα χρήματα χθες

Αυτόματη μετάφραση:
adelabarcaru123
πριν από 2 μήνες

Thank you for this positive update. How long did you wait at the end?

Romi
πριν από 2 μήνες

2 ημέρες

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα