Καλησπέρα, έχω ένα πρόβλημα με ένα καζίνο.
Μπλοκάρισαν τον λογαριασμό μου επειδή είχα το όνομα του γιου μου στο email, το οποίο δεν εμπλέκεται στη σελίδα και διαχειρίζομαι το email στο σύνολό του, εκτός από το ότι έχω 2FA στο λογαριασμό, το KYC σωστά έκανε (που οι ίδιοι με δέχτηκαν την πρώτη μέρα που μπήκα στη σελίδα, το έκανα) και τώρα το live support δεν μου δίνει απαντήσεις και με έχουν σε stand-by με 233$ μέσα στον λογαριασμό.
Τι προτείνεις?
Good afternoon, I have a problem with a casino.
They blocked my account for having my son's name in the email, which he is not involved in the page and I manage the email in its entirety, in addition to having 2FA in the account, the KYC correctly done (which they themselves They accepted me the first day I entered the page, I did) and now the live support does not give me answers and they have me on stand-by with $233 inside the account.
What do you recommend?
Buenas tardes, tengo un problema con un casino.
Me bloquearon la cuenta por tener el nombre de mi hijo en el correo, cosa que el no está involucrado en la página y manejo yo el correo en su totalidad, además de contar con 2FA en la cuenta, el KYC correctamente hecho (que ellos mismos me aceptaron el primer día que entre a la página lo hice) y ahora no me dan respuestas el soporte en vivo y me tienen en stand-by con $233 adentro de la cuenta.
¿Qué recomiendan?