Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRoobet Casino - γενική συζήτηση

Roobet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Anonymized199
|
14.220 προβολές 59 απαντήσεις |
|
1 2 3
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, έχω ένα πρόβλημα με ένα καζίνο.

Μπλοκάρισαν τον λογαριασμό μου επειδή είχα το όνομα του γιου μου στο email, το οποίο δεν εμπλέκεται στη σελίδα και διαχειρίζομαι το email στο σύνολό του, εκτός από το ότι έχω 2FA στο λογαριασμό, το KYC σωστά έκανε (που οι ίδιοι με δέχτηκαν την πρώτη μέρα που μπήκα στη σελίδα, το έκανα) και τώρα το live support δεν μου δίνει απαντήσεις και με έχουν σε stand-by με 233$ μέσα στον λογαριασμό.


Τι προτείνεις?

Αυτόματη μετάφραση:
randyg
πριν από 1 έτος

Hello,

since the email address does not serve as any kind of proof of identity, I fail to understand what seems to be the problem. I feel that the casino's system must have found some sort of similarities with other accounts or accounts, and flagged you, but a similar address should be considered only as a hint. Kindly note that verification, as the name suggests is the only valid process that ensures it was you who registered, deposited, played, and won, so registration does not mean verification.

However, the casino is probably investigating the similarities, which is usual and you have to wait for the result. Normally, an ordinary chat operator is not involved in the procedure, meaning he or she can't provide relevant information just yet.

I recommend you wait, keep me posted with any updates, please.

Would not hurt to know the casino's name though.

Radka
πριν από 1 έτος

Καλημέρα Ράκα!

Πριν από 4 ώρες μου επέτρεψαν να αποσύρω τα χρήματά μου μετά από μακρά αναμονή +30 ωρών χωρίς απαντήσεις.

Μάλλον ο λογαριασμός μου θα κλείσει για τον λόγο που μου έδωσε ο πράκτορας: το email μου έχει το όνομα του γιου μου.

Αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα, ήθελα απλώς να μου δώσουν τα χρήματα που μόλις κέρδισα. Έχοντας μάθει όλα αυτά, δεν νομίζω ότι θα επιστρέψω ποτέ σε αυτό το καζίνο.

Το καζίνο είναι το Roobet.

Σας ευχαριστώ πολύ για το μήνυμά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
randyg
πριν από 1 έτος

Hello randyg,

I still like to understand what was wrong - though I'm of course happy that you got the winnings!

Do you mind sharing the casino's official explanation?

It's just a kind request, no pressure 😉

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka! Σαφή


Περιμένω να μου απαντήσουν, μόλις με ενημερώσουν θα σας πω.

Σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Καλή μέρα. Θα σας κρατάω ενήμερους.


Μου απέκλεισαν τον λογαριασμό και τον έκλεισαν χωρίς να μου δώσουν λόγους, δεν μου έστειλαν email.

Επίσης, δεν βλέπω ότι η υποστήριξη ανταποκρίθηκε σε έναν εκτιμώμενο χρόνο που μπορώ να διαβάσω πριν αποκλειστεί ο λογαριασμός μου.

Αυτόματη μετάφραση:
randyg
πριν από 1 έτος

Hello randyg,


Thank you for letting me know. This happens quite often, and I was hoping that you might be more informed, well, I guess that would be best to move on 🙂.


Enjoy the Sunday 👍

πριν από 1 έτος

I don't have much experience with this casino, what about you?

πριν από 1 έτος

Βάζω στοίχημα με αυτούς τους απατεώνες, ιστός Μίλαν-Χάλας Βερόνα. Στοιχηματίζω ότι η Βερόνα θα κερδίσει περισσότερα από 2,5 οφσάιντ. Όλα τα site δείχνουν ότι έχουν κερδίσει 3 οφσάιντ, ακόμα και η δική τους ιστοσελίδα γράφει 3, το επίσημο site της Serie A επίσης 3, αλλά παντού 3. Και μου έκαναν το στοίχημα ως ήττα. Απλά απάτες! filefilefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Regarding the recent complaint here for 131btc. I was on the site when this guy won the money and was speaking to him in chat.

The win was 100% legitimate. However it seems from his complaint that he isn’t getting his case across very well and missed many key details.

For one after he won the money the casino left it in his balance and let him keep playing with it for probably 5 days. It was only when he tried to withdraw that the casino confiscated the balance. If someone had illegitimately won $3 million I’m sure the casino would immediately void the funds not let the player keep it in their balance for multiple days.


Roobet also continued to show off the win in the ‘biggest wins’ section of their site for weeks. This is extremely strange if they had decided that the win was not legitimate.


Also as crash is an open lobby with hundreds of people playing at the same time surely if there was a malfunction everyone should have won millions not just one person?



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Luc7777
πριν από 1 έτος

You must be talking about this complaint. It's surely an interesting case and I'm really wondering if we manage to resolve it. When it comes to real money, it's one of the biggest cases we had so far.

πριν από 6 μήνες

Γεια, άνοιξα έναν λογαριασμό gaming στο Roobet πριν από λίγες μέρες από καθαρή περιέργεια και ήθελα να δοκιμάσω ένα Crypto casino. Μη θέλοντας να δώσω προσωπικά δεδομένα προσπάθησα να παίξω εισάγοντας τυχαία e-mail και χρησιμοποιώντας ένα VPN, μετά την κατάθεση δοκίμασα και μερικές επιτυχημένες αναλήψεις, δυστυχώς η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχο με αποτέλεσμα να χάσω πάνω από 50.000 €, κάτι που θα έκανα Θα ήθελα να αμφισβητήσω ότι η πλήρης απουσία επιταγών KYC και η πλήρης απουσία προστασίας για τον εθισμό στον τζόγο, δεδομένης της έλλειψης κατάλληλων ελέγχων ταυτότητας, υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
jyc9fnmdqj
πριν από 6 μήνες

Oh, that's a lot of money. 

But it's certainly not the wisest thing to do what you did. If it came to a choice, how would you want to withdraw if you provided fake information? Did you mention to the casino that you have a gambling addiction while playing ? I feel that this is a pretty big mistake but I will wait for your answer because it may be very difficult to help or get your money back under such circumstances. 

Jaro
πριν από 6 μήνες

Λάθος έγραψα ότι ήταν ψεύτικα στοιχεία, εννοούσα μη επαληθευμένα, μου έκλεισαν σήμερα τον λογαριασμό και μόλις έστειλα την ταυτότητα μου που αντιστοιχεί στα στοιχεία που έβαλα κατά την εγγραφή.

Αυτόματη μετάφραση:
jyc9fnmdqj
πριν από 6 μήνες

Just to exclude any possible misunderstanding, how should I understand the term "unverified" in the context of the whole account issue, please?

You know, I probably still fail to understand the lack of KYC checks and total absence of protection on Gambling Addiction, given the lack of appropriate identity checks - you were referring to.

If I'm not mistaken, you have never played in any crypto casino, specifically in this casino, ever before; this was your first account, am I correct?

How, in your opinion, could possibly KYC (which is by the way quite optional for crypto casinos; I'll get back to that later if you want me to) or any kind of verification save you from losing all the funds? Does it mean it took so long, so you just kept playing, perhaps? Please, help me understand the way you see it.

For now, I feel it won't help to speculate, so if you don't mind, I would wait for your response.

Thank you.

Radka
πριν από 6 μήνες

Αυτός είναι ο πρώτος μου λογαριασμός μαζί τους, ακριβώς, νομίζω ότι τα χειριστήρια και το Kyc μπορούν να οδηγήσουν στον περιορισμό της στιγμής γέννησης του παίκτη περιορίζοντάς τον περιμένοντας τους απαραίτητους ελέγχους και δίνοντας χρόνο να ηρεμήσει και ενδεχομένως να βάλει τα απαραίτητα όρια ή προσωρινά μπλοκ για την προστασία του, αυτό δεν έγινε παρά το γεγονός ότι η ποσότητα και η συχνότητα των καταθέσεων ήταν τεράστια, ακόμα κι αν δεν υπήρχαν λεπτομέρειες για να ζητήσω επιστροφή χρημάτων, θα ήθελα τουλάχιστον να είχα ανοίξει ξανά τον λογαριασμό μου για να ανακτήσω τα εβδομαδιαία και μηνιαία μπόνους που θα ήταν πολύ ουσιαστικό

Αυτόματη μετάφραση:
jyc9fnmdqj
πριν από 6 μήνες

I now understand the point much better. The KYC procedure seemed to take a long time from your perspective. Could you tell me how long you have been confirming your account? Because of continuous verification, you were unable to control your passion and lost the balance before you could withdraw it. Let us put bonuses aside for the moment. Instead, is it possible for you to set limits at this casino whenever you need to? You are aware that casinos have the right to impose these restrictions, but only after receiving your prior request. Although these are available, I believe that casinos require the player's initial impulse. Let's see what Tomas brings next through the complaint, though.

There is another thing I do not yet understand. Who closed your account, and why? Can you share details regarding the account closure, please?

I'll be here.

Radka
πριν από 6 μήνες

Σε αυτό το καζίνο δεν έχετε μενού που σας επιτρέπει να εξαιρέσετε γρήγορα τον εαυτό σας ή να ορίσετε όρια κατάθεσης, ο λογαριασμός μου έκλεισε γιατί μετά την απώλεια του μεγάλου ποσού έστειλα email ζητώντας να λάβω κάποια μπόνους και να με βοηθήσετε, όχι μόνο δεν βοήθησαν εμένα αλλά λόγω λανθασμένης μετάφρασης νόμιζαν ότι είχα δηλώσει ότι είχα εισάγει λανθασμένα στοιχεία και μου έκλεισαν κατευθείαν τον λογαριασμό! Εκείνη τη στιγμή έστειλα τα έγγραφα ζητώντας την άμεση επαναλειτουργία αλλά κανείς δεν μου έχει απαντήσει από τότε

Αυτόματη μετάφραση:
jyc9fnmdqj
πριν από 6 μήνες

So your account was closed by mistake, we could say. Is that right?🤔

Now we really need to wait for your complaint to progress any further so we can see how and if our team will be able to help.

If you have any updates, we surely would like to know about them.


Romi
πριν από 6 μήνες

Αυτή τη στιγμή έχω λάβει την πίστωση για τις ανταμοιβές που είχα συγκεντρώσει, συν ένα παλιό cashback, ωστόσο πιστεύω ότι υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να ζητήσω επιστροφή χρημάτων λόγω χαμένων επιταγών ή πρόσθετων μπόνους επιβράβευσης VIP, τι πιστεύετε;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα