Γειά σου,
Σε καταλαβαίνω, αλλά κατά την άποψή μου προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν έκανα τίποτα λάθος και αυτό είναι Αδύνατον εφόσον ο Πέτρος δεν απαντά στις ερωτήσεις μου. Για παράδειγμα, ο Peter μου είπε στην τελευταία του απάντηση (στις 22 Νοεμβρίου) ότι και οι δύο Λογαριασμοί δημιουργήθηκαν τον Ιούνιο. Ο λογαριασμός μου στην πραγματικότητα δημιουργήθηκε στις 6 Ιουλίου. Ίσως μπέρδεψε τους μήνες, αλλά για μένα θα ήταν σημαντικό να ξέρω αν ο άλλος λογαριασμός άνοιξε πριν ή μετά από εμένα. Αν πριν από εμένα, θα μπορούσα να έχω αποδείξεις ότι το Καζίνο στέλνοντας ένα Έγγραφο από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας μου που αποδεικνύει την ημερομηνία δημιουργίας αυτού του αριθμού τηλεφώνου.
Αν ο άλλος λογαριασμός δημιουργήθηκε μετά από εμένα, μπορώ να διαφωνήσω με τη λογική. Θα άνοιγε κάποιος πραγματικά έναν νέο λογαριασμό στο ίδιο Καζίνο ΑΦΟΥ πετύχει τη μεγαλύτερη νίκη της ζωής του χωρίς καν να περιμένει την εξόφλησή του; Χρησιμοποιείτε τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου στον άλλο λογαριασμό; Είναι αυτή η ιστορία που λέει το Καζίνο;
Λοιπόν, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος γιατί περιμένω κάθε μέρα μια απάντηση από τον Peter. Δεν ξέρω καν με σιγουριά αν ήταν ο ίδιος λογαριασμός που χρησιμοποιούσε το VPN και τον αριθμό μου, αλλά από αυτά που είπατε φαίνεται έτσι.
Είμαι βέβαιος ότι αυτό το παράπονο είναι περισσότερο δουλειά για εσάς παρά ένα μέσο παράπονο και καταλαβαίνω ότι κάποιος θα το αποκαλούσε "εκτεταμένη επικοινωνία", αλλά το 99% αυτής της επικοινωνίας φαίνεται στην καταγγελία και σε αυτό το νήμα, εκτός από αυτό ήμουν εγώ σκεφτείτε 2 απαντήσεις από τον Peter ανά mail.
Ίσως είναι ακόμα σε διακοπές και επίσης δεν είμαι σε θέση να απαιτήσω τίποτα από εσάς, αλλά θα μπορούσε να κάνει πραγματική διαφορά αν κάποιος απαντούσε στις ερωτήσεις μου (εννοώ από την ομάδα καταγγελιών, είστε φοβερή Radka). Χωρίς αυτό είναι απλά αδύνατο να αποδειχθεί οτιδήποτε και αυτό θα πρέπει να το γνωρίζουν όλοι. Πώς πρέπει να αποδείξω κάτι για το οποίο έχω τόσο λίγες πληροφορίες;
Εάν ο Peter δεν είναι διαθέσιμος, ίσως κάποιος άλλος θα μπορούσε να απαντήσει στις ερωτήσεις και τα αποδεικτικά στοιχεία μου.
Hello,
I understand you, but in my view I am trying to proof that I did nothing wrong and this is Impossible as long as Peter doesn't respond to my questions. For instance, Peter told me in his last response (on November 22) that both of the Accounts were created in June. My account in reality was created on July 6. Maybe he confused the months, but for me it would be important to know if the other account was opened before or after me. If before me, I could have evidence that the Casino by sending a Document from my mobile provider that proofs the date this phone number was created.
If the other account was created after me I can argue with logic. Would someone really open a new account at the same Casino AFTER hitting the biggest win of his life without even waiting for it to be payed out? Using the same phone number at the other account? Is that really the story the Casino is telling?
Well I can't be sure because I am waiting every day for a response from Peter. I don't even know for sure if it was the same account that used my VPN and number, but from what you have said it seems like it.
I am sure that this complaint is more work for you than an average complaint and I understand that someone would call it "extensive communication" but 99% of this communication can be seen in the complaint and in this thread, outside of that there were I think 2 answers from Peter per mail.
Maybe he is on vacation still and also I am not in a position to demand anything of you but it could make a real difference if someone would answer my questions (I mean from the complaint team, you are awesome Radka). Without that it is simply Impossible to proof anything and everyone should know that. How should I proof something I have so few information about?
If Peter is unavailable maybe someone else could adress my questions and evidence.
Αυτόματη μετάφραση: