Μπορεί κάποιος άλλος ειδικός εδώ να ασχοληθεί με αυτήν την υπόθεση. Απλώς έχω επίγνωση της χρονικής καθυστέρησης, έχω ήδη περάσει τόσο πολύ άγχος με αυτό το καζίνο, ξέρω ότι η αναμονή περισσότερο θα μου προκαλέσει μόνο περαιτέρω σοβαρό άγχος
Can another specialist on here take this case on please. I'm just conscious of the time delay, I've already been through so much stress with this casino, I know waiting longer will only cause me further severe stress
Λυπάμαι πραγματικά που το λέω αυτό, αλλά ο Nick έχει ακόμη δύο ημέρες για να επικοινωνήσει μαζί σας στο νήμα των παραπόνων. Φαντάζομαι ότι είναι δύσκολο, αλλά ειλικρινά, πρέπει να περιμένετε όπως όλοι οι άλλοι. 20 ειδικοί καλύπτουν περισσότερες από 800 καταγγελίες. Ως εκ τούτου, δεν πρόκειται για την εύρεση ενός άλλου.
Παρακαλώ να είστε υπομονετικοί. Έστειλα στον Νικ ένα σημείωμα, αν και είναι εξαίρεση.
I'm truly sorry to say that, but Nick still has two days to get back to you in the complaint thread. I imagine it's hard, but frankly, you have to wait like everybody else. 20 specialists are covering more than 800 complaints; hence, it's not about finding another one.
Please be patient. I sent Nick a note, though it's an exception.
Έχω χρήματα στον λογαριασμό μου στο rolletto, αλλά δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη, καθώς όταν προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου αρνούνται να με επαληθεύσουν, καθώς είχα έναν προηγούμενο λογαριασμό που επαλήθευσα μόνος μου αλλά τον έκλεισα.
I have money in my rolletto account but they wont let me withdraw as when i try to verify my account they refuse to verify me as i had a previous account which i verified myself but i blocked that account.
Ελπίζω ειλικρινά ότι αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε ανοίξει άλλο λογαριασμό.
Το κλείσιμο του λογαριασμού είναι για να διασφαλίσετε ότι δεν θα παίξετε ποτέ ξανά με αυτόν. Σχεδόν όλα τα καζίνο έχουν πολιτικές κατά του ανοίγματος άλλου. Παρακαλώ, το γνωρίζετε αυτό;
Ήταν λάθος, κατά τη γνώμη μου, και θα πρέπει να φροντίσετε να μην κάνετε το ίδιο λάθος σε οποιοδήποτε άλλο καζίνο.
Την επόμενη φορά, σας συμβουλεύω να έρθετε σε επαφή με την υποστήριξη και στη συνέχεια να εξετάσετε τις επιλογές.
Θα χρειαζόμασταν κάποιες πληροφορίες για να υποστηρίξουμε τη θέση σας εάν είχαμε την ευκαιρία να σας βοηθήσουμε. Θα μπορούσατε ίσως να μοιραστείτε κάποιες ιδέες;
Ενημερώστε με, παρακαλώ.
I sincerely hope that this does not indicate that you have opened another account.
Closing the account is to ensure that you never play with it again. Almost all casinos have policies against opening another one. Please, are you aware of that?
It was a mistake, in my opinion, and you should take care to avoid making the same mistake at any other casino.
The next time, I advise getting in touch with support and then going through the options.
We would need some information to back up your position if we were to have any chance of helping you. Could you perhaps share some ideas?
Let me know, please.
Έχω κάνει μια συγκλονιστική εμπειρία με το Rolletto Casino. Τα τεράστια κέρδη μου των 14000€ δεν πληρώθηκαν, όπως είπε το Καζίνο χρησιμοποίησα πολλούς λογαριασμούς, κάτι που δεν ισχύει. Μετά την υποβολή καταγγελίας εδώ, αποδεικνύεται ότι υπήρξε αντιστοίχιση IP με άλλο χρήστη επειδή χρησιμοποίησα VPN. Όλα είχαν ελεγχθεί και το VPN επιτρεπόταν σαφώς σε αυτό το Καζίνο. Ο Γκουρού του Καζίνο ζήτησε από το Καζίνο να δώσει περισσότερα στοιχεία από αυτό και το Καζίνο απέτυχε να το κάνει για εβδομάδες και έδωσε μόνο ανεπαρκή στοιχεία. Στη συνέχεια, τελικά ο ειδικός παραπόνων μου είπε ότι τα στοιχεία που έλαβε από το Καζίνο δεν ήταν επαρκή και ο Γκουρού του Καζίνο πρόκειται να απαιτήσει από το Καζίνο πλήρη πληρωμή. Μέχρι εδώ όλα καλά, τώρα το σοκ.
Το Καζίνο βρήκε ξαφνικά νέα στοιχεία: ένας άλλος λογαριασμός προφανώς χρησιμοποίησε τον αριθμό του κινητού μου.. είναι πραγματικά ξεκαρδιστικό.. Δεν τον αγοράζω απολύτως. Ξαφνικά έχουν τα πιο ξεκάθαρα στοιχεία που μπορεί να υπάρχουν; Μετά την υποβολή αποτυχημένων προσπαθειών απόδειξης πριν; Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό το Καζίνο χειραγωγήθηκε αποδεικτικά στοιχεία για να μην χάσει τη βαθμολογία στο Καζίνο Γκουρού. Έχω στείλει όλα τα αποδεικτικά στοιχεία που μπόρεσα να βρω στον ειδικό για καταγγελίες, αλλά δυστυχώς δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και 3 εβδομάδες, γι' αυτό το γράφω για προσοχή. Ακόμα κι αν ένα τέτοιο Καζίνο δεν με πληρώσει ποτέ, θα κάνω τα πάντα για να αποκαλύψω αυτή τη δόλια συμπεριφορά!
I have made a shocking experience with Rolletto Casino. My huge winnings of 14000€ were not paid, as the Casino said I used multiple accounts, what is not the case. After submitting a complaint here it turns out that there was a IP match with another user because I used VPN. Everything was checked and VPN was clearly allowed at that Casino. Casino Guru asked the Casino to give more evidence than that and the Casino failed to do so for weeks and only gave insufficient evidence. Then finally the complaint specialist told me that the evidence he received from the Casino was not sufficient and Casino Guru are going to demand the Casino for full payout. So far so good, now the shocker.
The Casino all of a sudden found new evidence: another account apparently used my mobile number.. it's hilarious really.. I absolutely don't buy it. All of a sudden they have the clearest evidence that can be there? After submitting failed attempts of evidence before? I am convinced this Casino manipulated evidence in order not to lose rating on Casino Guru. I have sent all the evidence I could find to the Complaint specialist but unfortunatley I haven't gotten a reply for 3 weeks that's why I am writing this for attention. Even if such a Casino will never pay me I will do everything to reveal this fraudulent behaviour!
Σύμφωνα με όσα είδα στην καταγγελία, λυπάμαι που έκλεισε, αλλά ο Πέτρος πήρε την απόφασή του με βάση αυτά που σου έγραψε. Παραβιάστηκε ένας κανόνας όπου βρέθηκαν πολλοί λογαριασμοί να ανοίγουν από την ίδια διεύθυνση IP με τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου. Προφανώς το καζίνο παρείχε όλα όσα χρειαζόταν για την ομάδα μας, οπότε προφανώς δεν υπάρχει τίποτα άλλο να γίνει.
Όσο κι αν μισώ να το παραδεχτώ, θα πρέπει να αποδεχτούμε αυτό το γεγονός. 😕
According to what I saw in the complaint, I'm sorry that it was closed, but Peter made his decision based on what he wrote to you. A rule was broken where multiple accounts were found to be opened from the same IP address with the same phone number. Apparently the casino provided everything that was needed for our team, so apparently there is nothing more to be done.
As much as I hate to admit it, we will have to accept that fact. 😕
Έχω ξεκάθαρα στοιχεία ότι αυτά που ισχυρίζεται το Καζίνο δεν μπορούν να είναι αληθινά και τα έχω στείλει στον Peter. Δυστυχώς, δεν το έχει δει (είχαμε το ίδιο πρόβλημα στο παρελθόν, μου είπε ότι τα email μου μπαίνουν στο spam του). Επίσης, δεν μπορώ να ζητήσω την επανάληψη της καταγγελίας καθώς το έκανα ήδη μία φορά (με επιτυχία). Απλώς θέλω τα στοιχεία μου να τα δει και να τα αξιολογήσει κάποιος γιατί είμαι 100% σίγουρος ότι το Καζίνο έχει χειραγωγήσει αποδεικτικά στοιχεία.
I have clear evidence that what the Casino claims can not be true and I have sent it to Peter. Unfortunatley he hasn't seen it (we had the same problem in the past he told my my emails land in his spam). Also, I can not request a reopening of the complaint as I already did so once (successfully). I just want my evidence to be seen and evaluated by someone because I am 100% sure that the Casino has manipulated evidence.
Θα του πω λοιπόν να το ψάξει, αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα εκ των προτέρων, και με αυτό εννοώ ότι θα ανοίξει ξανά την υπόθεση. Θα δούμε τι θα πει.
So I'll tell him to look into it, but I'm not promising anything up front, and by that I mean that he'll reopen the case. We'll see what he says.
Λοιπόν, υποθέτω ότι θα πρέπει απλώς να κάνουμε υπομονή και πιστεύω ότι θα πάρετε την απάντησή σας.
Well then, I guess we'll just have to be patient, and I believe you'll get your answer.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.