Μπορεί κάποιος άλλος ειδικός εδώ να ασχοληθεί με αυτήν την υπόθεση. Απλώς έχω επίγνωση της χρονικής καθυστέρησης, έχω ήδη περάσει τόσο πολύ άγχος με αυτό το καζίνο, ξέρω ότι η αναμονή περισσότερο θα μου προκαλέσει μόνο περαιτέρω σοβαρό άγχος
Can another specialist on here take this case on please. I'm just conscious of the time delay, I've already been through so much stress with this casino, I know waiting longer will only cause me further severe stress
Λυπάμαι πραγματικά που το λέω αυτό, αλλά ο Nick έχει ακόμη δύο ημέρες για να επικοινωνήσει μαζί σας στο νήμα των παραπόνων. Φαντάζομαι ότι είναι δύσκολο, αλλά ειλικρινά, πρέπει να περιμένετε όπως όλοι οι άλλοι. 20 ειδικοί καλύπτουν περισσότερες από 800 καταγγελίες. Ως εκ τούτου, δεν πρόκειται για την εύρεση ενός άλλου.
Παρακαλώ να είστε υπομονετικοί. Έστειλα στον Νικ ένα σημείωμα, αν και είναι εξαίρεση.
I'm truly sorry to say that, but Nick still has two days to get back to you in the complaint thread. I imagine it's hard, but frankly, you have to wait like everybody else. 20 specialists are covering more than 800 complaints; hence, it's not about finding another one.
Please be patient. I sent Nick a note, though it's an exception.
Έχω χρήματα στον λογαριασμό μου στο rolletto, αλλά δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη, καθώς όταν προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου αρνούνται να με επαληθεύσουν, καθώς είχα έναν προηγούμενο λογαριασμό που επαλήθευσα μόνος μου αλλά τον έκλεισα.
I have money in my rolletto account but they wont let me withdraw as when i try to verify my account they refuse to verify me as i had a previous account which i verified myself but i blocked that account.
Ελπίζω ειλικρινά ότι αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε ανοίξει άλλο λογαριασμό.
Το κλείσιμο του λογαριασμού είναι για να διασφαλίσετε ότι δεν θα παίξετε ποτέ ξανά με αυτόν. Σχεδόν όλα τα καζίνο έχουν πολιτικές κατά του ανοίγματος άλλου. Παρακαλώ, το γνωρίζετε αυτό;
Ήταν λάθος, κατά τη γνώμη μου, και θα πρέπει να φροντίσετε να μην κάνετε το ίδιο λάθος σε οποιοδήποτε άλλο καζίνο.
Την επόμενη φορά, σας συμβουλεύω να έρθετε σε επαφή με την υποστήριξη και στη συνέχεια να εξετάσετε τις επιλογές.
Θα χρειαζόμασταν κάποιες πληροφορίες για να υποστηρίξουμε τη θέση σας εάν είχαμε την ευκαιρία να σας βοηθήσουμε. Θα μπορούσατε ίσως να μοιραστείτε κάποιες ιδέες;
Ενημερώστε με, παρακαλώ.
I sincerely hope that this does not indicate that you have opened another account.
Closing the account is to ensure that you never play with it again. Almost all casinos have policies against opening another one. Please, are you aware of that?
It was a mistake, in my opinion, and you should take care to avoid making the same mistake at any other casino.
The next time, I advise getting in touch with support and then going through the options.
We would need some information to back up your position if we were to have any chance of helping you. Could you perhaps share some ideas?
Let me know, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.