Γειά σου,
Ελέγξα ξανά την καταγγελία και συνειδητοποίησα ότι φαίνεται ότι το καζίνο υποπτεύεται παραβίαση του κανόνα πολλών λογαριασμών, σωστά; Σε αυτήν την περίπτωση, το καζίνο θα πρέπει να παράσχει κάποιες αποδείξεις, είμαι βέβαιος ότι η ομάδα παραπόνων θα ζητήσει κάποια κομμάτια αποδεικτικών στοιχείων από την πλευρά των καζίνο.
Τέλος πάντων έχει παίξει και ο μπαμπάς σου σε αυτό το καζίνο; Δίδαξα ότι μόνο ο κάτοχος τραπεζικού λογαριασμού φαίνεται να είναι το πρόβλημα.
Hello there,
I check the complaint again and realized that it seems that the casino suspects a violation of the multi-account rule, right? In this case, the casino should provide some proof, I'm sure that the complaint team will ask for some shreds of evidence from the casinos side.
Anyway has your dad played in this casino too? I tought that only the bank account holder seems to be the problem.
Αλλά
ΟΧΙ εδω
δεν υπάρχει πρόβλημα με τον τραπεζικό λογαριασμό
εδώ ο πατέρας μου είχε κλείσει λογαριασμό πριν από 9 μήνες.
δεν μπορούσα να δω τα email.
για να υπάρχει διπλασιασμός και χρειάζομαι 2 ενεργούς λογαριασμούς σωστά!?
Εάν ο άλλος λογαριασμός έκλεισε οριστικά μετά από αίτημα του παίκτη,
υπάρχει περισσότερος λογαριασμός.
But
not here
there is no problem with bank account
here my father had account closed 9 months ago.
could not see the emails.
for there to be duplication and I need 2 active accounts right!?
If the other account was permanently closed at the player's request,
there is more account.
Mas
aqui nao
ha problema nenhum com conta bancária
aqui o meu pai teve conta encerrou a 9 meses .
nao conseguiu ver os e-mails .
para haver duplicação e preciso 2 contas activas certo !?
Se a outra conta foi encerrada permanentemente a pedido do jogador nao
ha mais conta .
Όλα επικυρωμένα και εντάξει
οπότε υπάρχει πρόβλημα όχι
σταμάτησε να κερδίζει.
και πήγε να βρει έναν τρόπο να περιπλέξει
κανείς δεν είναι ηλίθιος εδώ.
ξέρουν πολύ καλά ότι δεν υπάρχει διπλότυπος λογαριασμός.
και έχω ζητήσει επίσης πολλές φορές να με καλέσουν.
All validated and all right
so there is a problem no
stopped winning.
and went to find a way to complicate
nobody is stupid here.
they know very well that there is no such thing as a duplicate account.
and I've also asked several times to call me.
Tudo validado e tudo certinho
so há um problema nao
parava de ganhar .
e foram arranjar maneira de complicar
ninguém e burro aqui .
eles sabem muito bem que não existe conta nenhuma duplicada .
e também já pedi várias vezes pra me ligar .
Χαίρετε,
Μπορώ να δω ότι η τελευταία ενημέρωση καταγγελίας έγινε πριν από 18 ώρες, γι' αυτό θα ήθελα να σας ζητήσω να βάλετε όλες τις σχετικές πληροφορίες εκεί - απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο , γιατί αυτό είναι το κατάλληλο μέρος.
Θα ήθελα επίσης να πω ότι δεν ασχολούμαι με το παράπονό σας, επομένως δεν χρειάζομαι όλες αυτές τις εκτυπώσεις και ούτω καθεξής 🙂.
Ελπίζω όμως να λυθεί σύντομα το θέμα.
Hello,
I can see that the last complaint update was made 18 hours ago, so I'd like to ask you to put all relevant information there - just click this link, because this is the proper place.
I'd also like to say that I'm not taking care of your complaint, hence I do not need all those print screens and so on 🙂.
I hope that the issue will be solved soon though.
Δεν υπάρχουν νέα,
για και πόσο ακόμα δεν μου δίνουν την παραμικρή ικανοποίηση!
There is no news,
for and how much they still don't give me the slightest satisfaction!
Nao há novidades ,
por e quanto continuam sem me dar a mínima satisfação !
Radka τελευταία νέα Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τίποτα για τα κουνήματα CASINO Roku Αρχίζω να πιστεύω ότι είναι τρελοί!
πρώτα με κατηγορούν για απάτη και ότι όλα τα κέρδη έχουν κατασχεθεί!
Τους έστειλα αποδείξεις που δεν απάντησαν ποτέ.
Είχα ζητήσει 2500 ευρώ
και άλλα 6000 ευρώ στον λογαριασμό.
Δεν μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό λέει πάρα πολλές προσπάθειες σύνδεσης Ζητώ νέο πάσο και τίποτα παρόμοιο.
σήμερα πληρώνουν το ποσό που επρόκειτο να επεξεργαστώ!
Radka latest news I still don't understand anything about the CASINO Roku shakes I'm starting to think they're crazy!
first they accuse me of fraud and that the winnings have all been confiscated!
I sent proofs to them they never replied.
I had asked for 2500 euros
and another 6000 euros in the account.
I can't log into the account it says too many login attempts I ask for a new pass and nothing like it.
today they pay the amount I was about to process!
Radka última novidade continuo a não entender nada do CASINO Roku agita começo a pensar que são doidos !
primeiro acusam me de fraude e que os ganhos foram todos confiscados!
mandei provas para eles nunca me responderam .
tinha pedido 2500 euros
e mais 6000 euros na conta .
não consigo entrar na conta diz demasiadas tentativas de login peço nova pass e nada igual .
hoje pagam o valor que estava pra processar !
Γεια, μπορώ να δω ότι ενέκριναν την πρώτη ανάληψη για 2500 ευρώ, οπότε ίσως είναι πιθανό να εγκρίνουν και αυτή για 6000 ευρώ λίγο αργότερα. Παρακαλούμε, κρατήστε μας ενήμερους και το πιο σημαντικό, μοιραστείτε τυχόν νέα στην καταγγελία σας.
Αναρωτιέμαι πόσο καιρό περιμένεις μέχρι να εγκρίνουν την πρώτη ανάληψη και πότε υπέβαλες τη 2η ανάληψη για 6000;
Hi, I can see they approved the first withdrawal for 2500 eur so it might be possible they'll approve the one for 6000 eur a bit later as well. Please, keep us updated and most importantly, share any news in your complaint as well.
I'm wondering, how long time have you been waiting until they approved the first withdrawal and when did you submit the 2nd withdrawal for 6000?
Δεν μπορώ να μπω στο λογαριασμό για να ζητήσω τις 6000 χιλιάδες ευρώ.
τα 6000 ευρώ δεν ζητούνται, είναι μόνο υπόλοιπο!
I can not enter the account to ask for the 6000 thousand euros.
the 6000 euros are not requested, they are only on balance!
Eu não consigo entrar na conta para pedir os 6000 mil euros .
os 6000 euros não estão solicitados só estão em saldo !
Όταν μπλόκαραν τον λογαριασμό, ζητούσαν 2500 ευρώ!
και ήταν σε υπόλοιπο 6000
ευρώ.
Τους έστειλα ένα email λέγοντας ότι ήταν αδύνατο να έχω διπλότυπους λογαριασμούς γιατί έχω αποδείξεις ότι έκλεισα τον άλλο.
Λογαριασμός .
αλλά δεν έχω πρόσβαση στον λογαριασμό.
When they blocked the account, they were asking for 2500 euros!
and it was on balance 6000
euros.
I sent an email to them saying that it was impossible to have duplicate accounts because I have proof of closing the other one.
Account .
but I don't have access to the account.
Quando bloquearam a conta , estavam pedidos 2500 euros !
e estava no saldo 6000
euros.
eu mandei e-mail para eles a dizer que era impossível haver duplicação de contas até porque eu tenho provas de encerrar a outra .
Conta .
mas nao tenho acesso a conta .
Ενέκριναν την πρώτη απόσυρση; Οχι!
Πολλά έχουν ήδη εγκριθεί!
Είχαν ήδη πληρώσει 10.400 ευρώ.
το πρόβλημα ήταν ότι συνέχισα να κερδίζω.
Μετά το κλείσιμο του μόνιμου λογαριασμού, σύμφωνα με το RoKu casino, είχα ανάληψη 2500 ευρώ χωρίς επεξεργασία, 6000 ευρώ υπόλοιπο ή έκαναν λάθος, κάτι που δείχνει τον αποπροσανατολισμό αυτού του καζίνο, ή θα πληρώσουν τα πάντα.
Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση! Επειδή πιστεύω πραγματικά ότι η προσθήκη αυτού του ΚΑΖΙΝΟ στη μαύρη λίστα θα ήταν η καλύτερη επιλογή, καθώς καταλήγει να είναι επικίνδυνο για πολλούς παίκτες! Εάν επιβεβαιώσετε την πρώτη υποψία επεξεργασίας εσφαλμένης κατεύθυνσης, δεν υπάρχουν πολλά να πούμε για να αποδείξουμε την κακία και την κακία αυτού του καζίνο.
και ότι ο μόνος σκοπός ήταν να μπλοκάρω τα χρήματά μου και όχι επειδή υπάρχει σφάλμα με τον λογαριασμό. διόρθωση και επεξεργασία σήμερα.
Did they approve the first withdrawal? No!
Many have already been approved!
They had already paid 10,400 euros.
the problem was that I continued to win.
After closing the permanent account, according to RoKu casino, I had a withdrawal of 2500 euros unprocessed, 6000 euros in balance, or they were wrong, which shows the disorientation of this casino, or they will pay everything.
There is no other explanation! Being that I really think that blacklisting this CASINO would be the best option, as it ends up being dangerous for many players! If you confirm the first suspicion of misdirection processing, there is not much more to say to prove the malice and malice of this casino.
and that the only purpose was to block my funds and not because there is an error with the account. proofing and processing today.
Eles aprovaram a primeira retirada? Não!
Muitos já foram aprovados!
Já tinham pago 10.400 euros.
o problema era que eu continuei a ganhar.
Depois de fechar a conta permanente, de acordo com o cassino RoKu, tive uma retirada de 2500 euros não processados, 6000 euros em saldo, ou eles estavam errados, o que mostra a desorientação deste cassino, ou eles pagarão tudo.
Não existe outra explicação! Sendo que realmente acho que colocar este CASINO na lista negra seria a melhor opção, pois acaba sendo perigoso para muitos jogadores! Se você confirmar a primeira suspeita de processamento de desvio de direção, não há muito mais a dizer para provar a malícia e malícia deste cassino.
e que o único objetivo era bloquear meus fundos e não porque há um erro com a conta. a prova e processamento hoje.
Εντάξει, σε αυτήν την περίπτωση, περιμένετε να το εξετάσει η ομάδα παραπόνων μας. Είμαι σίγουρος ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σας σύντομα.
Alright, in that case, please wait for our complaints team to take look into it. I'm sure they'll contact you soon.
Αυτό το ΚΑΖΙΝΟ δεν είναι καλό,
προσέξτε, αυτή η μάρκα όπως και οι άλλες στην ίδια ομάδα έχει τον ίδιο τρόπο λειτουργίας.
Όσο ξοδεύετε χρήματα όλα είναι εντάξει, ή όσο έχετε αρνητικό υπόλοιπο στο ΚΑΖΙΝΟ!
πρόβλημα αν αρχίσετε να κερδίζετε πολλά χρήματα!
Αποκλεισμός λογαριασμού αποτελεσμάτων!
αν είσαι παίκτης 10 ευρώ είναι καλό!
αν είσαι δυνατός παίκτης φύγε!
Έχω μια διαφωνία με τον γκουρού και έχω ήδη επικοινωνήσει με τη ρυθμιστική αρχή.
που απάντησε να προσπαθήσει μέσω μεσάζοντα να επιλύσει, εάν δεν μπορεί να στείλει όλα τα στοιχεία σε αυτούς.
This CASINO is not good,
be careful, this brand like the others in the same group has the same modus operandis.
As long as you spend money everything is ok, or as long as you have a negative balance at the CASINO!
problem if you start earning a lot of money!
result account blocked!
if you are a player 10 euros is good!
if you are a strong player run away!
I have a dispute with the Guru, and I have already contacted the regulatory authority.
who replied to try through intermediary to resolve , if unable to send all elements to them .
Este CASINO , não é bom ,
tenha cuidado , está marca ao exemplo de outras do mesmo grupo tem o modus operandis , igualzinho .
Enquanto você gasta dinheiro está tudo ok , ou enquanto você está com saldo negativo no CASINO !
problema se você começa a ganhar muito dinheiro !
resultado conta bloqueada !
se você e jogador de 10 euros e bom !
se você e um jogador forte fuja !
Eu tenho , uma disputa no Guru , e já contactei a entidade reguladora .
que respondeu para tentar através de intermediário resolver , se não conseguir enviar todos os elementos para eles .
Καλός
Γνωρίζετε πόσος χρόνος χρειάζεται για την επαλήθευση του λογαριασμού;
και πόσο καιρό έρχεται η πληρωμή στον τραπεζικό λογαριασμό;
Good
Do you know how long it takes to verify the account?
and how long does the payment come to the bank account?
Boas
sabem quanto tempo demora a verificação da conta ?
e quanto tempo os pagamento vem ter a conta bancária?
Γεια, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και όλα είναι εντάξει.
Έκανε πάνω από 10 φορές την κατάθεση και μέχρι τώρα πάντα απορρίφθηκε. Αρχίστε να είστε ενοχλητικοί και ελπίζετε να αποδεχτείτε το συντομότερο.
Hi, my account is verified and everything is ok.
Made more than 10 times the deposit and until now always rejected. Start to be annoying and hope you can accept asap.
Χαίρετε,
Υποθέτω ότι το καζίνο θα πρέπει να εξηγήσει ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα. Ρώτησες? Είναι η πρώτη σας απόσυρση; 🤔
Hello,
I guess that the casino should explain what seems to be the problem. Did you ask? Is this your first withdrawal? 🤔
Γεια σας παιδιά, έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα σε αυτό το καζίνο από τις 28/11/2022, είναι φυσιολογικό να διαρκέσει τόσο πολύ; Η μέθοδος ανάληψης ήταν με VISA, αξίας 100€
Hi Guys, I have a pending withdrawal at this casino since 28/11/2022, is it normal to take so long? The withdrawal method was by VISA, value of 100€
Boas Malta, tenho um levantamento pendente neste casino desde 28/11/2022, é normal demorar tanto? O método de levantamento foi por VISA, valor de 100€
Γεια σου.
Δυστυχώς, υπάρχουν άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα απόσυρσης, όπως το KYC. Μπορώ να γνωρίζω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως ακόμη;
Σε τι κατάσταση βρίσκεται τώρα η απόσυρσή σας;
Το να ζητάς την υποστήριξη είναι ο πιο εύκολος τρόπος, αλλά καταλαβαίνω ότι θα ήθελες να "ακούς άλλη φωνή".
Όπως μπορείτε να δείτε στην καταγγελία σας, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό και να στείλουν τα κέρδη.
Ανακαλύπτω επίσης ότι το καζίνο σας ζήτησε να ακυρώσετε την ανάληψη. Ποιος ήταν ο λόγος, παρακαλώ;
Hi there.
Sadly, there are other factors that affect the withdrawal speed, like the KYC. May I know whether your account has been fully verified yet?
In what status is your withdrawal now?
Asking the support is the easiest way, but I understand that you would like to "hear another voice".
As you can see in your complaint, we allow casinos 14 full days to verify the account and send the winnings.
I also find out that the casino asked you to cancel the withdrawal. What was the reason, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.