Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRealSpin Casino - γενική συζήτηση

RealSpin Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από Cabra54
|
1.116 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το RealSpin Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

Did anyone manage to get there account closed I've asked them to close my account due to an addiction problem but they are completely ignorant to the request I've emailed them I don't no how many times I've pleaded with live chat but nothing they don't care

Cabra54
πριν από 2 μήνες

Hello, I don't like to hear situations like this happening to players because it definitely shouldn't be, and casinos should take such things responsibly. 

But I've been looking at the casino's safety index and I would say that if it's that low I'm not surprised and I've seen an open complaint which is similar to what you're writing.

So if you've tried a few times, I'd probably go ahead and open a complaint and our team will try to help you, but I don't know how it's going to work out.

Do you think you'll go for it?  

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

Είναι καλό να γνωρίζετε πώς είναι αυτό το καζίνο και το ακόμα καλύτερο είναι ότι έχω καταθέσει και παίξει μόνο 10 € εδώ μέχρι στιγμής. Τώρα θα βάλω αυτό το καζίνο στην προσωπική μου μαύρη λίστα.


Αυτό που πραγματικά με εκπλήσσει είναι ότι γράφεις ότι το καζίνο έχει ψεύτικη άδεια. Όλα φαίνονται τόσο αληθινά όταν κάνω κλικ στο banner και ανακατευθύνομαι στον ιστότοπο της ρυθμιστικής αρχής.

Επιπλέον, το καζίνο είναι επίσης εισηγμένο στην AG και επαινείται ιδιαίτερα εκεί. Αλλά η AG έχει αλλάξει τόσο πολύ προς το χειρότερο που δεν μπορείτε πλέον να εμπιστευτείτε καθόλου τον ιστότοπο.


Ευχαριστώ, μάλλον θα είχα αφήσει πολλά χρήματα εκεί αν δεν είχα πάει στον ιστότοπό σας και δεν το έβλεπα.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Το τελευταίο μου σχόλιο δεν χρειάζεται να εγκριθεί, επιλύθηκε. Μόλις είδα ότι τελικά έχετε καταχωρίσει το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Gehtdixhnixan
πριν από 2 μήνες

I have moved all your posts here, so there is no misunderstanding for other players among the forum and can see all the information you have provided about this casino, because they always could be helpful to someone else.🙂

Regarding the fake license. Our data team checked this information recently, and unfortunately they really found out that the license is fake, and I can also see that this casino is pretty low-rated, so how would you rate your overall experience?

You can even write your own user review here if you wish.

Do you think you will play there again?🤔


Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια, εντάξει ευχαριστώ 🙂 συγγνώμη για το χάος με τα σχόλιά μου.


Σίγουρα δεν θα ξαναπαίξω ποτέ σε αυτό το καζίνο. Ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός μου χθες και περιμένω απάντηση. Από ότι διάβασα εδώ, μπορεί να πάρει πολύ χρόνο.


Πήρα την εξής απάντηση από το Antillephone:


file


Απλώς με θυμώνει πολύ που μια άλλη πολύ γνωστή πλατφόρμα επαινεί αυτό το καζίνο και μάλιστα αναφέρει στη φήμη τους ότι το καζίνο έχει αξιόπιστη άδεια. Ακριβώς όπως το Cssino, δεν θα επισκεφθώ ποτέ ξανά αυτήν την πλατφόρμα 😂


Έχετε τον απόλυτο σεβασμό μου για το χρόνο σας και όλη την έρευνα και για το ότι μας ανοίγετε τα μάτια με ειλικρινή τρόπο. Σας ευχαριστώ! Ο Γκουρού του Καζίνο με έσωσε συχνά από πιθανά προβλήματα σε αμφίβολα καζίνο.


Για μένα, η συνολική βαθμολογία θα ήταν μια υγιής μέση λύση. Οι καταθέσεις λειτουργούν άψογα, οι κουλοχέρηδες λειτουργούν ομαλά. Αλλά η ψεύτικη άδεια και η αδιαφορία για την προστασία των παικτών κάνουν τη συνολική βαθμολογία αρνητική.


Αυτόματη μετάφραση:
Gehtdixhnixan
πριν από 1 μήνα

It makes me really happy when I read your words! Thank you very much for those.

It is our goal to help players like you, so it is really nice to see that we are achieving it.🙂

Yeah, it is totally understandable that you don't want to go back. Maybe don't wait for them to close your account, but just don't visit the site anymore. Usually casinos act promptly only when the reason for closing is because of gambling issues, you know, so you really might be waiting longer.

I would also like to stop at the point you said that some "very well-known platform praises this casino and even mentions in their reputation that the casino has a trustworthy license"—could you tell us more regarding this?

Romi
πριν από 1 μήνα

Παρακαλώ πείτε μόνο την αλήθεια :) ναι, το κάνετε και κάνετε εξαιρετική δουλειά.


Για μένα το καζίνο έχει διαγραφεί και δεν θα πάω πια εκεί, όση ώρα κι αν κάνουν να κλείσουν τον λογαριασμό και είτε το κάνουν είτε όχι, δεν με νοιάζει, δεν θα με ξαναδούν εκεί.


Το καζίνο διαφημίζεται στο Askgamblers. Εκεί αναφέρουν μόνο θετικά πράγματα για το καζίνο και επισημαίνουν ότι το καζίνο είναι πλήρως αδειοδοτημένο και ρυθμισμένο. Κάτι που δεν είναι αλήθεια και δεν νομίζω ότι είναι σωστό. Οι παίκτες παραπλανούνται με ψευδείς πληροφορίες, κάτι που δεν θα έπρεπε να συμβεί, και κάνει την πλατφόρμα να φαίνεται εντελώς αμφίβολη.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Gehtdixhnixan
πριν από 1 μήνα

Alright, I understand now. Thank you.

Have you got any other favorite casino, perhaps?

Hannavms172
πριν από 3 εβδομάδες

Hopefully there won't be any problem for you to pass the verification so your withdrawal can be approved, then.

Did you provide all the required documents in the right format and of good quality?

It is very important because otherwise they will ask you to send them again.

We give casinos 14 full days to proceed with the payment, so let us know how it goes and if our help is needed.

Hannavms172
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, I was looking at the fact that the casino has a disastrous safety index and I don't know what to think about the whole situation. 

As far as verification goes, it's standard procedure that you have to verify, so nothing seems strange to me so far. If you manage to verify then you should be able to get the money out but I don't want to guess how it will go. 

So I would definitely send the casino the documents they require and see if you go through the process successfully first. 

Will you do that?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
πριν από 3 εβδομάδες

Hi there, realspin are refusing to process my withdrawal. I have been waiting 4 days and nobody is willing to give me an update. Is there anybody who can help me?

willis1741
πριν από 3 εβδομάδες

Hey, what makes you think the casino refuse your withdrawal? Is it still pending on your account? The casino hasn't told you why you're waiting at all? What payment method are you using? 

Sometimes players have to be a little patient before they get their money and before the withdrawal is processed, sent and gets to you. 

So please note that we give casinos 14 days to sort this process out and when the time is up and you have nothing, then you can contact us and we will try to help.

Will you hang on then? 

πριν από 3 εβδομάδες

I can't get enough of the Sweet Bonanza game! The colorful graphics and fun features make each spin so exciting, and the chances to win big keep me hooked every time I play.

magicalpine66
πριν από 3 εβδομάδες

Do you play it only in this casino or somewhere else? Do you like Pragmatic Play games overall? 😀

πριν από 3 εβδομάδες

Έχω ζητήσει και απόσυρση και δεν μου λένε τίποτα, απλά να περιμένω την εντολή επεξεργασίας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Ok I have a complaint started .... I have been emailing them and there sister site hotbet they both refused to close accounts .they both advertised setting limits on the customers requests these 2 casinos both work of the same strategy they won't set limits or payout till after 5 working days in the hope you play your winnings away I decided to look more into them before I keep my complaint going .. the more you win the longer it takes to payout I have saved every conversation with both sites and kept all correspondence from them it's identical to the word all prewritten rubbish when I find out more I will be reopening my complaint so everyone can see the scam site

πριν από 3 εβδομάδες

Έχω ζητήσει και απόσυρση και δεν μου λένε τίποτα, απλά να περιμένω την εντολή επεξεργασίας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Greetings, in that case you will probably have to wait. How long has this whole process been going on? Did you also need to verify or not? 

Let me know.

πριν από 3 εβδομάδες

Ok I have a complaint started .... I have been emailing them and there sister site hotbet they both refused to close accounts .they both advertised setting limits on the customers requests these 2 casinos both work of the same strategy they won't set limits or payout till after 5 working days in the hope you play your winnings away I decided to look more into them before I keep my complaint going .. the more you win the longer it takes to payout I have saved every conversation with both sites and kept all correspondence from them it's identical to the word all prewritten rubbish when I find out more I will be reopening my complaint so everyone can see the scam site

πριν από 3 εβδομάδες

Well, I wonder what our team will say when you reopen the complaint. 

Anyway, why don't they want to close your account? Are they trying to convince you not to do it or are they asking you some questions about the process? Do you still have some money you are waiting for? 🤔

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα