πριν από 2 έτη
Γεια σας , έχω πρόβλημα με την ανάληψη στο Betmaster , μπορείτε να με βοηθήσετε ;
Hi , I have a problem with withdrawal in Betmaster , can you help me ?
0
Γεια σας , έχω πρόβλημα με την ανάληψη στο Betmaster , μπορείτε να με βοηθήσετε ;
Hi , I have a problem with withdrawal in Betmaster , can you help me ?
Γεια σας,
τι έχει συμβεί? Ενημερώστε μας για να προσπαθήσουμε όλοι να σας βοηθήσουμε. 🙂
Hello,
what has happened? Let us know so we can all try to help you out. 🙂
Προσπάθησα να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό μου στο betmaster μέσω netbanking. Από τις τελευταίες 20 μέρες μου απαντούν ότι το netbanking δεν είναι διαθέσιμο για αναλήψεις και θα είναι διαθέσιμο σύντομα. Αλλά από 20 ημέρες ακόμα το πρόβλημα δεν έχει λυθεί. Και στο chat δεν δίνονται στοιχεία επικοινωνίας του εξουσιοδοτημένου προσώπου της betmaster ή του παρόχου πληρωμών τους. Μιλάνε σαν να μην ευθύνονται για αυτό.
I have tried to withdraw money from my betmaster account via netbanking. From last 20 days they replying me that netbanking is not available for withdrawals and it will be available soon. But from 20 days still problem is not solved. And in chat there are not giving any contact details of authorised person of betmaster or their payment provider. Ther are talking like they are not responsible for this.
Χαίρετε,
ειλικρινά, το καζίνο πιθανότατα δεν είναι υπεύθυνο για αυτήν την κατάσταση. Ο πάροχος πληρωμών τους ενδέχεται να αντιμετωπίσει ορισμένα τοπικά προβλήματα. Θα προσπαθήσω να βρω μια διαφορετική επιλογή πληρωμής διαθέσιμη για εσάς. Έχετε ρωτήσει το καζίνο, αναρωτιέμαι;
Hello,
frankly, the casino is most probably not responsible for this situation. Their payment provider may face some local issues. I'd try to come up with a different payment option available to you. Have you asked the casino, I wonder?
Αυτό το θέμα υπάρχει από 2 μήνες. Πάντα απαντούν ότι το θέμα θα λυθεί σύντομα. Και επίσης δεν δίνουν κανέναν αριθμό επικοινωνίας με τον πάροχο πληρωμών, ώστε να μπορούμε να τους ρωτήσουμε άμεσα πόσο χρόνο θα χρειαστεί για την επίλυση αυτού του προβλήματος
This issue is there form 2 months. They always reply that the issue will be solved soon. And they also not giving any contact no of payment provider so we can ask streight to them that how much time it will take fmto resolve this issue
Και αν οι πάροχοι πληρωμών έχουν θέμα για ανάληψη, τότε γιατί δεν έχουν θέμα για κατάθεση. Η κατάθεση γίνεται επιτυχώς αποδεκτή από αυτούς
And if payment provider have issue for withdrawal then why they do not have issue for deposite. Deposite is successfully accepted by them
Τους ζητήσατε διαφορετική επιλογή πληρωμής που έχετε στη διάθεσή σας;
Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα αυτή τη στιγμή, αν μπορώ να πω.
Έλεγξα τις κριτικές χρηστών και φαίνεται ότι το ίδιο είπαν και σε άλλους παίκτες.
Προτείνω ότι εάν το καζίνο δεν μπορεί να σας προσφέρει λύση, θα πρέπει να υποβάλετε μια καταγγελία. Τουλάχιστον θα γνωρίζουμε εάν υπάρχει πραγματικά κάποιο πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών.
Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/complaints/create
Have you asked them for a different payment option available to you?
This is the most important thing at the moment, if I may say.
I checked user reviews and it seems that other player were told the same.
I suggest that if the casino can't offer you solution, you should submit a complaint. At least we will know whether there is truly some problem with the payment provider.
Please use this link: https://casino.guru/complaints/create
Αυτό το καζίνο είναι το χειρότερο που έχω παίξει ποτέ. Αγόρασα μπόνους από φρουτάκια (sweet Bonanza, sugar rush κλπ). Το υπόλοιπο μειώθηκε αλλά τα κέρδη δεν φάνηκαν στο υπόλοιπο. Αν θέλετε να κάνετε ανάληψη χρημάτων το κάνουν πολύ δύσκολο. Δεν κατάφερα μέχρι στιγμής να βγάλω χρήματα. Η υποστήριξη δεν απαντά στην πραγματική ερώτησή σας. Πιστεύω ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη
This casino is the worst i ever played. I bought bonuses from slots (sweet Bonanza, sugar rush etc). The balance was reduced but the winnings didn't showed in the balance. If you want to withdraw money they make it very difficult. I didn't manage so far to withdraw any money. The support does not respond to your actual question. I believe that this cazino is a scam
Γεια σας, και εγώ αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα, πάντα κατέβαζα με κάρτα Mastercard, παίζω κυρίως αθλητικά στοιχήματα, τώρα κέρδισα γύρω στα 10500€ και θα ήθελα να τα αποσύρω, το όριο ανάληψης κάρτας τους είναι 500€, αλλά στην πρώτη ανάληψη έγινε, μετά από 3 μέρες μου αρνήθηκαν την ανάληψη και τα χρήματα επέστρεψαν στον gaming λογαριασμό, παρακαλώ τη βοήθειά σας. Είμαι τακτικά εγγεγραμμένος και επαληθεύομαι στο betmaster.
Hello, I also ran into the same problem, I always deposited with Mastercard card, I mainly play sports bets, now I won around 10500€ and I would like to withdraw them, their card withdrawal limit is 500€, but on the first withdrawal made, after 3 days they refused me the withdrawal and the money returned to the gaming account, I kindly ask for your help. I am regularly registered and verified on betmaster.
Buongiorno, anche io mi sono imbattuto con lo stesso problema, ho sempre depositato con carta Mastercard, gioco principalmente alle scommesse sportive, adesso ho vinto circa 10500€ e vorrei prelevarli, il loro limite di prelievo con carta è di 500€, ma al primo prelievo effettuato, dopo 3 giorni mi hanno rifiutato il prelievo e i soldi sono ritornati sul conto gioco, vi chiedo gentilmente un aiuto.Sono regolarmente registrato e verificato su betmaster.
Γεια.
Το διαδικτυακό καζίνο είναι πολύ ελκυστικό λόγω των προσφορών που προσφέρει, αλλά κάθε φορά που θέλω να κάνω ανάληψη κερδών, επιστρέφονται στον λογαριασμό μου μετά από 24 ώρες.
Πρέπει να επικοινωνήσω με την υποστήριξη για να μου δώσουν λύση και μετά από πολλές προσπάθειες να κάνουν τελικά την ανάληψη μου στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Το ερώτημα είναι: είναι αυτή η κατάσταση φυσιολογική ή πρέπει ήδη να μην εμπιστεύομαι αυτό το καζίνο.
Τα στοιχήματά μου είναι δυνατά, εβδομαδιαία επιτέθηκε μεταξύ 20 και 30 χιλιάδων μεξικανικών πέσος.
Hello.
The online casino is very attractive because of the promotions it offers, but every time I want to withdraw winnings, they are returned to my account after 24 hours.
I have to contact support so that they can give me a solution and after many attempts they finally make my withdrawal effective to my bank account.
The question is: is this situation normal or do I already have to distrust this casino.
My bets are strong, weekly he attacked between 20 and 30 thousand Mexican pesos.
Hola.
Es muy atractivo el casino en línea por las promociones que ofrece, pero cada vez que quiero retirar ganancias estas me las regresa a mi cuenta después de pasar 24horas.
Tengo que comunicarme a soporte para que me den una solución y después de muchos intentos por fin hacen efectivo mi retiro a mi cuenta bancaria.
La pregunta es: es normal esta situación o ya tengo que desconfiar de este casino.
Mis apuestas son fuertes, semanalmente le agredió entre 20 y 30 mil pesos mexicanos.
Γεια,
Θα έλεγα ότι είναι φυσιολογικό ο παίκτης να χρειάζεται να συμβουλεύεται θέματα με το καζίνο κατά καιρούς. Θα ήταν υπέροχο αν ο χειριστής συνομιλίας είναι ακόμα στη διάθεσή σας, αλλά μερικές φορές, χρειάζεται λίγος χρόνος. Το κύριο θέμα είναι αν το πρόβλημα λύθηκε με επιτυχία και ο παίκτης νιώθει ικανοποιημένος.
Μήπως 🙂;
Hello,
I'd say that it is normal that player needs to consult issues with the casino from time to time. Would be great if the chat operator is still at your disposal, but sometimes, it takes some time. The main point is whether the issue was successfully solved and the player feels satisfied.
Did you🙂?
Καλό απόγευμα,
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την απόσυρση στο Betmaster από τις 22 Φεβρουαρίου περίπου. Πρώτα μου είπαν ότι ήταν ο πάροχος πληρωμών, μετά μου είπαν ότι έπρεπε να περάσω σε διαδικασία επαλήθευσης, την οποία αποδέχτηκαν ήδη, αλλά όταν ήθελα να κάνω ανάληψη, απέρριψαν την απόσυρσή μου. Τώρα μου λέει απλά να περιμένω, να κάνω υπομονή, ότι το εξειδικευμένο τμήμα του εξετάζει την υπόθεση, αλλά είναι πολύ απογοητευτικό γιατί έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας και δεν υπάρχει λύση. Ας μου πει κάποιος τι μπορώ να κάνω σε παρακαλώ, είμαι απελπισμένος
Good afternoon,
I have been having trouble withdrawing on Betmaster since around February 22nd. First they told me that it was the payment provider, then they told me that I had to go through a verification process, which they already accepted, but when I wanted to withdraw, they rejected my withdrawal. Now he simply tells me to wait, to be patient, that his specialized department is looking at the case, but it is very frustrating because almost a month has passed and there is no solution. Someone tell me what can I do please, I'm desperate
Buenas tardes,
Estoy teniendo problemas para retirar en Betmaster desde el 22 de febrero aproximadamente. Primero me dijeron que era el proveedor de pagos, luego me indicaron que tenía que pasar por un proceso de verificación, el cual ya aceptaron, pero cuando quise retirar me rechazaron el retiro. Ahora simplemente me dice que espere, que tenga paciencia, que su departamento especializado está viendo el caso, pero es muy frustrante porque ya ha pasado casi un mes y no hay solución. Alguien que me diga qué puedo hacer por favor, estoy desesperada
Γεια σου!
Είναι καλό που ήρθατε εδώ, πιστεύω ότι το καζίνο θα πρέπει να είναι σε θέση να ολοκληρώσει την πληρωμή ή τουλάχιστον να εξηγήσει το ζήτημα μέσα σε ένα μήνα. Γι' αυτό, θα έλεγα, θα πρέπει να υποβάλετε μια καταγγελία - απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο .
Μπορεί επίσης να βρείτε χρήσιμο αυτόν τον οδηγό - εξηγεί τι πρέπει να περιμένετε στην πορεία.
Hey there!
It's good you came here, I believe the casino should be able to complete the payment or at least explain the issue within a month. Because of that, I would say, you should submit a complaint - just click this link.
You may also find this guide handy - it explains what you should expect along the way.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.