πριν από 4 έτη
Γεια. Κάποιος περισσότερο από εμένα που έχει προβλήματα με την απόσυρση από την Betmaster
Hello. Some one more than me having problems with withdraw from Betmaster
2
Γεια. Κάποιος περισσότερο από εμένα που έχει προβλήματα με την απόσυρση από την Betmaster
Hello. Some one more than me having problems with withdraw from Betmaster
Χμ, ποιο είναι το πρόβλημα; Ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί; Έχετε ήδη κάνει ανάληψη στο καζίνο; Πόσο καιρό περιμένατε τα χρήματα;
Hm, what's the problem? Is your account already verified? Have you already made any withdrawal in the casino? How long time have you been waiting for the money?
Γεια . Έκανα την πρώτη μου κατάθεση στο betmaster 2020-09-25. Στη συνέχεια έπαιξε χωρίς επιτυχία μέχρι τις 20 Οκτωβρίου όταν κέρδισα κάποια χρήματα. Στη συνέχεια, έκανα 6 ξεχωριστές αναλήψεις για συνολικά 12.200 SEK για την κύρια κάρτα μου.
Τα χρήματα ήρθαν την επόμενη μέρα και όλα λειτούργησαν.
Τότε κέρδισα άλλο και τώρα είναι 28000SEK που φαίνεται εντελώς αδύνατο να λάβω απάντηση γιατί δεν μπορώ να τα βγάλω έξω. Ανακύπτουν όλα τα είδη προβλημάτων! Λένε ότι υπάρχουν προβλήματα με τον πάροχο πληρωμών μου, το κουμπί ανάληψης κλειδώνει σε τακτά χρονικά διαστήματα, ότι έχουν τεχνικά προβλήματα.
Λένε συνεχώς ότι πρέπει να στείλουν σε άλλο τμήμα και να μην επιστρέψουν ποτέ.
Έχουν επίσης μεταβάλει το ποσό που μπορώ να στοιχηματίσω, Όταν χάσω, το όριο αυξάνεται ξαφνικά, ώστε να μπορώ να ποντάρω περισσότερο ξανά.
Δεδομένου ότι είχαν ως κύριο επιχείρημά τους ότι το πρόβλημα έγκειται στον πάροχο πληρωμών μου, ήμουν σήμερα στην Τράπεζα μου και έλεγξα τι λένε.
Έχουν περάσει από ρυθμίσεις στο λογαριασμό μου που θα μπορούσαν να είναι το πρόβλημα και επικοινώνησαν με τον πάροχο της κάρτας μου χωρίς να βρουν κάτι που θα τους εμπόδιζε να πραγματοποιήσουν πληρωμές.
Και δεν έχουν λάβει έρευνες όπως ισχυρίζεται ο betmaster.
Έχω κάνει πιθανώς 40 προσπάθειες να κάνω αναλήψεις. Πρώτα λέει ότι η πληρωμή είναι επιτυχής και στη συνέχεια τα χρήματα δημιουργούνται αντίγραφα ασφαλείας στον λογαριασμό παιχνιδιού.
Δεν έχουν απαιτήσει καμία επαλήθευση.
Τώρα προσπαθήσατε να αποσύρετε χρήματα για 13 ημέρες.
Λαμβάνει μόνο ρομπότ απαντήσεις χωρίς καλή υποστήριξη.
Τι πρέπει να κάνω ?
Τότε μπορώ να αναφέρω ότι στις 28 Οκτωβρίου, μια απόσυρση ξαφνικά πέρασε! Μίλησα μαζί τους και είπαν ότι στάλθηκε, αλλά θα μπορούσαν να χρειαστούν τρεις μέρες πριν είχα τα χρήματα. Σήμερα, τα χρήματα είχαν επιστραφεί και στον λογαριασμό μου, αν και σύμφωνα με αυτά εγκρίθηκαν και στάλθηκαν.
Hi . I made my first deposit on betmaster 2020-09-25. Then played on without success until October 20 when I won some money. Then made 6 separate withdrawals for a total of SEK 12,200 for my mastercard.
The money came in the very next day and everything worked.
Then I won another and now it is 28000SEK Which seems completely impossible to get an answer as to why I can not take them out. All sorts of problems arise! They say that there are problems with my payment provider, the withdrawal button locks at regular intervals, that they have technical problems.
They constantly say that they should send on to another department and never return.
They have also varied the amount I can bet, When I lose, the limit is suddenly raised so I can bet more again.
Since they had as their main argument that the problem lies with my payment provider, I have today been to my Bank and checked out what they say.
They have gone through settings on my account that could be the problem and contacted my card provider without finding anything that would prevent them from making payments.
And they have not received any inquiries as the betmaster claims.
I have probably made 40 attempts to make withdrawals. First it says that the payment is successful then the money backs up to the gaming account.
They have not required any verification.
Have now tried to withdraw money for 13 days.
Only gets robot answers without any nice support.
What should I do ?
Then I can only mention that on October 28, a withdrawal suddenly went through! I talked to them and they said that it was sent but that it could take three days before I had the money. Today, the money had also been returned to my account, although according to them it was approved and sent.
Hej . Jag gjorde min första insättning på betmaster 2020-09-25 . Spelade sen vidare utan framgång tills den 20 oktober då jag vann lite pengar. Gjorde då 6 st separata uttag på sammanlagt 12200 SEK sek till mitt mastercard.
Pengarna kom in redan nästa dag och allt fungerade.
Sen vann jag ytterligare och nu sitter det 28000SEK Som verkar helt omöjligt att få svar på varför jag inte kan ta ut dom. Det uppstår alla möjliga problem! Dom säger att det är problem med min betalningsleverantör,Uttagsknappen låser sig med jämna mellanrum, att dom har tekniska problem.
Dom säger hela tiden att dom ska skicka vidare till annan avdelning och återkommer aldrig.
Dom har även varierat belloppet jag kan satsa , När jag förlorat så höjs plötsligt gränsen så jag kan satsa mera igen.
Eftersom dom haft som huvudargument att problemet ligger hos min betalningsleverantör har jag idag varit på min Bank och kollat upp vad dom säger.
Dom har gått igenom inställningar på mitt konto som skulle kunna vara problemet samt kontaktat min kortleverantör utan att hitta något som skulle hindra dom från att göra utbetalningar.
Och dom har inte fått några förfrågningar om som betmaster påstår.
Jag har säkert gjort 40 försök att göra uttag. Först står det att utbetalningen är lyckad sen stuttsar pengarna tillbaka till spelkontot.
Dom har inte krävt någon verifiering.
Har nu försökt ta ut pengar i 13 dagar.
Får bara robotsvar utan någon trevlig support.
Vad ska jag göra ?
Sen kan jag bara nämna att den 28 oktober gick plötsligt ett uttag igenom ! Jag pratade med dom och dom sa att den var skickad men att det kan ta tre dagar innan jag hade pengarna. Idag hade även dom pengarna stuttsat tillbaka till mitt konto fast den enligt dom var godkänd och skickad .
Στην πραγματικότητα αυτό που περιγράφετε εδώ μου φαίνεται σαν ένα τυπικό ζήτημα Mastercard. Με απλά λόγια, αυτά είναι πολλά προβλήματα με την Mastercard όταν προσπαθείτε να αποσύρετε χρήματα σε αυτήν. Είναι πολύ παράξενο, επειδή ορισμένες Mastercards δεν υποστηρίζουν καθόλου τις αναλήψεις, άλλες σας επιτρέπουν να κάνετε ανάληψη από καιρό σε καιρό και στη συνέχεια σταματά ξαφνικά να λειτουργεί και σε ορισμένες περιπτώσεις, λειτουργεί μόνο κάθε φορά.
Πιθανότατα θα πρέπει να προσπαθήσετε να πραγματοποιήσετε ανάληψη χρησιμοποιώντας μια άλλη μέθοδο - για παράδειγμα υποθέτω ότι έχετε τραπεζικό λογαριασμό και η Mastercard είναι συνδεδεμένη σε αυτόν, ώστε να μπορείτε να δοκιμάσετε ανάληψη στον τραπεζικό λογαριασμό.
Το πρόβλημα είναι ότι το καζίνο μπορεί να σας πει ότι πρέπει να καταθέσετε και να κάνετε ανάληψη με τον ίδιο τρόπο πληρωμής, ο οποίος είναι σωστός. Αλλά σε περίπτωση που δεν είναι δυνατό, πρέπει να σας προσφέρουν μια άλλη επιλογή - μπορείτε πιθανώς να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Skrill, να κάνετε ένα λεπτό. καταθέστε σε αυτό και μετά αποσύρετε πίσω στο Skrill.
Τέλος πάντων, δεν θα το έκανα χωρίς να συμβουλευτώ τα βήματά σας με το καζίνο, παρόλο που λέτε ότι η επικοινωνία είναι κακή μαζί τους. Μπορείτε απλώς να ξεκινήσετε με "Εντάξει, φαίνεται ότι η Mastercard μου δεν δέχεται πλέον αναλήψεις, οπότε πώς μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων από εσάς;"
BTW εάν λάβατε επιβεβαίωση ότι η ανάληψή σας εγκρίθηκε από το καζίνο και έπειτα τα χρήματα εμφανίστηκαν ξανά στον λογαριασμό σας στο καζίνο, με κάνει να πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι το ζήτημα MC. Το καζίνο συνήθως εγκρίνει την ανάληψη (αποστέλλεται ένα αυτόματα email στον παίκτη σχετικά με την επιβεβαίωση και ένα αίτημα αποστέλλεται στον πάροχο πληρωμών). Όταν το αίτημα αποτύχει, τα χρήματα επιστρέφουν στον λογαριασμό του παίκτη.
Actually what you're describing here sounds to me like a typical Mastercard issue. Simply said, that are numerous issues with Mastercard when you try to withdraw money to it. It's very strange, because some Mastercards don't support withdrawals at all, others allow you to withdraw from time to time and then it suddenly stops working and in some cases, it just works every time.
You should probably try to withdraw by using another method - for example I suppose you have a bank account and the Mastercard is connected to it so you could try withdrawing back to the bank account.
The problem is that the casino can tell you that you must deposit and withdraw by the same payment method, which is correct. But in case it's not possible, they need to offer you another option - you can possibly create a Skrill account, make a min. deposit with it and then withdraw back to Skrill.
Anyways, I wouldn't do this without consulting your steps with the casino, even though you're saying the communication is bad with them. You can just start with "OK, it seems that my Mastercard doesn't accept withdrawals anymore so how I can withdraw the money from you?"
BTW if you received a confirmation that your withdrawal was approved by the casino and then the money appeared back on your casino account, it makes me think that it could be the MC issue. The casino usually approves the withdrawal (an automatic email is sent to the player about the confirmation and a request is sent to the payment provider). When the request fails, the money bounce back to the player's account.
Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. Μου πρόσφεραν να χρησιμοποιήσω έναν άλλο τρόπο πληρωμής που είναι sticpay.
Δεν ξέρω καθόλου πώς λειτουργεί, αλλά διαβάστε ένα παράπονο εδώ στον ιστότοπό σας, το οποίο είναι ανοιχτό σχετικά με το Betmaster που θυμίζει πολύ το πρόβλημά μου. Έχουν 14 ώρες για να απαντήσουν σε αυτό και στον πελάτη είχε επίσης προσφερθεί και άλλοι τρόποι πληρωμής. Είχε δοκιμάσει με νέα κάρτα, καθώς επίσης δοκίμασε άλλες μεθόδους πληρωμής χωρίς επιτυχία. Ελπίζω λοιπόν να ανταποκριθούν σε αυτό. Τότε αναρωτιέμαι γιατί ο betmaster δεν βρίσκεται στο πεδίο αναζήτησης; Λέει ότι δεν υπάρχει αποτέλεσμα όταν τα αναζητάτε στο πεδίο αναζήτησης.
Thanks for quick reply. They have offered me to use another payment method which is sticpay.
Do not know at all how it works But read a complaint here on your site that is open regarding Betmaster which is very reminiscent of my problem. They have 14 hours to respond to it and that customer had also been offered other payment methods. He had tried with new card as well as also tried other payout methods without success. So I hope they respond to that. Then I wonder why betmaster is not in your search field? It says that there is no result when you search for them in the search field.
Tack för snabbt svar. Dom har erbjudit mig att andvända en annan betalningsmetod som är sticpay.
Vet inte alls hur det fungerar Men läste ett klagomål här på er sida som ligger öppet gällande Betmaster som påminner mycket om mitt problem. Dom har 14 timmar på sig att svara på det och den kunden hade också blivit erbjuden andra betalning metoder . Han hade provat med nytt kort samt även provat andra utbetalning metoder utan framgång. Så jag hoppas dom svarar på det . Sen undrar jag varför betmaster inte finns med i ert sökfält? Står att det inte finns något resultat när man söker dom i sökfältet.
Δεν είμαι πολύ εξοικειωμένος με το sticpay, αλλά είναι ωραίο να βλέπω ότι δεν σκοπεύουν να κρατήσουν τα χρήματά σας, αλλά πρόσφεραν τον άλλο τρόπο πληρωμής
Είμαι πολύ παράξενος με το πεδίο αναζήτησης, γιατί μπορώ να το δω εδώ. Άλλαξα επίσης τη χώρα μου σε Σουηδία και έχω τα ίδια αποτελέσματα.
I'm not really familiar with sticpay, but it's nice to see that they don't intend to keep your money, but they offered the other payment method.
I's really strange with the search field, because I can see it here. I also changed my country to Sweden and I have the same results.
Η αναζήτησή μου για Betmaster στον ιστότοπό σας μοιάζει παραπάνω. Χωρίς αποτέλεσμα. Στη συνέχεια, δεν βρίσκω το ανοιγμένο παράπονο ως εικόνα παρακάτω, αλλά λαμβάνω μόνο έναν σύνδεσμο για αυτό, αν το Google εξαπατήθηκε από την Betmaster.
My search for Betmaster on your site looks like above. No results. Then I do not find the opened complaint as a picture below, but I only get a link to it if I google cheated by Betmaster.
Min sökning på Betmaster på er sida ser ut som ovan . Inga resultat. Sen hittar jag inte det öppnade klagomålet som bild nedan utan det får jag bara upp en länk till om jag googlar lurad av Betmaster.
Ευχαριστώ για το στιγμιότυπο οθόνης. Νομίζω ότι έχει να κάνει με το γεγονός ότι βρίσκεστε στη Σουηδία - μπορεί να υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί. Θα πρέπει να μιλήσω με τα παιδιά IT αύριο και να προσπαθήσω να μάθω τι συμβαίνει. Θα σας ενημερώσω όταν λάβω κάποιες πληροφορίες. Αλλά μην ανησυχείτε, το παράπονό σας είναι εδώ και οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να το δουν.
Thanks for the screenshot. I think it has something to do with the fact you're in Sweden - there might be some restrictions. I'll have to talk to our IT guys tomorrow and try to find out what's going on. I'll let you know when I get some info. But no worries, your complaint is here and most of people can view it.
Ο. Το πρόβλημα με αυτό το καζίνο είναι επίσης στη Λατινική Αμερική, στη Χιλή όποτε πάω να παίξω το. Η σελίδα κολλάει και πρέπει να επανεκκινήσω τα παιχνίδια και έτσι χάνω χρήματα στα παιχνίδια
The. Problem with this casino is also in Latin America, in Chile whenever I go to play the. Page sticks and I have to restart the games and so I lose money in the games
El. Problema con este casino también es en latinoamerica, en chile siempre que entro a jugar la. Pagina se pega y debo reiniciar los juegos y asi pierdo dinero en las partidas
Αλλά έχετε ελέγξει ποτέ το ιστορικό παιχνιδιών σας μετά το πάγωμα της σελίδας και έπρεπε να το επανεκκινήσετε; Υπάρχουν δύο επιλογές - οι περιστροφές δεν μετρήθηκαν (επειδή το αίτημά σας για περιστροφή δεν στάλθηκε ποτέ, οπότε δεν πρέπει να χάσετε χρήματα ή το αίτημα στάλθηκε και θα πρέπει να δείτε το αποτέλεσμα περιστροφής στο ιστορικό παιχνιδιών σας.
But have you ever checked your gaming history after the page froze and you had to restart it? There are two options - the spins wasn't counted (because your request for spinning for never sent so you shouldn't lose any money or the request was sent and you should see the spin result in your gaming history.
Γεια Vispen, λάβατε ήδη τα χρήματα; Εχω το ίδιο πρόβλημα. Κέρδισα χρήματα στο betmaster αλλά δεν με αφήνουν να τα αποσύρω. Ας πούμε ότι πρέπει να το ελέγχουν με άλλο τμήμα ξανά και ξανά.
Hi Vispen, did you already receive the money? I have the same problem. Won soms money on betmaster but they don't let me withdraw it. Say they have to check it with another department over and over again.
Γεια . Παλεύω ακόμα να βγάλω τα χρήματά μου !! Απλώς λένε ότι η τράπεζά μου απορρίπτει τις αναλήψεις μου.
Και λένε επίσης ότι πρέπει να επικοινωνήσουν με το αρμόδιο τμήμα, αλλά τότε δεν ακούω περισσότερα.
Έχω πρόβλημα με αυτό για τρεις εβδομάδες τώρα. Πραγματικά σκληρό.
Πώς προσπαθείτε να αποσύρετε τα χρήματα;
γιατί δεν λειτουργεί;
Hi . I'm still struggling to get my money out !! They just say that my bank rejects my withdrawals.
And they also say that they should check with the relevant department, but then I do not hear more.
Have been having trouble with this for three weeks now. Really tough.
How are you trying to withdraw the money?
why does it not work?
Hej . Jag kämpar fortfarande för att få ut mina pengar !! Dom bara säger att min bank avvisar mina uttag.
Och dom säger också att dom ska kontrollera med relevant avdelning men sen hör jag inte mera.
Har haft strul med detta i tre veckor nu. Riktigt jobbigt.
Hur försöker du ta ut pengarna ?
varför fungerar det inte?
Έκανα μια κατάθεση στο betmaster με την Ideal. Λένε ότι μπορώ να κάνω ανάληψη μόνο όταν κάνω κατάθεση με άλλη επιλογή. Έτσι χρησιμοποίησα το skrill για να κάνω άλλη κατάθεση. Και τώρα λένε ότι πρέπει πρώτα να το εγκρίνουν με εκεί ομάδα χρηματοδότησης. Αλλά αυτό διαρκεί 3 ημέρες τώρα. Και λένε ότι η ομάδα χρηματοδότησης δεν έχει απαντήσει ακόμα.
Ελπίζω τελικά να επιστρέψουμε τα χρήματά μας. Παρακαλώ με ενημερώστε θα κάνω το ίδιο για εσάς. Βρήκα αυτόν τον ιστότοπο askgamblers.com Φαίνεται ότι ο betmaster αντιδρά σε προβλήματα που αναφέρονται στον ιστότοπό τους. Έτσι θα μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε ως τελευταία επιλογή.
I made a deposit on betmaster with Ideal. They say I can only withdraw when I make a deposit with another option. So I used skrill to make another deposit. And now they say they first have to approve this with there finance team. But this is taking 3 days now. And they say the finance team hasn't answered yet.
I hope we'll eventually get our money back. Please keep me updated I'll do the same for you. I found this site askgamblers.com It seems betmaster does react to problems that are listed on their website. So you could maybe use it as a last option.
Οι 3 μέρες δεν είναι πολύ καιρό Δεν έχω ιδέα πώς λειτουργεί με την Betmaster, αλλά συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, ο αντιπρόσωπος υποστήριξης πελατών δημιουργεί ένα εισιτήριο (για την περίπτωσή σας) και στέλνει το εισιτήριο στο τμήμα Πληρωμών. Στη συνέχεια, τα άτομα από το τμήμα πληρωμών ασχολούνται με τα εισιτήρια ένα προς ένα έως ότου τελικά φτάσουν στα δικά σας, αλλά μπορεί να διαρκέσει λίγο χρόνο.
3 days isn't really that long time. I have no idea how it works with Betmaster, but usually in cases like this one, the customer support agent creates a ticket (about your case) and sends the ticket to the Payments department. Then the people from the payments department deal with the tickets one by one until they eventually get to yours, but it can time some time.
Εντάξει, είμαι συνηθισμένος στους στοιχηματιστές όπου μπορείτε να αποσύρετε αμέσως. Περιορίστηκαν επίσης τα στοιχήματά μου στο ποδόσφαιρο όταν κέρδισα πάρα πολλά, μου φαίνεται λίγο περίεργο. Πόσες ημέρες είναι φυσιολογικό από; Θα σε κρατήσω πάντοτε ενημερωμένο.
Oke I am used to bookmakers where you can instantly withdraw. They also limited my bets on football when I won too much, it just seems at bit odd to me. How many days is normal than? I'll keep you updated anyways.
Γεια και πάλι, τρελαίνω καθώς δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου στο betmaster
Στην αρχή, μερικές αναλήψεις για την κύρια κάρτα μου λειτούργησαν, τότε πιθανότατα έχω δοκιμάσει 100 φορές όταν απορρίφθηκα και λένε ότι λαμβάνουν απόρριψη από την τράπεζα στην πληρωμή. Τώρα λένε ότι πρέπει να πάρω μια κάρτα σε άλλη τράπεζα από την τρέχουσα και θα λειτουργήσει (Αλλά δεν μπορώ να πάρω μια νέα κάρτα σε άλλη τράπεζα). Τότε λένε ότι πρέπει να κάνω κατάθεση σε κρυπτογράφηση
Μπορεί να είναι σοβαρό ή εξαπατάτε; Στέλνω με τον διάλογό μας από τη συζήτηση σήμερα.
Ελπίζω να λειτουργεί μετάφραση της συνομιλίας;
Hi Again, I'm going crazy as I can not withdraw my money on betmaster
in the beginning, some withdrawals for my mastercard worked, then I have probably tried 100 times when I was rejected and they say that they get a rejection from the bank on the payment. Now they say that I should get a card in another bank than my current one and it will work (But I can not get a new card in another bank). Then they say that I should make a deposit in cryptocurrency and then withdraw in cryptocurrency.
Can this be serious or are you cheated? I send with our dialogue from the chat today.
Hope it works translating the chat?
Hej Igen, Jag håller på att bli tokig då jag inte kan ta ut mina pengar på betmaster
i Början fungerade några uttag till mitt mastercard sen har jag nog försökt 100 gånger då jag fått avslag och dom säger att dom får avslag från banken på utbetalningen. Nu säger dom att jag ska skaffa ett kort i en annan bank än min nuvarande så kommer det fungera ( Men jag kan inte skaffa nytt kort i annan bank). Då säger dom att jag ska göra en insättning i kryptovaluta för att sedan ta ut i kryptovaluta.
Kan detta vara seriöst eller är man lurad ? Jag skickar med vår dialog från chaten idag.
Hoppas det fungerar att översätta chaten ?
Περίμενα για τα χρήματά μου σε 3v, δοκιμάζοντας σύμφωνα με τις συμβουλές τους όλες τις μεθόδους ανάληψης που έχουν να προσφέρουν, κάθε φορά που παίρνω τα χρήματα tbx στο λογαριασμό μου στο παιχνίδι μετά ... η υποστήριξη δεν είναι πολύ χρήσιμη ούτε "techissues" συνεχώς, ή "εσείς πρέπει να περιμένουμε "," ο πάροχος πληρωμών μας μπλα μπλα μπλα
Waited for my money in 3v, tried according to their advice all withdrawal methods they have to offer, every time I get the money tbx on my gaming account afterwards ... the support is not too helpful nor "techissues" constantly, or "you have to wait", " our payment provider blah blah blah
Väntat på mina pengar i 3v, provat enl deras inrådan alla uttagsmetoder de har att erbjuda, varje gång får jag pengarna tbx på spelkontot min efteråt... supporten är inte alltför behjälplig heller "techissues" konstant, alt " du får vänta", "vår betalleverantör bla bla bla
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.