ΦόρουμΚαζίνοPower Casino - γενική συζήτηση

Power Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από Anonymized436
|
24763 προβολές 98 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Power Casino
πριν από 2 έτη

Pagliacci, αποτυχημένος (με κάθε έννοια). Πρέπει ακόμα να μου δώσεις τα χρήματά μου πίσω! Χαίρομαι που έκλεισες. Μανίκι νοητικά καθυστερημένων

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 2 έτη

Hello Marquez,

did I get it correctly that your attempt to escalate the issue by contacting the licensing has failed?

I'm sorry, according to your complaint (closed as unjustified), I would be very surprised if you were successful, though.

I'm sorry, wish you only the best.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια όχι,

το έχεις κλείσει ως δικαιολογημένο.

Έλαβα 3.500 ευρώ από το καζίνο, και μια ανακοίνωση από τον κάτοχο άδειας ότι λόγω της καταγγελίας μου η τελική επιλογή ήταν να αφαιρέσω την άδεια τυχερού παιχνιδιού τους.

Έτσι κέρδισα μεγάλα 🙂

Καλύτερα να μην σχολιάσετε την κλειστή καταγγελία από μέρους σας, επίσης γιατί μετά γίνομαι χυδαίος 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 2 έτη

Hello,

and congratulation. 🙂

Well, I double-checked and your complaint against the Power Casino (which I was referring to) was closed as unjustified. Kindly check this link: https://casino.guru/power-casino-player-s-account-has-not-been-blocked

file let me know if you see the same result.

If you previously commented on a different complaint, however, please do so in the proper casino thread or create a new thread in the complaint discussion section.

Thank you.

Fair enough - I will skip further comments.


Radka
πριν από 2 έτη

Μου το έκλεισες ως αδικαιολόγητο. Συνέχισα μόνος με τους δικηγόρους μου, απευθείας με το Gaming Curacao.

Από τις 4000 που ζητήθηκαν, πήρα πίσω 3400, θα έλεγα ότι πήγε αρκετά καλά.

Αν ήταν στο χέρι σου θα έπρεπε να αφήσω τα λεφτά μου στα χέρια αυτών των αχρείων, ποιος ξέρει, ίσως να σου έδιναν ένα ποσοστό. Δεν ξέρω.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 2 έτη

Hello,

even as we try to support players the best we can, we do not speak with the authority of any lawyer. Hence we can't use any kind of leverage, we only serve as the mediator.

Thank you for your update, I'm happy for you.

May I know which argument the lawyer applied to achieve this?

πριν από 2 έτη

Γεια σου, σίγουρα,

κρατήσαμε επαφή με τον κάτοχο της άδειας. Υποβάλαμε μια χιονοστιβάδα διαφορετικών εγγράφων για να υποστηρίξουμε τη διατριβή μου και απλά ο κάτοχος της άδειας έκανε τα πάντα σύμφωνα με τους κανόνες.

Τα καζίνο υποχρεούνται να κλείσουν τον λογαριασμό ΑΜΕΣΑ εάν υπάρχει πρόβλημα τζόγου. 2/3 ημέρες του χρόνου όπως επιτρέπετε δεν είναι ανεκτές. Ο κάτοχος άδειας έχει καθορίσει ότι τα διαδικτυακά καζίνο πρέπει να είναι έτοιμα και αποτελεσματικά όταν πρόκειται για τυχερά παιχνίδια.

Έτσι, χρειάστηκε ενάμιση μήνας, αλλά καταφέραμε να φέρουμε στο σπίτι δύο πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Μπορούμε να είμαστε πολύ ικανοποιημένοι.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 2 έτη

Hello,

I must say that I'm positively surprised! Thank you.

I suggest that the first satisfying result would be that you gained a portion of your lost deposits, right?

Wandering about the second, though. The fact that the licensing authority cooperates and solved the matter, maybe?

Anonymized198
πριν από 2 έτη

Γεια σας, μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε σε ποιον δικαιούχο κάνατε αίτηση; Επικοινώνησα με το curacao-egaming.com και είπαν ότι αυτό το καζίνο δεν είναι ένα από αυτά...



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Φαίνεται ότι αποφάσισαν να μην ασχοληθούν και ξεκίνησαν ένα νέο καζίνο:

102fefa.bet

Ιστότοπος ένα προς ένα powercasino.com

Και στο υποσέλιδο του ιστότοπου τα ίδια δεδομένα:

file

οπότε να είστε προσεκτικοί με αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
ovaaal
πριν από 2 έτη

Hello,

thank you for your suggestion. I forwarded this information to our Data Team, we will check it out. 👍

πριν από 2 έτη

μπορείτε ακόμα να διεκδικήσετε χρήματα πίσω από αυτά τα καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized436
πριν από 2 έτη

I would start with the licensing authority, but I honestly do not know whether it's even possible to deal with a closed casino. Furthermore, I can't check the license details anymore, so I can't advise you further, I'm afraid.

Based on some recent complaints the casino simply stopped paying before it got closed.

So it seems like a dead end. 🙁

Anonymized198
πριν από 1 έτος

Αν αυτό είναι αλήθεια, τότε όλα τελείωσαν καλά για ένα μόνο άτομο.

άλλοι παίκτες - δεν έλαβαν τις πληρωμές τους και, επιπλέον, έχασαν την ευκαιρία να διαμαρτυρηθούν οπουδήποτε

κάπως άδικο

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Hello, I am trying to go after money that this casino owes me since it closed. Do you have any proof of their licence with Curacao?

Anonymized198
πριν από 1 έτος

Hello I am looking to go after their license provider. Do you have any proof of who used to be?

I would really appreciate your help

ston98dd
πριν από 1 έτος

Hi, according to our system they had a valid license and as proof I attach this link: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/

You can also try to file a complaint here, but I do not guarantee that it will be successfully resolved. 

Anyway, I wish you the best of luck and I hope you will be able to get your winnigs.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 2 μήνες

Hello i have made a withdrawal from powerup casino and have been delayed 10days and they always tell me that my withdrawal is on final stage the last 5days.

leonidasmpok
πριν από 2 μήνες

Hello, is that all the casino told you ? I would like to add that we give casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal, so if they don't get it right you can contact us and we will try to help you. 

However, I saw that you updated your complaint a little while ago and you said that the money has arrived. Is that it and everything is resolved? 🙂

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα