ΦόρουμΚαζίνοPower Casino - γενική συζήτηση

Power Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Anonymized436
|
17397 προβολές 96 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Φτάσατε στη σελίδα προορισμού με την προσφορά σας.

Κάντε κλικ στο "Λήψη τώρα" για να προσπαθήσετε να προχωρήσετε και πιθανότατα θα διαπιστώσετε ότι το καζίνο τους είναι εκτός λειτουργίας.


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

file

pozndarya
πριν από 1 έτος

Thank you for your feedback. I tried and found out that I have been redirected to a different casino. 😀

Our team is investigating at the moment.

I'll get back to you when I have something new to share.

πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

Ναι ευχαριστώ.

Ανακαλύψαμε ότι όντως υπάρχει πρόβλημα.

Αυτήν τη στιγμή επαληθεύουμε την κατάσταση απευθείας στο καζίνο. Θα σας ενημερώσω μόλις μάθουμε.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

έχω το ίδιο πρόβλημα

Περιμένω επίσης τις εκκρεμείς πληρωμές μου.

τα email δεν απαντώνται

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

POWERCASINO Θα ήθελα μια άμεση απάντηση στη διεύθυνσή μου

andre-schneider@hotmail.de

Αυτόματη μετάφραση:
gs7bvr6kr8
πριν από 1 έτος

How long time have you been waiting for the payments?

Daniel
πριν από 1 έτος

Έχουν περάσει περισσότερες από 14 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
gs7bvr6kr8
πριν από 1 έτος

Just a quick update regarding this casino:

We labeled this casino as closed on our website. The casino is closed and lost their license. Their ex-employee also confirmed the casino lost their license, fired him and is probably closed 🙁

peterbusnik
πριν από 1 έτος

Την επόμενη φορά θα μάθετε πώς να κάνετε ανάληψη νωρίτερα. Υπάρχουν νόμοι; πρέπει να γίνεται σεβαστός. Μπορείτε να παίξετε σε ορισμένες χώρες; ΟΧΙ! και τότε είναι σωστό να κλείσει το καζίνο. πώς έχασες χρήματα, τα έχασα,.

Οι νόμοι υπάρχουν και είναι ίδιοι για όλους. Και κατά συνέπεια, πρέπει να γίνονται σεβαστοί.

Εσείς από την Τσεχία δεν μπορούσατε καν να παίξετε, επομένως παραβιάζετε και το νόμο της χώρας σας.


Α, ξέχασα, έκανα ένα στιγμιότυπο οθόνης της απάντησής σας. Με τους δικηγόρους μου θα χαρούμε να σας ζητήσουμε και κάποια χρήματα. Την επόμενη φορά, πριν μιλήσετε, μετρήστε μέχρι το 10.


Γεια σου Τσέχα


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 1 έτος

Just wanted you to know that I deleted the post you replied to.

I didn't like the language and the message as a whole.

Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, αλλά θα ήθελα να έχω το όνομά του, καθώς θα ήθελα να του στείλω ένα γράμμα από τον δικηγόρο μου.

ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Μπορώ να επικοινωνήσω μέσω email με τον πρώην υπάλληλο; Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις. Και κάποιοι από αυτούς θα ήθελαν να το κάνουν οι δικηγόροι μου.

Μπορώ να έχω έναν αριθμό τηλεφώνου ή διεύθυνση e-mail ιδιωτικά;

grqzie χίλια

Αυτόματη μετάφραση:
peterbusnik
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ Τσέχικα. Θα το αξιοποιήσω καλά, θα δεις 😘

θα σε δω σύντομα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ Τσέχικα. Θα το αξιοποιήσω καλά, θα δεις 😘

θα σε δω σύντομα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there, I temporarily ban this user for abusive language and aggressive behavior.

To clear things up the address he "mentioned" was kind of a joke, obviously 🙁.

πριν από 1 έτος

Μπορώ να επικοινωνήσω μέσω email με τον πρώην υπάλληλο; Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις. Και κάποιοι από αυτούς θα ήθελαν να το κάνουν οι δικηγόροι μου.

Μπορώ να έχω έναν αριθμό τηλεφώνου ή διεύθυνση e-mail ιδιωτικά;

grqzie χίλια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

With all respect, this is not going to happen.

We can't share personal information even privately. If I was that employee I would not allow my phone number nor email address to be forwarded.

I hope you understand.


πριν από 1 έτος

Huh, thanks for the information. I have been very interested in casinos, especially now that we have been stuck at home during the lock-downs.

πριν από 1 έτος

Έχετε νέα για αυτό το χάλι;

Πάνω απ' όλα θα ήθελα να μάθω αν κάποιος είχε εμπειρία με τους κατόχους αδειών των διαφόρων τοποθεσιών του Κουρασάο. Έχω ενεργοποιήσει όλα τα παράπονά μου, έχω στείλει τα απαιτούμενα έγγραφα σύμφωνα με τα email τους που έχω λάβει. Μετά από αυτό, δεν πήρα άλλες απαντήσεις για αυτό. Το έχει ξαναπεράσει κανείς αυτό και μπορείς να μου πεις πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση;

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 1 έτος

Sadly, I have no further information.

Honestly, I can't imagine what could be achieved when the casino is closed.

This casino was licensed under the Curaçao (GCB) authority. I would not say they go further to help players.

Feel free to browse the forum, there are several Curaçao authorities but according to players, they are not exceptionally useful, I'd say. But this is just let's say a general overview.

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα