ΦόρουμΚαζίνοPower Casino - γενική συζήτηση

Power Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Anonymized436
|
17403 προβολές 96 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized198
πριν από 2 έτη

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΩΡΑ!

ΕΠΑΙΞΑ ΜΟΝΟ 10 ΕΥΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΛΑΒΑ ΜΠΟΝΟΥΣ 1000 ΕΥΡΩ + 125 ΔΩΡΕΑΝ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΕΡΔΙΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 200 ΕΥΡΩ, ΣΑΣ ΣΥΝΙΣΤΩ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ

https://investroncom.wixsite.com/casinoitalia

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 2 έτη

Hello,

I read your complaints and I really think you should know how things work by the time now.

Please feel free to submit another complaint so our team can investigate the matter again.

As far as I understand you've gambled a portion of your deposit away already? Is it correct?

In any case, do not try to play with the deposit. If the casino promised you the refund I'm sure it does not count money lost.

Anonymized198
πριν από 2 έτη

Hi,

well, if you gambled your money away you can hardly blame the casino. Do you have an active balance of 500 in your casino account or not, please?


Anonymized198
πριν από 2 έτη

Hello,

It strongly depends on how and when you asked for the self-exclusion. Frankly, it all has its rules.

I'm sure our complaint team will take good care, don't worry.

At the moment, Kristina is waiting for your reply concerning your self-exclusion request, please.

You may answer here.

πριν από 2 έτη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΑΞΙΩΣΗ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΤΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΤΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ !!!


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 2 έτη

https://casinoguruit.com/power-casino-il-ritiro-del-giocatore-e-stato-ritardato-2

ΜΗ ΒΑΖΕΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ, ΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Η POWERCASINO ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ 3.600,00 AUD:

https://casinoguruit.com/power-casino-il-ritiro-del-giocatore-e-stato-ritardato-2


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

ΟΛΑ τα καζίνο όπου πληρώνετε μόνο μία φορά σας αφήνουν να χάσετε μετά, δεν υπάρχει εξαίρεση, μετά από μια πληρωμή δεν συναντάτε τίποτα σε κάθε παιχνίδι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Η POWERCASINO ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ 3.600,00 AUD:

https://casinoguruit.com/power-casino-il-ritiro-del-giocatore-e-stato-ritardato-2


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello Nemokid,

I'm sorry that the casino's staff acted the way they did.

We made our point clear:

"The player from Italy is dissatisfied with the withdrawal process. The player was contacted by the casino and told that their winnings had been canceled as they had registered from a restricted country. The country wasn't listed as restricted and the player was able to register, deposit and play without issue. The casino would not reconsider its position and we found this to be against our fair gambling codex, so the complaint was closed as 'unresolved'."

Hence casino was awarded black points for being unfair.

Nemokid
πριν από 1 έτος

Γεια, μπορώ να σε βοηθήσω αν θέλεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized198
πριν από 1 έτος

Hello,

I checked your complaints and I must say I found a wide range of issues as well as a wide range of casino's overall scores.

Anyway, in general, asking the self-exclusion in a casino with a questionable reputation can be tricky as well as complaining that you had not won anything in a casino with a score of about 2 points.

I'm sorry you lost your money, maybe you can ask each casino you like to play in, how much time they need for blocking an account via live chat.

Just an idea.

Please share the result of your complaint with the authority - thank you.



Anonymized198
πριν από 1 έτος

I can just tell you that Kristina is amazing coworker and we could barely imagine working without her. She's a crucial part of the team when it comes to dealing with new complaints, sorting them and forwarding to other team members. It doesn't mean she can't do a mistake, but generally speaking, she's very good in her job.

Anonymized198
πριν από 1 έτος

I can't comment on the evidence you provided.

But when it comes to the waiting time for account disclosure based on the self-exclusion request, we always accept 1-3 business days. It has nothing to do with any member of the team. This is the standard practice.


Anonymized198
πριν από 1 έτος

We discussed the practice numerous times. The conclusion is simple. The casino should close the account within a reasonable period of time. I looked at the rejected complaint. Of course, it would be nice to contact the live customer support and get it closed within a few minutes. It actually works this way in some casinos.

On the other hand, when you look at the casino's terms and conditions, they explicitly say that the live chat agent is unable to close the account and it needs to be done via the e-mail address.

This tells me that the account wasn't closed simply because the agents don't have this option and not because the agent would fail to do their job correctly.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Power Casino
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω μια ερώτηση γιατί ο ιστότοπος του power casino δεν λειτουργεί για μένα;

Αυτόματη μετάφραση:
andysek08
πριν από 1 έτος

Γεια, μπορείτε να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης του ιστότοπου του καζίνο που βλέπετε και να το ανεβάσετε εδώ; Ο ιστότοπος του καζίνο σας μπορεί να μπλοκάρει τον ISP σας. Νομίζω ότι το Power Casino δέχεται παίκτες από την Τσεχία, αλλά δεν έχει άδεια στην Τσεχία, οπότε είναι πιθανό κάποιοι πάροχοι Διαδικτύου να τους μπλοκάρουν.

Το δοκίμασα τώρα και δεν μου κάνει ούτε αυτό. Θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω ένα VPN για να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο.

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ο ιστότοπος προφανώς δεν λειτουργεί.

file

και προσπάθησα να μπω σε vpn άλλων χωρών - το αποτέλεσμα είναι το ίδιο

Αυτόματη μετάφραση:
pozndarya
πριν από 1 έτος

Hello,

I can access the site even without any VPN app running at the moment:

file

Can you try it again, please? It could be some technical problem on our end back then.


πριν από 1 έτος

Καλησπέρα (power casino 7.beat / cs)

Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς γιατί ο ιστότοπος του power casino είναι εκτός λειτουργίας από σήμερα. "Έπαιζα ακόμα εκεί χθες και το site δεν υπάρχει σήμερα" Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

Αυτόματη μετάφραση:
Andysek
πριν από 1 έτος

Ομορφο πρωινό

αν είστε Andysek εκτός από andysek08 🙂, προωθώ την απάντηση του Daniel, εξακολουθεί να είναι σχετική:

"Γεια σας, μπορείτε να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης με αυτό που βλέπετε στον ιστότοπο του καζίνο και να το ανεβάσετε εδώ; Είναι πιθανό ο ιστότοπος του καζίνο να έχει αποκλειστεί από τον ISP σας. Νομίζω ότι το Power Casino δέχεται παίκτες από την Τσεχική Δημοκρατία, αλλά δεν έχει άδεια στην Τσεχική Δημοκρατία, επομένως είναι πιθανό ορισμένοι πάροχοι υπηρεσιών Διαδικτύου να τους αποκλείσουν.

Το δοκίμασα τώρα και δεν μου κάνει ούτε αυτό. Θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω ένα VPN για να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο.

"

Μόλις ανακαλύψαμε ότι υπάρχει πραγματικά πρόβλημα και ερευνούμε την κατάσταση στο καζίνο. Θα σε ενημερώσω.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα