ΦόρουμΚαζίνοPledoo Casino - γενική συζήτηση

Pledoo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Elias228
|
17616 προβολές 105 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
Προσθήκη ανάρτησης
Jaymen09
πριν από 1 έτος

Hello again,

Have you seen this thread? I'm not sure whether it concern's a similar topic, can you check that out, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Μήπως έχετε κάποιον στην ομάδα που γνωρίζει την κατάσταση, το νήμα που συνδέσατε φαίνεται να είναι πολύ σοβαρό και θα μπορούσε να επηρεάσει πολλούς Γερμανούς παίκτες.


Αυτόματη μετάφραση:
Jaymen09
πριν από 1 έτος

Hello.

I asked my colleague to engage our German tester in the conversation.

You know, we are not lawyers we do not engage in such situations directly, because we possess no legal authority to make decisions.


Jaymen09
πριν από 1 έτος

I don't know the details of what pledoo is doing, but if you are worried about giving bank information and receiving money, there will probably be no problem other than paying taxes. if you need more information please give me more details about the issue.

JosephMeyer
πριν από 1 έτος

Hello there!

Thank you for your contribution. Would you share more details about the taxes openly, please? You know, many players are seeking answers, and we aim to provide those. There are many passive readers in the community, we care about them too. 🙂

gkara2022
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα!

Είχες κάποιο νεότερο?

Γιατί κ εγώ έλαβα το ίδιο μέιλ κ έστειλα τις κινήσεις

Fei21
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα Φέι...λέγομαι Νίκος και είμαι από Ελλάδα...έχεις εμπειρία σχετικά με το pledoo casino?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, έλαβα και αυτό το email, είναι περίπου 6300 ευρώ.

Έστειλα τα έγγραφα στο Pledoo και δεν έχω ακούσει τίποτα από τότε.

Έχει λάβει κανείς ακόμη χρήματα;

Αυτόματη μετάφραση:
Basel999
πριν από 1 έτος

Hi!

May I know to which email you are referring now? Surely many players have successfully withdrawn their winnings from this casino, yet what remains unclear is what has happened to you.

Care to provide more details, perhaps? According to the complaint it is about a refund, well, that's quite a specific situation. 🤔

πριν από 1 έτος

Hello, I received the same mail and I am in touch with Pledoo and my bank.

However I need to say that Pledoo until this time is so polite and they help so much with my bank .

I'm waiting answer from my bank ,they investigate the case they told me

Radka
πριν από 1 έτος

Έχω υποβάλει καταγγελία αλλά δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση από εσάς.

Θερμούς χαιρετισμούς


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Και πότε ήταν αυτό;

Δεν έχω νέα από το Pledoo εδώ και 1,5 μήνα.

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμα σχολίων σας.


Αυτόματη μετάφραση:
Basel999
πριν από 1 έτος

Goodmorning, since 20.08

They replied me very quickly I have to say



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Έχω υποβάλει καταγγελία αλλά δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση από εσάς.

Θερμούς χαιρετισμούς


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello. Well, I hope those two complaints are not related to each other:

file

I was hoping you could explain what makes you entitled to the refund. Anyway, see the timer? We are currently waiting for your response 🙂

Kindly address the complaint directly - by using this link: https://casinoguru-de.com/pledoo-casino-der-spieler-ist-sich-uber-das-ruckerstattungsversprechen

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, όχι, μην τα κρεμάτε.


Αυτόματη μετάφραση:
Fei21
πριν από 1 έτος

Και έλαβες τα χρήματα;


Αυτόματη μετάφραση:
JosephMeyer
πριν από 1 έτος

Δεν νομίζω - αφού μόλις έχασα. Λοιπόν να πληρώσετε φόρους σε τι;

Θερμούς χαιρετισμούς


Αυτόματη μετάφραση:
ilonam
πριν από 1 έτος

Καλή μέρα,

Μέχρι σήμερα είμαι ακόμα στη διαδικασία, έχετε ακούσει κάτι για αυτό;


Αυτόματη μετάφραση:
Basel999
πριν από 1 έτος

Hi, I don't know what you specifically mean by "don't hang them" but if it refers to your open complaint, you needn't worry. I noticed that the casino has responded to you, and that you're going to try to resolve everything calmly with the casino. 

Anyway, in this case, could you please tell us how your process and communication with the casino is progressing when you have something new ? I'm sure that would be helpful. 

For now, we will wait to see how things move forward. 

πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη 700 ευρώ, τους έχω ήδη δώσει όλα τα έγγραφα, δεν βγάζουν χρήματα, σε αυτό το καζίνο εκτρέφονται για χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα