Γεια, δεν ξέρω τι εννοείτε συγκεκριμένα με το "μην τα κρεμάτε", αλλά αν αναφέρεται στην ανοιχτή καταγγελία σας, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Παρατήρησα ότι το καζίνο σας έχει απαντήσει και ότι θα προσπαθήσετε να επιλύσετε τα πάντα ήρεμα με το καζίνο.
Τέλος πάντων, σε αυτήν την περίπτωση, θα μπορούσατε να μας πείτε πώς εξελίσσεται η διαδικασία και η επικοινωνία σας με το καζίνο όταν έχετε κάτι νέο; Είμαι σίγουρος ότι θα ήταν χρήσιμο.
Προς το παρόν, θα περιμένουμε να δούμε πώς θα προχωρήσουν τα πράγματα.
Hi, I don't know what you specifically mean by "don't hang them" but if it refers to your open complaint, you needn't worry. I noticed that the casino has responded to you, and that you're going to try to resolve everything calmly with the casino.
Anyway, in this case, could you please tell us how your process and communication with the casino is progressing when you have something new ? I'm sure that would be helpful.
For now, we will wait to see how things move forward.
Αυτόματη μετάφραση: