Γεια σας - ευχαριστώ που το φέρατε στο φως.
Ίσως είναι καλό να επικολλήσετε την εξήγηση που παρέχεται από το καζίνο ακριβώς εδώ στο φόρουμ:
«Ας εξηγήσουμε την κατάσταση.
Αυτή είναι μια συνεχής διαδικασία που αναλαμβάνουμε στην Pledoo. Βοηθάμε τους πελάτες μας να ανακτήσουν τα χρήματά τους μέσω μιας διαδικασίας αντιστροφής χρέωσης λόγω προβλημάτων που αντιμετωπίστηκαν με τον πάροχο του συστήματος πληρωμών που εμπλέκεται στην επεξεργασία αυτών των πληρωμών, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα να μην ληφθούν τα χρήματα από εμάς.
Ξεκινήσαμε αυτή τη διαδικασία επειδή πιστεύουμε ακράδαντα ότι ευθυγραμμίζεται με τα πρότυπα του κλάδου και, το πιο σημαντικό, επειδή ειλικρινά θέλουμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να ανακτήσουν τα χρήματά τους.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, τα χρήματα δεν έφτασαν σε εμάς, και ως εκ τούτου η καταλληλότερη ενέργεια είναι να επιστρέψουμε τα χρήματα στους πελάτες μας. Παρά τις προσπάθειές μας να επιλύσουμε το πρόβλημα με τον πάροχο του συστήματος πληρωμών εσωτερικά και άμεσα, δεν είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν. Ως εκ τούτου, η μετέπειτα πορεία συνεπάγεται στενή συνεργασία με τις τράπεζες των πελατών και είμαστε έτοιμοι να παρέχουμε ολοκληρωμένη βοήθεια και βήμα προς βήμα καθοδήγηση.
Κατανοούμε τις ανησυχίες και τη σκεπτικιστική νοοτροπία του πελάτη σχετικά με το θέμα. Ωστόσο, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι όλα είναι νόμιμα και ότι έχουμε κατά νου τις καλύτερες προθέσεις του πελάτη.
Ελπίζω αυτό να βοηθήσει!
Τις καλύτερες ευχές,
Ομάδα Pledoo
Η καταγγελία είναι διαθέσιμη εδώ:
https://casino.guru/pledoo-casino-the-player-s-deposit-got-lost?
Για να δούμε τι θα βγουν οι άλλοι 🤔
Hey there - thanks for bringing this to the light.
It might be good to paste the explanation provided by the casino right here on the forum as well:
"Let us explain the situation;
This is an ongoing process that we are undertaking at Pledoo. We are assisting our customers in reclaiming their funds through a chargeback procedure due to issues encountered with the payment system provider involved in processing these payments, which resulted in the funds not being received by us.
We have initiated this process because we firmly believe that it aligns with industry standards and, more importantly, because we genuinely want to assist our customers in recovering their funds.
As previously stated, the funds did not reach us, and therefore the most appropriate course of action is to return the money to our customers. Despite our efforts to resolve the issue with the payment system provider internally and directly, they are unwilling to cooperate. Therefore, the subsequent course of action entails working closely with the customers' banks, and we are ready to provide comprehensive assistance and step-by-step guidance.
We understand the customer's concerns and skeptical mindset about the matter. Still, we want to ensure that everything is legal and we have the customer's best intentions in mind.
Hope this helps!
Best regards,
Pledoo Team
The complaint is available here:
https://casino.guru/pledoo-casino-the-player-s-deposit-got-lost?
Let's see what the others come out with 🤔
Αυτόματη μετάφραση: