ΦόρουμΚαζίνοPlatincasino - γενική συζήτηση

Platincasino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από gil399
|
12838 προβολές 100 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Γεια σε όλους, υπάρχουν άλλα άτομα εδώ που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με το PlatinCasino; Έχω κάνει ήδη αρκετές αναλήψεις και δεν διεκπεραιώνονται. Αλλά ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως... η εξυπηρέτηση πελατών δεν ανταποκρίνεται εδώ και εβδομάδες και η ζωντανή συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη εδώ και εβδομάδες... υπάρχουν άνθρωποι εδώ που περνούν το ίδιο;


με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Jaro,


Ναι, φυσικά! Θα περιμένω και θα δω. Στο μεταξύ έχουν έρθει σε επαφή, αλλά όχι ως απάντηση στο αρχικό email που ζητούσε αλλαγή διεύθυνσης (τους είχα στείλει ήδη δύο ξεχωριστά email γιατί είχα μετακομίσει...αλλά θα δούμε αν θα απαντήσουν αυτή τη φορά). Θα το συνεχίσω και θα σας ενημερώνω!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

We'll wait for the updates. Surely, let us know. 😉

By the way, how would you rate the communication from the support?

πριν από 2 μήνες

Γεια σε όλους, υπάρχουν άλλα άτομα εδώ που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με το PlatinCasino; Έχω κάνει ήδη αρκετές αναλήψεις και δεν διεκπεραιώνονται. Αλλά ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως... η εξυπηρέτηση πελατών δεν ανταποκρίνεται εδώ και εβδομάδες και η ζωντανή συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη εδώ και εβδομάδες... υπάρχουν άνθρωποι εδώ που περνούν το ίδιο;


με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello. Hopefully, here in the official thread of the casino, you will be able to gather some information regarding the issue you are experiencing, and in the meantime, our team will try to get in touch with the representative of Platin regarding your complaint.

Have you gotten any updates for us, perhaps, or is the situation still the same?


Romi
πριν από 2 μήνες

Παραμένει το ίδιο και περιμένω μια βδομάδα απάντηση από εσάς σχετικά με την καταγγελία.


Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
plxJoel
πριν από 2 μήνες

You certainly don't have to worry about not getting it. It's just that there are a lot of complaints and our team tries to get back to everyone as quickly as possible, but sometimes it's not quite possible. But a week is exactly the time they should be able to do it in. So you will definitely get it soon. 

πριν από 2 μήνες

Έχω σχεδόν 16.000 ευρώ σε αυτό... Είχα λάβει μικρότερες πληρωμές, αλλά όταν ήθελα να κάνω ανάληψη μεγάλων ποσών 4.000 και 1.700 με παρέπεμψαν σε έγγραφα και ξαφνικά ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε χωρίς προειδοποίηση... Έγραψα για υποστήριξη σχετικά και δεν είχα καμία απάντηση για 72 ώρες και είμαι εντελώς στο σκοτάδι και νιώθω εξαπατημένη επειδή είμαι VIP platinum μέλος

Αυτόματη μετάφραση:
kozo90
πριν από 2 μήνες

Ναι, είδα το παράπονό σου.. είναι πολύ ενοχλητικό... ήταν για τον λογαριασμό της γυναίκας σου, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

ναι ακριβως...δεν ξερω γιατι? Κανείς δεν μου είπε γιατί ακριβώς...

Απλώς έπρεπε να ανεβάσω ένα τρέχον αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού... Το έκανα

3 μέρες μετά την ταυτότητά της και είπα ότι δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ανεβάσω τα πάντα τώρα, αλλά φυσικά θα το κάνω μόνο αν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να ανέβει, πες μου τώρα...

Απλώς δεν το κατάλαβα καλά γιατί είχα ήδη λάβει 300 ευρώ στον λογαριασμό της γυναίκας μου από το Platincasino

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Νομίζεις ότι θα πάρω ακόμα τα λεφτά μου; Θα μπορούσα να τρελαθώ μέσα γιατί έχω ήδη πληρώσει πάρα πολλά, πάντα παρατηρούσα ότι τη Δευτέρα που ήρθε το 10% cashback... Πλήρωνα σε χιλιάδες ευρώ κάθε εβδομάδα

Αυτόματη μετάφραση:
kozo90
πριν από 2 μήνες

Δεν είμαι επαγγελματίας, αλλά μπορείτε να δοκιμάσετε, αλλά νομίζω ότι το καζίνο θα έχει αντίρρηση. Δυστυχώς, παραβιάσατε τους όρους και τις προϋποθέσεις πληρώνοντας σε έναν λογαριασμό που δεν σας ανήκει. Νομίζω ότι δεν κοίταξαν καλά όταν έστειλαν τα 300€ στον λογαριασμό της γυναίκας σου.


Φυσικά ελπίζω για εσάς να λαμβάνετε ακόμα τις πληρωμές σας… και μπορώ να σας καταλάβω πολύ καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Αλλά ζητούν το αντίγραφο κίνησης της γυναίκας μου και μετά την ταυτότητά της. Είχα κοινοποιήσει ανοιχτά τις προθέσεις μου πριν τη μεταγραφή... Το ότι έγινε η μεταγραφή δεν φταίω εγώ... έτσι; Το να μην με πληρώσω 15.700 ευρώ γι' αυτό είναι ντροπή για μένα, ειδικά που ήταν τυχεροί γιατί είχα χάσει πάνω από 20.000 στο μεταξύ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

file

πριν από 2 μήνες

file

kozo90
πριν από 2 μήνες

Πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα του Casino Guru μπορεί να μας βοηθήσει και τους δύο με τις υποθέσεις μας... Σε κάθε περίπτωση, σας εύχομαι καλή τύχη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Σας ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και τα συγχαρητήριά σας

Αυτόματη μετάφραση:
kozo90
πριν από 2 μήνες

Πόσο ήταν η τελευταία σας κατάθεση;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου ❤️🍀💪🏻

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Στην πραγματικότητα, ήταν μόνο μια Paysafecard των 25 ευρώ, αλλά έχω χάσει και αρκετές χιλιάδες ευρώ την εβδομάδα τις τελευταίες εβδομάδες. Είχα ήδη cashback 250 € τη Δευτέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Το κράτησα ακόμη και κρέμεται πάνω από τον υπολογιστή μου 😅

Αυτόματη μετάφραση:
kozo90
πριν από 2 μήνες

Σκατά.. γιατί ξέρω ότι αν παραβιάσεις τους όρους και τις προϋποθέσεις θα σου επιστραφεί η τελευταία κατάθεση 🫤

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα