Γεια, θα με ενδιέφερε επίσης να μάθω τι συμβαίνει με τα έγγραφά σας εάν το καζίνο τα ελέγξει για μια εβδομάδα. Το γεγονός ότι δεν σε διαγράφουν δεν θα μου έδινε περισσότερη αξιοπιστία, οπότε καταλαβαίνω τη θέση σου.
Από την άλλη, θα ήθελα να προσθέσω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τόσο τις αναλήψεις όσο και το KYC και αν δεν το κάνουν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε. Υποθέτω ότι αν το καζίνο τους ελέγχει, δεν το έχουν κάνει ακόμα και γι' αυτό δεν σου έχουν στείλει τίποτα. Προσπάθησε λοιπόν να κάνεις λίγη υπομονή και θα δούμε αν θα σου απαντήσουν και τι θα πουν.
Νομίζεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Hi, I would also be quite interested to know what happens to your documents if the casino checks them for a week. The fact that they don't write you off wouldn't give me any more credibility so I understand your position.
On the other hand, I would like to add that we give casinos 14 days to resolve both withdrawals and KYC and if they don't, you can contact us and we will try to help. I assume that if the casino is checking them, they haven't done the whole thing yet and that's why they haven't mailed you anything. So try to be a little patient and we'll see if they get back to you and what they say.
Think you can handle it?