ΦόρουμΚαζίνοPlatincasino - γενική συζήτηση

Platincasino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από gil399
|
13391 προβολές 102 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
πριν από 3 μήνες

Έχω σχεδόν 16.000 ευρώ σε αυτό... Είχα λάβει μικρότερες πληρωμές, αλλά όταν ήθελα να κάνω ανάληψη μεγάλων ποσών 4.000 και 1.700 με παρέπεμψαν σε έγγραφα και ξαφνικά ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε χωρίς προειδοποίηση... Έγραψα για υποστήριξη σχετικά και δεν είχα καμία απάντηση για 72 ώρες και είμαι εντελώς στο σκοτάδι και νιώθω εξαπατημένη επειδή είμαι VIP platinum μέλος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I have seen your complaint and I hope you can help our team somehow. Do I understand correctly that you told the casino in advance that the money was going into your wife's account and you are basically verifying her documents at the casino ? As the other player said, it's against the rules and most of the time casinos take money for that, but if they knew about it and you didn't lie to them all the time and try to get around it, then there might be a chance that you might get the money. 

Anyway, are you waiting for them to verify the other documents ? 

πριν από 3 μήνες

Φυσικά ήξεραν ότι ήθελα να μεταφέρω χρήματα στον λογαριασμό της γυναίκας μου... Τα στοιχεία μου έχουν επαληθευτεί εδώ και καιρό.


Ήθελαν τραπεζικό αντίγραφο από τον λογαριασμό της γυναίκας μου και τρεις μέρες μετά ήθελαν το αντίστοιχο δελτίο ταυτότητας. Έτσι ήξεραν από τότε ότι επρόκειτο για κάποιον άλλο, δηλαδή τη γυναίκα μου.


Έτσι, με κάθε επιλογή ανάληψης, το όνομά ΜΟΥ είναι ήδη γραμμένο σε ΠΡΟ-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ πριν ακόμη μπορέσω να μπω στο IBAN.

Όταν κάνετε ανάληψη, μπορείτε να προσθέσετε το δικό σας όνομα, ώστε να φαίνεται ότι αυτό επιτρέπεται. Έχω πει τόσες φορές σε τσατ ότι θα ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μέσω της γυναίκας μου.


Στο τέλος το είπα μόνος μου. Δεν καταλαβαίνω όλη την προσπάθεια τώρα, γιατί 300€ μπήκαν στον λογαριασμό της γυναίκας μου χωρίς κανένα πρόβλημα. (300€) Ταυτόχρονα, είχα πληρώσει 1500€ στον λογαριασμό μου... αυτό δείχνει ότι ήθελα απλώς να μάθω αν λειτουργεί τώρα ή όχι επειδή το μιλούσα όλη την ώρα.


Λοιπόν, έθεσα το θέμα μόνος μου γιατί νόμιζα ότι όλα ήταν νόμιμα. Ήθελα απλώς να τους ενημερώσω, γιατί ζητούσαν συνέχεια έγγραφο, ότι αν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να υποβληθεί... πες μου τώρα...


Αφού είπα ότι δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί ζητούσαν τόσα πολλά τώρα, όταν είχαν ήδη γίνει πληρωμές σε αυτόν τον λογαριασμό πριν, απενεργοποιήθηκα λίγο μετά.


Σας ευχαριστώ πολύ για τις προσπάθειές σας, γιατί νιώθω πραγματικά προσβεβλημένος και αδύναμος. Δεν είχα σκοπό να εξαπατήσω κανέναν, το αντίθετο, χάρηκα για τα χρήματά μου και τα κέρδισα δίκαια. Και ελπίζω να πάρω τα χρήματά μου, γιατί δεν έχω επίγνωση κάποιου αδικήματος.


Για να τα συνοψίσω όλα, κέρδισα πάνω από 40.000 € και έχασα περισσότερα από 20.000 € σε λίγες μόνο μέρες. Αυτό δείχνει ότι μου αρέσει πολύ να παίζω


300 € των 40.000 μπήκαν στον λογαριασμό της γυναίκας μου, 1.500 στον λογαριασμό μου και τώρα με έχουν απενεργοποιήσει με υπόλοιπο λογαριασμού 15.700;


Και πρέπει να ελπίζω ότι θα πάρω τα χρήματά μου. Έχω καταθέσει τόσα πολλά χρήματα σε αυτό το καζίνο. Μου άρεσε να παίζω εκεί σχεδόν αποκλειστικά. Είμαι VIP platinum μέλος. Μέσα μου σκέφτομαι, κανείς δεν μπορεί να είναι τόσο άτυχος που τώρα μου φέρονται έτσι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Θα πρόσφερα ακόμη και μερικά από τα χρήματα στην ομάδα από τα βάθη της καρδιάς μου... ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσω με την υποστήριξή τους είναι μέσω email όπου ενημερώνεστε...


Θα μου ξαναέρθουν σε 48-72 ώρες... Έχουν περάσει 72 ώρες και μέσα σκέφτομαι...

Ποιος δεν ακολουθεί τους κανόνες εδώ;


Λοιπόν, δεν έχω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί τους, οπότε ελπίζω σε εσάς ❤️🙏🏻


Δεν με νοιάζει όλο το ποσό, απλά όταν κερδίζεις τόσα χρήματα, και το ξέρω εδώ και μια εβδομάδα. Είχα ήδη διαλέξει πράγματα που ήθελα να πάρω και ξαφνικά μου πήραν τα χρήματά μου, είναι πολύ κακό συναίσθημα, θα προτιμούσα να μην είχα κερδίσει ποτέ αυτά τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
kozo90
πριν από 3 μήνες

I understand your situation and when you have explained everything to them and some withdrawal has even come to your wife so we will see what can be done with it. These situations are difficult and we try to handle them conscientiously. I'm not saying it has to turn out well, but we'll try to do everything we can to make sure it does. 

I hope it will turn out well. ☘️

kozo90
πριν από 2 μήνες

Υπάρχουν νέα για την περίπτωσή σας;

ελπίζω να πάνε όλα καλά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

ναι, ευχαριστώ, από χθες μπορώ να συνδεθώ ξανά, πιθανώς χάρη στις προσπάθειες της ομάδας γκουρού του καζίνο. Ήθελαν ένα έγγραφο από τη γυναίκα μου και μετά μπορούσα να χρησιμοποιήσω τα πάντα ξανά. Αν λοιπόν απενεργοποιηθεί ένας λογαριασμός χωρίς προειδοποίηση, μην πανικοβληθείτε, ακόμα κι αν κόντεψα να πάθω καρδιακή προσβολή μια εβδομάδα.


Δεν έχω ακόμα τα χρήματά μου, αλλά μπορώ να χρησιμοποιήσω τον λογαριασμό σε περιορισμένο βαθμό. Μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση, όλα θα λειτουργήσουν ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
kozo90
πριν από 2 μήνες

Hey, that is nice to hear. Hopefully your account will be verified soon and you'll be able to get your money.

Please keep us all informed.

Δημοσίευση από Anonymized686 διαγράφηκε
Anonymized686
πριν από 1 μήνα

I am really sorry about all this and as Nick explained in your complaint, the best thing you can do is to contact your payment provider and try to find out what could happened there. Hopefully they will be able to trace the money down and fix it.

Just please keep us informed about any update regarding this.🙏

Δημοσίευση από Anonymized686 διαγράφηκε
Anonymized686
πριν από 1 μήνα

Hello there.

I am really sorry about the whole situation at these casinos you have to go through.

Please know that we always try to help our users whenever there is a possibility for us to do so. Unfortunately, in your case it is between the casino and the payment provider, and until there has been a reason for this delay found, our complaint team has its hands tied, as we say.

To tell you the truth, I am not familiar with ISX Pay, but it really seems weird that you have the same problem at two casinos with it.🤔

Do you have any experience with this payment method from before? Did you experience any similar issues in the past, perhaps?

Please try to contact them as soon as possible for this issue to get resolved, because in many similar cases, as we've heard from other players, it may take a really long time.

I hope that you will find the reason for all this soon. Even though we are unable to proceed with it any further right now, please know that we are always here, ready to help.

πριν από 1 μήνα

file

Γεια σας, έχω πάλι το πρόβλημα ότι η ανάληψη μου απορρίφθηκε χωρίς λόγο και επιστράφηκε στον λογαριασμό μου και τώρα προσπαθώ να την εξοφλήσω με πιστωτική κάρτα. Παρακαλώ βοηθήστε

Αυτόματη μετάφραση:
Momo95
πριν από 1 μήνα

I could suggest filing a complaint, but I am not sure if you'd like to take it from the last experience where you stopped responding to our team.🤷‍♀️

Is the support of the casino communicating with you regarding this, or are they not responsive at all?

πριν από 1 μήνα

Και πάλι είμαι εδώ! Για άλλη μια φορά προβλήματα με το Platincasino! Έχω κερδίσει χρήματα 500€ αλλά όταν πρέπει να κάνω ανάληψη γίνεται πρόβλημα, ο χρόνος αναμονής είναι απίστευτα μεγάλος, είναι σαν σε εκκρεμότητα μέχρι περίπου μια μέρα, μετά έχω παίξει ξανά τα χρήματα στον λογαριασμό, όπως είπα την τελευταία φορά έστειλα 2 email χωρίς να λάβω απάντηση από αυτούς, απίστευτα κακή εξυπηρέτηση πελατών, αλλά όταν έβαλα χρήματα, ήταν εντάξει, αλλά όχι όταν τα βγάλω, δεν έπρεπε να επαληθεύσω τίποτα όπως έκανα ήδη ήταν την τελευταία φορά και χρησιμοποίησα τον ίδιο τρόπο πληρωμής από εμένα τότε.

Αυτό συμβαίνει εδώ και 4 μέρες περίπου.

Αυτόματη μετάφραση:
tackygirl2
πριν από 1 μήνα

I understand your point that you have already been verified at this casino; just please know that they need to do the check due to the AML policy with every withdrawal.

Surely there is no need to get verified again, but there can be some additional checks the casino needs to proceed.

Were you asked to send some more documents, perhaps?

Therefore, please try to be patient whenever requesting a withdrawal, and if you see that it is really going nowhere, let us know.

Our complaint team is able to intervene in cases like this after the 14-day time period, but they will be surely happy to help if needed.

Romi
πριν από 1 μήνα

Καταλαβαίνω, αλλά δοκίμασα αναλήψεις κάθε μέρα τώρα, αλλά λέει σε εκκρεμότητα για περίπου μια μέρα: μια μέρα αργότερα απορρίφθηκε, δεν έχω πληροφορίες για το τι λείπει, έχω δοκιμάσει διαφορετικές δυνατότητες ανάληψης, τίποτα δεν περνάει .

Δεν ξέρω τι κάνουν. Δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση στα email μου. 4/10 Δοκίμασα την πρώτη πρίζα. Σήμερα είναι 10/9, δεν έχω λάβει σημείωμα. Και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω ξανά τη λειτουργία συνομιλίας καθώς είμαι Σουηδός.

Αλλά θα περιμένω και θα δω, νομίζω ότι είναι όλη η ώρα που παίρνω τα χρήματα πίσω στον λογαριασμό και πρέπει να τα αποσύρω ξανά με την ίδια βίζα κάθε μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
tackygirl2
πριν από 1 μήνα

So do I understand correctly that you request the withdrawal, and the next day, it is automatically rejected by the casino?🤔

Without any explanation from the support, right?

I believe our complaint team could help you find out what is going on there if the casino is not explaining the situation.

If you are interested, please file a complaint by using this link. Try to explain everything that is happening there, and our team will get back to you, and together you will hopefully find the solution to this ongoing issue.

What do you say?

Let us know if you decide to try that option, please.


Romi
πριν από 1 μήνα

Είναι σαν να εκκρεμεί αυτή τη στιγμή, περιμένω αν απορριφθεί ξανά, θα στείλω μια καταγγελία. Δεν έχω λάβει καμία ειδοποίηση ή email σχετικά με το τι μπορεί να φταίει, είναι σαν να μην υπάρχει το Platincasino, ούτε μια αυτόματη απάντηση ότι έλαβαν το email και ότι πρέπει να απαντήσουν, όπως έλαβα την τελευταία φορά που είχα παρόμοιο πρόβλημα .

Την καταγγελία την κάνω μέσα στη μέρα αν την απέρριψαν ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
tackygirl2
πριν από 1 μήνα

I saw your complaint and I believe that you need to explain the issue somehow better to our team, because as you wrote it it looks like you cancel the bonus every day, you know.

Don't hesitate to write in your language, as we use the auto translate in complaints as well. That way it will be better understandable, for sure.

Don't worry though, our team will review it as soon as possible and get into it.

Keep us inform how the withdrawal goes, please.

πριν από 1 μήνα

Κυρίες και κύριοι,


Πριν λίγες μέρες κέρδισα 38.000 ευρώ στο Platincasino και ήθελα να κάνω ανάληψη. Όταν απορρίφθηκε, επικοινώνησα με τη ζωντανή υποστήριξη και μου είπαν ότι θα χρειαστούν έως και 3 εργάσιμες ημέρες. Μετά από αυτό έλαβα ένα email που έλεγε ότι είχα πολλούς λογαριασμούς και στη συνέχεια ο λογαριασμός μου απλά απενεργοποιήθηκε.

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας γιατί έχω 38.000 ευρώ στον λογαριασμό παίκτη μου και δεν το κέρδισα με μπόνους αλλά τακτικά. Έκανα καταθέσεις μέσω online banking και έβγαλα και φωτογραφία τα κέρδη


Lg

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα