ΦόρουμΚαζίνοPlatincasino - γενική συζήτηση

Platincasino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από gil399
|
9856 προβολές 86 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 εβδομάδες

Το κράτησα ακόμη και κρέμεται πάνω από τον υπολογιστή μου 😅

Αυτόματη μετάφραση:
kozo90
πριν από 4 εβδομάδες

Σκατά.. γιατί ξέρω ότι αν παραβιάσεις τους όρους και τις προϋποθέσεις θα σου επιστραφεί η τελευταία κατάθεση 🫤

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Έχω σχεδόν 16.000 ευρώ σε αυτό... Είχα λάβει μικρότερες πληρωμές, αλλά όταν ήθελα να κάνω ανάληψη μεγάλων ποσών 4.000 και 1.700 με παρέπεμψαν σε έγγραφα και ξαφνικά ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε χωρίς προειδοποίηση... Έγραψα για υποστήριξη σχετικά και δεν είχα καμία απάντηση για 72 ώρες και είμαι εντελώς στο σκοτάδι και νιώθω εξαπατημένη επειδή είμαι VIP platinum μέλος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

I have seen your complaint and I hope you can help our team somehow. Do I understand correctly that you told the casino in advance that the money was going into your wife's account and you are basically verifying her documents at the casino ? As the other player said, it's against the rules and most of the time casinos take money for that, but if they knew about it and you didn't lie to them all the time and try to get around it, then there might be a chance that you might get the money. 

Anyway, are you waiting for them to verify the other documents ? 

πριν από 4 εβδομάδες

Φυσικά ήξεραν ότι ήθελα να μεταφέρω χρήματα στον λογαριασμό της γυναίκας μου... Τα στοιχεία μου έχουν επαληθευτεί εδώ και καιρό.


Ήθελαν τραπεζικό αντίγραφο από τον λογαριασμό της γυναίκας μου και τρεις μέρες μετά ήθελαν το αντίστοιχο δελτίο ταυτότητας. Έτσι ήξεραν από τότε ότι επρόκειτο για κάποιον άλλο, δηλαδή τη γυναίκα μου.


Έτσι, με κάθε επιλογή ανάληψης, το όνομά ΜΟΥ είναι ήδη γραμμένο σε ΠΡΟ-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ πριν ακόμη μπορέσω να μπω στο IBAN.

Όταν κάνετε ανάληψη, μπορείτε να προσθέσετε το δικό σας όνομα, ώστε να φαίνεται ότι αυτό επιτρέπεται. Έχω πει τόσες φορές σε τσατ ότι θα ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μέσω της γυναίκας μου.


Στο τέλος το είπα μόνος μου. Δεν καταλαβαίνω όλη την προσπάθεια τώρα, γιατί 300€ μπήκαν στον λογαριασμό της γυναίκας μου χωρίς κανένα πρόβλημα. (300€) Ταυτόχρονα, είχα πληρώσει 1500€ στον λογαριασμό μου... αυτό δείχνει ότι ήθελα απλώς να μάθω αν λειτουργεί τώρα ή όχι επειδή το μιλούσα όλη την ώρα.


Λοιπόν, έθεσα το θέμα μόνος μου γιατί νόμιζα ότι όλα ήταν νόμιμα. Ήθελα απλώς να τους ενημερώσω, γιατί ζητούσαν συνέχεια έγγραφο, ότι αν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να υποβληθεί... πες μου τώρα...


Αφού είπα ότι δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί ζητούσαν τόσα πολλά τώρα, όταν είχαν ήδη γίνει πληρωμές σε αυτόν τον λογαριασμό πριν, απενεργοποιήθηκα λίγο μετά.


Σας ευχαριστώ πολύ για τις προσπάθειές σας, γιατί νιώθω πραγματικά προσβεβλημένος και αδύναμος. Δεν είχα σκοπό να εξαπατήσω κανέναν, το αντίθετο, χάρηκα για τα χρήματά μου και τα κέρδισα δίκαια. Και ελπίζω να πάρω τα χρήματά μου, γιατί δεν έχω επίγνωση κάποιου αδικήματος.


Για να τα συνοψίσω όλα, κέρδισα πάνω από 40.000 € και έχασα περισσότερα από 20.000 € σε λίγες μόνο μέρες. Αυτό δείχνει ότι μου αρέσει πολύ να παίζω


300 € των 40.000 μπήκαν στον λογαριασμό της γυναίκας μου, 1.500 στον λογαριασμό μου και τώρα με έχουν απενεργοποιήσει με υπόλοιπο λογαριασμού 15.700;


Και πρέπει να ελπίζω ότι θα πάρω τα χρήματά μου. Έχω καταθέσει τόσα πολλά χρήματα σε αυτό το καζίνο. Μου άρεσε να παίζω εκεί σχεδόν αποκλειστικά. Είμαι VIP platinum μέλος. Μέσα μου σκέφτομαι, κανείς δεν μπορεί να είναι τόσο άτυχος που τώρα μου φέρονται έτσι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Θα πρόσφερα ακόμη και μερικά από τα χρήματα στην ομάδα από τα βάθη της καρδιάς μου... ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσω με την υποστήριξή τους είναι μέσω email όπου ενημερώνεστε...


Θα μου ξαναέρθουν σε 48-72 ώρες... Έχουν περάσει 72 ώρες και μέσα σκέφτομαι...

Ποιος δεν ακολουθεί τους κανόνες εδώ;


Λοιπόν, δεν έχω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί τους, οπότε ελπίζω σε εσάς ❤️🙏🏻


Δεν με νοιάζει όλο το ποσό, απλά όταν κερδίζεις τόσα χρήματα, και το ξέρω εδώ και μια εβδομάδα. Είχα ήδη διαλέξει πράγματα που ήθελα να πάρω και ξαφνικά μου πήραν τα χρήματά μου, είναι πολύ κακό συναίσθημα, θα προτιμούσα να μην είχα κερδίσει ποτέ αυτά τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
kozo90
πριν από 4 εβδομάδες

I understand your situation and when you have explained everything to them and some withdrawal has even come to your wife so we will see what can be done with it. These situations are difficult and we try to handle them conscientiously. I'm not saying it has to turn out well, but we'll try to do everything we can to make sure it does. 

I hope it will turn out well. ☘️

kozo90
πριν από 3 εβδομάδες

Υπάρχουν νέα για την περίπτωσή σας;

ελπίζω να πάνε όλα καλά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

ναι, ευχαριστώ, από χθες μπορώ να συνδεθώ ξανά, πιθανώς χάρη στις προσπάθειες της ομάδας γκουρού του καζίνο. Ήθελαν ένα έγγραφο από τη γυναίκα μου και μετά μπορούσα να χρησιμοποιήσω τα πάντα ξανά. Αν λοιπόν απενεργοποιηθεί ένας λογαριασμός χωρίς προειδοποίηση, μην πανικοβληθείτε, ακόμα κι αν κόντεψα να πάθω καρδιακή προσβολή μια εβδομάδα.


Δεν έχω ακόμα τα χρήματά μου, αλλά μπορώ να χρησιμοποιήσω τον λογαριασμό σε περιορισμένο βαθμό. Μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση, όλα θα λειτουργήσουν ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
kozo90
πριν από 3 εβδομάδες

Hey, that is nice to hear. Hopefully your account will be verified soon and you'll be able to get your money.

Please keep us all informed.

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη