Σκατά.. γιατί ξέρω ότι αν παραβιάσεις τους όρους και τις προϋποθέσεις θα σου επιστραφεί η τελευταία κατάθεση 🫤
Shit.. because I know that if you violate the terms and conditions you get your last deposit refunded 🫤
Scheisse.. weil ich kenne es so dass wenn man gegen die AGB verstößt das man die letzte Einzahlung zurück erstattet bekommt 🫤
Έχω σχεδόν 16.000 ευρώ σε αυτό... Είχα λάβει μικρότερες πληρωμές, αλλά όταν ήθελα να κάνω ανάληψη μεγάλων ποσών 4.000 και 1.700 με παρέπεμψαν σε έγγραφα και ξαφνικά ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε χωρίς προειδοποίηση... Έγραψα για υποστήριξη σχετικά και δεν είχα καμία απάντηση για 72 ώρες και είμαι εντελώς στο σκοτάδι και νιώθω εξαπατημένη επειδή είμαι VIP platinum μέλος
I have almost 16,000 euros on it... I had received smaller payments but when I wanted to withdraw large sums of 4,000 and 1,700 I was referred to documents and suddenly my account was deactivated without warning... I wrote to support about this and have had no response for 72 hours and I am completely in the dark and feel cheated because I am a VIP platinum member
ich habe knapp 16000 euro drauf ... ich hatte kleinere auszahlungen bekommen doch als ich große summen abheben wollte 4000 und 1700 verwies man mich auf dokumente und plötzlich wurde mein konto deaktiviert ohne vorwahrnung... ich hatte deswegen den support angeschrieben und seit 72 stunden keine antwort und ich hänge voll in der luft und fühle mich betrogen weil ich VIP Platin Mitglied bin
Έχω δει το παράπονό σας και ελπίζω να βοηθήσετε την ομάδα μας με κάποιο τρόπο. Καταλαβαίνω καλά ότι είπατε στο καζίνο εκ των προτέρων ότι τα χρήματα πήγαιναν στον λογαριασμό της συζύγου σας και ουσιαστικά επαληθεύετε τα έγγραφά της στο καζίνο; Όπως είπε ο άλλος παίκτης, είναι αντίθετο με τους κανόνες και τις περισσότερες φορές τα καζίνο παίρνουν χρήματα για αυτό, αλλά αν το ήξεραν και δεν τους λέγατε ψέματα όλη την ώρα και προσπαθήσατε να το ξεπεράσετε, τότε μπορεί να υπάρξει πιθανότητα να πάρεις τα χρήματα.
Τέλος πάντων, περιμένεις να επαληθεύσουν τα άλλα έγγραφα;
I have seen your complaint and I hope you can help our team somehow. Do I understand correctly that you told the casino in advance that the money was going into your wife's account and you are basically verifying her documents at the casino ? As the other player said, it's against the rules and most of the time casinos take money for that, but if they knew about it and you didn't lie to them all the time and try to get around it, then there might be a chance that you might get the money.
Anyway, are you waiting for them to verify the other documents ?
Φυσικά ήξεραν ότι ήθελα να μεταφέρω χρήματα στον λογαριασμό της γυναίκας μου... Τα στοιχεία μου έχουν επαληθευτεί εδώ και καιρό.
Ήθελαν τραπεζικό αντίγραφο από τον λογαριασμό της γυναίκας μου και τρεις μέρες μετά ήθελαν το αντίστοιχο δελτίο ταυτότητας. Έτσι ήξεραν από τότε ότι επρόκειτο για κάποιον άλλο, δηλαδή τη γυναίκα μου.
Έτσι, με κάθε επιλογή ανάληψης, το όνομά ΜΟΥ είναι ήδη γραμμένο σε ΠΡΟ-ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ πριν ακόμη μπορέσω να μπω στο IBAN.
Όταν κάνετε ανάληψη, μπορείτε να προσθέσετε το δικό σας όνομα, ώστε να φαίνεται ότι αυτό επιτρέπεται. Έχω πει τόσες φορές σε τσατ ότι θα ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μέσω της γυναίκας μου.
Στο τέλος το είπα μόνος μου. Δεν καταλαβαίνω όλη την προσπάθεια τώρα, γιατί 300€ μπήκαν στον λογαριασμό της γυναίκας μου χωρίς κανένα πρόβλημα. (300€) Ταυτόχρονα, είχα πληρώσει 1500€ στον λογαριασμό μου... αυτό δείχνει ότι ήθελα απλώς να μάθω αν λειτουργεί τώρα ή όχι επειδή το μιλούσα όλη την ώρα.
Λοιπόν, έθεσα το θέμα μόνος μου γιατί νόμιζα ότι όλα ήταν νόμιμα. Ήθελα απλώς να τους ενημερώσω, γιατί ζητούσαν συνέχεια έγγραφο, ότι αν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να υποβληθεί... πες μου τώρα...
Αφού είπα ότι δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί ζητούσαν τόσα πολλά τώρα, όταν είχαν ήδη γίνει πληρωμές σε αυτόν τον λογαριασμό πριν, απενεργοποιήθηκα λίγο μετά.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις προσπάθειές σας, γιατί νιώθω πραγματικά προσβεβλημένος και αδύναμος. Δεν είχα σκοπό να εξαπατήσω κανέναν, το αντίθετο, χάρηκα για τα χρήματά μου και τα κέρδισα δίκαια. Και ελπίζω να πάρω τα χρήματά μου, γιατί δεν έχω επίγνωση κάποιου αδικήματος.
Για να τα συνοψίσω όλα, κέρδισα πάνω από 40.000 € και έχασα περισσότερα από 20.000 € σε λίγες μόνο μέρες. Αυτό δείχνει ότι μου αρέσει πολύ να παίζω
300 € των 40.000 μπήκαν στον λογαριασμό της γυναίκας μου, 1.500 στον λογαριασμό μου και τώρα με έχουν απενεργοποιήσει με υπόλοιπο λογαριασμού 15.700;
Και πρέπει να ελπίζω ότι θα πάρω τα χρήματά μου. Έχω καταθέσει τόσα πολλά χρήματα σε αυτό το καζίνο. Μου άρεσε να παίζω εκεί σχεδόν αποκλειστικά. Είμαι VIP platinum μέλος. Μέσα μου σκέφτομαι, κανείς δεν μπορεί να είναι τόσο άτυχος που τώρα μου φέρονται έτσι.
Of course they knew that I wanted to transfer money to my wife's account... MY data has been verified for a long time.
They wanted a bank statement from my wife's account and three days later they wanted the corresponding ID card. So they knew all along that it was about someone else, namely my wife.
So with every withdrawal option, MY name is already written in PRE-DESCRIPTION before I can even enter the IBAN.
When making a withdrawal, you can add your own name so that it appears that this is allowed. I have said so many times in chats that I would like to withdraw the money via my wife.
In the end, I said it myself. I don't understand all the effort now, because €300 went into my wife's account without any problems. (€300) At the same time, I had €1500 paid out to my account... that shows that I just wanted to know whether it works now or not because I've been talking about it the whole time.
Well, I brought the matter up myself because I thought that everything was legal. I just wanted to let them know, because they kept asking for a document, that if there is anything else that needs to be submitted... please tell me now...
After I said that I couldn't understand why they were asking for so much now when payments had already been made to this account before, I was deactivated shortly afterwards.
Thank you very much for your efforts, because I feel really insulted and powerless. I had no intention of cheating anyone, quite the opposite, I was happy about my money and I won it fairly. And I hope that I get my money, because I am not aware of any wrongdoing.
To sum it all up, I won over €40,000 and lost more than €20,000 in just a few days. This shows that I really enjoy playing
300 € of 40,000 went into my wife's account, 1,500 into my account and now they've deactivated me with an account balance of 15,700?
And I have to hope that I get my money. I have deposited so much money in this casino. I liked playing there almost exclusively. I am a VIP platinum member. Inside I think to myself, no one can be so unlucky that I am now being treated like this.
Natürlich wussten die dass ich Geld auf das Konto meiner Frau überweisen wollte… MEINE Daten sind schon längst verifiziert , seit langem.
Sie wollten ja einen Kontoauszug von dem Konto meiner Frau drei Tage später wollten Sie den dazugehörigen Personalausweis. Also die wussten die ganze Zeit, dass es um eine andere Person geht, nämlich meine Frau .
Also bei jeder Auszahlungmöglichkeit ist MEIN Name schon vorher VOR-geschrieben, bevor ich überhaupt die IBAN eingeben kann.
Bei einer Auszahlung kann man selbst einen Namen einfügen, so dass es den Anschein macht, das wäre erlaubt. Ich habe so oft in Chats gesagt, dass ich gerne das Geld über meine Frau auszahlen möchte.
Zum Schluss hatte ICH ja selbst gesagt. Ich verstehe den ganzen Aufwand jetzt gerade nicht, weil ja 300 € ohne Probleme auf mein Konto meiner Frau eingegangen sind. (300 Euro) Zeitgleich hatte ich mir 1500 € auszahlen lassen auf mein Konto … daran sieht man ja ich wollte einfach wissen, ob es jetzt funktioniert oder nicht weil ich ja die ganze Zeit schon davon gesprochen habe
Also ich habe selbst die Sache zum Thema gemacht, weil ich dachte, dass alles legal ist.. Ich wollte lediglich einfach denen auch mitteilen, weil sie immer wieder ein Dokument gefordert haben, dass wenn noch was nachzureichen ist …..es mir bitte jetzt sagen sollen ….
Nachdem ich gesagt hatte, dass ich nicht verstehen kann, warum jetzt so viel gefragt wird, wenn schon vorher auf dieses Konto ausgezahlt worden ist. Kurz darauf wurde ich deaktiviert.
Vielen Dank für Ihre Bemühungen, denn ich fühle mich echt vor den Kopf gestoßen und machtlos. Ich hatte in keinster Weise vor jemanden zu betrügen ganz im Gegenteil ich habe mich über mein Geld gefreut und ich habe es fair gewonnen. Und das hoffe ich doch auch, dass ich mein Geld bekomme, denn ich bin mir keiner Schuld bewusst
Um alles zusammenzufassen. Ich habe über 40.000 € gewonnen. Innerhalb von wenigen Tagen mehr als 20.000 verspielt. Daran sieht man, dass ich sehr gerne spiele
300 € von 40.000 sind auf das Konto meiner Frau eingegangen ,1500 auf mein Konto und jetzt deaktiviert man mich mit einem Kontostand von 15.700 ?
Und ich muss hoffen, dass ich mein Geld bekomme. Ich habe so viel Geld eingezahlt in dieses Casino. Ich habe gerne da gespielt fast aus schließlich . ich bin VIP Platin Mitglied. Innerlich denke ich mir so viel Pech kann doch kein Mensch haben, dass ich jetzt so behandelt werde
Θα πρόσφερα ακόμη και μερικά από τα χρήματα στην ομάδα από τα βάθη της καρδιάς μου... ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσω με την υποστήριξή τους είναι μέσω email όπου ενημερώνεστε...
Θα μου ξαναέρθουν σε 48-72 ώρες... Έχουν περάσει 72 ώρες και μέσα σκέφτομαι...
Ποιος δεν ακολουθεί τους κανόνες εδώ;
Λοιπόν, δεν έχω τρόπο να επικοινωνήσω μαζί τους, οπότε ελπίζω σε εσάς ❤️🙏🏻
Δεν με νοιάζει όλο το ποσό, απλά όταν κερδίζεις τόσα χρήματα, και το ξέρω εδώ και μια εβδομάδα. Είχα ήδη διαλέξει πράγματα που ήθελα να πάρω και ξαφνικά μου πήραν τα χρήματά μου, είναι πολύ κακό συναίσθημα, θα προτιμούσα να μην είχα κερδίσει ποτέ αυτά τα χρήματα.
I would even donate some of the money to the team from the bottom of my heart... the only way to contact their support is via email where you are informed...
They will get back to me in 48-72 hours... 72 hours have long since passed and inside I am thinking...
Who doesn't follow the rules here?
Well I have no way of communicating with them so I'm hoping for you ❤️🙏🏻
I don't care about the whole amount, it's just when you win so much money, and I've known that for a week. I had already picked out things that I wanted to get and suddenly they took my money away from me, it's a really bad feeling, I'd rather never have won that money.
Ich würde sogar was von Herzen was von dem Betrag spenden für das Team… die einzigste Möglichkeit, deren Support anzuschreiben ist die bei E-Mail wo einem mitgeteilt wird….
sie melden sich in 48-72 Stunden… 72 Stunden sind schon lange vorbei und innerlich denke ich mir...
Wer hält sich hier nicht an Regeln ?
Also ich habe gar keine Möglichkeit mit denen zu kommunizieren deswegen hoffe ich auf euch ❤️🙏🏻
Mir geht es auch gar nicht um den ganzen Betrag nur wenn man so viel Geld gewinnt und ich weiß das schon seit einer Woche. Ich hatte mir schon Sachen ausgesucht, die ich holen wollte und auf einmal nimmt man mir so mein Geld das ist wirklich ein schlimmes Gefühl da hat man lieber dieses Geld niemals gewonnen.
Καταλαβαίνω την κατάστασή σου και όταν τους έχεις εξηγήσει τα πάντα και έχει έρθει κάποια απόσυρση στη γυναίκα σου, οπότε θα δούμε τι μπορεί να γίνει με αυτό. Αυτές οι καταστάσεις είναι δύσκολες και προσπαθούμε να τις χειριστούμε με ευσυνειδησία. Δεν λέω ότι πρέπει να βγει καλά, αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βεβαιωθούμε ότι θα γίνει.
Ελπίζω να βγει καλά. ☘️
I understand your situation and when you have explained everything to them and some withdrawal has even come to your wife so we will see what can be done with it. These situations are difficult and we try to handle them conscientiously. I'm not saying it has to turn out well, but we'll try to do everything we can to make sure it does.
I hope it will turn out well. ☘️
Υπάρχουν νέα για την περίπτωσή σας;
ελπίζω να πάνε όλα καλά;
Is there any news about your case?
hope everything goes well?
Gibt’s was neues zu deinem Fall?
hoffe es läuft alles gut ?
ναι, ευχαριστώ, από χθες μπορώ να συνδεθώ ξανά, πιθανώς χάρη στις προσπάθειες της ομάδας γκουρού του καζίνο. Ήθελαν ένα έγγραφο από τη γυναίκα μου και μετά μπορούσα να χρησιμοποιήσω τα πάντα ξανά. Αν λοιπόν απενεργοποιηθεί ένας λογαριασμός χωρίς προειδοποίηση, μην πανικοβληθείτε, ακόμα κι αν κόντεψα να πάθω καρδιακή προσβολή μια εβδομάδα.
Δεν έχω ακόμα τα χρήματά μου, αλλά μπορώ να χρησιμοποιήσω τον λογαριασμό σε περιορισμένο βαθμό. Μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση, όλα θα λειτουργήσουν ξανά
yes, thanks, since yesterday I can log in again, probably thanks to the efforts of the casino guru team. They wanted a document from my wife and then I could use everything again. So if an account is deactivated without notice, don't panic, even if I almost had a heart attack one week.
I don't have my money yet but I can use the account to a limited extent. Once the verification is complete everything should work again
ja danke seit gestern kann ich mich wieder einloggen wahrscheinlich durch die bemühungen des casino Guru Team . sie wolllten ein Dokument meiner Frau und danach könnte ich wieder alles benutzen . Also wenn mal ein account ohne ankündigung deaktiviert wird nicht in pannig verfallen auch wenn ich eine woche fast ein Herzinfakt bekommen hätte
noch habe ich mein geld nicht aber kann eingeschränkt den account nutzen . wenn die verifierung abgeschlossen ist dann sollte wieder alles klappen
Γεια, είναι ωραίο να το ακούς. Ας ελπίσουμε ότι ο λογαριασμός σας θα επαληθευτεί σύντομα και θα μπορέσετε να λάβετε τα χρήματά σας.
Παρακαλούμε να μας κρατάτε όλους ενήμερους.
Hey, that is nice to hear. Hopefully your account will be verified soon and you'll be able to get your money.
Please keep us all informed.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.