ΦόρουμΚαζίνοPlatincasino - γενική συζήτηση

Platincasino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από gil399
|
12859 προβολές 100 απαντήσεις |
|
12 3 4...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Έχει σταματήσει η λειτουργία του PlatinCasino; Δεν έλαβα καμία επαφή, ζήτησα απόσυρση πριν από 3 ημέρες, αλλά απλώς κυκλοφόρησε, η επαλήθευση είναι κίτρινη καθώς κανείς δεν την έχει χειριστεί, έχει στείλει πολλά email αλλά δεν έλαβε απάντηση, δεν έχει λειτουργία συνομιλίας ή αντίστοιχο όταν λέει ότι υπάρχει είναι ένα σφάλμα στη σελίδα ακριβώς τότε. Τι κάνεις για να πάρεις τα χρήματά σου, είσαι μέλος εδώ και 3 ίσως και 4 χρόνια, αλλά ξαφνικά πέθανε.

Αυτόματη μετάφραση:
tackygirl2
πριν από 5 μήνες

Hello. I can see that also another player has described similar issues, so I hope that it is nothing serious and everything will be solved soon. We have no information as of now about any major issues at this casino or its closure.

Please keep informing us about the withdrawal progress so we can be ready to step in if needed.

Romi
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως και είμαι τακτικός πελάτης εδώ και 4-5 χρόνια και έχω ήδη κάνει πολλές καταθέσεις και αναλήψεις. Όμως εδώ και λίγες μέρες το Platincasino έχει σταματήσει να απαντά, η ζωντανή συνομιλία έχει κλείσει, υπάρχει μόνιμο μήνυμα σφάλματος και κανείς δεν απαντά στα email. Το υπόλοιπο της ανάληψης έχει επίσης εξαφανιστεί από τον λογαριασμό μου, χρειάζομαι πραγματικά βοήθεια, θέλω τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
Momo95
πριν από 5 μήνες

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Αλλά μου είπαν από την υποστήριξη ότι πρέπει να κάνω ανάληψη των χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που τα κατέθεσα, το έχω κάνει ήδη αρκετές φορές είναι εκεί σε εκκρεμότητα για 1 μέρα και μετά απορρίπτεται.

Έστειλα περισσότερες πληροφορίες επαλήθευσης γιατί δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα.

Όταν πάω στο προφίλ μου λέει επαλήθευση, δίπλα έχει ένα σημάδι, πρέπει να ανάβει πράσινο; Ή είναι ανοιχτόχρωμο;

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 5 μήνες

Γειά σου!

Πήρα μια απάντηση από την υποστήριξη ότι πρέπει να αποσύρω τα χρήματα καθώς τα έβαλα μέσα, σκέφτηκα ότι ήταν περίεργο όταν τα είχα σε εκκρεμότητα με αυτόν τον τρόπο, μπήκα και έκανα έλεγχο και μετά απορρίφθηκαν, οπότε έχει πάει για αρκετές μέρες, δεν έχω λειτουργία συνομιλίας πιθανώς επειδή είμαι Σουηδός, ήμουν χρυσό μέλος πριν, αλλά έχουν αφαιρέσει τα πάντα έτσι, μπορώ να το καταλάβω. Αλλά να αγνοήσει κανείς εντελώς. Αισθάνονται ότι δεν θέλουν να βοηθήσουν καθόλου. Και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή κάτι λείπει από την πλευρά μου, δεν παίρνω απάντηση, θα χρειαζόμουν τη βοήθειά σας. Όταν νιώθω ότι δεν μπορώ να φτάσω μόνος μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως και είμαι τακτικός πελάτης εδώ και 4-5 χρόνια και έχω ήδη κάνει πολλές καταθέσεις και αναλήψεις. Όμως εδώ και λίγες μέρες το Platincasino έχει σταματήσει να απαντά, η ζωντανή συνομιλία έχει κλείσει, υπάρχει μόνιμο μήνυμα σφάλματος και κανείς δεν απαντά στα email. Το υπόλοιπο της ανάληψης έχει επίσης εξαφανιστεί από τον λογαριασμό μου, χρειάζομαι πραγματικά βοήθεια, θέλω τα χρήματά μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Thank you for the update. I would suggest filing a complaint here with our team, where you need to describe the issue well, and hopefully we will be able to help and find out what is happening there. I can see that you are not the only one with this kind of issue, so I really hope that it is something that they can fix soon.

Anyway, here's the link to file a complaint.

πριν από 5 μήνες

Γειά σου!

Πήρα μια απάντηση από την υποστήριξη ότι πρέπει να αποσύρω τα χρήματα καθώς τα έβαλα μέσα, σκέφτηκα ότι ήταν περίεργο όταν τα είχα σε εκκρεμότητα με αυτόν τον τρόπο, μπήκα και έκανα έλεγχο και μετά απορρίφθηκαν, οπότε έχει πάει για αρκετές μέρες, δεν έχω λειτουργία συνομιλίας πιθανώς επειδή είμαι Σουηδός, ήμουν χρυσό μέλος πριν, αλλά έχουν αφαιρέσει τα πάντα έτσι, μπορώ να το καταλάβω. Αλλά να αγνοήσει κανείς εντελώς. Αισθάνονται ότι δεν θέλουν να βοηθήσουν καθόλου. Και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή κάτι λείπει από την πλευρά μου, δεν παίρνω απάντηση, θα χρειαζόμουν τη βοήθειά σας. Όταν νιώθω ότι δεν μπορώ να φτάσω μόνος μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hello there. Please try to withdraw the money the way you have deposited and let us know how it goes. It is a common practice in many casinos that they have this kind of rule, to tell you the truth.

We will be waiting for some updates from you, ready to step in if needed.

πριν από 5 μήνες

Έχω κάνει τώρα μια καταγγελία και ελπίζω ότι η Platincasino θα πληρώσει επιτέλους τα χρήματά μου. Είναι υπέροχο που υπάρχει μια κοινότητα που υπερασπίζεται τη δικαιοσύνη! Σίγουρα θα σας κρατάω όλους ενήμερους

Αυτόματη μετάφραση:
Momo95
πριν από 5 μήνες

That's great. Now we have to wait for the complaint team to get involved if the casino won't be able to resolve this issue of yours. I hope you will be able to get your money shortly. Our team always aims for fair play, that is our go-to.😉

We'll wait for your news here.

πριν από 5 μήνες

μου έχει απαντήσει το platincasino και δεν το πιστεύω αυτό που διαβάζω εδώ;;; Ισχυρίζονται ότι δεν έχουν κλείσει καταθέσεις αν και πάντα πλήρωνα με άμεση μεταφορά!!!!! Δεν θέλουν να μου πληρώσουν τα χρήματά μου και ψάχνουν λόγους, αυτό είναι σκάνδαλο αλλά εδώ είναι το μήνυμα που έλαβα


Γεια σου Μωάμεθ,


Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ορισμένες προηγούμενες καταθέσεις δεν έχουν διεκπεραιωθεί με επιτυχία. Παρόλο που έχουμε πιστώσει τα χρήματα στον λογαριασμό παίκτη σας, τα χρήματα δεν έχουν ληφθεί από την τράπεζά σας.

Συνολικά έχετε αντιστροφή χρέωσης 175,00 EUR.

Το ποσό αντιστροφής χρέωσης των 150,01 EUR αφαιρέθηκε από το υπόλοιπο στον λογαριασμό παίκτη σας. Επομένως, μας οφείλετε συνολικά 24,99 ευρώ.


Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή σχόλια στο μεταξύ, μη διστάσετε να απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα.


Τις καλύτερες ευχές,

Υποστήριξη PlatinCasino


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Ο λογαριασμός μου απλώς μπλοκαρίστηκε χωρίς λόγο. Κέρδισα σε αθλητικά στοιχήματα. Μετά από αυτό αποσυνδέθηκα αυτόματα!

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 5 μήνες

Γειά σου!

Η ανάληψη μου απορρίφθηκε ξανά, έγινε ανάληψη στην κάρτα με την οποία έβαζα χρήματα στις 13/6, ήταν σε εκκρεμότητα μέχρι σήμερα 15/6, μετά απορρίφθηκε. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν με ειδοποιούν αν κάτι άλλο δεν πάει καλά. Η μόνη απάντηση που έλαβα από την υποστήριξη μέσω email είναι ακριβώς ότι πρέπει να κάνω ανάληψη των χρημάτων καθώς τα κατέθεσα, το έχω κάνει και αυτή είναι η μόνη επαφή που έλαβα μαζί τους, μέσω email. Έχω γράψει στην υποστήριξη αρκετές φορές, αλλά έλαβα μια αυτόματη απάντηση ότι πρέπει να περιμένω 48-72 ώρες για μια απάντηση, αυτό επίσης δεν ισχύει. Πώς θα ξέρω τι συμβαίνει εάν δεν λάβω καθόλου πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να κάνω; Τώρα είμαι πολύ ενοχλημένος με αυτό.


Ενημέρωση: έλαβα ένα μικρό σταυρό και μια ειδοποίηση σε μια από τις επαληθεύσεις που έστειλα ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων στην κάρτα. ? Ότι πρέπει να τα αποσύρω στην τράπεζά μου...

Έχω στείλει την τράπεζά μου με τον αριθμό Bic κ.λπ., και μια εικόνα κατάθεσης στο καζίνο platin με άλλο όνομα MyDates. Αυτό ήταν πριν από μια εβδομάδα, οπότε το είχαν χωρίς να το ελέγξουν. Τώρα λοιπόν το έστειλα ξανά.

Αλλά το συναίσθημα είναι και πάλι άρνηση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

μου έχει απαντήσει το platincasino και δεν το πιστεύω αυτό που διαβάζω εδώ;;; Ισχυρίζονται ότι δεν έχουν κλείσει καταθέσεις αν και πάντα πλήρωνα με άμεση μεταφορά!!!!! Δεν θέλουν να μου πληρώσουν τα χρήματά μου και ψάχνουν λόγους, αυτό είναι σκάνδαλο αλλά εδώ είναι το μήνυμα που έλαβα


Γεια σου Μωάμεθ,


Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ορισμένες προηγούμενες καταθέσεις δεν έχουν διεκπεραιωθεί με επιτυχία. Παρόλο που έχουμε πιστώσει τα χρήματα στον λογαριασμό παίκτη σας, τα χρήματα δεν έχουν ληφθεί από την τράπεζά σας.

Συνολικά έχετε αντιστροφή χρέωσης 175,00 EUR.

Το ποσό αντιστροφής χρέωσης των 150,01 EUR αφαιρέθηκε από το υπόλοιπο στον λογαριασμό παίκτη σας. Επομένως, μας οφείλετε συνολικά 24,99 ευρώ.


Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή σχόλια στο μεταξύ, μη διστάσετε να απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα.


Τις καλύτερες ευχές,

Υποστήριξη PlatinCasino


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hmm, so that's a pretty serious problem. So when the casino told you that your money didn't arrive, did you check with your bank to see if the money left without any problems ? I think if you had a receipt it would have been solvable and you would have had proof. I have seen that you have already written to Kristina to complaint thread, so she will definitely look into it, but you will have to be a bit patient until she gets back to you and I firmly believe that the matter can be resolved. 

Let us know if you have another update.

πριν από 5 μήνες

Ο λογαριασμός μου απλώς μπλοκαρίστηκε χωρίς λόγο. Κέρδισα σε αθλητικά στοιχήματα. Μετά από αυτό αποσυνδέθηκα αυτόματα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hello, according to what I saw in the complaint it is already solved yes ? What specifically happened when you had a blocked account ? 

I would also like to add that we at Casino.Guru do not deal with sports betting as we don't have any experts in that field, so your complaint would probably be rejected. 

However, I am glad that you managed to access your account again and everything is fine. 

I hope everything continues to go well for you.

πριν από 5 μήνες

Γειά σου!

Η ανάληψη μου απορρίφθηκε ξανά, έγινε ανάληψη στην κάρτα με την οποία έβαζα χρήματα στις 13/6, ήταν σε εκκρεμότητα μέχρι σήμερα 15/6, μετά απορρίφθηκε. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν με ειδοποιούν αν κάτι άλλο δεν πάει καλά. Η μόνη απάντηση που έλαβα από την υποστήριξη μέσω email είναι ακριβώς ότι πρέπει να κάνω ανάληψη των χρημάτων καθώς τα κατέθεσα, το έχω κάνει και αυτή είναι η μόνη επαφή που έλαβα μαζί τους, μέσω email. Έχω γράψει στην υποστήριξη αρκετές φορές, αλλά έλαβα μια αυτόματη απάντηση ότι πρέπει να περιμένω 48-72 ώρες για μια απάντηση, αυτό επίσης δεν ισχύει. Πώς θα ξέρω τι συμβαίνει εάν δεν λάβω καθόλου πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να κάνω; Τώρα είμαι πολύ ενοχλημένος με αυτό.


Ενημέρωση: έλαβα ένα μικρό σταυρό και μια ειδοποίηση σε μια από τις επαληθεύσεις που έστειλα ότι δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων στην κάρτα. ? Ότι πρέπει να τα αποσύρω στην τράπεζά μου...

Έχω στείλει την τράπεζά μου με τον αριθμό Bic κ.λπ., και μια εικόνα κατάθεσης στο καζίνο platin με άλλο όνομα MyDates. Αυτό ήταν πριν από μια εβδομάδα, οπότε το είχαν χωρίς να το ελέγξουν. Τώρα λοιπόν το έστειλα ξανά.

Αλλά το συναίσθημα είναι και πάλι άρνηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I see you're having a rough time in the casino too. From what you describe and the fact that you have sent more documents to the casino, you have to verify. Did the casino require you to submit what you mentioned? 

Also, you state that you made the withdrawal as you deposited, so it seems a bit illogical to me if the casino writes you that you have to withdraw as you deposited if you did so. 

Anyway, try again through the bank transfer as you pointed out and see if it will work correctly or not. 

We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so if you can't get it done in that time, then I would recommend a complaint. 

Well, we'll wait what you can manage to do and I'll be waiting for your news. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ναι, έλαβα ένα email από το Platincasino ότι πρέπει να αποσύρω τα χρήματα όπως τα έβαλα, τη μοναδική επαφή που μου έδωσαν από πολλά email που έγραψα. Έχοντας αποθηκεύσει όλη την επικοινωνία και στιγμιότυπο οθόνης του μηνύματος στην ειδοποίηση επαλήθευσης, νομίζω ότι μπορούν να μου απαντήσουν σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λέει ακριβώς τι πρέπει να κάνω. Δεν ελέγχουν ούτε τα έγγραφα επαλήθευσης που έστειλα.


Ενημέρωση: Έστειλα ένα αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού που δείχνει το όνομα και τη διεύθυνση καθώς και το Logan στην εταιρεία.

Το Platincasino έχει αποδεχτεί την πληρωμή μου τώρα στον ιστότοπο, ήταν μια πολύ μακρά διαδικασία, αλλά χαίρομαι που τελείωσε 🙂 Ευχαριστώ Casinoguru Θα είχα τη βοήθειά σας αν έπρεπε να συνεχίσω ακόμα.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
tackygirl2
πριν από 5 μήνες

Thanks for the update. Personally, I'm glad you didn't need our help and that everything got sorted out in the end. It's important that players and casinos work together when something comes up. 

Besides, did you get the money yet ? I'm asking because so far you wrote that they accepted your withdrawal, so if they come to you as well you can let me know. 

πριν από 3 μήνες

Παρακαλώ βοηθήστε: Ζήτησα ανάληψη (500 ευρώ) πριν από περίπου μια εβδομάδα και ανέβασα όλα τα έγγραφά μου για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου... Από τότε, τα έγγραφα βρίσκονται σε κατάσταση εκκρεμότητας... Η ζωντανή συνομιλία δεν φαίνεται να υπάρχει και το Το καζίνο δεν απαντά σε μηνύματα. Τι μπορώ να κάνω; Πώς μπορεί ένα καζίνο σαν αυτό να πάρει βαθμολογία 8,9; Αυτό είναι κάθε άλλο παρά ένα αξιόπιστο καζίνο; Παρακαλώ βοηθήστε

Αυτόματη μετάφραση:
MJ306
πριν από 3 μήνες

Hi, I would also be quite interested to know what happens to your documents if the casino checks them for a week. The fact that they don't write you off wouldn't give me any more credibility so I understand your position. 

On the other hand, I would like to add that we give casinos 14 days to resolve both withdrawals and KYC and if they don't, you can contact us and we will try to help. I assume that if the casino is checking them, they haven't done the whole thing yet and that's why they haven't mailed you anything. So try to be a little patient and we'll see if they get back to you and what they say. 

Think you can handle it? 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Jaro,


Ναι, φυσικά! Θα περιμένω και θα δω. Στο μεταξύ έχουν έρθει σε επαφή, αλλά όχι ως απάντηση στο αρχικό email που ζητούσε αλλαγή διεύθυνσης (τους είχα στείλει ήδη δύο ξεχωριστά email γιατί είχα μετακομίσει...αλλά θα δούμε αν θα απαντήσουν αυτή τη φορά). Θα το συνεχίσω και θα σας ενημερώνω!

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα