πριν από 1 έτος
Βλέπω!
Έτσι, όταν οι παίκτες έρχονται και ζητούν την καλύτερη τοποθεσία στοιχημάτων, είστε εσείς αυτός που πρέπει να αναζητήσετε; 🙂
I see!
So when players come and ask for the best betting site, are you the one to seek? 🙂
0
Βλέπω!
Έτσι, όταν οι παίκτες έρχονται και ζητούν την καλύτερη τοποθεσία στοιχημάτων, είστε εσείς αυτός που πρέπει να αναζητήσετε; 🙂
I see!
So when players come and ask for the best betting site, are you the one to seek? 🙂
Δεν κατάλαβα την απάντησή σου. Θέλετε να μάθετε μερικά καζίνο που προτείνω;
I didn't understand your answer. Do you want to know some casinos I recommend?
Είπα ότι επικεντρώθηκες και στο αθλητικό στοίχημα. Αυτό είναι υπέροχο γιατί δεν ασχολούμαστε με αθλητικά στοιχήματα και δεν μπορούμε να παρέχουμε στους παίκτες προτάσεις 🙂.
Είναι καλύτερο?
I said you were also focused on sports betting. That's great because we do not engage in sports betting and can't provide players with suggestions 🙂.
Is it better?
Μη διστάσετε να δημιουργήσετε ένα νέο νήμα φόρουμ στην κατηγορία " αθλητικά στοιχήματα " για να ενημερώσετε τους παίκτες για τις εμπειρίες σας 🙂.
Μόνο μια σκέψη ✨
Feel free to create a new forum thread in the "sports betting" category to inform players about your experiences 🙂.
Just a thought ✨
Πραγματοποιήθηκαν μερικές καταθέσεις σε αυτό το μέρος, δεν μπορούν να πουν κάτι κακές καταθέσεις και η εξαργύρωση ήταν γρήγορη δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα εκεί. Είχαμε μια συζήτηση με την υποστήριξη, αυτά τα παιδιά φάνηκαν διασκεδαστικά και ήταν ευγενικά μαζί μου, απλώς ήθελα να τους πω τον σεβασμό μου, είστε ωραίοι. Δεν βρήκα μερικά παιχνίδια που έπαιζα πάντα σε άλλα καζίνο, ίσως γι' αυτό δεν ήμουν τόσο τυχερός όσο συνήθως. ο ιστότοπος φαίνεται κάπως τυπικός αλλά όχι μεγάλο πρόβλημα. μπορεί να το προτείνει
Made a couple of deposits in this place cannot say something bad deposits and cashout were fast havent met any problem there. Hade a talk with support these guys seemed fun and were kind to me just wanna tell them my respect, you guys are cool. Didn't find a few games I always played in other casino, maybe thats why I was not as lucky as usual. website seams kinda typical but not a big problem. can recommend this
Γεια, είναι καλό που έχετε μια πολύ καλή εμπειρία, γιατί πολλοί παίκτες έρχονται με μια αρνητική. Είναι ωραίο που βρήκες το πράγμα σου στο καζίνο. Αν μπορώ να ρωτήσω, πόσο καιρό σας πήρε για να κάνετε την απόσυρσή σας στο καζίνο; Εναλλακτικά, ποια είναι τα αγαπημένα σας παιχνίδια που αναφέρετε ότι παίζετε σε άλλα καζίνο;
Τέλος πάντων, νομίζω ότι το καζίνο θα άξιζε μια κριτική χρήστη από εσάς, τι λέτε; Θα είναι δυνατό να γίνει;
Hi, it's good that you have a pretty good experience, because a lot of players come with a negative one. It's nice that you found your thing in the casino. If I may ask, how long did it take you to make your withdrawal at the casino ? Alternatively, what are your favourite games that you mention playing in other casinos ?
Anyway, I think the casino would deserve a user review from you, what do you say ? Will it be possible to do it?
Λάβετε υπόψη ότι η καταχώριση του Platincasino δεν είναι πλέον ενημερωμένη στον Ιστότοπό σας.
Η Platincasino άλλαξε την άδεια από Μάλτα σε Κουρασάο. Και φαίνεται ότι η άδειά τους αυτή τη στιγμή δεν είναι έγκυρη. Μπορείς να ελέγξεις?
Please note that the listing of Platincasino is not up to date anymore on your Website.
Platincasino changed the license from Malta to Curaçao. And it looks like that their license is currently not valid. Can you check?
Γειά σου.
Σίγουρα μπορούμε να ελέγξουμε. Θα στείλω ένα αίτημα στην ομάδα δεδομένων. Ή μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας😉:
Βρίσκεται σε κάθε καρτέλα Επισκόπηση , ακριβώς κάτω από τα θετικά της.
Ευχαριστώ για την ειδοποίηση!
Hello.
Surely we can check. I'll send a request to the Data Team. Or you can do that on your own😉:
Found in every Overview tab, just under its positives.
Thank you for the notice!
Γειά σου,
Μόλις έλεγξα αν υπήρξε αλλαγή στην καταχώρισή σας. Αλλά δεν ήταν.
Έκανα ένα νέο αίτημα στην ομάδα δεδομένων κάνοντας μια πρόταση όπως περιγράψατε, απευθείας στην καταχώριση του PlatinCasino.
Παρακαλώ ενεργήστε γρήγορα. Προς το παρόν αυτό το Καζίνο δεν διαθέτει ενεργή άδεια. Η εταιρεία δεν είναι σε θέση να παράσχει πιστοποιητικό, με ημερομηνία πραγματικής ημερομηνίας. Και λένε απλώς πράγματα όπως "η άδεια μας δεν ανακλήθηκε, αλλά είναι ακόμα πολύ νέα". Ελέγξτε τη σφραγίδα άδειας στον ιστότοπό τους - δεν ισχύει!
Hello,
I just checked if there was a change in your listing. But it was not.
I made a new request to the data team by doing a suggestion as you described, directly at the listing of PlatinCasino.
Please act fast. Currently this Casino holds no active license. The company is not able to provide a certificate, dated with a actual date. And they just say things like "our license is was not revoked, but it is still very new". Check the license seal on their website - it is not valid!
Γεια, μόλις μίλησα με την ομάδα δεδομένων μας και βρίσκεται σε διαδικασία επίλυσης και φαίνεται ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν νέες πληροφορίες σήμερα. Ελπίζω λοιπόν να γίνει. 🙂
Hi, I just spoke to our data team and it is in the process of being resolved and it looks like there could be new information today. So I hope it will be done. 🙂
Ορίστε. Η ομάδα μας επιτέλους έχει καταλήξει στο γεγονός ότι το καζίνο έχει άδεια τυχερών παιχνιδιών Curacao, επομένως έχει αλλάξει και στον ιστότοπό μας. Άρα έχει ήδη ενημερωθεί.
Here we go. Our team has finally gotten around to the fact that the casino has a Curacao Gaming license, so it's changed on our site as well. So it's already updated.
Γειά σου. Τι συμβαίνει με το γεγονός ότι η άδεια δεν είναι έγκυρη (όπως μπορείτε να ελέγξετε με τη σφραγίδα της άδειας). Και η υποστήριξη δεν είναι σε θέση να παράσχει καμία απόδειξη ότι η άδειά της εξακολουθεί να ισχύει;
Hello. What is about the fact, that the license is not valid (as you can check with the license seal). And support is not able to provide any proof that their license is still valid?
Γεια, επικοινώνησα ξανά με την ομάδα μας και έλαβα την απάντηση ότι θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να διαγράψετε τα cookie και την προσωρινή μνήμη και να ψάξετε ξανά, επειδή δείχνει ότι η άδεια είναι νόμιμη και το πρόγραμμα επικύρωσης είναι εντάξει. Θα είναι δυνατό αυτό;
Hi, I contacted our team again and got the answer that you could try to clear cookies and cache and look again, because it shows that the license is legit and the validator is ok. Will this be possible ?
Η ομάδα δεδομένων το έχει δοκιμάσει ξανά και είναι 100% έγκυρο. Έχω επίσης πληροφορίες ότι μερικές φορές υπάρχουν προβλήματα με αυτούς τους επικυρωτές και για άγνωστους λόγους μερικές φορές το ρίχνει ως άκυρο. Ίσως θα πρότεινα να αλλάξω την IP, μπορεί να βοηθήσει.
The data team has tested it again and it is 100% valid. I also have info that sometimes there are problems with these validators and for unknown reasons it sometimes throws it as invalid. Maybe I would recommend to change the IP, it might help.
Μπορείτε να ανοίξετε τη σφραγίδα, να κάνετε ένα στιγμιότυπο οθόνης και να το δημοσιεύσετε εδώ;
Are you able to open the seal, make a screenshot and post it here?
Γεια, επισύναψα το στιγμιότυπο οθόνης μου εδώ επειδή είχα ένα πρόβλημα στο προηγούμενο νήμα και πρέπει ακόμα να το λύσω. Σύνδεσμος εδώ: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813
Hi, I've attached my screenshot here because I had a problem in the previous thread and I still have to solve it. Link here: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/platin-casino-does-not-want-to-pay-out-money/2#post-75813
Γεια σας, ζήτησα ανάληψη από το Platincasino, όπου είμαι εγγεγραμμένος εδώ και 5-6 χρόνια και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, και η ανάληψη ακυρώθηκε χωρίς να δοθεί λόγος και τα χρήματα εξαφανίστηκαν από τον λογαριασμό μου. Κανείς δεν είναι διαθέσιμος στη ζωντανή συνομιλία εδώ και μέρες, τι πρέπει να κάνω;
Hello, I requested a withdrawal from Platincasino, where I have been registered for 5-6 years and have never had any problems, and the withdrawal was cancelled without any reason being given and the money disappeared from my account. No one has been available in the live chat for days, what should I do?
Hallo undzwar habe ich bei Platincasino wo ich schon 5-6 jahre registriert bin und nie probleme hatte eine Auszahlung beantragt und die Auszahlung wurde ohne Angaben von Gründen Storniert und das Geld ist im Account auch verschwunden. Im Live Chat ist niemand zu erreichen seit tagen was soll ich tun?
Μπορώ να ρωτήσω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως και εάν έχετε κάνει επιτυχή ανάληψη χρημάτων στο παρελθόν;
Θα πρέπει να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email για να μάθετε τι έχει συμβεί. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για οποιαδήποτε νέα σχετικά με αυτήν την κατάσταση και θα είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε αν μας χρειαστείτε.
May I ask if your account is fully verified and if you have successfully withdrawn any money before?
You should try to reach them by email to find out what has happened. Please let us know about any news about this situation, and we will be ready to help if you need us to.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.