Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPlatincasino - γενική συζήτηση

Platincasino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από gil399
|
14.989 προβολές 102 απαντήσεις |
|
1 2...6
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Platincasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Καλημέρα, έρχομαι να κάνω ένα παράπονο για αυτό το καζίνο, δεν ήταν ανέντιμο, στις αρχές Αυγούστου φέτος, μπήκα στο σύνδεσμο που έλεγε 20 δωρεάν περιστροφές στο βιβλίο του νεκρού παιχνιδιού, μέχρι στιγμής εντάξει, Εγγραφώ στον ιστότοπο, έστειλα το rg, το cpf, την απόδειξη κατοικίας και ο λογαριασμός ενεργοποιήθηκε και έλεγε ότι από εκείνη τη στιγμή μπορούσα να κάνω συναλλαγές εντός του ιστότοπου, τότε άρχισε το πρόβλημα, αυτές οι 20 δωρεάν περιστροφές έγιναν 7 ευρώ , και αφού εκπλήρωσα την απαίτηση πονταρίσματος έγινε 300 ευρώ, χαίρομαι που πήγα να κάνω ανάληψη και μου ζήτησα έναν τραπεζικό λογαριασμό, τον έχω και ο λογαριασμός πληρούσε όλες τις απαιτήσεις που ζητά ο ιστότοπος, αλλά εξακολουθούν να μην εγκρίνουν , η συνομιλία είναι φρικτή, το e-mail χρειάζεται πολύ χρόνο για να απαντήσει, έχει περάσει σχεδόν 1 μήνας.

Θα ήθελα βοήθεια, εσείς που ζείτε περισσότερο σε αυτόν τον κόσμο των καζίνο, πώς πρέπει να προχωρήσω αφού για την απόσυρση δημιουργούν τεράστια δυσκολία

ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
gil399
πριν από 3 έτη

Honestly, I still don't understand how can a withdrawal take a month or more in a casino. You either did something wrong and the casino can see it and inform you about it (bonus terms and conditions, multiple accounts, wrong documents etc.) or you did nothing wrong and then you should get your winnings.

But I still don't see any reason why a withdrawal request should be pending for a month.

πριν από 2 έτη

Εχω μία ερώτηση. Το Casino Guru του δίνει βαθμολογία 9,9 και οι άνθρωποι που παίζουν εκεί λένε διαφορετικά, ποιον να πιστέψουν;;

Άνθρωποι που παίζουν εκεί ή άνθρωποι που κάνουν παράπονα;;; Είμαι απογοητευμένος.

Δεν εκπροσωπείτε πλέον τους παίκτες, αλλά το καζίνο, πριν από μερικά χρόνια ήταν διαφορετικά!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

Maldadorog.

Allow me to explain that we value and get players' opinions into consideration, but we can't rate any casino only by such feedback. So we set a user review rating feature, where every player can share their experiences.

It's because not every player can be fully satisfied but it does not necessarily mean that the casino is ultimately bad. Honestly, most players are not satisfied because they simply lose or did not win from some bonus and eventually broke some rule.

As you know, we allow players to submit complaints in order to protect them and investigate what went wrong.

You've submitted a few complaints yourself.

If we find that the casino acted against fair gambling, we can reward this casino with black points and even lower the rating in case the problem is more serious or affected a lot of players.

So obviously, user reviews can't be treated with such attention, hence we keep those information visible, but separated.

Feel free to read more about Our Casino Review And Rating Process

I hope you get the point.





Daniel
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,


Έχω υποβάλει μια καταγγελία σχετικά με το Platincasino. Πήρα μια απάντηση από την Kristina σήμερα το πρωί και απάντησα αμέσως, αλλά δυστυχώς δεν έχει συμβεί τίποτα από τότε και τα τελευταία 2 σχόλια από την πλευρά μου λένε "Περιμένετε για επιβεβαίωση".


Αυτό που λειτουργεί το Platincasino εκεί είναι απάτη!


Μπορεί κάποιος από την ομάδα να φροντίσει το παράπονό μου το συντομότερο δυνατό.


Χρειάζομαι πραγματικά βοήθεια!


Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Moutsina
πριν από 2 έτη

Hello,

it means that the complaint team is reviewing your case. Sadly you are the only person having an open complaint. There are currently 677 opened complaints, you see? So I ask you kindly to say calm, please. According to the number of screenshots you've submitted so far, the team would need a lot of time to go through them.

I didn't read it all, but kindly note that you should never use someone else's payment option, furthermore, when you deposit you deposit on your own keeping general terms and conditions in mind because it's all stated there. In most casinos, only when you submit a withdrawal, the verification is triggered, deposits don't need verification.

That is normal.

I will wait till the complaint team will go update your case - it's too comprehensive. 🙂


πριν από 2 έτη

μαφιόζοι που δουλεύουν εκεί!


Απάτη, απάτη, ψέμα, εξαπάτηση ό,τι μπορείς να φανταστείς...


Δεν πληρώνουν ούτε τα μικρότερα κέρδη αν κερδίσετε τίποτα.


Κάποιος αποστρέφεται, δεν είναι καλά ενημερωμένος μόνο για να μην ξεκινήσει μια πληρωμή.


Είναι να είσαι τρελός!!!


Μη δίνετε δεκάρα εκεί, αυτή η εγκληματική πλατφόρμα πρέπει να κλείσει!

Αυτόματη μετάφραση:
paulicklars
πριν από 2 έτη

Hello,

based on your complaint, it seems that there is an issue with the verification, I hope we will be able to help you pass that.

Did you notice that Kristina is waiting for your reply? Kindly send her the communications.

πριν από 2 έτη

Γεια σας άνθρωποι Platincasino δεν πληρώνει τα χρήματά μου Κέρδισα 905 χιλιάδες ευρώ η φήμη. Τώρα σφάλμα λογισμικού τι φταίει

Αυτόματη μετάφραση:
Humeyraguener
πριν από 2 έτη

Hello,

I guess that further explanation requires the casino's cooperation, so it's good that you've submitted the complaint. Nick will now take care of that, I hope we will be able to help you. 🤞

πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ περιμένω παρακαλώ βοηθήστε με κέρδισα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία για το PlatinCasino, κατέθεσα χρήματα, έφτιαξα το ποσό μου και τώρα δεν μπορώ να το κάνω ανάληψη, μου ζητούν να κάνω άλλη μια κατάθεση μέσω SKRILL τουλάχιστον 10 ευρώ και μετά ζητούν να κάνουν ανάληψη των χρημάτων εκεί!

Έχω ήδη επαληθευτεί όλα τα έγγραφά μου, θέλω να λάβω τα χρήματά μου με τον ίδιο τρόπο που πλήρωσα, μέσω PIX!

Αυτόματη μετάφραση:
williamgara75
πριν από 2 έτη

Hello,

I understand what you want, but as long as the casino suggests another withdrawal option, I guess there are s proper reasons just for that. €10 is not a huge sum, and I guess it's worth a try. The other way would be to stick to your demand and prolong the solution. If the casino says that pix is not available for you now, I'd assume that it is not.

Even the complaint would not change the payment availability, so you should now focus on getting the money.

Does it sound reasonable to you?


πριν από 1 έτος

Platincasino. Καταθέτω 30 ευρώ, μου δίνουν άλλα 30 ως μπόνους. Παίζω στο fruits40 που δεν μπορείς να παίξεις με λεφτά μπόνους, κερδίζω 85 ευρώ και όταν πάω να κάνω ανάληψη λέει δεν υπάρχει υπόλοιπο. Ακυρώνω το μπόνους και ακόμα δεν έχω υπόλοιπο. Παραπονιέμαι και μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μου επιβεβαιώνουν ότι όταν κάνετε κατάθεση με ένα συσχετισμένο μπόνους πρέπει να πληροίτε τις προϋποθέσεις του μπόνους, επειδή είναι ένα κολλώδες μπόνους, δηλαδή αυτό που κερδίζετε θα υπολογίζεται ως μπόνους για την κάλυψη των απαιτήσεων στοιχήματος αποδέσμευσης. Σε περίπτωση ακύρωσης εξαφανίζονται και τα κέρδη. ΑΥΤΗ είναι η λύση

Αυτόματη μετάφραση:
Celesteangelik
πριν από 1 έτος

Well, I'm sorry to say that but it seems that you missed quite an important rule before playing with the bonus.

It seems that you have not met the wagering requirement, hence the funds were considered bonus money. the moment you canceled the bonus, your funds were already played out I guess.

I checked the actual PlatinCasino Bonus and its terms - as an example:

"Wagering requirements: 35x (bonus + deposit) (restrictions apply)You will have to wager 35-times the sum of your bonus and deposit to clear the bonus and be able to withdraw your winnings.

For example, if you deposit €10 and get a €10 bonus, you will have to wager €700 in total (€20 * 35) before being allowed to make a withdrawal.

Some types of games have a decreased contribution towards the wagering requirements: Slots 100%, Live games 20%, Table games 20%, Video poker 5%."

However, this bonus is not marked as the sticky one.

Well, by taking the bonus, you agree with the terms, so I guess that when you canceled the bonus, you made a mistake. Have you asked the casino about your decision before canceling the bonus, please?

Feel free to share any related communications - preferably in English if I may.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σας φίλοι Γκουρού του Καζίνο, θα σας ενημερώσω ότι το Platin Casino διαθέτει πλέον και αθλητικά στοιχήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Rafaeliton
πριν από 1 έτος

Hello there.

You sound like a sports betting fan, so I'm eager to know, do you play casino games as well?😊


Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, παίζω και εγώ αλλά προτιμώ τα αθλητικά στοιχήματα. Οι προτιμώμενοι πάροχοι είναι οι Pragmatic Play και Wazdan.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα