Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοPin-Up Casino - γενική συζήτηση

Pin-Up Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από nejnost607
|
19.108 προβολές 119 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
Basel999
πριν από 2 έτη

Sadly, what you've just described goes in hand with our review:

"Responsible gambling tools: Very bad"

I'd say that all real funds should be returned and after that the account should be closed. Do I get it correctly that you are somehow allowed to play restricted games?

πριν από 1 έτος

Σε χρεώνουν αυτόματα...

Αυτόματη μετάφραση:
joseburga
πριν από 1 έτος

Hello,

based on your complaint, I can see that your deposit has not arrived in your casino account, and the process of getting the "lost deposit" was well, quite unfortunate.

I'm honestly quite confused, it has been 2 months now and I feel that the conclusion is still far away. Do I understand correctly that contacting info@paysafecard.com is not an option because you used a different payment - sort of a direct one - for the deposit?

You also wrote that "Well, I give up, I thought that Casino Guru was going to be cash, Pinup again without caring about my case says that it is paysafecard, when the one I debit is "cash payment" there is nothing to do here, justice will be done otherwise."

Sadly, it seems that the letter of confirmation, you asked the casino to provide, so the money in return to your account, is on the other hand, not possible to be created by the casino's payment provider.

Well, quite an issue 🤔

Any chance that we can help you somehow?


πριν από 1 έτος

Ο ιστότοπος PIN UP είναι ΑΝΕΝΤΙΚΟΣ. Είχα ένα πρόβλημα με μια υποδοχή (ακριβώς τη στιγμή του γύρου μπόνους).

Η υποστήριξη ζητά ένα βίντεο με το πρόβλημα... ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ;


Αποδεικνύεται ότι κατάφερα να καταγράψω το πρόβλημα αυτή τη φορά: μπορείτε να το δείτε στο youtube (σύνδεσμος παρακάτω)


https://youtu.be/jK7b0a0Lolw


Αυτός είναι ένας ΑΝΕΝΤΙΜΟΣ τρόπος να μην λύνουμε προβλήματα και να κλέβουμε τα χρήματά μας.


Για να χειροτερέψω τα πράγματα, ζήτησα αρκετές φορές κάποια επαφή με την ρυθμιστική αρχή και δεν με ενημερώνουν.




Αυτόματη μετάφραση:
Dgbranco
πριν από 1 έτος

Hello,

so you experienced sort of a technical bug while playing bonus rounds, annoying.

According to your re-opened complaint, the casino is asking you about the browser catches. Please update the complaint, feel free to use this link.

I failed to comprehend whether the previous bug was solved and now it occurs again, or whether it is about the same technical issue, though.

πριν από 1 έτος

Έχω στείλει τα έγγραφά μου για pin up δύο φορές για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου και τις δύο φορές τα έχουν διαγράψει...


Αν απαντούσαν γρήγορα στα αιτήματα, δεν θα υπήρχε τέτοιο πρόβλημα, αλλά μετά από έρευνα ανακάλυψα ότι χρειάστηκαν αρκετοί μήνες για να επαληθεύσουμε έναν λογαριασμό...


Λοιπόν, τι πρέπει να κάνω εάν κάθε φορά που πρέπει να φεύγω από τη σελίδα θα διαγράφουν τα αρχεία που έχω ανεβάσει;

Αυτόματη μετάφραση:
ruben51jrrc
πριν από 1 έτος

I'm sorry, but I probably do not fully understand the issue.

It has taken several months to verify your account, yet all documents are constantly being deleted each time you leave the site. Is it correct, please?

Is your account truly verified?


πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα. Ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου και μου λέει ότι ο λογαριασμός μου δεν είναι σωστός. Θα μπορούσατε να εξηγήσετε γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
ignaciocano333
πριν από 1 έτος

Hello!

Despite the fact we are not the casino's employees here, I will try to help you out with that. Are you sure you're using the correct login details? I know it sounds trivial, but it seems something is not correct.

Feel free to provide a screenshot showing the error and under what circumstances it occurred, if you may. That would be helpful.

I'll be here.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

My account hacked and my money lost by hacker 54k inr but they not give my money refund

bijdebnath2
πριν από 1 έτος

So you believe someone played out the balance you had on your casino account?

πριν από 1 έτος

Yes . by whole blance gone. I complaint casino but they refuse to refund my money . i want refund my money

bijdebnath2
πριν από 1 έτος

This is sad indeed, yet I'm quite convinced you can't prove it was not you who lost the balance, can you?

The same goes for the casino, as far as I can guess.

According to the complaint, you believe the casino is involved in this. Well - in this case, I suspect we wait for the complaint to develop to another stage. Proofs will be extremely important, I'd say.. 🤔

Wish you luck!


πριν από 1 έτος

Yes i proved that i am not involved .Please solve my problem and help me to return my money back

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
bijdebnath2
πριν από 1 έτος

You've proven that? May I know how did you do that? I believe that is extremely handy information.

Sadly, this is a forum, thus, no way I can speed up your complaint - it's a completely different process.

Regarding your complaint, I see it needs your attention, namely, your gaming history is necessary to proceed.

Use this link to update the complaint, please.:

https://casino.guru/pin-up-casino-player-s-balance-disappeared


πριν από 1 έτος

Οι απατεώνες δεν μου πληρώνουν την ανάληψη μου για περισσότερες από 15 ώρες αναμονής. Τρομερή υποστήριξη. Δεν συνιστώ τη χρήση αυτού του καζίνο απατεώνων. Είναι κλέφτες αφοσιωμένοι στην κλοπή των χρημάτων σας, λένε ότι επεξεργαζόμαστε το αίτημά σας, λένε ψέματα ότι παρακρατούν τα χρήματα επειδή δεν πληρώνουν και είναι κλέφτες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Επιβεβαιώνω ότι είναι απατεώνες, περιμένω περισσότερες από 14 ώρες την ανάληψη που έκανα μέσω του δικτύου κρυπτονομισμάτων usdt trc20, επικοινωνώ με την υποστήριξη και το μόνο που μπορούν να πουν είναι να περιμένετε 1 ώρα αναμονή 4 ώρες αναμονή 9 αναμονή 24. Δεν είναι φιάσκο χρήση, μπορούν να έχουν τα πάντα επαληθευμένα, να κάνουν σωστά τα πράγματα που δεν θα επεξεργαστούν την απόσυρσή σας επειδή είναι απατεώνες. Αν μπορούσα, θα τους αναφέρω στο pinup αλλά δεν έχω τη διεύθυνση επικοινωνίας τους

Αυτόματη μετάφραση:
francomersh
πριν από 1 έτος

How about calming down for a few moments? The way I see it is far too early to call any casino a scam. What makes you think you won't get the money? Sometimes even the crypto transaction is not instant, you know?

Take a deep breath and explain what makes you so worried, can you do that?🙏


Radka
πριν από 1 έτος

Είναι απάτη, πέρασαν πάνω από 24 ώρες, επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν να περιμένω 6 με 12 μέρες για να με πληρώσουν. Απατεώνες είναι. Σταματήστε να υπερασπίζεστε αυτούς τους απατεώνες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
francomersh
πριν από 1 έτος

Ok, you're in a rage, 6-12 days are quite a long time - no argument. Have you been told what the reason is?

Yet it does not support your idea about scamming, I'd say.

Care to share which payment option is currently so delayed? You may actually help other players in similar situations to make more informed decisions.

Thank you!

1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα