ΦόρουμΚαζίνοParimatch Casino BR - γενική συζήτηση

Parimatch Casino BR - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από yoon
|
10511 προβολές 67 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν έχω απάντηση από το καζίνο, έχω επικοινωνήσει περισσότερες από 50 φορές και είναι πάντα η ίδια απάντηση, πρέπει να περιμένετε για επαλήθευση και μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για κάποιους από άλλους.

Αυτόματη μετάφραση:
les7ysc7
πριν από 1 έτος

Great. I was hoping for some clues... 🙁

I hate to say that, but waiting seems to be the only option for now.

Radka
πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, ακόμα δεν έχω νέα, το μόνο που μου λένε είναι να περιμένεις όσο περισσότερο μπορείς. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επαλήθευση ενός λογαριασμού;

Αυτόματη μετάφραση:
les7ysc7
πριν από 1 έτος

I'm so sorry to hear that... Your question makes sense, but I would say we need to know what causes this delay.

Sadly, it has been a month since the casino representative addressed the player's issues here on the forum. 😕

We could use support now. This is something I can't figure out on my own, the truth is we need to wait.

I know, it sucks.


πριν από 1 έτος

Μου ζήτησαν περισσότερα έγγραφα από την ίδια τράπεζα, άλλες φωτογραφίες μου όπου μπορούν να δουν τον αγκώνα μου γιατί λένε ότι στη φωτογραφία που τους έστειλα δεν μπορούν να δουν ολόκληρο το σώμα μου, μου φαίνεται σαν αστείο, νομίζω ότι είναι δικαιολογίες που δεν θέλω να πληρώσω, στείλε όλα τα νέα, περιμένω απαντήσεις μέχρι στιγμής καμία

Αυτόματη μετάφραση:
les7ysc7
πριν από 1 έτος

It's a complicated situation, and I understand that you're angry. However, we'll see what the casino comes up with now when you upload the documents again. 

We'll be waiting for your update. Hopefully this time it will be more positive and you will be able to complete the process. 

les7ysc7
πριν από 1 έτος

Να είστε υπομονετικοί, μην χρησιμοποιείτε άσχημα λόγια στη συνομιλία, λάβετε τα χρήματά σας και μην μπείτε ποτέ ξανά σε αυτό το δόλιο Καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 1 έτος

Συνήθως δεν χρησιμοποιώ άσχημες λέξεις, απλώς τους είπα ότι τους πίστευα ότι είναι απατεώνες γιατί έχουν περάσει πάνω από 10 μέρες και μου δίνουν μόνο μια δικαιολογία. Χθες τους έστειλα τα χαρτιά που μου έστειλε η τράπεζα, θα δούμε αν δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι είμαι εγώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, είμαι από το Περού, και αντιμετωπίζω κρίση άγχους λόγω της διαδικασίας "επαλήθευσης" τους, η οποία διαρκεί για πάντα... η αλήθεια είναι ότι δεν προτείνω καθόλου αυτό το στοιχηματικό οίκο. Θα κάνω μια καταγγελία με τη βοήθεια των σωστών οντοτήτων.

Αυτόματη μετάφραση:
luenrimm
πριν από 10 μήνες

Στείλτε τους αυτό που ζήτησαν και θα σας βοηθήσω εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 10 μήνες

Ναι, σας έχω ήδη στείλει όλα όσα ζητήσατε και περιμένω. Ευχαριστώ φίλε μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I sent all the documents they requested. There was an alternative document and a few selfies! I sent the last document on October 12. I contacted online support several times. They say that the account is being checked and I will receive a response by email. I still haven't received a response! What should I do?

barnardjam79
πριν από 10 μήνες

What should you do? Honestly, submit a complaint on our website. You've been waiting long enough. No casino should need more than 2 weeks to verify a few documents..

Daniel
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Daniel, στην περίπτωσή μου έχουν περάσει περισσότερες από 2 εβδομάδες και καμία απάντηση. Ανέβασα ένα παράπονο πριν από μέρες και ελπίζω να με βοηθήσετε γιατί ήδη χάνω την ελπίδα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
luenrimm
πριν από 10 μήνες

According to your complaint, I saw that you provided Tomas with all the information you had as part of the account verification. But what is the problem with your documents? 

Anyway, I hate to say it because I know you have been waiting for quite a long time, but we will have to be patient and wait and see how the situation develops. If you have any new information would it be possible to update us ? I hope everything will be resolved. I wish you good luck.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Jaro
πριν από 10 μήνες

Νιώθω σαν να έχω ήδη χάσει τα πάντα, προσπαθώ να επικοινωνήσω με το καζίνο μέσω διαδικτυακής συνομιλίας και μου κλείνουν τη συνομιλία 🙁


Αυτόματη μετάφραση:
luenrimm
πριν από 10 μήνες

I totally understand your frustration, because I would feel the same way in that situation. I still want to have faith that your verification will eventually be completed, or that the casino will respond within the time it takes to complete it successfully. Make sure you don't give up and keep trying until the end to resolve this situation. If you learn anything new, be sure to let us know. I wish you the best of luck and strength.  ☘️

πριν από 10 μήνες

Πόνταρα σε αθλήματα στην Parimatch, στη μέθοδο συστήματος επέλεξα 3/6 και πήρα 4 σωστά, όταν πήγα να δω την πληρωμή, έπρεπε να μου πληρώσουν υψηλό ποσό, ωστόσο με πλήρωσαν λιγότερο από αυτό που στοιχημάτισα, γιατί είναι αυτό και πώς μπορώ να το λύσω.

Έχω στείλει ήδη μήνυμα για υποστήριξη και ακόμα περιμένω την απάντησή τους.

Αυτόματη μετάφραση:
emiialfa08
πριν από 10 μήνες

Hi, since we don't deal with sports betting at CasinoGuru, it is difficult for me to evaluate this situation. 

However, I would like to help you at least by saying that if you think the casino made a mistake and you did not commit it, you can try to file a complaint here on these links:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

If you do, could you let us know how it turned out please ? I hope your case will be resolved. Good luck. 

πριν από 10 μήνες

This is the worst sports bookie I have ever used and I have used a lot. When I first joined parimatch, I was verified after 24 hours without issue. I then proceeded to place bets, deposit, and withdraw without issue. I then decided to make a deposit of $500 and I turned that money into over $4300 CAD. I then tried to withdraw and my verification was removed and "in processing". It has been nearly a month and over emails I have sent selfies holding my ID, bank statements, credit statements, licenses and national health cards but still no verification. Not to mention the customer service is the worst I’ve dealt with. I’m starting to think the company is a fraudulent one. Any advice anyone?!

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη