ΦόρουμΚαζίνοParimatch Casino BR - γενική συζήτηση

Parimatch Casino BR - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από yoon
|
10483 προβολές 67 απαντήσεις |
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
busterivany
πριν από 10 μήνες

Hello, according to what you describe it is a supplementary verification, but I think it shouldn't take a month and you still haven't got to any solution. Has the casino even given you an answer as to why your verification is still not complete?

Either way, I think the best course of action in this case is to file a complaint and our team will try to help you. You can open a complaint here on this link.

Will you go for it ? 

πριν από 8 μήνες

Η Parimatch επέτρεψε σε έναν απατεώνα να κλέψει 5.250 πέλματα από τον λογαριασμό μου. Επίσης, με έναν λογαριασμό που δεν χρησιμοποίησα ποτέ και δεν είναι στο όνομά μου, πώς είναι δυνατόν κάποιος να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας και να κάνει ανάληψη των χρημάτων, τώρα η υποστήριξη δεν μου λέει τίποτα για την ανάληψη μου, δεν προτείνω καθόλου αυτήν τη σελίδα αν αυτό που θέλετε είναι να φροντίσετε τα χρήματά σας, υπάρχουν πολλά καλύτερα.


Αυτόματη μετάφραση:
gianluka0128
πριν από 8 μήνες

Hello, this looks like a pretty complex problem. The money being taken out of your account was a withdrawal? You didn't share your account password with anyone or anything like that if that was the case ? 

Do I understand correctly that now you have made the withdrawal and are waiting for the money or are you still being informed about the money that has disappeared ? Have you already had your account verified at this casino ? 

Anyway, the important thing is that you filed a complaint and you did the right thing, because our team will investigate and try to find out what happened. I hope that we can resolve this somehow. 

πριν από 5 μήνες

Αγαπητέ καλησπέρα, παίζω στο pe.parimatch εδώ και μήνες αλλά από αυτόν τον μήνα δεν με αφήνουν να κάνω καμία ανάληψη. Επίσης, δεν μου δίνουν λόγο για τον οποίο απορρίπτουν τις αναλήψεις μου. Εμφανίζεται μόνο η ειδοποίηση "Υπήρξε σφάλμα με την πληρωμή. Τα χρήματα έχουν επιστραφεί στον λογαριασμό του πελάτη". Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου δημιούργησαν ένα εισιτήριο μετά από τόση αναμονή, ωστόσο έχουν περάσει 2 μέρες και δεν μου απαντά κανείς.

Παρακαλούμε τη μέγιστη υποστήριξή σας. Βλέπω ότι έχει άδεια από το "gaming-curacao", αλλά όταν πηγαίνω σε αυτόν τον ιστότοπο δεν βλέπω καμία ενότητα όπου μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία.


Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
haroltv54
πριν από 5 μήνες

Hi, I noticed that you have a problem with the casino withdrawal and they don't give you any reason why, except that there is a payment error. You didn't find out anything more after you entered the ticket ? I guess the casino will have to investigate further to give you a final answer and until then they have nothing to tell you. What method did you try to withdraw ? 

How long has the whole situation been going on ? 

Let me know.

Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια σου Jaro, από 4/04 έχουν απορρίψει 5 αναλήψεις. Έχω εκπληρώσει όλες τις προϋποθέσεις για να μπορέσω να αποσυρθώ. Έχω επικοινωνήσει με το chat αρκετές φορές όπου δεν απαντούν και δεν επιλύουν. Μου δημιούργησαν ένα εισιτήριο πριν από 5 ημέρες και εξακολουθεί να λέει "το δουλεύουμε". Δεν μου δίνουν καμία λύση και έχω 2360 πέλματα στην ισορροπία μου. file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
haroltv54
πριν από 5 μήνες

It's not nice when the casino doesn't tell you anything. We give them 14 days to sort out the withdrawal process and if they don't we will contact the casino and see if we can sort it out.

However, if by any chance it can be resolved before the time is up, please let us know. Maybe they will get back to you with the ticket you created, but we will have to be patient. 

Fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 5 μήνες

Γεια σας ευχαριστώ πολύ. Οπότε τώρα πρέπει να περιμένω 14 μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
haroltv54
πριν από 5 μήνες

I don't think you will have to wait 14 days, 14 days is calculated from the withdrawal you have made. Also you have 2 days and some hours in a complaint in your timer, so I suppose Kristina will then ask you if you got the money or not and we will probably investigate further and try to contact the casino. 

Anyway, if something changes, let us know. 🙂

Fingers crossed. 🤞

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη