Γεια σας, έχω μεγάλο πρόβλημα με την Parimatch και δεν ξέρω πια τι να κάνω. Παίζω για περίπου ένα χρόνο στο global.parimatch.com/ και εδώ και ένα μήνα, τώρα όταν προσπαθώ να μπω στον ιστότοπο μου λέει "Συγγνώμη, δεν είμαστε διαθέσιμοι στη χώρα/περιοχή σας αυτήν τη στιγμή" (είμαι από Πολωνία). Έπρεπε να χρησιμοποιήσω ένα VPN για να αποκτήσω πρόσβαση στον ιστότοπο, μετά μίλησα με έναν υπάλληλο της Parimatch και έλαβα την απάντηση:
"Όντας η νούμερο 1 παγκόσμια πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών, η Parimatch αναπτύσσει και βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα της εμπειρίας των πελατών της σε 4 ηπείρους. Η προθυμία μας να αναπτυχθούμε και να εξελιχθούμε μας έχει διδάξει να μην συμβιβαζόμαστε ποτέ με κάτι λιγότερο από το καλύτερο. Καθώς θέλουμε να προσφέρουμε την αυθεντική λύση που ταιριάζει απόλυτα στην παγκόσμια επωνυμία, η Parimatch χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο για να βελτιώσει τη στρατηγική τοπικής προσαρμογής και να επιστρέψει με την καλύτερη έκδοση.
Ρώτησα τι ακριβώς σημαίνει γιατί δεν καταλαβαίνω και αν το site θα αρχίσει να λειτουργεί κανονικά, πήρα την απάντηση: Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να προβλέψω τις ακριβείς ημερομηνίες. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Έχω φωτογραφίες από αυτές τις συνομιλίες ως απόδειξη. Έχει περάσει ένας μήνας, ο παγκόσμιος ιστότοπος της Parimatch είναι ακόμα εκτός λειτουργίας, επομένως δεν μπορώ να συνδεθώ και να αποσύρω τα χρήματά μου. Τι πρέπει να κάνω ή απλά να περιμένω; Σας έχω γράψει 2 email και δεν έχω λάβει καμία απάντηση.
Όταν έγραψα το τρίτο e-mail, μου απάντησαν μόνο για να μου δώσουν τον αριθμό ταυτότητας (σοβαρά αυτό είναι βοήθεια;;) Θέλω απλά να αρχίσει να λειτουργεί ο ιστότοπος parimatch στην Πολωνία ή να γράψω συγκεκριμένα τι συμβαίνει ότι το site έχει απενεργοποιηθεί για πάνω από ένα μήνα.
Hello, I have a big problem with Parimatch and I don't know what to do anymore. I've been playing for about a year on global.parimatch.com/ and for a month, now when I try to access the site it says "Sorry, we are not available in your country/region right now' (I am from Poland). I had to use a VPN to access the site, I then chatted to a Parimatch employee and got the response :
"Being number 1 global gaming platform,Parimatch is continuously developing and improving the quality of its customer experience across 4 continents. Our willingness to grow and develop has taught us never settle for less than the best. As we want to deliver the authentic solution that perfectly suits Global brand,Parimatch needs a little bit more time to enhance its localization strategy and come back with the best version.
I asked what exactly it means because I don't understand and if the site will start working normally, I got the answer: At the moment it's difficult to predict the exact dates. We do our best to get back to you.
I have photos of these chat conversations as proof. It's been a month, the global Parimatch site is still down, so I can't log in and withdraw my funds. What should I do, or should I just wait? I have written 2 emails to you and have not received any reply.
When I wrote the third e-mail, they replied only to give my id number (seriously this is help??) I just want the parimatch website to start working in Poland, or to write specifically what is happening that the site has been down for over a month.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: