Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNucleonbet Casino - γενική συζήτηση

Nucleonbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από 19neveer
|
13.764 προβολές 65 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Nucleonbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

I won 35k€ from Nucleonbet about week ago. After my withdraw I went to read some comments and reviews about Nucleonbet and I regret so much that I didnt do it before deposit.. I have same thing as everyone else that they are asking all kind of documents one by one and zero withdraws is accepted. I assume that soon they will tell me that I can only win 5000€ per day as they have told to other.

Casino has MGA license so I just assumed it must be legit.. Does anyone have any tips what can I do to get my money? And is there anyone who have actually got more than 5000€ from Nucelonbet?

Professori
πριν από 2 έτη

Hello,

congratulations to you it's quite a sum, you won.

Kindly note, that firstly you must get your account fully verified. In case of such big winnings, additional documents may be required. Try to cooperate with the casino, generally, make sure you're providing documents in proper format (such as.pdf or not cropped print screens, and so on) up to date and valid. If you struggle at some point, ask the casino for further instructions.

Limits are limits and are set as they are, so I assume that you are correct at this point.

I'm just concerned about the casino's reputation - it's quite bad actually (click here to check), so keep us updated regularly, please.



πριν από 2 έτη

Πότε μπορεί να επιλυθεί η περίπτωσή μου;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχω την αίσθηση ότι είναι αδύνατο να πάρεις χρήματα με το Nucleonbet Casino. Ο λογαριασμός είχε ήδη επαληθευτεί πλήρως, αλλά η πληρωμή ακυρώθηκε με το λόγο ότι είχα μια ζωντανή εικόνα όπου μπορείτε να δείτε ότι κρατούσα την ταυτότητά μου στα χέρια μου. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για να πάρω τα χρήματά μου, ελπίζω πραγματικά στη βοήθειά σας

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
ciljet1939
πριν από 2 έτη

Hello,

you chose a casino with almost the worst reputation, I hope that you will try to avoid such "casinos" in the future.

We allow casinos 14 full days to complete the KYC and complete the withdrawal, so if you check your complaint, you will find out that the timer is set accordingly. In the meantime, try to find out what was wrong with previously submitted documents, so you can at least try to pass the verification.

Can you do that?

Radka
πριν από 2 έτη

Πρώτα απ 'όλα, σας ευχαριστώ για την επικοινωνία.

Όπως είπα, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως, ζητείται η πληρωμή και στη συνέχεια ακυρώνεται με το λόγο ότι χρειαζόμαστε πρόσθετα έγγραφα για την ολοκλήρωση της επαλήθευσης αντί να γράψουμε αμέσως όλα όσα χρειάζεστε. Αυτή είναι μια τακτική για να χάσεις την υπομονή και να χάσεις τα πάντα. Υπάρχουν 1850 στον λογαριασμό μου που συνεχίζουν να αρνούνται να πληρώσουν. Είναι πραγματικά λυπηρό αυτό που συνέβη εδώ

Ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες με την περίπτωσή μου

Θερμοί χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Όλα τα έγγραφα έγιναν δεκτά, αλλά συνεχίζουν να ζητούν περισσότερα, κάτι που πλέον δεν έχει νόημα

Αυτόματη μετάφραση:
ciljet1939
πριν από 2 έτη

Hello,

this is what I was speaking bout. This means that the casino is running some sort of additional verification, it is not over yet. Do you know what documents are missing now? This is important at least to finish the verification, after that we can focus on the withdrawal.

πριν από 2 έτη

Πολλά ευχαριστώ

Όπως είπα δεν λείπει τίποτα, ακόμα και ότι μου ζήτησαν φωτογραφία να κρατάω την ταυτότητά μου, την έχω ήδη καταθέσει και δεν έχω λάβει απάντηση εδώ και 4 μέρες....

Θερμοί χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
ciljet1939
πριν από 2 έτη

Oh, sorry I probably missed that. Thank you 🙂

Four days you say? Well, still 10 days to accept the selfie and then send you the winnings.

It's sad, but only waiting is an option now, because of the 14 days timer. Try to hold on, and let me know as soon as the selfie is accepted. 🤞

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, θα το κάνω.

Ευχαριστώ πάρα πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
ciljet1939
πριν από 2 έτη

Θα καθυστερήσουν εσκεμμένα τη διαδικασία επαλήθευσης, θα απαιτούν συνεχώς όλο και περισσότερα νέα έγγραφα, μπορείτε να δείτε τα παράπονα άλλων παικτών - το ίδιο είναι παντού, όλοι αυστηροποιούν την επαλήθευση.

Αλλά πιθανότατα θα λάβετε την πληρωμή σας. Σας συμβουλεύω να μην χάνετε χρόνο και επικοινωνήστε αμέσως με τη MADRE, καθώς προφανώς είστε από χώρα της ΕΕ, θα πληρωθείτε γρήγορα και μετά από αυτό σας προτείνω να ξεχάσετε αυτό το καζίνο σαν εφιάλτης 🙂


Η κατάστασή μου είναι πολύ χειρότερη. Με παρενόχλησαν για ενάμιση μήνα με πρόσθετους ελέγχους επαλήθευσης. Ως αποτέλεσμα, βρήκαν τον πιο γελοίο λόγο για να μην πληρώσουν τα κέρδη των 400 ευρώ. Είπαν ότι θα επιστρέψουν τις καταθέσεις (150 ευρώ), αλλά spoiler: δεν επέστρεψαν, έβαλα 150 ευρώ στην ανάληψη, αλλά ακυρώνουν την ανάληψη. Και απλώς αγνοούν τη συνομιλία και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου.

Φυσικά, υπέβαλα καταγγελία στο MADRA και έλαβα την ακόλουθη απάντηση:

"Η MADRE έκρινε την αξίωση παραδεκτή σύμφωνα με την ενότητα 2.α του Κανονισμού Διαδικασίας. Εκεί αναφέρεται ότι "Οι διαδικασίες αυτές ισχύουν για την εξωδικαστική επίλυση εσωτερικών και διασυνοριακών διαφορών σχετικά με συμβατικές υποχρεώσεις που προκύπτουν από συμβάσεις τυχερών παιχνιδιών μεταξύ χειριστών που έχουν λάβει άδεια από την Αρχή τυχερών παιχνιδιών της Μάλτας και καταναλωτών που κατοικούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω της παρέμβασης της MADRE, η οποία προτείνει μια φιλική λύση (…) Διαφορές που εγείρονται από ενάγοντες εκτός ΕΕ είναι αποδεκτές μόνο εάν ο Χειριστής συναινέσει να υποβληθεί στη διαδικασία.

Ο φορέας εκμετάλλευσης δήλωσε σχετικά με τον ισχυρισμό σας: "Λάβετε υπόψη ότι η καταγγελία προέρχεται από τη Λευκορωσία και σύμφωνα με την ενότητα 2.α) του Κανονισμού Διαδικασίας MADRE, οι φορείς εκμετάλλευσης δεν υποχρεούνται να απαντούν σε υποθέσεις εκτός ΕΕ."

Δυστυχώς, πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι δεν μπορούμε να χειριστούμε την υπόθεσή σας.

Σας ευχόμαστε ό, τι καλύτερο."


Πάντα πίστευα ότι η άδεια της Μάλτας είναι μία από τις καλύτερες άδειες σε σύγκριση με τις άδειες του Κουρασάο, αλλά προφανώς η άδεια της Μάλτας είναι μία από τις καλύτερες μόνο για άτομα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, παίκτες από τον υπόλοιπο κόσμο που παίζουν με άδεια Μάλτας = παίζοντας χωρίς άδεια καθόλου. Αυτό είναι πολύ λυπηρό για μένα :(

Αυτόματη μετάφραση:
ovaaal
πριν από 2 έτη

Τους λυπάμαι και ευχαριστώ για τις προτάσεις τους

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

γεια

Μόλις ενημερώθηκα ότι από τα έγγραφά μου που υπέβαλα στη συνέχεια, το ένα έγινε δεκτό και το άλλο όχι, παρόλο που και οι δύο φωτογραφίες είναι κορυφαίας ποιότητας και όλα μπορούν να διαβαστούν και να φανούν καθαρά. Απλά λυπημένος

Θερμοί χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Είναι πλέον αποφασισμένοι να μην πληρώσουν τα χρήματά μου χωρίς να μου δώσουν λόγο. Έχω κάνει ό,τι μπορεί να γίνει. Δεν απαντούν ούτε στις ερωτήσεις μου.

Νομίζω ότι τα χρήματα δεν είναι πλέον διαθέσιμα. Τι μπορείς να κάνεις?

Με τις καλύτερες ευχές

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
ciljet1939
πριν από 2 έτη

Hello,

since there are documents that were not accepted, you have to provide a sort of alternative or the same document in a different form. Only after you pass the KYC - meaning that all documents are accepted, you are eligible to get the winnings.

Now it's the proper time to ask the support what seems to be wrong with the documents, you have to find out and submit all accordingly.

This happens very often. What makes you think that the casino will not pay?

ovaaal
πριν από 2 έτη

Hello,

just to make sure, did you experience this in Nucleon Bet? Based on your complaints, I think that you did not. Correct me if I'm wrong, please.

Radka
πριν από 2 έτη

γεια

Έχω ήδη πει ότι, από τα 2 έγγραφα που έπρεπε να υποβάλω αργότερα, και τα δύο ήταν κορυφαίας ποιότητας, το ένα έγινε δεκτό, το άλλο όχι, χωρίς να μου δώσει λόγο για το τι πήγε στραβά. Έχω στείλει πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη Nucleonbet.com χωρίς απάντηση

Το γεγονός ότι καθυστερούν τα πάντα επίτηδες, και μόνο τα παράπονα πολλών πελατών επιβεβαιώνουν ότι χρειάζονται 5 ημέρες για να καθοριστεί εάν μια τεκμηρίωση είναι εντάξει ή όχι, με κάνει να το σκέφτομαι.

Τι εννοείς συγκεκριμένα αν έχω εμπειρία στη nucleonbet

Δυστυχώς δεν το κατάλαβα

Θερμοί χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
ciljet1939
πριν από 2 έτη

Hello,

without knowing what is wrong, there is no way further, I'm afraid. Just wait, not much else to do. 🙁

My latest reply was addressed to ovaaal - not to you, I guess this caused the confusion, right?

file


1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα