πριν από 2 έτη
έτσι νομίζω
Απλώς στενοχωριέμαι που δεν θέλουν να πληρώσουν τα χρήματα
I guess so
I'm just upset that they don't want to pay out the money
Ich denke schon
Ich bin nur verärgert das die das geld nicht Auszahlen wollen
0
έτσι νομίζω
Απλώς στενοχωριέμαι που δεν θέλουν να πληρώσουν τα χρήματα
I guess so
I'm just upset that they don't want to pay out the money
Ich denke schon
Ich bin nur verärgert das die das geld nicht Auszahlen wollen
Συνεχίζω να γράφω τι φταίει η φωτογραφία μου, απλά δεν υπάρχει απάντηση
Γι' αυτό δεν μπορώ να σου πω τι φταίει
Θερμοί χαιρετισμοί
I keep writing what is wrong with my photo, there is simply no answer
That's why I can't tell you what's wrong
Warm greetings
Ich schreibe immer wieder was stimmt mit meine Foto nicht kommt einfach keine Antwort
Deswegen kann ich Ihnen auch nicht sagen was nicht stimmt
Liebe Grüße
Ναι, το συνάντησα αυτό στη nucleonbet
Yes, I encountered this at nucleonbet
Да, я столкнулся с этим в nucleonbet
Απλώς μην ρωτάτε πολύ συχνά, παρακαλώ - ούτε αυτό θα βοηθούσε.
Δυστυχώς, χωρίς περαιτέρω συμβουλές από το καζίνο, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά τώρα. 🙁 Ας περιμένουμε λίγες μέρες, ενημερώστε με σε περίπτωση που το καζίνο επικοινωνήσει μαζί σας στο μεταξύ.
Just do not ask very often, please - that would not help either.
Sadly, without further advice from the casino, not much we can do now. 🙁 Let's wait for a few days, let me know in case the casino contacts you in the mean time.
Χαίρετε,
Διάβασα την ανάρτηση, σκεφτόμουν μήπως η MGA θα σε βοηθούσε περαιτέρω αφού αυτός είναι ο πάροχος αδειών.
Μη διστάσετε να το δοκιμάσετε εδώ:
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
Πείτε μου πώς λειτουργεί, παρακαλώ.
Τέλος πάντων, έχετε ήδη υποβάλει πολλά παράπονα μέσω του κέντρου επίλυσής μας, αυτή είναι μια εξαίρεση, οπότε τώρα αναρωτιέμαι τι σας έκανε να αλλάξετε την προσέγγιση. Μπορείς να πεις? 🙂
Hello,
I read the post, I was thinking whether the MGA would help you further since this is the license provider.
Feel free to try that here:
https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
Let me know how it works, please.
Anyway, you have already submitted lots of complaints via our resolution center, this is an exception, so now I wonder what made you change the approach. Can you tell? 🙂
Στην αρχή σκέφτηκα ότι αν το καζίνο έχει άδεια Μάλτας, τότε δεν θα έπρεπε να έχω κανένα πρόβλημα.
Όταν εμφανίστηκαν τα προβλήματα, είδα ότι τα παράπονα άλλων παικτών της nucleonbet δεν απαντήθηκαν ποτέ, οπότε αποφάσισα να ενεργήσω άμεσα μέσω του MADRE.
Όταν έλαβα απάντηση από το MADRE, τα χέρια μου έπεσαν, αλλά μου δώσατε καλές συμβουλές, θα συνεχίσω να γράφω παράπονα, ευχαριστώ 🙂
At first I thought that if the casino has a Maltese license, then I should not have any problems.
When the problems appeared, I saw that the complaints of other nucleonbet players were never answered, so I decided to act immediately through MADRE.
When I received a response from MADRE, my hands dropped, but you gave me good advice, I will continue to write complaints, thanks 🙂
Сначала я считал, что если казино имеет мальтийскую лицензию, то у меня не должно появиться никаких проблем.
Когда проблемы появились, то я посмотрел что на жалобы других игроков nucleonbet ни разу не ответили, поэтому решил сразу действовать через MADRE.
Когда получил ответ от MADRE, то у меня опустились руки, но вы дали мне хороший совет, буду писать жалобы дальше, спасибо 🙂
γεια
Το έκανα ήδη, αλλά δυστυχώς δεν πήρα απάντηση
Θερμοί χαιρετισμοί
Hi
I already did, but unfortunately didn't get an answer
Warm greetings
Hallo
Das habe ich bereits, aber leider keine Antwort erhalten
Liebe Grüße
Ειλικρινά, η άδεια της Μάλτας θεωρείται από τις καλύτερες. Ως εκ τούτου, είμαι πολύ έκπληκτος που αυτό το καζίνο κέρδισε μια τόσο χαμηλή φήμη :
Ας ελπίσουμε για το καλύτερο τώρα με την αδειοδοτούσα αρχή 🤞
Honestly, the Maltese license is considered one of the best. Hence I'm quite surprised this casino earned a such low reputation:
Let's hope for the best now witht he licensing authority 🤞
Γεια σου,
Εννοείτε ότι επικοινωνήσατε με την αρχή αδειοδότησης; πόσο καιρό περιμένεις απάντηση;
Hi there,
Do you mean that you've contacted the licensing authority? for how long have you been waiting for a response?
Δεν θα ήμουν τόσο έκπληκτος αν μιλούσαμε για το Κουρασάο, στην περίπτωση της Μάλτας λυπάμαι που το ακούω αυτό.
Απλώς για να βεβαιωθείτε, πώς ακριβώς υποβάλατε την καταγγελία;
Προσέξατε τον σύνδεσμο που έστειλα στο ovaaal, είχατε χρησιμοποιήσει το ίδιο, παρακαλώ;
I Would not be so surprised if we were talking about Curacao, in the case of Malta I'm sorry to hear this.
Just to make sure, how exactly did you submit the complaint?
Did you notice the link I sent to ovaaal, had you used the same, please?
Τι εννοείς με το Κουρασάο;
What do you mean by Curaçao?
Was meinen Sie mit Curacao?
Το Κουρασάο είναι ένας άλλος πάροχος αδειών που πουλάει άδειες σε διαδικτυακά καζίνο. Διαβάστε περισσότερα εδώ .
Απλώς έχετε κατά νου ότι αυτό το καζίνο έχει άδεια στη Μάλτα.
Curacao is another license provider that sells licenses to online casinos. Read more here.
Just keep in mind that this casino is licensed in Malta.
γεια
Μετά από πολύ καιρό θα ήθελα να ανακοινώσω ότι οι δύο πρώτες πληρωμές μου έχουν ήδη εγκριθεί και έχουν κατατεθεί στον λογαριασμό μου.
σας ευχαριστω για τις ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ σας
Hi
After a long back and forth I would like to announce that my first two payments have already been approved and landed on my account.
Thank you for your efforts
Hallo
Nach lange Hin und her möchte mitteilen das meine ersten beiden Auszahlungen bereits genehmigt wurden und auf meine Konto gelandet sind.
Vielen Dank für Ihre Bemühungen
Πω πω, τώρα έχω σοκαριστεί - θετικά! 👍🎊
Ενημερώνω την Kristina για αυτό, επιβεβαιώστε ευγενικά μόλις πληρωθείτε πλήρως. 😉
Wow, now I'm shocked - positively! 👍🎊
I update Kristina about that, kindly confirm as soon as you'll be paid in full. 😉
Κακό καζίνο. Δεν συνιστώ σε κανέναν να παίξει σε αυτό το καζίνο. Πού μπορείτε να αναφέρετε αυτό το καζίνο; Πρέπει να υπάρχει κάπου όπου μπορείτε να αναφέρετε αυτό το καζίνο. Δεν πήρα τα λεφτά μου 1200 ευρώ. Καμία απάντηση στο Mail λογίζεται ως απάτη. Αν θέλετε να παίξετε, μην παίξετε ποτέ εδώ σε αυτό το καζίνο.
Bad casino. I do not recommend anyone to play at this casino. Where can you report that casino? There must be somewhere you can report that casino. I did not get my money 1200 euros. No response to Mail it counts as fraud. If you want to play, never play here at this casino.
Dåligt casino . Jag rekommenderar inte någon att spela på detta casino . Vart kan man anmäla den casino ? Det måste finns nånstans man kan anmäla den casino . Jag fik inte ut mina pengar 1200 euro. Inget svar på Mail det räknas som bedrägeri. Du som vill spela så spela aldrig här på denna casino .
Χαίρετε,
αν διαβάσετε αυτό το νήμα θα διαπιστώσετε ότι και άλλοι παίκτες έχουν τα προβλήματα. Όπως μπορείτε να δείτε, τουλάχιστον ένας παίκτης πληρώθηκε πρόσφατα.
Ελέγξτε την κριτική του καζίνο , για να δείτε την αρχή αδειοδότησης και τη φήμη του. Ωστόσο, θα προσπαθήσω να υποβάλω μια καταγγελία εδώ .
Μια άλλη επιλογή είναι να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης - τη Μάλτα σε αυτήν την περίπτωση 🤔
Hello,
if you read this thread you'll find that other players have the issues too. As you can see, at least one player was recently paid.
Check the casino review, to see its licensing authority and reputation. I would however try to submit a complaint here.
Another option is to contact the licensing authority - Malta in this case 🤔
Ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι μετά από πολύ καιρό, οι αναλήψεις μου έχουν εγκριθεί και έχουν ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό μου
Πολλά ευχαριστώ
I just wanted to let you know that after a long back and forth, my withdrawals have been approved and already credited to my account
Many Thanks
Ich wollte nur mitteilen das nach lange hin und her wurde meine Auszahlungen genehmigt und bereits auf meine Konto gelandet
Vielen Dank
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.