πριν από 1 έτος
Υπέροχο!🎉🎉
Πόσο χρόνο πήρε συνολικά παρακαλώ;
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
0
Υπέροχο!🎉🎉
Πόσο χρόνο πήρε συνολικά παρακαλώ;
Wonderful!🎉🎉
How long did it take in total please?
Πόσος χρόνος χρειάστηκε συνολικά για να περάσω την επαλήθευση και να πάρω τα κέρδη, στην περίπτωσή σας; 🙂
"Ήθελα απλώς να σας ενημερώσω ότι μετά από πολύ καιρό, οι αναλήψεις μου έχουν εγκριθεί και έχουν ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό μου"
How long did it take i total to pass the verification and get the winnings, in your case? 🙂
"I just wanted to let you know that after a long back and forth, my withdrawals have been approved and already credited to my account"
η αρχή αδειοδότησης δεν έχει απαντήσει για 3 μήνες
the licensing authority has not responded for 3 months
лицензирующий орган за 3 месяца так и не ответил
Γεια σου ωααλ,
αυτό φαίνεται πραγματικά περίεργο και δεν πρέπει να περιμένεις 3 μήνες για μια απάντηση. Αν πρόκειται για την αρχή αδειοδότησης της Μάλτας, τότε είναι πραγματικά περίεργο. Θα σας συνιστούσα να τους ξαναγράψετε. Ίσως τους έλειψε το μήνυμά σας 🙁.
Hello ovaaal,
that seems really strange and it shouldn't happen that you wait 3 months for an answer. If it is the Maltese licensing authority, then it is really strange. I would recommend you write to them again. Maybe they missed your message 🙁.
Γεια σου.
Έχετε προσπαθήσει να το υπενθυμίσετε στον εαυτό σας μερικές φορές; Τώρα, θυμάμαι ένα νήμα για ένα άλλο (κλειστό) καζίνο με άδεια στη Μάλτα, ορισμένοι παίκτες μπόρεσαν να καλέσουν το γραφείο και να λάβουν επιβεβαίωση ότι η υπόθεση βρίσκεται σε κάποια διαδικασία. Δηλαδή, φαίνεται να το δουλεύουν. Το να μην πω μια κλήση θα αλλάξει το αποτέλεσμα, είναι απλώς ένα ακόμη βήμα που θα έκανα αν ήμουν στη θέση σου. Έχετε κάποιον κοντά σας που θα μπορούσε να σας βοηθήσει με προφορικά αγγλικά αν χρειαστεί;
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
Γεια σου.
Έχετε προσπαθήσει να το υπενθυμίσετε στον εαυτό σας μερικές φορές; Τώρα, θυμάμαι ένα νήμα για ένα άλλο (κλειστό) καζίνο με άδεια στη Μάλτα, ορισμένοι παίκτες μπόρεσαν να καλέσουν το γραφείο και να λάβουν επιβεβαίωση ότι η υπόθεση βρίσκεται σε κάποια διαδικασία. Δηλαδή, φαίνεται να το δουλεύουν. Το να μην πω μια κλήση θα αλλάξει το αποτέλεσμα, είναι απλώς ένα ακόμη βήμα που θα έκανα αν ήμουν στη θέση σου. Έχετε κάποιον κοντά σας που θα μπορούσε να σας βοηθήσει με προφορικά αγγλικά αν χρειαστεί;
Hey there.
Have you tried to remind yourself a few times? Now, I'm recalling a thread about another (closed) casino licensed in Malta, some players were able to call the office and get a confirmation the case is under some procedure. Meaning, they seem to be working on it. Not saying one call will change the result, it's just another step I would take if I were you. Do you have anyone nearby who could help you with spoken English if necessary?
Χθες έστειλα ξανά το αίτημά μου
αυτή τη φορά έλαβα τελικά ένα μήνυμα ότι το παράπονό μου ελήφθη
(πριν από αυτό, το έστειλα 3 φορές και δεν έλαβα τέτοιο γράμμα, αν και επέλεξα την επιλογή να λάβω επιστολή επιβεβαίωσης)
οπότε ίσως έγινε παρεξήγηση και έχω ακόμα τουλάχιστον κάτι να απαντήσω.
Yesterday I sent my request again
this time I finally received a message that my complaint was received
(before that, I sent it 3 times and I didn’t receive such a letter, although I chose the option to receive a confirmation letter)
so maybe there was a misunderstanding and I still have at least something to answer.
вчера я отправил еще раз своё обращение
в этот раз я наконец-то получил сообщение что моя жалоба получена
(до этого 3 раза отправлял и мне такого письма не приходило, хотя я выбирал пункт получать письмо подтверждение)
так что возможно вышло недоразумение и мне все-таки хоть что-то ответят.
Θα προσθέσω - μόλις έλαβα μήνυμα από την MGA, ζητούν στοιχεία
Δεν μπορούσα να το κάνω αμέσως γιατί μπορείτε να προσθέσετε μόνο ένα συνημμένο μέσω του ιστότοπού τους
έτσι τα πράγματα κατέβηκαν στο έδαφος
I will add - I just received a message from MGA, they are asking for evidence
I couldn't do it right away because you can only add one attachment through their website
so things got off the ground
дополню - только что получил сообщение от мга, они просят предоставить доказательства
я не мог сразу этого сделать, потому что через их сайт можно добавить только одно вложение
так что дело сдвинулось с мертвой точки
Τώρα είμαι ενθουσιασμένος. Ελπίζοντας για το καλύτερο.
Ωστόσο, το να επιτρέπεται στους παίκτες μόνο ένα συνημμένο ανά προσπάθεια ακούγεται παράξενο. Λοιπόν, το θέμα είναι ότι θα ακουστείς!
Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα, κρατήστε με ενήμερο!
Now I'm thrilled. Hoping for the best.
Still, allowing players only a single attachment per attempt sounds weird. Well, the point is you're going to be heard!
My fingers are crossed, keep me updated!
χαιρετισμούς σε όλους, ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει εδώ
Προσπαθώ να συνοψίσω όσο πιο εύκολα γίνεται, (σημειώστε ότι χρησιμοποίησα μόνο αθλητικό στοίχημα, π.χ. αθλητικά στοιχήματα)
Έκανα κατάθεση 200 ευρώ χρησιμοποιώντας την πιστωτική μου κάρτα, μετά από μια εβδομάδα το υπόλοιπό μου είναι τώρα 656 ευρώ, όταν προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου στην κάρτα μου λέει "Υπήρξε σφάλμα συστήματος. Επικοινωνήστε με την υποστήριξη." (https://imgur.com/a/RtGPlBZ) και όταν προσπαθώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη λένε να περιμένουν μέχρι η ομάδα τους βρει μια λύση (https://imgur.com/a/fK1LjNV) έχουν περάσει εβδομάδες τώρα και Δεν έχει γίνει τίποτα, απαντούν αλλά με το ίδιο μήνυμα και καμία ενημέρωση
Έκανα επίσης ένα παράπονο με το MGA αλλά δεν υπάρχει ενημέρωση και εκεί
Βρίσκομαι στη Νέα Ζηλανδία και δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα στο παρελθόν με παρόμοιους ιστότοπους στοιχηματισμού αδειών όπως η bankonbet κ.λπ.
αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, το εκτιμώ πολύ
greetings to everyone, hopefully someone can help me out here
il try to summarize as easily as possible,( note i only used sportsbook ie sports betting)
i made a deposit of 200eur using my credit card, after a week my balance is now 656 euros, when i try to withdraw my funds to my card it says "There was a system error. Please contact support." (https://imgur.com/a/RtGPlBZ) and when i try to contact support they say say to wait while their team finds out a resolution(https://imgur.com/a/fK1LjNV) its been weeks now and nothing has happened, they respond but with same message and no update
i also made a complaint with MGA but no update there as well
im based in NewZealand and i haven't faced such issue before with similar license betting websites like bankonbet etc
if anyone can help me its appreciated a lot
Λυπάμαι που λέω ότι... εμείς στο Casino Guru δεν ασχολούμαστε με αθλητικά στοιχήματα. Ας ελπίσουμε ότι κάποιοι παίκτες θα σας βοηθήσουν.
Μπορώ τουλάχιστον να παρέχω αυτούς τους ιστότοπους εστιάζοντας στο SB:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ελπίζω να βρεις λύση εκεί!
I'm sorry to say that... we at Casino Guru do not engage in sports betting. Hopefully, some players will help you out.
I can at least provide these sites focusing on SB:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope you'll find a solution there!
Γειά σου,
Έχω παράπονα για το καζίνο nucleonbet. Συμπληρώνω την απαίτηση KYC όπου πρέπει να βγάλω μια selfie. Έκανα ανάληψη 1000 ευρώ αλλά έχει περάσει ήδη μια εβδομάδα και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα. Ποια αρχή πρέπει να παραπονεθώ για να βεβαιωθώ ότι θα πάρω τα χρήματά μου.
Με εκτίμηση,
Senvichet
Hello,
I have complain for nucleonbet casino. I complete d my KYC requirement where I have to take a selfie. I withdrawal 1000 euro but it already been a week and it still pending. Which authority should I complain to make sure I get my money.
Sincerly,
Senvichet
Γεια, το καζίνο έδειξε γιατί η απόσυρσή σας είναι ακόμη σε εκκρεμότητα; Θα ήθελα να επισημάνω σε αυτή την περίπτωση ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τη διαδικασία ανάληψης, φυσικά θα ήταν χρήσιμο αν το καζίνο είχε λόγο.
Τέλος πάντων, αν δεν κουνηθεί τίποτα για άλλες μέρες, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hi, did the casino indicate why your withdrawal is still pending ? I would like to point out in this case that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, of course it would be useful if the casino had a reason.
Anyway, If nothing moves for another days, let us know and we will try to help you.
Σας είπε το καζίνο γιατί η απόσυρσή σας είναι ακόμη σε εκκρεμότητα; Όπως παρατήρησα, έχει πολύ χαμηλό δείκτη ασφάλειας , κάτι που δεν προσθέτει στην αξιοπιστία του. Το έχεις δει και εσύ;
Ωστόσο, αν αλλάξει κάτι, ενημερώστε μας. Θα περιμένω.
Did the casino tell you why your withdrawal is still pending ? As I noticed, it has a very low safety index, which does not add to its credibility. Have you seen it too ?
Nevertheless, if something changes, let us know. I'll be waiting.
Γειά σου,
Μου δίνουν την ίδια απάντηση.
Με εκτίμηση,
Senvichet
Hello,
They give me the same answer.
Sincerly,
Senvichet
Ναι, το βλέπω. Αλλά νομίζω ότι είναι τουλάχιστον λίγο καθησυχαστικό αν το καζίνο επικοινωνεί και λέει τουλάχιστον κάτι, παρόλο που σε αυτή την περίπτωση δεν έχει ιδιαίτερη αξία, γιατί δεν έχουμε μάθει τίποτα. Αλλά θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και να δούμε τι θα βρει το καζίνο την επόμενη φορά. Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Yes, I see. But I think it is at least a bit reassuring if the casino communicates and says at least something, even though in this case it doesn't have much telling value, because we haven't learned anything. But we will have to be patient and see what the casino comes up with next time. Do you think you can handle it?
Γειά σου,
Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Πληρώνει αυτό το καζίνο στους παίκτες του; Σε 2 μέρες θα τους στείλω άλλο μήνυμα. Βλέπω ότι αυτό το καζίνο έχει κακή φήμη εξαιτίας αυτού του τρόπου που ανακαλύπτω αυτόν τον ιστότοπο. Την επόμενη φορά αν θέλω να παίξω σε άλλο διαδικτυακό καζίνο, θα ελέγξω πρώτα την κριτική από τον ιστότοπο.
Με εκτίμηση,
Senvichet
Hello,
Thank you for helping. Does this casino pay out to its players? In 2 days I will send them another message. I see that this caino have a bad reputation because of this that how I discover this website. Next time if I want to play on another online casino, I will first check the review from website.
Sincerly,
Senvichet
Χμ, δεν μπορώ να το απαντήσω με βεβαιότητα, γιατί το καζίνο έχει γρήγορα χαμηλό δείκτη ασφάλειας και δεν έχει λύσει πολλά παράπονα που σχετίζονται με την ανάληψη χρημάτων. Ωστόσο, η τελευταία φορά που το καζίνο αντιμετώπισε μια τέτοια κατάσταση ήταν τον Αύγουστο και επιλύθηκε. Δεν θέλω λοιπόν να σας ταλαιπωρήσω άσκοπα και θα προτιμούσα να περιμένω την τελική λύση.
Ωστόσο, όσον αφορά την επισκόπηση πριν πάτε στο καζίνο, σίγουρα την εγκρίνω. Οι κριτικές καιτα παράπονα χρηστών στον ιστότοπο μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη λήψη των αποφάσεών σας, καθώς αντικατοπτρίζουν την πραγματική εμπειρία των παικτών. Έτσι, αν πρόκειται να κοιτάξετε στο μέλλον, ίσως περάσετε και από αυτά τα πράγματα.
Ελπίζω ότι όλα μπορούν να διευθετηθούν.
Hmm I can't answer that with certainty, because the casino has a rapidly low safety index and it hasn't solved a lot of complaints related to withdrawing money. However, the last time the casino dealt with such a situation was in August and it was resolved. So I don't want to bother you unnecessarily and I would rather wait for the final solution.
Nevertheless, as far as the overview before you go to the casino is concerned, I certainly approve of it. User reviews and complaints on the website can also be helpful in your decision making, as they reflect the real experience of the players. So if you're going to look in the future, you might as well go through these things as well.
I hope everything can be sorted out.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.