ΦόρουμΚαζίνοNordSlot Casino - γενική συζήτηση

NordSlot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από sammy9954
|
13584 προβολές 41 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Daniel
πριν από 2 έτη

Ακριβώς, αυτό είναι δυνατό μόνο εφόσον ο λογαριασμός δεν είναι αποκλεισμένος.


Θα περιμένω να δω αν και πότε θα λάβω απάντηση μέσω email.


Κρίμα που όσο πρόκειται για κατάθεση δεν υπάρχουν προβλήματα και από τη στιγμή που πρόκειται για ανάληψη δημιουργούνται προβλήματα και δεν υπάρχει κανένας να επικοινωνήσω.


Αυτό δεν φαίνεται να είναι ασυνήθιστο.


VG

Αυτόματη μετάφραση:
Ocbs
πριν από 2 έτη

Hello,

we shall see what our complaint team can find out.

If I could guess, I'd say that they may be investigating your gaming history or any other things related to your winnings.

In any case, the player should know what is happening, this is not very friendly.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα