ΦόρουμΚαζίνοNordSlot Casino - γενική συζήτηση

NordSlot Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από sammy9954
|
10600 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Rami2603
πριν από 2 έτη

Hm, that's unfortunate situation. I'd probably explain to casino the same you explained here. Just tell them about the failed attempts and also tell them your Paysafe limit is now changed. You can't do much more. Anyway, is your account in Nordslot verified? Have you already sent them your ID card and other documents?

Daniel
πριν από 2 έτη

Έτσι ακριβώς το εξήγησα στο καζίνο, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση στα email μου εδώ και μέρες.

Ο λογαριασμός μου δεν έχει ακόμη επαληθευτεί επειδή δεν μου το ζήτησαν, προφανώς θέλουν μόνο ένα συγκεκριμένο ποσό ή με τη 2η πληρωμή.

Έκανα καταγγελία για αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Όσον αφορά τις πληρωμές, το καζίνο είναι η τελευταία λάσπη χωρίς περιορισμούς, αλλά δεν βοηθά αν περιμένετε 1 εβδομάδα για τις πληρωμές σας

Αυτόματη μετάφραση:
Rami2603
πριν από 2 έτη

That's always the worst case when a casino stops communicating with a customer. I hope we'll manage to help somehow.

πριν από 2 έτη

Επέστρεψα λοιπόν.

Η επικοινωνία μέσω e-mail είναι δυστυχώς πολύ κακή. Αλλά η ζωντανή συνομιλία είναι εξαιρετική και λαμβάνετε βοήθεια απευθείας.

Απλώς ηλίθιο ότι όταν δεν είστε "συνδεδεμένοι" δεν έχετε πρόσβαση στη ζωντανή συνομιλία.

Στο τέλος, έπρεπε να «περάσω τον δρόμο μου στη ζωντανή συνομιλία» μέσω ενός συναδέλφου, τον οποίο «φοβόμουν» στην αρχή, επειδή δεν επιτρέπεται να έχετε 2 λογαριασμούς και στη συνέχεια θα μπορούσα να υποψιαστώ.


Αυτόματη μετάφραση:
Rami2603
πριν από 2 έτη

This is actually something I've seen few times in a history. Unregistered players don't have access to the live chat. You can't access your account, because it's locked, you contact the casino via email, but you get no replies so you just create a new account in order to contact the support. You don't use that account for gambling at all. Anyway, the casino contacts you later that your winnings on the first account were voided, because you breached their terms and conditions (multiple accounts). It's stupid, I know.

πριν από 2 έτη

Hey guys

How long was the verification process for you guys?

I've been waiting for a while now and it's the same story in the live chat.

Please exercise patience, sorry for the delay. Do not worry.

I won quite big, guess lady luck had my six. But i can not withdraw any money due to being unverified.



JJRyb
πριν από 2 έτη

I'm wondering, how long time have you been waiting for the verification?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Daniel
πριν από 2 έτη

Since the 12th of October

JJRyb
πριν από 2 έτη

It's quite a long time, but there are casinos (not the best ones) where it can take 2-3 weeks. If they ask you to wait, I'd probably wait and send them a reminder every few days.

Daniel
πριν από 2 έτη

Thanks.

It's kinda frustrating when you have a large amount of winnings you like to withdraw but you only get, don't worry, exercise patience and so on.

JJRyb
πριν από 2 έτη

On the other hand, the good sign is that the casino still communicates with you and your account isn't blocked. Just make sure you don't lose your winnings before you manage to verify your account! That happens quite often when players are impatient.

Daniel
πριν από 2 έτη

That what happened at first but that only resulted in greater wins actually. Guess lady luck had my six.

JJRyb
πριν από 2 έτη

Do you know if it's possible to set loss limits in the casino? I'd say it's really worth it. You won't be lucky forever 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Have not touched the funds sinces 16th and 17th and will not touch it until i have it in my account

JJRyb
πριν από 2 έτη

I hope so. Be strong and keep us informed! 🙂

πριν από 2 έτη

As of yesterday I received an email, my account has been verified. Now i just will have to wait for the withdrawal process

JJRyb
πριν από 2 έτη

Great news, you're half-way there! It's always good to hear when player gets the winnings, so please keep us updated.

πριν από 2 έτη

Καλή μέρα,

Δεν έχω λάβει απάντηση ούτε στο email μου εδώ και τρεις μέρες.


Μετά από μια νίκη, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας, ούτε τα email μου ούτε η επαλήθευση KYC απαντήθηκαν.


Η ζωντανή υποστήριξη δεν είναι επίσης διαθέσιμη όσο ο λογαριασμός είναι σε αναστολή.


Μπορεί κανείς να με βοηθήσει περαιτέρω; 🍀🙏


Ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Ocbs
πριν από 2 έτη

Hm, even thought their website says "Our support team members are available 24/7 to assist you and to reply to all your inquiries at any moment, by chat or email", I haven't found any option to contact them via chat, which would be the faster option compared to e-mails.

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα