πριν από 3 έτη
Χμ, είναι ατυχής η κατάσταση. Μάλλον θα εξηγούσα στο καζίνο το ίδιο που εξηγούσατε εδώ. Απλώς πείτε τους για τις αποτυχημένες προσπάθειες και πείτε τους ότι το όριο Paysafe σας έχει αλλάξει τώρα. Δεν μπορείτε να κάνετε πολλά περισσότερα. Τέλος πάντων, ο λογαριασμός σας στο Nordslot έχει επαληθευτεί; Τους έχετε στείλει ήδη την ταυτότητά σας και άλλα έγγραφα;
Hm, that's unfortunate situation. I'd probably explain to casino the same you explained here. Just tell them about the failed attempts and also tell them your Paysafe limit is now changed. You can't do much more. Anyway, is your account in Nordslot verified? Have you already sent them your ID card and other documents?
0