Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNordSlot Casino - γενική συζήτηση

NordSlot Casino - γενική συζήτηση

 από sammy9954
|
15.734 προβολές 41 απαντήσεις |
|
1 23
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το NordSlot Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Περιμένω την πληρωμή μου μέσω Neteller για 2 ημέρες, παρόλο που ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και καιρό ... Νομίζω ότι πληρώνεστε πολύ αργά εδώ ή ίσως καθόλου ...

Αυτόματη μετάφραση:

Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και περιμένω την πληρωμή μου για πάνω από 48 ώρες. Πάντα αναβάλλω ότι είχαμε πολλά να κάνουμε, καθυστερεί .... τώρα νομίζω ότι περιμένουν περισσότερα για τα χρήματά σας πλήρωσα 480 μέσω neteller 😅😅 αλλά μετά βελτιώθηκε θα ήταν λάθος συνομιλία 😆😆 οπότε κάποιος άλλος μάλλον περιμένει ακόμα τα χρήματά του μέχρι τώρα, το πιο αναξιόπιστο καζίνο που έχω παίξει ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:

file

sammy9954

2 days of waiting are fine. It's simple, someone needs to approve your withdrawal manually and they probably have more contacts or pending withdrawals than usual. You're probably in a queue.

Δεν ξέρω από κανένα καζίνο 2 ημέρες για το Neteller είναι πάνω από 2 ημέρες τώρα ...

Αυτόματη μετάφραση:

Έτσι, τίποτα δεν συμβαίνει κάθε μέρα στο chat οι ίδιες ιστορίες παραμυθιών ...

Αυτόματη μετάφραση:

file

Σύντομα, είχα τα χρήματα με τον κ. file

Αυτόματη μετάφραση:

Τώρα κανείς δεν απαντά πια και η συνομιλία έχει απενεργοποιηθεί, οπότε αυτός είναι 100% απατηλός ιστότοπος, αλλά προφανώς ούτε αυτό βοηθάει, λυπηρό ....

Αυτόματη μετάφραση:
sammy9954

I'd give them a week at least and then if you don't receive the winnings, you could submit a complaint on our website.

Εντάξει μέχρι τη Δευτέρα, τίποτα δεν θα έρθει χωρίς παράπονο ...

Αυτόματη μετάφραση:

ή faxx come 2x επαλήθευση κλπ ... έτσι ώστε να κερδίσετε χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel

εγγραφείτε Δευτέρα και μετά 1 εβδομάδα είναι επάνω

Αυτόματη μετάφραση:

Τα χρήματα είναι εκεί Έχω τον λογαριασμό αποκλεισμένο απευθείας αν θέλετε να περιμένετε για πάντα για πληρωμές, είστε σε καλά χέρια εδώ ....

Αυτόματη μετάφραση:
sammy9954

Why is the account blocked? Did they give you the reason?

Daniel

Προφανώς το είχε κλειδώσει.

✌🏻🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel

Το είχα μπλοκάρει μετά τη μεταφορά των χρημάτων μέχρι να συνηθίσει να περιμένω πάνω από 3 ημέρες για πληρωμή Neteller με όλους τους άλλους παρόχους, όπου στοιχηματίζω 1-2 ώρες χρημάτων εκεί 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
sammy9954

Oh, I see. Thanks for the update. It's still a fresh casino so it's hard to say how they'll develop in the future.

Αντιο σας,

έχω ένα μικρό πρόβλημα με τη Nordslot.

Προχθές πλήρωσα κάτι μερικές φορές και στη συνέχεια, ευτυχώς, ήθελα να πληρώσω κάτι. Στη συνέχεια, μόνο η Paysafecard πήγε πρώτη, όλα ήταν καλά την πρώτη μου φορά με την Paysafecard.

Δεδομένου ότι ο λογαριασμός μου στην Paysafecard δεν είχε ακόμη επαληθευτεί, έλαβα συχνά ένα μήνυμα σφάλματος κατά την πληρωμή.

Μέχρι τότε να αυξήσω το όριο Paysafe σε απεριόριστο, ο λογαριασμός μου στο Nordslot αποκλείστηκε, πιθανώς λόγω των προηγούμενων 5-6 προσπαθειών ανάληψης των χρημάτων.


Το Paysafe έχει πλέον επαληθευτεί και πρέπει να λειτουργήσει, αλλά η Nordslot έχει αποκλείσει τον λογαριασμό μου. Δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για 2 ημέρες και ζωντανή συνομιλία, όπου λαμβάνω μια απάντηση απευθείας, δεν έχω πια πρόσβαση, γιατί αυτό ισχύει μόνο για όσους είναι συνδεδεμένοι.


Έχει κανείς ιδέα τι μπορώ να κάνω εκεί;

Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα