Αντιο σας,
έχω ένα μικρό πρόβλημα με τη Nordslot.
Προχθές πλήρωσα κάτι μερικές φορές και στη συνέχεια, ευτυχώς, ήθελα να πληρώσω κάτι. Στη συνέχεια, μόνο η Paysafecard πήγε πρώτη, όλα ήταν καλά την πρώτη μου φορά με την Paysafecard.
Δεδομένου ότι ο λογαριασμός μου στην Paysafecard δεν είχε ακόμη επαληθευτεί, έλαβα συχνά ένα μήνυμα σφάλματος κατά την πληρωμή.
Μέχρι τότε να αυξήσω το όριο Paysafe σε απεριόριστο, ο λογαριασμός μου στο Nordslot αποκλείστηκε, πιθανώς λόγω των προηγούμενων 5-6 προσπαθειών ανάληψης των χρημάτων.
Το Paysafe έχει πλέον επαληθευτεί και πρέπει να λειτουργήσει, αλλά η Nordslot έχει αποκλείσει τον λογαριασμό μου. Δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για 2 ημέρες και ζωντανή συνομιλία, όπου λαμβάνω μια απάντηση απευθείας, δεν έχω πια πρόσβαση, γιατί αυτό ισχύει μόνο για όσους είναι συνδεδεμένοι.
Έχει κανείς ιδέα τι μπορώ να κάνω εκεί;
Ευχαριστώ!
Goodbye,
have a little problem with Nordslot.
The day before yesterday I paid something in a few times and then, fortunately, wanted to pay something out. Then only Paysafecard went first, everything was good my first time with Paysafecard.
Since my Paysafecard account was not yet verified, I often received an error message during the payout.
Until I then increased my Paysafe limit to unlimited, my Nordslot account was blocked, probably because of the previous 5-6 attempts to withdraw the money.
Paysafe is now verified and it should work, but Nordslot has blocked my account. I haven't received a single response by email for 2 days and live chat, where I get an answer directly, I no longer have access, because that's only for those who are logged in.
Anyone have any idea what I can do there?
Thanks!
Servus,
hab ein kleines Problem mit Nordslot.
Vorgestern habe ich paar mal was eingezahlt und wollte dann im Anschluss, glücklicherweise, etwas auszahlen. Dann ging erstmal nur Paysafecard, alles gut war mein 1. mal dann mit Paysafecard.
Da mein Konto bei Paysafecard aber noch nicht verifiziert war, kam öfters eine Fehlermeldung bei der Auszahlung.
Bis ich dann mein Paysafe Limit auf unbegrenzt erhöht habe wurde mein Nordslot Konto gesperrt, wahrscheinlich wegen den vorherigen 5-6 versuchen das Geld auszuzahlen.
jetzt ist Paysafe aber verifiziert und es müsste klappen, doch Nordslot hat mein Konto gesperrt. Per Mail kriege ich seit 2 Tagen keine einzige Reaktion und Live Chat, wo einem direkt geantwortet wird, hab ich kein Zugriff mehr, weil das nur für eingeloggte ist.
Jemand ne Ahnung was ich da machen kann?
Danke!
Αυτόματη μετάφραση: