Καλημέρα αγαπητέ παίχτη!
Ο λογαριασμός σας έχει παγώσει.
Σύμφωνα με την ρήτρα 3.7 των κανόνων. για αναγνώριση, η Εταιρεία στοιχημάτων έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον χρήστη έγγραφα ταυτότητας και να πραγματοποιήσει βιντεοκλήση.
Για να πραγματοποιήσετε τη διαδικασία αναγνώρισης, πρέπει να στείλετε τα ακόλουθα δεδομένα ως απάντηση με επιστολή:
1. Μια φωτογραφία της τραπεζικής κάρτας από την οποία έγινε η κατάθεση (αν υπάρχουν πολλές κάρτες, αρκεί να δώσετε μια φωτογραφία μιας), καθώς και μια selfie με αυτήν την κάρτα.
2. Η φωτογραφία του διαβατηρίου σας δίπλα στο πρόσωπό σας (όλα τα δεδομένα στο έγγραφο πρέπει να είναι ευδιάκριτα και να μην καλύπτονται).
3. Φωτογραφία του διαβατηρίου σας με όλα τα προσωπικά δεδομένα, δίπλα σε άλλο προσωπικό έγγραφο της επιλογής σας (ΑΦΜ, RNOKPP, άδεια οδήγησης, πιστοποιητικό γέννησης, ξένο διαβατήριο, στρατιωτική ταυτότητα κ.λπ.).
4. Είσοδος στο Skype.
5. Το αναγνωριστικό του λογαριασμού παιχνιδιού σας (το αναγνωριστικό υποδεικνύεται στον προσωπικό λογαριασμό στην επάνω δεξιά γωνία κάτω από το κουμπί "Προσωπικός λογαριασμός").
Αφού προσκομίσετε τα απαραίτητα έγγραφα, θα σας ανατεθεί μια βιντεοδιάσκεψη Skype για αναγνώριση.
μια 16.09.2023 επόμενη επιστολή
Σας ενημερώνουμε ότι έχει πραγματοποιηθεί η επαλήθευση των δεδομένων που έχετε δώσει.
Για να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία αναγνώρισης, πρέπει να πραγματοποιήσουμε μια βιντεοκλήση Skype για να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας.
Επιλέξτε μια βολική ημερομηνία και ώρα για μια βιντεοκλήση από τις παρακάτω επιλογές:
18/09/2023 10:20 GMT+3 η ημερομηνία μου για επαλήθευση κλήσης
21/09/2023 10:20 GMT+3
22/09/2023 10:20 GMT+3
Σε απάντηση σε αυτό το μήνυμα με επιστολή, πρέπει να στείλετε απαντήσεις από την προτεινόμενη ημερομηνία και ώρα για την κλήση, καθώς και να υποδείξετε πληροφορίες σχετικά με την προτιμώμενη γλώσσα για μελλοντική επικοινωνία.
Good day, dear player!
Your account has been frozen.
According to clause 3.7 of the rules. for identification, the Bookmaker Company has the right to ask the user for identification documents and conduct a video call.
To carry out the identification procedure, you need to send the following data in response by letter:
1. A photo of the bank card from which the deposit was made (if there are several cards, it is enough to provide a photo of one), as well as a selfie with this card;
2. Your passport photo next to your face (all data in the document must be clearly visible and not obscured);
3. A photo of your passport with all personal data, next to another personal document of your choice (TIN, RNOKPP, driver's license, birth certificate, foreign passport, military ID, etc.);
4. Skype login;
5. The ID of your game account (the ID is indicated in the personal account in the upper right corner under the "Personal account" button).
After providing the necessary documents, you will be assigned a Skype video conference for identification.
a 16.09.2023 next letter
We inform you that the verification of the data provided by you has been carried out.
To complete the identification procedure, we need to make a Skype video call to confirm your identity.
Choose a convenient date and time for a video call from the options below:
09/18/2023 10:20 GMT+3 my date for call verification
09/21/2023 10:20 GMT+3
09/22/2023 10:20 GMT+3
In response to this message by letter, you must send answers from the proposed date and time for the call, as well as indicate information about the preferred language for future communication.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: