Γεια! Παίζω παιχνίδια από το Pragmatic Play και μου αρέσουν πολύ τα κανονικά Sugar Rush και Sugar Rush 1000. Μάλλον τα παίζω εδώ και περίπου ένα μήνα. Είναι μια πολύ γενναιόδωρη υποδοχή με υψηλό RTP. Με λίγα λόγια, το απολαμβάνω πολύ
Hi! I've been playing games from Pragmatic Play, and I really like the regular Sugar Rush and Sugar Rush 1000. I've probably been playing them for about a month now. It's a very generous slot with a high RTP. In short, I really enjoy it
Σας αρέσει και το Sugar Rush; Είναι ένας υπέροχος κουλοχέρης! Το παίζω εδώ και ένα μήνα περίπου. Μερικές φορές, όταν οι πύραυλοι χτυπούν 5-6 τη φορά, μου κόβεται η ανάσα. Η υποδοχή είναι όμορφα σχεδιασμένη. Μου αρέσει επίσης ότι οι πληρωμές στον ιστότοπο είναι πολύ βολικές. Παιδιά, προτείνω ανεπιφύλακτα το Pragmatic Play
Do you also like Sugar Rush? It's a great slot! I've been playing it for about a month now. Sometimes, when the rockets hit 5-6 at a time, it takes my breath away. The slot is beautifully designed. I also like that the payouts on the site are very convenient. Guys, I highly recommend Pragmatic Play
Δυστυχώς, δεν είναι δυνατό (τουλάχιστον για εμάς τους Βραζιλιάνους) να εμπιστευτούμε τις κριτικές εδώ στο casinoguro.
Η πλατφόρμα της mostbet πάγωσε τον λογαριασμό μου σε 2 ημέρες και δημιουργούσε προβλήματα για την επαλήθευση των εγγράφων μου. Όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν έχουν ήδη αποσταλεί, με ένα βίντεο με το πρόσωπό μου, όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ότι αν ήταν μια ασφαλής και σοβαρή πλατφόρμα θα ήταν ήδη δυνατό να επιβεβαιωθεί η ακρίβεια των εγγράφων, αλλά στέλνουν μήνυμα ζητώντας τα ίδια έγγραφα πολλές φορές, χωρίς να εξηγούν καλύτερα τι φταίει ή τι λείπει.
Τέλος, ζήτησαν φωτογραφία της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε για την κατάθεση, έχω κάνει μόνο δύο καταθέσεις μέσω PIX και έχω στείλει ακόμη και απόδειξη των συναλλαγών, αλλά η φυσική μου τραπεζική κάρτα NEON έχει τυπωμένα μόνο τα τελευταία 4 ψηφία, θέλουν μια φωτογραφία ΟΛΑ τα ψηφία στην κάρτα και στην εφαρμογή neon bank δεν μπορώ να λάβω αυτές τις πληροφορίες.
Μια λεπτομέρεια που δεν κάνει καμία διαφορά όσον αφορά την επαλήθευση των εγγράφων μου, αφού τους έστειλα ΑΠΟΔΕΙΞΗ για τις δύο συναλλαγές.
Μετά από έλεγχο στο reclameaqui.com.br και στο portaldaqueixa.com είδα ότι το κάνουν αυτό σε ΠΟΛΛΑ άτομα, παρακρατώντας ποσά για περισσότερες από 60 ημέρες.
Πρακτικά ενεργούν σαν μια οικονομική πυραμίδα, κρατούν χρήματα από πολλούς παίκτες για μήνες και παίζουν με τα χρήματά μας.
Η πλατφόρμα του casinoguro θα πρέπει να δώσει μεγαλύτερη προσοχή σε αυτές τις αξιολογήσεις πλατφόρμας, μια επαλήθευση 2 μηνών και η εντελώς αδύναμη υποστήριξη δεν αξίζουν ποτέ υψηλή βαθμολογία.
Παίζουν με ανθρώπους και οικογένειες σαν να μην είναι τίποτα.
Unfortunately it's not possible (at least for us Brazilians) to trust the reviews here on casinoguro.
The mostbet platform froze my account in 2 days and has been creating problems to verify my documents. All the documents requested have already been sent, with a video of my face appearing, all the necessary information that if they were a safe and serious platform it would already be possible to confirm the veracity of the documents, but they send a message requesting the same documents several times, without explaining better what is wrong or what is missing.
Lastly, they asked for a photo of the card used for the deposit, I've only made two deposits via PIX and I've even sent proof of the transactions, but my physical NEON bank card only has the last 4 digits printed on it, they want a photo of ALL the digits on the card, and in the neon bank app I can't get this information.
A detail that doesn't make any difference when it comes to verifying my documents, since I sent them PROOF of the two transactions.
After checking on reclameaqui.com.br and portaldaqueixa.com I saw that they are doing this to MANY people, withholding amounts for more than 60 days.
They are practically acting like a financial pyramid, withholding money from several players for months and playing with our money.
The casinoguro platform should pay more attention to these platform evaluations, a 2-month verification and totally weak support does not deserve a high score ever.
They are playing with people and families as if they were nothing.
Infelizmente não está sendo possível (pelo menos para nós brasileiros) confiar nas avaliações aqui no site casinoguro.
A plataforma mostbet congelou minha conta em 2 dias de uso e vem criando problemas para verificar meus documentos. Já foram enviados todos documentos solicitados, video com a minha cara aparecendo, todas informações necessárias que se fossem uma plataforma segura e séria já seria possível confirmar a veracidade dos documentos, porém enviam mensagem solicitando os mesmos documentos por diversas vezes, sem explicar melhor o que está errado e o que está faltando.
Por último solicitaram foto com o cartão utilizado para depósito, eu realizei apenas dois depósitos via PIX e já enviei até mesmo comprovante das transações, porém o meu cartão físico do banco NEON possui apenas os 4 últimos dígitos impressos, eles querem uma foto com TODOS os dígitos do cartão, e no aplicativo do banco neon não consigo essa informação.
Um detalhe que não faz diferença nenhuma para verificar meus documentos já que eu enviei os COMPROVANTES das duas transações.
Após verificar no site reclameaqui.com.br e portaldaqueixa.com vi que estão fazendo isso com DIVERSAS pessoas, retendo valores por mais de 60 dias.
Estão agindo praticamente como uma piramide financeira, retendo valores de diversos jogadores por meses e brincando com nosso dinheiro.
A plataforma casinoguro deveria ter mais atenção nessas avaliações das plataformas, uma verificação por 2 meses além do suporte totalmente fraco não merece nota alta nunca.
Estão brincando com pessoas e famílias como se não fossem nada.
Έχω διαβάσει για το πρόβλημα επαλήθευσης σας και να σας πω την αλήθεια είναι αρκετά περίεργο. Όπως και εσείς, θα ήθελα να ξέρω ότι αν κάτι δεν πάει καλά σε ένα έγγραφο, τι είναι αυτό για να στείλω το σωστό.
Αλλά βλέπω ότι δεν είναι το μόνο πρόβλημα όταν αναφέρετε ότι δεν μπορείτε να επαληθεύσετε την κάρτα με την οποία καταθέσατε. Είπες στο καζίνο ότι δεν μπορούσες να το πάρεις ούτε από την τράπεζα; Νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν κάποια εναλλακτική. Από την άλλη, αν επισκεφτείτε την τράπεζα, δεν είναι δυνατόν να λάβετε ένα έγγραφο που να επιβεβαιώνει τι θέλει το καζίνο; Αυτό είναι κάτι που μου φαίνεται ότι είναι ένα αρκετά απλό αίτημα και επίσης κοινό.
Τέλος πάντων, αφού έχετε ένα παράπονο μαζί μας, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε και να δούμε αν μπορούμε.
Το ελπίζω και θα μπορέσετε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων.
Εάν λάβετε περισσότερες πληροφορίες και η υπόθεση προχωρήσει, μη διστάσετε να με ενημερώσετε.
I have read about your verification problem and to tell you the truth it is quite strange. Like you, I would like to know that if something is wrong on a document, what is it so that I can send the correct one.
But I see that's not the only problem when you mention that you can't verify the card you deposited with. Did you tell the casino that you couldn't even get it from the bank? I think in that case they should try to find some alternative. On the other hand, if you visit the bank, isn't it possible to get a document confirming what the casino wants? This is something that seems to me to be a fairly simple request and also a common one.
Anyway, since you have a complaint with us, we will try to help you and see if we can.
I hope so and you will be able to withdraw the money.
If you get any more information and the case moves forward, feel free to let me know.
Επικοινώνησα με την τράπεζα και μου εξήγησαν ότι η φυσική κάρτα έχει διαφορετική αρίθμηση για λόγους ασφαλείας, οι αριθμοί στην εφαρμογή τραπεζών είναι για την εικονική κάρτα και μπορούν να αλλάξουν εάν είναι κλωνοποιημένη. Το καζίνο επέμεινε στην αρίθμηση της φυσικής κάρτας, αλλά με όλη την αρίθμηση, τα δεδομένα και τον κωδικό ασφαλείας τυπωμένα στην κάρτα, ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει την κάρτα μου κατά βούληση.
Μια άλλη λεπτομέρεια: όπως είπα, έχω κάνει μόνο δύο καταθέσεις μέσω μεταφοράς Pix και τους έχω ήδη στείλει τα δελτία κατάθεσης, μια εκτύπωση όλων των οθονών στην εφαρμογή τραπεζικών συναλλαγών και μια εκτύπωση της υποστήριξης της Neon Bank που επιβεβαιώνει ότι δεν είναι δυνατή η παροχή πλήρους αριθμού καρτών με έγγραφα.
Αυτές οι διαδικασίες, αν ήταν απλώς για τη διασφάλιση της ασφάλειας, θα είχαν επιλυθεί μέχρι τώρα. Έστειλα ακόμη και ένα βίντεο που έδειχνε όλα τα έγγραφα, την οθόνη του υπολογιστή με ανοιχτούς λογαριασμούς, έδειξα το πρόσωπό μου, διετύπωσα τα έγγραφά μου, που υποτίθεται ότι ήταν υπεραρκετά για να αποδείξω την ταυτότητά μου, αλλά η αλήθεια είναι ότι αρκετά καζίνο λειτουργούν ως οικονομικές πυραμίδες με τη δικαιολογία της επαλήθευσης, παρακρατούν ποσά από πολλούς παίκτες για μήνες και μένουμε χωρίς τα χρήματά μας.
Ξέρω ότι εσείς στο casinoguru είστε σοβαροί και παρέχετε τεράστιες υπηρεσίες στους χρήστες του καζίνο, αλλά αυτοί οι υψηλοί βαθμοί για πλατφόρμες όπως η mostbet καταλήγουν να οδηγούν ανθρώπους σαν εμένα να το ερωτεύονται.
Οι σοβαρές πλατφόρμες επιλύουν τη διαδικασία επαλήθευσης στην ίδια τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο ή το πολύ εντός 3 ημερών. Τώρα χρειάζονται περισσότερες από 60 ημέρες για να δούμε ένα έγγραφο; Αυτό είναι απάτη.
I contacted the bank and they explained that the physical card has a different numbering for security reasons, the numbers in the banking app are for the virtual card and can be changed if it is cloned. The casino insisted on the numbering of the physical card, but with all the numbering, data and security code printed on the card, anyone can use my card at will.
Another detail: as I said, I've only made two deposits via Pix transfer, and I've already sent them the deposit slips, a printout of all the screens in the banking app, and a printout of Neon Bank's support confirming that it's not possible to provide the full card numbers by documentary means.
These procedures, if they were just to ensure security, would have been resolved by now. I even sent a video showing all the documents, the computer screen with the accounts open, I showed my face, I spelled out my documents, which was supposed to be more than enough to prove my identity, but the truth is that several casinos are acting as financial pyramids with the excuse of verification, they withhold amounts from several players for months and we are left without our money without any support.
I know you guys at casinoguru are serious and provide a huge service to casino users, but these high marks for platforms like mostbet end up leading people like me to fall for it.
Serious platforms resolve the verification process in the chat itself in real time, or at most within 3 days. Now it takes more than 60 days to look at a document? That's a scam.
Fiz contato com o banco e me explicaram que o cartão físico possui uma numeração diferente por questões de segurança, os numerais que estão no aplicativo bancário são para cartão virtual e podem ser alterados caso seja clonado. O cassino insistiu querendo a numeração do cartão físico, detalhe: com toda numeração, dados e código de segurança impresso no cartão qualquer um pode utilizar o meu cartão a vontade.
outro detalhe, como informei eu realizei apenas dois depósitos via transferência Pix, sendo que já enviei para eles os comprovantes dos depósitos, print de todas telas do aplicativo bancário, print com o suporte do banco neon me confirmando não ser possível informar por meio documental os números completos do cartão.
Esses procedimentos se fossem mesmo só para garantir segurança já teria sido resolvido, eu enviei inclusive vídeo mostrando todos documentos, tela do computador com as contas abertas, mostrei minha cara, soletrei meus documentos, que era pra ser mais que suficiente para comprovar minha identidade, mas a verdade é que vários cassinos estão agindo como pirâmide financeira com a desculpa de verificação, eles retém valores de diversos jogadores por meses e ficamos sem nosso dinheiro sem ter suporte algum.
Sei que vocês da casinoguru são sérios e prestam um serviço enorme para os usuários de cassino, mas essas notas altas para plataformas como a mostbet acabam levando pessoas como eu a cair nessa furada.
Plataformas sérias resolvem o processo de verificação no próprio chat em tempo real, ou no máximo com prazos de 3 dias. Agora demorar por mais de 60 para olhar documento? Isso já é golpe.
Επομένως, εάν δεν είναι δυνατό να το αποκτήσετε και το εξηγήσατε στο καζίνο ούτως ή άλλως, θα πρέπει να είναι δυνατό να βρείτε κάτι που να ταιριάζει. Ωστόσο, είναι σημαντικό το καζίνο να συνεργάζεται και αν δεν μπορείτε να επαληθεύσετε και να λάβετε τα χρήματα, τότε θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Όσον αφορά την αξιολόγηση, μόνο όταν διαπιστωθεί ότι το καζίνο έχει κάνει λάθος και δεν θα προσπαθήσουν να το διορθώσουν, τότε μπορεί να αλλάξει. Μέχρι τότε, δεν θα είναι διαφορετικά.
Στο τέλος, ελπίζω ότι όλα μπορούν να λυθούν σε αυτή την περίπτωση.
So if it's not possible to get it and you explained it to the casino anyway, it should be possible to find something that would suit. However, it is important that the casino cooperates and if you can't verify and get the money, then we will try to help you.
As far as the rating is concerned, only when it is found that the casino has made a mistake and they won't try to fix it, then it can change. Until then, it won't be any different.
In the end, I hope that everything can be resolved in this case.
Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αναλήψεις σε αυτό το καζίνο - φυσικά, δεν είναι μεγάλα ποσά, αλλά πάντα καταθέτω με κάρτα και κάνω ανάληψη. Μέσα σε 30 λεπτά τα χρήματα βρίσκονται στον λογαριασμό μου. Είμαι ένας παίκτης από την Πολωνία, παρεμπιπτόντως.
I have never had a problem with withdrawals at this casino - of course, they are not large amounts, but I always deposit by card and withdraw. Within 30 minutes the funds are in my account. I am a player from Poland, by the way.
Ja na tym kasynie nigdy nie miałem problemu z wypłatami - wiadomo nie są to duże kwoty ale zawsze wpłacam kartą i wypłacam . w ciągu 30minut środki są na moim koncie. Jestem graczem z Polski jak coś.
Είναι υπέροχο που είσαι χαρούμενος εκεί.
Απλώς να είστε προσεκτικοί, παρακαλώ, και προσπαθήστε να μην κοινοποιήσετε ευαίσθητες πληροφορίες στο φόρουμ. Δεν είναι τόσο ασφαλές, ξέρετε.
Πόσο καιρό παίζετε σε αυτό το καζίνο;
It is great that you are happy there.
Just be careful, please, and try not to share any sensitive information on the forum. It is not that safe, you know.
How long do you play at this casino?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.