Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMostBet Casino - γενική συζήτηση

MostBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

 από surekhasuresh200
|
63.827 προβολές 326 απαντήσεις |
|
1...16 17

Hi! I've been playing games from Pragmatic Play, and I really like the regular Sugar Rush and Sugar Rush 1000. I've probably been playing them for about a month now. It's a very generous slot with a high RTP. In short, I really enjoy it

Do you also like Sugar Rush? It's a great slot! I've been playing it for about a month now. Sometimes, when the rockets hit 5-6 at a time, it takes my breath away. The slot is beautifully designed. I also like that the payouts on the site are very convenient. Guys, I highly recommend Pragmatic Play

Δυστυχώς, δεν είναι δυνατό (τουλάχιστον για εμάς τους Βραζιλιάνους) να εμπιστευτούμε τις κριτικές εδώ στο casinoguro.

Η πλατφόρμα της mostbet πάγωσε τον λογαριασμό μου σε 2 ημέρες και δημιουργούσε προβλήματα για την επαλήθευση των εγγράφων μου. Όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν έχουν ήδη αποσταλεί, με ένα βίντεο με το πρόσωπό μου, όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ότι αν ήταν μια ασφαλής και σοβαρή πλατφόρμα θα ήταν ήδη δυνατό να επιβεβαιωθεί η ακρίβεια των εγγράφων, αλλά στέλνουν μήνυμα ζητώντας τα ίδια έγγραφα πολλές φορές, χωρίς να εξηγούν καλύτερα τι φταίει ή τι λείπει.

Τέλος, ζήτησαν φωτογραφία της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε για την κατάθεση, έχω κάνει μόνο δύο καταθέσεις μέσω PIX και έχω στείλει ακόμη και απόδειξη των συναλλαγών, αλλά η φυσική μου τραπεζική κάρτα NEON έχει τυπωμένα μόνο τα τελευταία 4 ψηφία, θέλουν μια φωτογραφία ΟΛΑ τα ψηφία στην κάρτα και στην εφαρμογή neon bank δεν μπορώ να λάβω αυτές τις πληροφορίες.

Μια λεπτομέρεια που δεν κάνει καμία διαφορά όσον αφορά την επαλήθευση των εγγράφων μου, αφού τους έστειλα ΑΠΟΔΕΙΞΗ για τις δύο συναλλαγές.

Μετά από έλεγχο στο reclameaqui.com.br και στο portaldaqueixa.com είδα ότι το κάνουν αυτό σε ΠΟΛΛΑ άτομα, παρακρατώντας ποσά για περισσότερες από 60 ημέρες.

Πρακτικά ενεργούν σαν μια οικονομική πυραμίδα, κρατούν χρήματα από πολλούς παίκτες για μήνες και παίζουν με τα χρήματά μας.

Η πλατφόρμα του casinoguro θα πρέπει να δώσει μεγαλύτερη προσοχή σε αυτές τις αξιολογήσεις πλατφόρμας, μια επαλήθευση 2 μηνών και η εντελώς αδύναμη υποστήριξη δεν αξίζουν ποτέ υψηλή βαθμολογία.

Παίζουν με ανθρώπους και οικογένειες σαν να μην είναι τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
ricartemt

I have read about your verification problem and to tell you the truth it is quite strange. Like you, I would like to know that if something is wrong on a document, what is it so that I can send the correct one. 

But I see that's not the only problem when you mention that you can't verify the card you deposited with. Did you tell the casino that you couldn't even get it from the bank? I think in that case they should try to find some alternative. On the other hand, if you visit the bank, isn't it possible to get a document confirming what the casino wants? This is something that seems to me to be a fairly simple request and also a common one. 

Anyway, since you have a complaint with us, we will try to help you and see if we can. 

I hope so and you will be able to withdraw the money. 

If you get any more information and the case moves forward, feel free to let me know. 

Επικοινώνησα με την τράπεζα και μου εξήγησαν ότι η φυσική κάρτα έχει διαφορετική αρίθμηση για λόγους ασφαλείας, οι αριθμοί στην εφαρμογή τραπεζών είναι για την εικονική κάρτα και μπορούν να αλλάξουν εάν είναι κλωνοποιημένη. Το καζίνο επέμεινε στην αρίθμηση της φυσικής κάρτας, αλλά με όλη την αρίθμηση, τα δεδομένα και τον κωδικό ασφαλείας τυπωμένα στην κάρτα, ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει την κάρτα μου κατά βούληση.

Μια άλλη λεπτομέρεια: όπως είπα, έχω κάνει μόνο δύο καταθέσεις μέσω μεταφοράς Pix και τους έχω ήδη στείλει τα δελτία κατάθεσης, μια εκτύπωση όλων των οθονών στην εφαρμογή τραπεζικών συναλλαγών και μια εκτύπωση της υποστήριξης της Neon Bank που επιβεβαιώνει ότι δεν είναι δυνατή η παροχή πλήρους αριθμού καρτών με έγγραφα.

Αυτές οι διαδικασίες, αν ήταν απλώς για τη διασφάλιση της ασφάλειας, θα είχαν επιλυθεί μέχρι τώρα. Έστειλα ακόμη και ένα βίντεο που έδειχνε όλα τα έγγραφα, την οθόνη του υπολογιστή με ανοιχτούς λογαριασμούς, έδειξα το πρόσωπό μου, διετύπωσα τα έγγραφά μου, που υποτίθεται ότι ήταν υπεραρκετά για να αποδείξω την ταυτότητά μου, αλλά η αλήθεια είναι ότι αρκετά καζίνο λειτουργούν ως οικονομικές πυραμίδες με τη δικαιολογία της επαλήθευσης, παρακρατούν ποσά από πολλούς παίκτες για μήνες και μένουμε χωρίς τα χρήματά μας.

Ξέρω ότι εσείς στο casinoguru είστε σοβαροί και παρέχετε τεράστιες υπηρεσίες στους χρήστες του καζίνο, αλλά αυτοί οι υψηλοί βαθμοί για πλατφόρμες όπως η mostbet καταλήγουν να οδηγούν ανθρώπους σαν εμένα να το ερωτεύονται.

Οι σοβαρές πλατφόρμες επιλύουν τη διαδικασία επαλήθευσης στην ίδια τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο ή το πολύ εντός 3 ημερών. Τώρα χρειάζονται περισσότερες από 60 ημέρες για να δούμε ένα έγγραφο; Αυτό είναι απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
ricartemt

So if it's not possible to get it and you explained it to the casino anyway, it should be possible to find something that would suit. However, it is important that the casino cooperates and if you can't verify and get the money, then we will try to help you.

As far as the rating is concerned, only when it is found that the casino has made a mistake and they won't try to fix it, then it can change. Until then, it won't be any different.

In the end, I hope that everything can be resolved in this case.

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αναλήψεις σε αυτό το καζίνο - φυσικά, δεν είναι μεγάλα ποσά, αλλά πάντα καταθέτω με κάρτα και κάνω ανάληψη. Μέσα σε 30 λεπτά τα χρήματα βρίσκονται στον λογαριασμό μου. Είμαι ένας παίκτης από την Πολωνία, παρεμπιπτόντως.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Daniel12996

It is great that you are happy there.

Just be careful, please, and try not to share any sensitive information on the forum. It is not that safe, you know.

How long do you play at this casino?

1...16 17
Μετάβαση στη σελίδααπό 17 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα