Γεια σου.
Για να απευθυνθείτε σε έναν άλλο παίκτη, χρησιμοποιήστε το κουμπί απάντησης.
Διαφορετικά, οι πιθανότητές σας να λάβετε απάντηση μειώνονται σημαντικά 🙁
Hi there.
To address another player, kindly use the reply button.
Otherwise, your chances of getting an answer are lowered significantly 🙁
Γεια σας, νομίζω ότι το καζίνο είναι εντάξει. Φαίνεται να έχει άδεια, αλλά αν κάνετε κλικ σε αυτό, εμφανίζεται μια μαύρη εικόνα με μια μικρή πρόταση πάνω αριστερά, η οποία είναι άτυπη για μια άδεια, αλλά άλλες χώρες έχουν άλλα έθιμα δεν ξέρω.
Ωστόσο, αυτό που βρίσκω πολύ τρομακτικό είναι να διατυπώνω σκληρές κατηγορίες στο καζίνο λόγω του σχεδιασμού με το όνομα. Πώς μπορείτε να σκεφτείτε κάτι τέτοιο παρακαλώ;. Πρέπει τώρα να υποθέσω το χειρότερο για κάθε σύμβολο; Τότε δεν θα έπρεπε καν να μπορώ να ανοίξω τα μάτια μου. Οι υπαινιγμοί που βασίζονται αποκλειστικά στις δικές σας υποθέσεις είναι πολύ άδικοι και επιζήμιοι για τις επιχειρήσεις! Ίσως σκεφτείτε το πριν εκφράσετε κάτι τέτοιο δημόσια, αγαπητέ δημιουργό του σχολίου.
Hello, I think the casino is ok. It seems to have a licence, but if you click on it, a black image appears with a small sentence in the top left, which is atypical for a licence, but other countries have other customs i don't know.
However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment.
Hallo, also ich finde das Casino in Ordnung. Es hat wohl eine Lizenz, wenn man die allerdings anklickt, erscheint ein schwarzes Bild mit einem kleinen Satz oben links das ist untypisch für eine Lizenz aber andere Länder andere Sitten i dont know.
Was ich jedoch sehr erschreckend finde, ist, dem Casino aufgrund des Designs beim Namem, harte Vorwürfe zu machen. Wie kann man nur an sowas denken bitte?. Soll ich jetzt bei jedem Symbol direkt vom schlimmsten ausgehen? Dann dürfte ich meine Augen ja gar nicht mehr öffnen. Unterstellungen, die ausschließlich auf eigene Vermutung basieren, sind sehr unfair und Geschäftsschädigend! Vielleicht mal darüber nachdenken bevor man sowas öffentlich äußert lieber Ersteller des Kommentars.
Ahja πριν ξεχάσω μιλάς για κάτι κακό για τις επιχειρήσεις;;;
Αφήνουν τους πελάτες να παίζουν ψεύτικους κουλοχέρηδες, οπότε δίνω ένα 💩 στην εταιρεία τους.
Με όλη αγάπη αλλά κανείς δεν έχει να προσφέρει κάτι τέτοιο.
Και το τι πιστεύεις για τις απόψεις των άλλων είναι δικό σου πρόβλημα, δόξα τω Θεώ, γιατί δεν δίνω δεκάρα.
Τώρα προσέξτε τη δική σας δουλειά.
Νομίζω ότι οι δωρεάν περιστροφές σας στους ψεύτικους κουλοχέρηδες έρχονται πολύ καιρό.
Ahja before I forget you're talking about something bad for business???
They let customers play fake slots so I give a 💩 to their company.
With all love but nobody has to offer something like that.
And what you think of the opinions of others is your problem, thank god, because I don't give a damn.
Now mind your own business.
I think your free spins in the fake slots are a long time coming.
Ahja bevor ich es vergesse du redest etwas von Geschäftsschädigend???
Die lassen Kunden gefälschte Slots spielen da gebe ich einen 💩 auf deren Unternehmen.
Bei aller Liebe aber sowas muss sich niemand bieten.
Und was du von den Meinungen anderer denkst ist Gott sei Dank dein problem da es mich nicht juckt.
Und jetzt kümmere dich um deine eigenen Sachen.
Ich denke deine freispiele in den fake Slots lassen auf sich warten.
Γεια σας, νομίζω ότι το καζίνο είναι εντάξει. Φαίνεται να έχει άδεια, αλλά αν κάνετε κλικ σε αυτό, εμφανίζεται μια μαύρη εικόνα με μια μικρή πρόταση πάνω αριστερά, η οποία είναι άτυπη για μια άδεια, αλλά άλλες χώρες έχουν άλλα έθιμα δεν ξέρω.
Ωστόσο, αυτό που βρίσκω πολύ τρομακτικό είναι να διατυπώνω σκληρές κατηγορίες στο καζίνο λόγω του σχεδιασμού με το όνομα. Πώς μπορείτε να σκεφτείτε κάτι τέτοιο παρακαλώ;. Πρέπει τώρα να υποθέσω το χειρότερο για κάθε σύμβολο; Τότε δεν θα έπρεπε καν να μπορώ να ανοίξω τα μάτια μου. Οι υπαινιγμοί που βασίζονται αποκλειστικά στις δικές σας υποθέσεις είναι πολύ άδικοι και επιζήμιοι για τις επιχειρήσεις! Ίσως σκεφτείτε το πριν εκφράσετε κάτι τέτοιο δημόσια, αγαπητέ δημιουργό του σχολίου.
Hello, I think the casino is ok. It seems to have a licence, but if you click on it, a black image appears with a small sentence in the top left, which is atypical for a licence, but other countries have other customs i don't know.
However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment.
Hallo, also ich finde das Casino in Ordnung. Es hat wohl eine Lizenz, wenn man die allerdings anklickt, erscheint ein schwarzes Bild mit einem kleinen Satz oben links das ist untypisch für eine Lizenz aber andere Länder andere Sitten i dont know.
Was ich jedoch sehr erschreckend finde, ist, dem Casino aufgrund des Designs beim Namem, harte Vorwürfe zu machen. Wie kann man nur an sowas denken bitte?. Soll ich jetzt bei jedem Symbol direkt vom schlimmsten ausgehen? Dann dürfte ich meine Augen ja gar nicht mehr öffnen. Unterstellungen, die ausschließlich auf eigene Vermutung basieren, sind sehr unfair und Geschäftsschädigend! Vielleicht mal darüber nachdenken bevor man sowas öffentlich äußert lieber Ersteller des Kommentars.
Γεια σας 🙂
Μάλλον θα μετανιώσω για την περιέργειά μου, ωστόσο, πρέπει να ζητήσω μια περαιτέρω εξήγηση αυτής της δήλωσης:
"Ωστόσο, αυτό που βρίσκω πολύ τρομακτικό είναι να διατυπώνω σκληρές κατηγορίες στο καζίνο λόγω του σχεδιασμού με το όνομα. Πώς μπορείτε να σκεφτείτε κάτι τέτοιο παρακαλώ;. Πρέπει τώρα να υποθέσω το χειρότερο για κάθε σύμβολο; Τότε δεν θα έπρεπε καν να μπορέσω να ανοίξω τα μάτια μου. Υπαινιγμοί που βασίζονται αποκλειστικά στις δικές σου υποθέσεις είναι πολύ άδικοι και βλάπτουν τις επιχειρήσεις! Ίσως σκεφτείτε το πριν εκφράσετε κάτι τέτοιο δημόσια, αγαπητέ δημιουργό του σχολίου."
Ειλικρινά, δεν έχω ιδέα σε τι αναφέρεστε ή τι βρήκατε τόσο λάθος, λυπάμαι.
Αυτό είναι ένα ανοιχτό φόρουμ, όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να μοιραστούν εμπειρίες, να ανταλλάξουν ιδέες ή συμβουλές. Ελπίζω να το καταλαβαίνεις αυτό.
Hello 🙂
I'll probably regret my curiosity, still, I must ask for a further explanation of this statement:
"However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment."
Honestly, I have no clue what you are referring to or what you found to be so wrong, I'm sorry.
This is an open forum, everyone is welcome to share experiences, exchange ideas or advice. I hope you understand this.
Μιλάει για το θέμα που είχα με την υποστήριξη του καζίνο σχετικά με το λογότυπό τους 😂 το οποίο στην πραγματικότητα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να γνωρίζει καθώς συζήτησα μόνο αυτό το θέμα με το καζίνο.
Το εξέφρασα εδώ, αλλά ποτέ δεν αναφέρθηκα πραγματικά σε τι επρόκειτο και το διέγραψα ξανά κατόπιν αιτήματος, επειδή, όπως είπα, δεν αφορούσε άμεσα τους κουλοχέρηδες ή κάτι παρόμοιο.
Για να το θέσω εν συντομία, ένα θέμα που δεν σας αφορά καθόλου και δεν μπορείτε να ξέρετε περί τίνος πρόκειται, αλλά αν δεν έχετε τίποτα να κάνετε ή να εργαστείτε για το καζίνο ή να πάρετε λιχουδιές, τότε το καζίνο προσπαθεί απλώς να μιλήσει όμορφα και να αποσπάσει την προσοχή από θέμα .
Και στο MADEA, εάν προωθηθείτε από το Morespin στο SlotHUB (ΤΟ HUB ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΡΓΡΑΦΙΑ) έχετε το δικαίωμα να κάνετε μια τέτοια ερώτηση και απλώς ως δευτερεύουσα σημείωση.
Μιλάς για να κλείσεις τα μάτια; Αυτό κάνουν άνθρωποι σαν εσένα κάθε μέρα, έτσι κι αλλιώς, γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να περάσεις στη ζωή και δεν χρειάζεται να αμφισβητήσεις τίποτα και όταν κάποιος σαν εμένα εκφράζει τη γνώμη του, κηρύττει την ηθική;
Ψάξε για χόμπι, αγαπητή Μαντέα, και μην μπλέκεις σε πράγματα που δεν σε αφορούν γιατί δεν είναι δικό σου πρόβλημα.
Μερικοί άνθρωποι πραγματικά δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν.
Εξακολουθώ να είμαι της άποψης ότι είναι ένα αμφίβολο καζίνο και θα μείνω σε αυτό.
Δεν βαθμολογώ ποτέ άσχημα τα καζίνο χωρίς λόγο, όλοι όσοι με γνωρίζουν το γνωρίζουν.
She is talking about the issue I had with the casino support regarding their logo 😂 which she actually CANNOT know as I only discussed this issue with the casino.
I expressed it here but never really addressed what it was about & deleted it again on request because, as I said, it wasn't directly about slots or the like.
To put it briefly, a topic that is absolutely none of your business and you can not know what it is about but if you have nothing to do or work for the casino or get treats then the casino just tries to talk nicely and distract from the topic .
And to the MADEA if you are forwarded from Morespin to SlotHUB (HUB STANDS FOR PORNGRAPHY) you are entitled to ask such a question and just as a side note.
Are you talking about closing your eyes? That's what people like you do every day, anyway, because it's so easier to go through life and you don't have to question anything and when someone like me expresses his opinion, you preach morality?
Look for hobbies, dear Madea, and don't get involved in things that don't concern you because it's not your problem.
Some people really don't have anything better to do.
I am still of the opinion that it is a dubious casino and I will stick to that.
I never rate casinos badly for no reason, everyone who knows me knows that.
Sie redet über das Thema was ich mit dem Casino Support hatte bezüglich ihres Logos 😂 was sie eigentlich NICHT wissen kann da ich dieses Thema ausschließlich mit dem Casino besprochen habe.
Ich habe es hier ausgedrückt aber nie wirklich angesprochen worum es geht & auf Wunsch wieder gelöscht da es wie gesagt nicht direkt um Slots oder ähnliches ging.
Um es kurz zu fassen ein Thema das sie eigentlich absolut nichts angeht und sie auch nicht wissen kann worum es geht aber wenn man nichts zu tun hat oder für das Casino arbeitet oder Leckerlis bekommt dann probiert man das Casino eben schön zu reden und vom thema abzulenken.
Und an die MADEA wenn man von Morespin zu SlotHUB weitergeleitet wird (HUB STEHT FÜR PORNOGRAFIE) ist es berechtigt so eine frage zu stellen und das nur mal so neben bei.
Du redest von Augen verschließen? Das tun solche wie du soweiso jeden Tag weil es so bequemer durchs Leben geht und man absolut nichts in frage stellen muss und wenn dann einer wie ich seine meinung äußert kommt eine Moral predigt von dir?
Such dir hobbys Liebe Madea und misch dich nicht in Sachen ein die dich nichts angehen da es nicht dein Problem ist.
Manche Menschen haben wirklich nichts besseres zu tun.
Ich bin noch immer der Meinung das es ein unseriöses Casino ist und dabei bleibe ich auch.
Ich bewerte niemals grundlos casinos schlecht das weiß jeder der mich kennt.
Τώρα βλέπω! Ευχαριστώ για την υπόδειξη!
Συμβαίνει ακόμα αυτό; 🤔
Now I see! Thanks for the hint!
Is this still happening? 🤔
Όχι, όλα είναι εντάξει.
Προσωπικά, είμαι εκτός συζήτησης εδώ στο Morespin γιατί είναι άσκοπο 🙂🫡
Εύχομαι σε όλους μια ευχάριστη μέρα.
Νομίζω ότι όλοι έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε 😛
🌴🌞🫡
No, everything is OK.
Personally, I'm out of the discussion here at Morespin because it's pointless 🙂🫡
I wish everyone a pleasant day.
I think we all have better things to do 😛
🌴🌞🫡
Nein alles gut.
Ich persönlich bin raus aus der Diskussion hier bei Morespin da es sinnlos ist 🙂🫡
Ich wünsche allen einen angenehmen Tag.
Ich denke wir haben alle besseres zu tun 😛
🌴🌞🫡
Αυτό το καζίνο έχει την ίδια ακριβώς άδεια καζίνο με το Slothub.com αλλά άλλαξε μόνο το όνομα σε «εταιρεία». Ωστόσο, η άδειά τους φαίνεται ψεύτικη δεδομένων των παρακάτω.
Το όνομα της εταιρείας τους Trades Zone Ltd δεν αναφέρεται σε αυτόν τον ιστότοπο από την PAGCOR:
Αν κοιτάξετε καλά την άδεια καζίνο τους, λήγει την 1η Μαΐου 2024, αλλά η δεύτερη σελίδα εμφανίζει ημερομηνία λήξης την 1η Νοεμβρίου 2026.
Επίσης στη δεύτερη σελίδα διαβάζεις Winherld και Pagorite αλλά όχι Trades Zone LTD που είναι πολύ περίεργο.
This casino has the exact same casino license as Slothub.com but only changed the name to their 'company'. However, their license does look fake given the following.
Their company name Trades Zone Ltd is not mentioned on this website from PAGCOR:
If you take a good look on their casino license it expires on May 1st 2024 but the second page show an expiry date of November 1st 2026.
Also on the second page you read Winherld and Pagorite but no Trades Zone LTD which is very odd.
Εκτιμώ τα σχόλιά σας, αλλά χρησιμοποιήστε τη λειτουργία "ενημέρωση μας" - αυτός είναι ο τρόπος για να αναγνωρίσετε την ομάδα δεδομένων. Θα προωθήσω την ανησυχία σας, φυσικά. 🙂
Επιτρέψτε μου να πω ότι ορισμένα καζίνο ανήκουν εν μέρει σε πολλές εταιρείες ή σε έναν όμιλο, επομένως δεν είναι ότι όλα αυτά τα καζίνο χρησιμοποιούν ψεύτικες άδειες, επειδή το όνομα της εταιρείας διαφέρει ή διαφέρει - ειδικά αν αυτές είναι έγκυρες.
I appreciate your feedback, but please, use the "update us feature" - this is the way to acknowledge the data team. I will forward your concern, of course. 🙂
Allow me to say that some casinos are owned participially by several companies or by a group, so it's not like all such casinos use fake licenses because the company name differs or varies - especially if those are valid.
Το γνωρίζω και το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές. Γι' αυτό το έβαλα και εδώ καθώς οι παίκτες μπορεί να διαβάσουν και εδώ.
Όσον αφορά την άδεια, η PAGCOR με ενημέρωσε ότι πρέπει να γνωρίζω τους απατεώνες και δεδομένων των συνθηκών που αυτό το καζίνο άλλαξε το όνομα της εταιρείας του πολλές φορές μέσα σε λίγους μήνες ακούγεται περίεργο. 😉
I am aware of that and have used that feature several times. Thats why I also dropped it here as players might read here too.
Regarding the license PAGCOR did inform me that I should be aware of scammers and given the circumstances od this casino changing its company name multiple times in a few months time sound sketchy. 😉
Χαίρομαι που το έχεις και σε ευχαριστώ για αυτό! 😉
Εντάξει, αυτό αλλάζει την κατάσταση! Ίσως βρήκατε και άλλα αγκάθια ανάμεσα στα τριαντάφυλλα του PAGCOR τελικά.
Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, προχώρησα αυτήν την υπόδειξη!
Ευχαριστώ και πάλι, και να έχετε μια ηλιόλουστη συν αστεία Κυριακή 😎!
I'm glad you have and thank you for that! 😉
Ok, this changes the situation! Maybe you found other thorns among the PAGCOR's roses after all.
Without further delay, I moved this hint forward!
Thanks again, and have a sunny plus funny Sunday 😎!
Περίπου 2 εβδομάδες αργότερα και αυτό το καζίνο έχει ήδη αφαιρέσει τη σφραγίδα άδειας Pagcor από το καζίνο του.
Αυτό ακούγεται πρόχειρο, έτσι δεν είναι;
Τουλάχιστον οι τελευταίες πληροφορίες για το Casino Guru είναι ακριβείς σχετικά με την άδειά τους.
About 2 weeks later and this casino already removed their Pagcor license seal from their casino.
This does sound sketchy doesn't it?
At least the latest info on Casino Guru is accurate about their license.
Λοιπόν, αυτή δεν θα ήταν η πρώτη περίπτωση, σίγουρα. 🙁
Ακούγεται πρόχειρο. Εν τω μεταξύ, το καζίνο μπορεί να κάνει αίτηση για "καλύτερη άδεια" - πώς σας φαίνεται αυτό; 😁
Σοβαρά, ευχαριστώ και πάλι 😉.
Well, that would not be the first case, for sure. 🙁
Sounds sketchy. The casino might be applying for a "better license" meanwhile - how does that sound to you? 😁
Seriously, thanks again 😉.
Γεια σου Radka, γεια σου γκουρού του καζίνο,
Πριν από δύο μέρες κατέθεσα συνολικά περίπου 900 ευρώ στο καζίνο morespin και δεν πήγε τόσο καλά στην αρχή και μετά ήμουν τυχερός που κέρδισα τα χρήματά μου πίσω στο razor shark και έφερα 1150 ευρώ για πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα, αλλά αυτά ήταν απορρίφθηκε και έλαβα ένα email για επαλήθευση χθες στις 15/06/23 γύρω στις 13:00. Έστειλα απευθείας τα απαιτούμενα έγγραφα, φωτογραφία διαβατηρίου, selfie με πιστωτική κάρτα και απόδειξη διεύθυνσης, λογαριασμός τηλεφώνου επίσης απορρίφθηκαν και επιστράφηκαν στον λογαριασμό μου. Μετά παραπονέθηκα στη ζωντανή συνομιλία και μου είπαν ότι η διαδικασία επαλήθευσης δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.. και ρώτησα γιατί διαρκεί τόσο πολύ και η συνομιλία λέει ότι δεν έχει κανέναν έλεγχο. τέλος Έφτασα τα 1200 ευρώ και ήθελα να πληρώσω ξανά για να μην παίζω πια αλλά αυτή τη φορά ήρθε μήνυμα ότι δεν δικαιούμαι να κάνω πληρωμή..Φοβάμαι ότι δεν θα πάρω τα λεφτά μου και μην θελω να το χασω...και δουλευει φοβαμαι περισσοτερο γιατι δεν εχω διαβασει τιποτα που καποιος ειχε μια πετυχη πληρωμη....μπορει καποιος να το σχολιασει...
Hello Radka, hello casino guru,
Two days ago I deposited a total of about 900 euros in morespin casino and it didn't go so well at the beginning and then I was lucky to win my money back at razor shark and brought 1150 euros to payout by bank transfer but these were rejected and I got an email for verification yesterday on 06/15/23 around 1 p.m.. I sent the required documents directly, passport photo, selfie with credit card and proof of address, a telephone bill were also rejected and returned to my account. Then I complained to the live chat and they said the verification process is not complete yet.. and I asked why it's taking so long and the chat says it has no control over it.. Then I played down a bit but then again at the end Reached 1200 euros and wanted to pay out again so that I no longer play but this time a message came up that I am not eligible to make a payout..I'm afraid that I won't get my money and don't want to lose it...and it works I'm more scared because I haven't read anything where someone had a successful payout....can anyone comment on that...
Hallo Radka, Hallo casino guru,
Ich habe vor zwei Tagen eingezahlt in morespin casino insgesamt ca. 900 Euro und es lief nicht so gut am Anfang und hatte dann Glück bei razor shark mein geld zurück zu gewinnen und hab 1150 euro zur Auszahlung per Bank Überweisung gebracht aber diese wurden abgelehnt und ich bekam eine Email für verifizierung gestern am 15.06.23 ca. 13 Uhr.. habe direkt die verlangten Dokumente geschickt pass foto , selfie mit kredit karte und proof of Adress eine telefonrechnung ..habe dann ein zweites mal 1130 zur Auszahlung angefordert per Bank und diese wurden ebenfalls abgelehnt und auf mein Konto zurück. Dann habe ich mich beim live chat beschwert und die sagten der verifizierungsprozess ist noch nicht abgeschlossen.. und ich fragte warum das so lange dauert und der chat sagt dass er kein Einfluss darauf hat.. Dann habe ich etwas runter gespielt aber dann wieder am Ende 1200 euro erreicht und wollte nochmal Auszahlung tätigen damit ich nicht mehr spiele aber dieses mal kam eine Meldung dass ich nicht berechtigt bin eine Auszahlung zu tätigen..Ich habe Angst dass ich mein geld nicht bekomme und will es nicht verlieren...und es macht mir mehr angst weil ich nichts gelesen hab wo jemand eine erfolgreiche Auszahlung hatte ....kann jemand was dazu sagen ...
Μόλις υποβάλατε τα έγγραφά σας χθες, πραγματικά δεν είναι πολύ.
Προσωπικά δεν σκέφτομαι πολύ αυτό το καζίνο, αλλά η επαλήθευση μπορεί μερικές φορές να διαρκέσει 3 ημέρες.
Μην ανησυχείς θα σε πληρώσουν σίγουρα.
You just submitted your documents yesterday, that's really not long.
I personally don't think much of this casino, but the verification can sometimes take 3 days.
Don't worry they will pay you for sure.
Du hast erst gestern deine Dokumente eingereicht das ist nun echt nicht lange.
Ich persönlich halte von diesem Casino nicht viel aber die Verifizierung kann auch schon mal 3 Tage dauern.
Keine Sorge sie werden dich sicher bezahlen.
Γειά σου.
Ο καλύτερος τρόπος για να περάσετε την επαλήθευση είναι να συνεργαστείτε πλήρως με το καζίνο. Λοιπόν, μπορεί να ακούγεται κάπως περίεργο, αλλά συνήθως λειτουργεί.
Ανησυχώ λίγο για το μέρος που λέει: "Δεν δικαιούμαι να κάνω μια πληρωμή" - θα μπορούσατε να δώσετε μια περαιτέρω εξήγηση; Επειδή μπορεί να αντικατοπτρίζει ή να μην αντικατοπτρίζει την εν εξελίξει επαλήθευση KYC, επομένως θέλω να βεβαιωθώ ότι κατάλαβα σωστά την κατάσταση.
Ενημερώστε μας, παρακαλώ.
Hello there.
The best way to pass the verification is to fully cooperate with the casino. Well, it may sound kind of weird, but it usually works.
I'm a little concerned about the part saying: "I am not eligible to make a payout" - could you provide a further explanation? Because it may or may not reflect the ongoing KYC verification so I want to be sure I understood the situation correctly.
Let us know, please.
Γεια σου radka ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Είπα ότι την πρώτη φορά που έκανα ανάληψη μέσω sepa στον τραπεζικό μου λογαριασμό λειτούργησε και ήταν σε εκκρεμότητα μέχρι να μου στείλουν email ότι απορρίφθηκε και ότι πρέπει να στείλω τα έγγραφα που ανέφερα παραπάνω. Μετά τα έστειλα αμέσως.. αφού έστειλα αυτά τα έγγραφα, σκέφτηκα ότι τώρα θα έπρεπε να γίνει ανάληψη και έτσι έκανα και εκκρεμούσε ξανά.. αλλά μόνο λίγο αργότερα η ανάληψη απορρίφθηκε και τα χρήματα επιστράφηκαν στον λογαριασμό μου στο καζίνο .. Σκέφτηκα επειδή το kyc είναι ακόμα σε εξέλιξη.. μετά προσπάθησα τρίτη φορά να κάνω ανάληψη, οπότε τα χρήματα δεν φτάνουν στα μάτια μου και όχι στο υπόλοιπο του καζίνο, αλλά αυτή τη φορά δεν μπορούσα και έλαβα ένα αναδυόμενο μήνυμα ότι είμαι δεν επιτρέπεται να κάνω αυτή την ενέργεια ή κάτι τέτοιο.. από τότε άφησα τα χρήματα στο υπόλοιπο και έγραψα ένα email στην Diana από το morespin ρωτώντας για την πρόοδό μου στην επαλήθευση.. ήταν Παρασκευή απόγευμα καθώς πέρασαν περισσότερες από 24 ώρες.. αλλά εγώ δεν πήρα απάντηση και τώρα είναι Σαββατοκύριακο...ελπίζω να είναι πιο ξεκάθαρο τώρα...
Hey radka thanks for your reply.
I said that the first time I did a withdrawal via sepa to my bank account it worked and was pending until they sent me an email that it was rejected and that I need to send the documents I mentioned above. Then I did send them right away.. after sending those documents I thought now it should be okay to withdrawal and so I did and it was pending again .. but only a little time later the withdrawal was rejected and money back to my casino account ..I thought because kyc is still ongoing.. then I tried a third time to withdrawal so the money is out of my sight and not in the casino balance but this time i couldn't and received a pop up message that I'm not allowed to do this action or something like that.. since then I left the money in the balance and wrote an email to Diana from morespin asking about my verification progress.. that was Friday afternoon as more than 24 hours passed.. but I got no answer and now is weekend ...I hope it's clearer now ...
μην παίζετε τα λεφτά σας μακριά! Αυτοί είναι άκαρδοι εγκληματίες που δεν θέλουν να σας πληρώσουν. μην παίξετε περιμένετε για ό,τι ποτέ μην τους αφήσετε να κερδίσουν oke. Μου κόστισε 900€ το ίδιο συνέβη και σε μένα. είναι ένα καζίνο απάτης.
do not play your money away!these are heartless criminals who dont want to pay you.do not play wait for what ever time dont let them win oke.it cost me 900€ same happend to me .it is a scam casino .
Ευχαριστώ πολύ. Ρώτησα αν το καζίνο εξήγησε γιατί δεν πληροίτε τις προϋποθέσεις για την απόσυρση. Η συνεχιζόμενη επαλήθευση (η δεύτερη ή η τρίτη - ξέρω) μπορεί να εξακολουθεί να είναι το ζήτημα εδώ. Θα ήταν πολύ πιο εύκολο για τους παίκτες αν το καζίνο αντιμετώπιζε τα ζητήματα σωστά... έτσι δεν είναι;
Φοβάμαι ότι δεν θα πάμε πολύ περισσότερο χωρίς την απάντηση του καζίνο. 🙁
Thank you very much. I was asking whether the casino explained why you are not eligible for the withdrawal. The ongoing verification (the second or third - I know) still may be the issue here. It would be so much easier for players if the casino addressed the issues properly... wouldn't it?
I fear we won't get much further without the casino's response. 🙁
Γεια radka,
Τώρα πέρασαν 5 μέρες και δεν έχω ακόμα τίποτα νέο από την ομάδα επαλήθευσης του morespin casino.. και καμία απάντηση στο email μου από την Παρασκευή.. καθώς ρώτησα το life chat είπαν ότι ο λογαριασμός μου υποβάλλεται σε kyc και θα επικοινωνήσουν μαζί μου .. και είναι μόνο χειριστής και δεν ασχολείται με αυτό το θέμα και δεν μπορώ να πω συγκεκριμένη ώρα... γιατί διαρκεί τόσο πολύ δεν καταλαβαίνω ότι είναι μόνο 3 έγγραφα..
Αυτό λέει το chat..
Hi radka,
Now 5 days passed and I still have nothing new from the verification team of morespin casino.. and no reply to my email from Friday.. as I asked the life chat they said my account is undergoing kyc and they will contact me .. and he is only operator and not involved in this issue and can't tell specific time... why does this take that long I don't understand it's only 3 documents..
That's what chat says..
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.