Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMoreSpin Casino - γενική συζήτηση

MoreSpin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από franztheuerw
|
25.728 προβολές 136 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...7
πριν από 1 έτος

Προσπάθησε κάποιος από εσάς ποτέ να κάνει ανάληψη; Αν ναι, έφτασε ποτέ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi there.

To address another player, kindly use the reply button.

Otherwise, your chances of getting an answer are lowered significantly 🙁

πριν από 1 έτος

Γεια σας, νομίζω ότι το καζίνο είναι εντάξει. Φαίνεται να έχει άδεια, αλλά αν κάνετε κλικ σε αυτό, εμφανίζεται μια μαύρη εικόνα με μια μικρή πρόταση πάνω αριστερά, η οποία είναι άτυπη για μια άδεια, αλλά άλλες χώρες έχουν άλλα έθιμα δεν ξέρω.


Ωστόσο, αυτό που βρίσκω πολύ τρομακτικό είναι να διατυπώνω σκληρές κατηγορίες στο καζίνο λόγω του σχεδιασμού με το όνομα. Πώς μπορείτε να σκεφτείτε κάτι τέτοιο παρακαλώ;. Πρέπει τώρα να υποθέσω το χειρότερο για κάθε σύμβολο; Τότε δεν θα έπρεπε καν να μπορώ να ανοίξω τα μάτια μου. Οι υπαινιγμοί που βασίζονται αποκλειστικά στις δικές σας υποθέσεις είναι πολύ άδικοι και επιζήμιοι για τις επιχειρήσεις! Ίσως σκεφτείτε το πριν εκφράσετε κάτι τέτοιο δημόσια, αγαπητέ δημιουργό του σχολίου.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized420
πριν από 1 έτος

Ahja πριν ξεχάσω μιλάς για κάτι κακό για τις επιχειρήσεις;;;

Αφήνουν τους πελάτες να παίζουν ψεύτικους κουλοχέρηδες, οπότε δίνω ένα 💩 στην εταιρεία τους.

Με όλη αγάπη αλλά κανείς δεν έχει να προσφέρει κάτι τέτοιο.

Και το τι πιστεύεις για τις απόψεις των άλλων είναι δικό σου πρόβλημα, δόξα τω Θεώ, γιατί δεν δίνω δεκάρα.

Τώρα προσέξτε τη δική σας δουλειά.

Νομίζω ότι οι δωρεάν περιστροφές σας στους ψεύτικους κουλοχέρηδες έρχονται πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, νομίζω ότι το καζίνο είναι εντάξει. Φαίνεται να έχει άδεια, αλλά αν κάνετε κλικ σε αυτό, εμφανίζεται μια μαύρη εικόνα με μια μικρή πρόταση πάνω αριστερά, η οποία είναι άτυπη για μια άδεια, αλλά άλλες χώρες έχουν άλλα έθιμα δεν ξέρω.


Ωστόσο, αυτό που βρίσκω πολύ τρομακτικό είναι να διατυπώνω σκληρές κατηγορίες στο καζίνο λόγω του σχεδιασμού με το όνομα. Πώς μπορείτε να σκεφτείτε κάτι τέτοιο παρακαλώ;. Πρέπει τώρα να υποθέσω το χειρότερο για κάθε σύμβολο; Τότε δεν θα έπρεπε καν να μπορώ να ανοίξω τα μάτια μου. Οι υπαινιγμοί που βασίζονται αποκλειστικά στις δικές σας υποθέσεις είναι πολύ άδικοι και επιζήμιοι για τις επιχειρήσεις! Ίσως σκεφτείτε το πριν εκφράσετε κάτι τέτοιο δημόσια, αγαπητέ δημιουργό του σχολίου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello 🙂

I'll probably regret my curiosity, still, I must ask for a further explanation of this statement:

"However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment."

Honestly, I have no clue what you are referring to or what you found to be so wrong, I'm sorry.

This is an open forum, everyone is welcome to share experiences, exchange ideas or advice. I hope you understand this.

Radka
πριν από 1 έτος

Μιλάει για το θέμα που είχα με την υποστήριξη του καζίνο σχετικά με το λογότυπό τους 😂 το οποίο στην πραγματικότητα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να γνωρίζει καθώς συζήτησα μόνο αυτό το θέμα με το καζίνο.

Το εξέφρασα εδώ, αλλά ποτέ δεν αναφέρθηκα πραγματικά σε τι επρόκειτο και το διέγραψα ξανά κατόπιν αιτήματος, επειδή, όπως είπα, δεν αφορούσε άμεσα τους κουλοχέρηδες ή κάτι παρόμοιο.

Για να το θέσω εν συντομία, ένα θέμα που δεν σας αφορά καθόλου και δεν μπορείτε να ξέρετε περί τίνος πρόκειται, αλλά αν δεν έχετε τίποτα να κάνετε ή να εργαστείτε για το καζίνο ή να πάρετε λιχουδιές, τότε το καζίνο προσπαθεί απλώς να μιλήσει όμορφα και να αποσπάσει την προσοχή από θέμα .

Και στο MADEA, εάν προωθηθείτε από το Morespin στο SlotHUB (ΤΟ HUB ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΡΓΡΑΦΙΑ) έχετε το δικαίωμα να κάνετε μια τέτοια ερώτηση και απλώς ως δευτερεύουσα σημείωση.

Μιλάς για να κλείσεις τα μάτια; Αυτό κάνουν άνθρωποι σαν εσένα κάθε μέρα, έτσι κι αλλιώς, γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να περάσεις στη ζωή και δεν χρειάζεται να αμφισβητήσεις τίποτα και όταν κάποιος σαν εμένα εκφράζει τη γνώμη του, κηρύττει την ηθική;

Ψάξε για χόμπι, αγαπητή Μαντέα, και μην μπλέκεις σε πράγματα που δεν σε αφορούν γιατί δεν είναι δικό σου πρόβλημα.

Μερικοί άνθρωποι πραγματικά δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν.

Εξακολουθώ να είμαι της άποψης ότι είναι ένα αμφίβολο καζίνο και θα μείνω σε αυτό.

Δεν βαθμολογώ ποτέ άσχημα τα καζίνο χωρίς λόγο, όλοι όσοι με γνωρίζουν το γνωρίζουν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Now I see! Thanks for the hint!

Is this still happening? 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Όχι, όλα είναι εντάξει.

Προσωπικά, είμαι εκτός συζήτησης εδώ στο Morespin γιατί είναι άσκοπο 🙂🫡

Εύχομαι σε όλους μια ευχάριστη μέρα.

Νομίζω ότι όλοι έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε 😛

🌴🌞🫡


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

This casino has the exact same casino license as Slothub.com but only changed the name to their 'company'. However, their license does look fake given the following.


Their company name Trades Zone Ltd is not mentioned on this website from PAGCOR:

https://www.pagcor.ph/regulatory/pdf/offshore/List-of-Approved-Philippine-Offshore-Gaming-Operators.pdf


If you take a good look on their casino license it expires on May 1st 2024 but the second page show an expiry date of November 1st 2026.

https://validator.pagcor-licence.ph/seal/nsH6rGHSisk%2bZ0C8rxW0xY0P7jzo24ueHFGRiV9mg4ZMitMl%2b9VPdIS6oUqXw4rR


Also on the second page you read Winherld and Pagorite but no Trades Zone LTD which is very odd.


Youssf
πριν από 1 έτος

I appreciate your feedback, but please, use the "update us feature" - this is the way to acknowledge the data team. I will forward your concern, of course. 🙂

Allow me to say that some casinos are owned participially by several companies or by a group, so it's not like all such casinos use fake licenses because the company name differs or varies - especially if those are valid.


Radka
πριν από 1 έτος

I am aware of that and have used that feature several times. Thats why I also dropped it here as players might read here too.


Regarding the license PAGCOR did inform me that I should be aware of scammers and given the circumstances od this casino changing its company name multiple times in a few months time sound sketchy. 😉

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Youssf
πριν από 1 έτος

I'm glad you have and thank you for that! 😉

Ok, this changes the situation! Maybe you found other thorns among the PAGCOR's roses after all.

Without further delay, I moved this hint forward!

Thanks again, and have a sunny plus funny Sunday 😎!


πριν από 1 έτος

About 2 weeks later and this casino already removed their Pagcor license seal from their casino.


This does sound sketchy doesn't it?


At least the latest info on Casino Guru is accurate about their license.


Youssf
πριν από 1 έτος

Well, that would not be the first case, for sure. 🙁

Sounds sketchy. The casino might be applying for a "better license" meanwhile - how does that sound to you? 😁

Seriously, thanks again 😉.

πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, γεια σου γκουρού του καζίνο,


Πριν από δύο μέρες κατέθεσα συνολικά περίπου 900 ευρώ στο καζίνο morespin και δεν πήγε τόσο καλά στην αρχή και μετά ήμουν τυχερός που κέρδισα τα χρήματά μου πίσω στο razor shark και έφερα 1150 ευρώ για πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα, αλλά αυτά ήταν απορρίφθηκε και έλαβα ένα email για επαλήθευση χθες στις 15/06/23 γύρω στις 13:00. Έστειλα απευθείας τα απαιτούμενα έγγραφα, φωτογραφία διαβατηρίου, selfie με πιστωτική κάρτα και απόδειξη διεύθυνσης, λογαριασμός τηλεφώνου επίσης απορρίφθηκαν και επιστράφηκαν στον λογαριασμό μου. Μετά παραπονέθηκα στη ζωντανή συνομιλία και μου είπαν ότι η διαδικασία επαλήθευσης δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.. και ρώτησα γιατί διαρκεί τόσο πολύ και η συνομιλία λέει ότι δεν έχει κανέναν έλεγχο. τέλος Έφτασα τα 1200 ευρώ και ήθελα να πληρώσω ξανά για να μην παίζω πια αλλά αυτή τη φορά ήρθε μήνυμα ότι δεν δικαιούμαι να κάνω πληρωμή..Φοβάμαι ότι δεν θα πάρω τα λεφτά μου και μην θελω να το χασω...και δουλευει φοβαμαι περισσοτερο γιατι δεν εχω διαβασει τιποτα που καποιος ειχε μια πετυχη πληρωμη....μπορει καποιος να το σχολιασει...

Αυτόματη μετάφραση:
benzj044
πριν από 1 έτος

Μόλις υποβάλατε τα έγγραφά σας χθες, πραγματικά δεν είναι πολύ.

Προσωπικά δεν σκέφτομαι πολύ αυτό το καζίνο, αλλά η επαλήθευση μπορεί μερικές φορές να διαρκέσει 3 ημέρες.

Μην ανησυχείς θα σε πληρώσουν σίγουρα.

Αυτόματη μετάφραση:
benzj044
πριν από 1 έτος

Hello there.

The best way to pass the verification is to fully cooperate with the casino. Well, it may sound kind of weird, but it usually works.

I'm a little concerned about the part saying: "I am not eligible to make a payout" - could you provide a further explanation? Because it may or may not reflect the ongoing KYC verification so I want to be sure I understood the situation correctly.

Let us know, please.


Radka
πριν από 1 έτος

Hey radka thanks for your reply.

I said that the first time I did a withdrawal via sepa to my bank account it worked and was pending until they sent me an email that it was rejected and that I need to send the documents I mentioned above. Then I did send them right away.. after sending those documents I thought now it should be okay to withdrawal and so I did and it was pending again .. but only a little time later the withdrawal was rejected and money back to my casino account ..I thought because kyc is still ongoing.. then I tried a third time to withdrawal so the money is out of my sight and not in the casino balance but this time i couldn't and received a pop up message that I'm not allowed to do this action or something like that.. since then I left the money in the balance and wrote an email to Diana from morespin asking about my verification progress.. that was Friday afternoon as more than 24 hours passed.. but I got no answer and now is weekend ...I hope it's clearer now ...

benzj044
πριν από 1 έτος

do not play your money away!these are heartless criminals who dont want to pay you.do not play wait for what ever time dont let them win oke.it cost me 900€ same happend to me .it is a scam casino .

benzj044
πριν από 1 έτος

Thank you very much. I was asking whether the casino explained why you are not eligible for the withdrawal. The ongoing verification (the second or third - I know) still may be the issue here. It would be so much easier for players if the casino addressed the issues properly... wouldn't it?

I fear we won't get much further without the casino's response. 🙁


Radka
πριν από 1 έτος

Hi radka,

Now 5 days passed and I still have nothing new from the verification team of morespin casino.. and no reply to my email from Friday.. as I asked the life chat they said my account is undergoing kyc and they will contact me .. and he is only operator and not involved in this issue and can't tell specific time... why does this take that long I don't understand it's only 3 documents..


filefile


That's what chat says..

1...3 4 5...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα