Έτσι λέει το chat "δεν ασχολούμαι" 🙁. Αυτό είναι δυσάρεστο αλλά αρκετά συνηθισμένο, από την άλλη πλευρά. Οι χειριστές συνομιλίας δεν είναι συνήθως ικανοί να απαντήσουν σε μια τόσο συγκεκριμένη ερώτηση επειδή δεν συμμετέχουν στη διαδικασία KYC. Κάτι που κάνει την επικοινωνία άσκοπη - ξέρω ότι είναι χάλια!
Αν με ρωτάτε - θα έλεγα, θα ήταν πολύ πιο εύκολο για τους υπεύθυνους του καζίνο να πουν: "Γεια, είμαστε πολύ απασχολημένοι αυτή τη στιγμή, έχουμε έλλειψη προσωπικού λόγω πολλών διακοπών. Λυπάμαι, η επαλήθευση καθυστερεί, αλλά κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να προλάβουμε».
Τουλάχιστον ο παίκτης δεν έχει όρεξη να τον ξεγελάσουν τελείως. Απλά προσωπική μου άποψη όμως. Δεν θα χαιρόμουν να το ακούσω περισσότερες από μία φορές υποθέτω. 🤔
Νομίζω ότι είστε αρκετά εξοικειωμένοι με τη δυνατότητα καταγγελίας, μην διστάσετε να υποβάλετε ένα άλλο μόλις νιώσετε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή.
Φυσικά, ελπίζω να μην χρειαστεί!
That's how the chat says "I'm not involved" 🙁. That's unpleasant but quite common, on the other hand. The chat operators are not usually capable of answering such a concrete question because they do not participate in the KYC process. Which makes the communication pointless - I know it sucks!
If you ask me - I'd say, it would be so much easier for the casino operators to say: "Hey, we're quite busy at the moment, short on staff due to several vacations. I'm sorry, the verification is delayed, but we do our best to catch up."
At least the player doesn't feel like being fooled completely. Just my personal opinion though. I would not be delighted to hear that more than once I guess. 🤔
I think you're quite familiar with the complaint feature, don't hesitate to submit another one once you feel it's the right time.
Of course, I hope it won't be necessary!