Κάθε ένα από αυτά τα καζίνο έχει πολύ χαμηλό δείκτη ασφάλειας. Νομίζω ότι αυτό λέει πολλά για το πώς λειτουργούν αυτά τα καζίνο και θα τα απέφευγα γιατί θα ήθελα να έρθω σε παρόμοιες καταστάσεις. Αυτό μπορώ να προτείνω.
Each of these casinos has a very low safety index. I think that says a lot about how these casinos are run and I would avoid them because I would want to get into similar situations. That's what I can suggest.
το πρόβλημα είναι οι πάροχοι των παιχνιδιών που ισχυρίζονται ότι είναι αδειοδοτημένοι και υπεύθυνοι υποστηρίζουν τα καζίνο χωρίς άδεια και rouqe και συνεχίζουν αυτή την απάτη. Οι αρχές θα πρέπει να αρχίσουν να επιβάλλουν πρόστιμα στους παρόχους που δεν ακολουθούν τους κανόνες. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα αλλάξει η ασφάλεια
the problem is the providers of the games who claim to be licensed and reponsible support thd unlicensed and rouqe casinos and keep this scam going on.authoroties should begin to fine the providers who di not follow the rules .only this way this will change the security
Εχεις απολυτο δικιο. Αυτός ο ιστότοπος δεν έχει άδεια και υπάρχουν πάρα πολλές καθυστερήσεις στις συναλλαγές λήψης.
You are absolutely right. This site does not have a license and there are too many delays in shooting transactions.
το πρόβλημα είναι οι πάροχοι των παιχνιδιών που ισχυρίζονται ότι είναι αδειοδοτημένοι και υπεύθυνοι υποστηρίζουν τα καζίνο χωρίς άδεια και rouqe και συνεχίζουν αυτή την απάτη. Οι αρχές θα πρέπει να αρχίσουν να επιβάλλουν πρόστιμα στους παρόχους που δεν ακολουθούν τους κανόνες. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα αλλάξει η ασφάλεια
the problem is the providers of the games who claim to be licensed and reponsible support thd unlicensed and rouqe casinos and keep this scam going on.authoroties should begin to fine the providers who di not follow the rules .only this way this will change the security
Αυτό θα ήταν επίσης ένας από τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να είναι, οπότε αν ο παίκτης έχει αποδείξεις ότι κάτι δεν πάει καλά, μπορεί να υποβάλει καταγγελία στην αρχή, φυσικά είναι σημαντικό το καζίνο να έχει κάποιο είδος άδειας σε αυτήν την περίπτωση. 🙁
This would also be one of the ways it could be, so if the player has evidence that something is wrong, he can file a complaint to the authority, of course it is important that the casino has some kind of license in this case. 🙁
Γεια, είχατε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα στο καζίνο όταν γράφατε αυτήν την ανάρτηση; Ή είναι απλώς ένα γενικό πράγμα που θέλατε να πείτε ότι το καζίνο δεν έχει άδεια;
Hi did you have a specific problem in the casino when you wrote this post ? Or is it just a general thing that you wanted to say that the casino doesn't have a license ?
Γεια σας, είχα ένα μικρό πρόβλημα στο καζίνο, αλλά δεν έχει σημασία αν το πρόβλημα είναι μικρό ή μεγάλο, το κύριο πράγμα είναι ότι το καζίνο είναι εκεί που είναι τα προβλήματα, θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν το καζίνο μπορούσε να το λύσει και άλλα μικρότερα προβλήματα όπως αυτό.
Hello, I had a small problem at the casino, but it doesn't matter if the problem is small or big, the main thing is that the casino is where the problems are, I would be very happy if the casino could solve this and other smaller problems like this.
Olá, eu tive um pequeno problema no cassino, mas não importa se o problema é pequeno ou grande, o principal é que o cassino é onde estão os problemas, eu ficaria muito feliz se o cassino pudesse resolver esse e outros problemas menores como esse.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΕΚΤΥΠΩΣΗ MORESPIN:
«Εάν η διαφορά δεν επιλυθεί σε επίπεδο διαχείρισης καζίνο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιονδήποτε ανεξάρτητο φορέα, ρυθμιστή τυχερών παιχνιδιών ή αρχή αδειοδότησης που αναφέρεται στον Ιστότοπο». ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΜΙΑ!
Αντίφαση ως προς τους όρους:
Το Καζίνο, οι διευθυντές του, οι υπάλληλοι, οι θυγατρικές, οι πάροχοι υπηρεσιών:
Μην εγγυάστε ότι το Λογισμικό ή ο Ιστότοπος είναι κατάλληλος για τον σκοπό σας. Μην εγγυάστε ότι το Λογισμικό και η Ιστοσελίδα είναι χωρίς σφάλματα. Μην εγγυάστε ότι η Ιστοσελίδα ή/και τα Παιχνίδια θα είναι προσβάσιμα χωρίς διακοπή. Δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απώλειες, έξοδα, έξοδα ή ζημιές, άμεσες, έμμεσες, ειδικές, επακόλουθες, τυχαίες ή άλλες, που προκύπτουν σε σχέση με τη χρήση της Ιστοσελίδας ή τη συμμετοχή σας στους Αγώνες. Με το παρόν συμφωνείτε να αποζημιώσετε πλήρως και να κρατήσετε αβλαβή το Καζίνο, τους διευθυντές, τους υπαλλήλους, τους συνεργάτες και τους παρόχους υπηρεσιών του από και έναντι όλων των δαπανών, εξόδων, απωλειών, ζημιών, αξιώσεων και υποχρεώσεων με όποιον τρόπο και αν προκύψει σε σχέση με τη χρήση του Ιστοσελίδα ή συμμετοχή στους Αγώνες.
Αναγνωρίζετε ότι το Καζίνο θα είναι ο μόνος κριτής για το εάν έχετε παραβιάσει οποιονδήποτε από τους όρους και τις προϋποθέσεις του Καζίνο με τρόπο που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την αναστολή ή τον αποκλεισμό σας από τον Ιστότοπο. ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ. ΑΠΑΔΗΤΕΣ!!
νοιάζεσαι να σχολιάσεις MORESPIN;
READ THE MORESPIN SMALL PRINT:
'If the dispute is not resolved at the casino management level, you may contact any independent body, gaming regulator or licensing authority listed on the Website'. I DID NOT FIND ANY!
Contradiction in Terms:
The Casino, its directors, employees, affiliates, service providers:
Do not warrant that the Software or the Website is fit for your purpose; Do not warrant that the Software and the Website are error free; Do not warrant that the Website and/or the Games will be accessible without interruption; Shall not be liable for any losses, costs, expenses or damages, whether direct, indirect, special, consequential, incidental or otherwise, arising in connection with your use of the Website or your participation in the Games. You hereby agree to fully indemnify and hold harmless the Casino, its directors, employees, partners and service providers from and against any and all costs, expenses, losses, damages, claims and liabilities howsoever caused that may arise in connection with your use of the Website or participation in the Games.
You acknowledge that the Casino will be the sole judge of whether you have breached any of the Casino's terms and conditions in a manner that may result in your suspension or exclusion from the Website. THIS SUGGESTS TO ME ANY DISPUTES ARE NOT GOING TO BE HANDLED BY ANYONE ELSE OTHER THAN THE CASINO. ROGUES!!
care to comment MORESPIN?
Σίγουρα με το Curacao Licensing, τα παράπονα πρέπει να λαμβάνονται μέσω της Σφραγίδας Άδειας στον ιστότοπο του καζίνο (δεν θα δεχτούν παράπονα με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο εκτός εάν ένα καζίνο χρησιμοποιεί μια άκυρη ή ψεύτικη άδεια Κουρασάο), τα καζίνο χωρίς Άδεια είναι σχεδόν αδύνατο να αμφισβητηθούν.
ΠΑΙΞΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΑΔΕΙΑ ΚΑΖΙΝΟ , (Μην βασίζεστε στο καζίνο που λέει ότι έχει άδεια, ελέγξτε το, θα γλιτώσετε από πολύ πόνο και απογοήτευση όταν αντιμετωπίζετε προβλήματα)!
Certainly with Curacao Licensing complaints must be received through the License Seal on the casino website (they will not accept complaints by any other method unless a casino is using an invalid or fake Curacao License), casinos without Licensing are almost impossible to challenge.
ONLY PLAY ON LEGITIMATE LICENSED CASINOS, (Don't rely on the a casino saying they are licensed, check it out, it will save a lot of heartache and frustration when you encounter issues)!
έγραψα σε ένα νέο καζίνο που αναφέρεται εδώ και έκανα κατάθεση 100 € και κέρδισα 5600 € . Προσπαθώ να εξαργυρώσω αλλά ζητά έγγραφα θα χρειαστούν 48 ώρες .εν τω μεταξύ τα χρήματα είναι στο υπόλοιπο έτοιμα για παιχνίδι .όλα τα καζίνο ισχυρίζονται ότι είναι τόσο υπεύθυνοι και νοιάζονται για την ευημερία σας και όλα αυτά, αλλά εφαρμόζουν αυτές τις τακτικές για να βεβαιωθούν ότι δεν θα εξαργυρώσετε. κλιμακωτά από αυτούς τους νόμους που φέρνουν μόνο οικονομική ζημιά στους παίκτες .το ίδιο συνέβη με περισσότερες περιστροφές κέρδισα 900€ με 100€ χρησιμοποίησαν την ίδια τακτική οπότε το έπαιξα μακριά και μετά δεν ντρέπονται να σου πουν ότι ήταν δικό σου λάθος.
i signed up in a new casino here listed and made 100€ deposit and won 5600€ .i try to cash out but it requests documents it wil take 48 hours .meanwhile the money is in the balance ready to be played .all casinos claim that they are o so responsible and they care about your welbeing and all that bs but they implent these tactics to make sure you will not cash out .europe are these tactics no prohobited lets see what curacao will bring with the new regulation .i am sick and tiered of these laws that bring only financial harm to the players .the same happend with more spin i won 900€ with 100€ they used same tactic so i played it away and after that they are not ashame telling you that it was your fault.
Γεια σας, είχα ένα μικρό πρόβλημα στο καζίνο, αλλά δεν έχει σημασία αν το πρόβλημα είναι μικρό ή μεγάλο, το κύριο πράγμα είναι ότι το καζίνο είναι εκεί που είναι τα προβλήματα, θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν το καζίνο μπορούσε να το λύσει και άλλα μικρότερα προβλήματα όπως αυτό.
Hello, I had a small problem at the casino, but it doesn't matter if the problem is small or big, the main thing is that the casino is where the problems are, I would be very happy if the casino could solve this and other smaller problems like this.
Olá, eu tive um pequeno problema no cassino, mas não importa se o problema é pequeno ou grande, o principal é que o cassino é onde estão os problemas, eu ficaria muito feliz se o cassino pudesse resolver esse e outros problemas menores como esse.
Σίγουρα με το Curacao Licensing, τα παράπονα πρέπει να λαμβάνονται μέσω της Σφραγίδας Άδειας στον ιστότοπο του καζίνο (δεν θα δεχτούν παράπονα με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο εκτός εάν ένα καζίνο χρησιμοποιεί μια άκυρη ή ψεύτικη άδεια Κουρασάο), τα καζίνο χωρίς Άδεια είναι σχεδόν αδύνατο να αμφισβητηθούν.
ΠΑΙΞΤΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΑΔΕΙΑ ΚΑΖΙΝΟ , (Μην βασίζεστε στο καζίνο που λέει ότι έχει άδεια, ελέγξτε το, θα γλιτώσετε από πολύ πόνο και απογοήτευση όταν αντιμετωπίζετε προβλήματα)!
Certainly with Curacao Licensing complaints must be received through the License Seal on the casino website (they will not accept complaints by any other method unless a casino is using an invalid or fake Curacao License), casinos without Licensing are almost impossible to challenge.
ONLY PLAY ON LEGITIMATE LICENSED CASINOS, (Don't rely on the a casino saying they are licensed, check it out, it will save a lot of heartache and frustration when you encounter issues)!
Σε αυτήν την περίπτωση, συμφωνώ και πιστεύω επίσης ότι είναι καλύτερο οι παίκτες να επιλέγουν καζίνο με άδεια, ώστε όταν παρουσιαστεί πρόβλημα να μπορούν να επικοινωνούν με την αρχή. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν υπάρχει κανένας να απευθυνθείς. 🙁
In this case I agree and I also think that it is best if players choose licensed casinos so that when a problem arises they can still contact the authority. In this instance, there is no one to turn to. 🙁
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας. Όπως είπατε, θα είναι πιο πλεονεκτικό να είστε μέλος σε αδειοδοτημένους ιστότοπους.
Ευχαριστώ..
Thank you for your interest. As you said, it will be more advantageous to be a member of licensed sites.
Thanks..
Obrigado por seu interesse. Como você disse, será mais vantajoso ser membro de sites licenciados.
Obrigado..
ΠΡΟΣ ΠΡΟΣΘΗΚΗ: Εάν δεν υπάρχει έγκυρη σφραγίδα άδειας Curacao, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία ακολουθώντας τις οδηγίες που ορίζονται από το Curacao eGaming. Δεν είμαι σίγουρος πώς λειτουργεί αυτό και εάν υπήρξαν επιτυχίες, μπορεί να χρειαστεί να το δώσω και αυτό, είμαι σε διαδικασία καταγγελίας μέσω μιας σφραγίδας, ώστε να μάθουμε επίσης τι θα συμβεί. Έγινε αποδεκτό και επικοινώνησε το καζίνο. Απλώς εν αναμονή της απόφασης ΕΕΔ.
TO ADD: If there is no valid Curacao License Seal you can file a complaint by following the instructions set out by Curacao eGaming. I am not sure how that works and if there have been any successes, may need to give that a go too, I am in the process of a complaint via a Seal so we'll also so what transpires. It was accepted and the casino contacted. Just awaiting the ADR decision.
Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας. Όπως είπατε, θα είναι πιο πλεονεκτικό να είστε μέλος σε αδειοδοτημένους ιστότοπους.
Ευχαριστώ..
Thank you for your interest. As you said, it will be more advantageous to be a member of licensed sites.
Thanks..
Obrigado por seu interesse. Como você disse, será mais vantajoso ser membro de sites licenciados.
Obrigado..
Παρόλο που γνωρίζω αρκετά αξιοπρεπή καζίνο χωρίς άδεια, όταν έρχονται τα προβλήματα, δεν υπάρχει πού να στραφώ. Επομένως, αν μου επιτρέπεται να προσθέσω τη γνώμη μου, θα προτιμούσα πραγματικά τους ιστότοπους με άδεια χρήσης.
👍
Even though I know quite a few decent unlicensed casinos, when troubles come, there is nowhere to turn. So, if I may add my opinion, I would truly favor licensed sites.
👍
Ξέρετε, στοχεύουμε κυρίως να κρατάμε την κοινότητα ενημερωμένη, ειδικά όταν πρόκειται για δυνητικά επικίνδυνους ιστότοπους. Το οποίο μπορεί επίσης να περιλαμβάνει καζίνο χωρίς άδεια. Επομένως, η απάντηση είναι ναι.
Το κύριο σημείο είναι να βοηθήσετε τους άλλους να λάβουν καλά ενημερωμένες αποφάσεις.
Έχει νόημα για εσάς;
You know, we mainly aim to keep the community up to date especially when it comes to potentionally hazardeous sites. Which might also include unlicensed casinos. Thus, the answer is yes.
The main point is to help others make well-informed decisions.
Does it make sense to you?
Όχι μόνο είμαι αποκλεισμένος από τα email τους, είμαι τώρα αποκλεισμένος και από τον ιστότοπό τους - κατάφερα να συνομιλήσω με έναν από τους ζωντανούς αντιπροσώπους τους που μου άνοιξε ένα εισιτήριο και την επόμενη μέρα ο ιστότοπος δεν με αφήνει άλλο
Έχουν κλείσει ή έχω μπλοκαριστεί;
Αποφύγετε αυτούς τους εμπόρους με κάθε κόστος
Not only am I blocked from their emails I am now aslo blocked from their website - I managed to chat to one of their live dealers who opened up a ticket for me and the next day the website won't let me in any more
Have they been shut down or have I been blocked?
Avoid these rip off merchants at all costs
Γειά σου. Όπως μπορείτε να δείτε μόνοι σας, το καζίνο 👈 έχει κλείσει. Πότε ήταν η τελευταία φορά που μπορέσατε να μιλήσετε στη ζωντανή συνομιλία;
Hello there. As you can see yourself, the casino 👈 has been closed. When was the last time you have been able to talk to the live chat?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.