Έχω υποβάλει ένα παράπονο στον ιστότοπο Askgamblers επειδή είχα παραπεμφθεί από τότε να το δοκιμάσω. Θα πρέπει να μου απαντήσει αύριο.
Διασκεδαστικό γεγονός. Δεν αναφέρουν ότι είναι υποχρεωτικό να έχετε αριθμό κινητού:
Για να χρησιμοποιήσετε τον Ιστότοπο, πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό ("Ο λογαριασμός σας"). Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να καθορίσετε τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασης που θα χρησιμοποιήσετε κατά τη σύνδεση. Επιπλέον, ενδέχεται να σας ζητηθεί να παρέχετε προσωπικά στοιχεία, όπως το όνομά σας, την ημερομηνία γέννησης, τα δεδομένα διαβατηρίου και τον αριθμό τηλεφώνου σας .( μην αναφέρετε ποτέ αριθμό κινητού τηλεφώνου)
Το όνομα που καθορίζετε κατά την εγγραφή σας πρέπει να αντιστοιχεί στο τρέχον πραγματικό σας όνομα και δεν πρέπει να περιέχει σφάλματα. Για την επαλήθευση αυτών των πληροφοριών, η Εταιρεία μπορεί ανά πάσα στιγμή να σας ζητήσει να προσκομίσετε το έγγραφο ταυτότητάς σας (συμπεριλαμβανομένου του αντιγράφου του διαβατηρίου/της ταυτότητας σας) ή της κάρτας πληρωμής. Σε περίπτωση που δεν δώσετε αυτές τις πληροφορίες, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αναστείλει τον λογαριασμό σας μέχρι να παρασχεθούν τα παραπάνω έγγραφα ή/και να κλείσει τον λογαριασμό σας.
Με την εγγραφή σας στον Ιστότοπο, συμφωνείτε να παρέχετε ακριβείς, πλήρεις και αξιόπιστες πληροφορίες για τον εαυτό σας. Εάν πρόκειται να γίνουν αλλαγές σε αυτές τις πληροφορίες, πρέπει να ενημερώσετε τα δεδομένα σας με δική σας πρωτοβουλία και χωρίς καθυστέρηση. Η μη συμμόρφωση με αυτήν την απαίτηση μπορεί να οδηγήσει σε περιορισμούς, μη εκπλήρωση συναλλαγών (μπόνους, κέρδη) ή/και κλείσιμο του λογαριασμού σας.
Εάν έχετε ερωτήσεις ή προβλήματα κατά τη διαδικασία εγγραφής, επικοινωνήστε με την υπηρεσία υποστήριξης μέσω email: .
Μπορείτε να ανοίξετε μόνο έναν λογαριασμό στον Ιστότοπο. Επιτρέπεται ένας λογαριασμός ανά παίκτη, νοικοκυριό, email ή διεύθυνση IP ενός υπολογιστή ή άλλης συσκευής. Όλοι οι άλλοι λογαριασμοί που έχετε ανοίξει στον Ιστότοπο θα αντιμετωπίζονται ως διπλοί λογαριασμοί. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κλείσει αμέσως τέτοιους λογαριασμούς και:
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται από διπλό λογαριασμό θα θεωρούνται άκυρες.
Όλα τα στοιχήματα ή οι καταθέσεις που γίνονται από έναν διπλό λογαριασμό μπορούν να επιστραφούν σε εσάς κατά την κρίση της Εταιρείας.
Όλες οι επιστροφές χρημάτων, τα κέρδη ή τα μπόνους που έχετε λάβει ή συλλέξετε χρησιμοποιώντας έναν διπλότυπο λογαριασμό θα χαθούν και ενδέχεται να ανακτηθούν από την Εταιρεία. Σε αυτήν την περίπτωση, θα σας ζητηθεί να επιστρέψετε στην Εταιρεία τα κεφάλαια που αποσύρθηκαν από έναν διπλότυπο λογαριασμό.
Με την εγγραφή σας στον Ιστότοπο, συμφωνείτε να λαμβάνετε διαφημιστικές και ενημερωτικές ειδοποιήσεις μέσω email και μηνυμάτων κειμένου. Μπορείτε να διαγραφείτε ανά πάσα στιγμή μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού.
I have submitted a complaint on Askgamblers website because i was refereed from then to try it. Thay should reply me tomorrow.
Fun fact. They do not mention its mandatory to have a mobile number :
To use the Website, you need to create an account ("Your Account"). In order to do so, you must specify the email address and password which you will use when logging in. In addition, you may be required to provide personal information, including your name, date of birth, passport data, and phone number.(never mention a cellphone number)
The name that you specify when signing up must correspond to your current real name and must not contain errors. In order to verify this information, the Company may at any time ask you to provide your identity document (including your passport/ID card copy) or the payment card. Should you fail to provide this information, the Company has the right to suspend your account until the above documents are provided and/or to close your account.
By signing up on the Website, you agree to provide accurate, complete, and reliable information about yourself. If any changes are to be made to this information, you must update your data at your own initiative and without delay. Failure to comply with this requirement may lead to restrictions, non-fulfilment of transactions (bonuses, winnings) and/or the closure of your account.
If you have questions or problems during the registration process, please contact our support service via email: help-monro@support.win.
You can only open one account on the Website. One account is allowed per one player, household, email, or IP address of a computer or another device. All other accounts opened by you on the Website will be treated as duplicate accounts. The company reserves the right to immediately close such accounts, and:
All transactions made from a duplicate account will be considered null and void;
All bets or deposits made from a duplicate account can be returned to you at Company’s discretion;
All refunds, winnings, or bonuses that you have received or collected using a duplicate account will be lost and may be reclaimed by the Company. In this case, you will be required to return the funds withdrawn from a duplicate account to the Company.
By signing up for the Website, you agree to receive advertising and information notifications via email and text messages. You can unsubscribe at any time through your personal account.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: