ΦόρουμΚαζίνοMonro Casino - γενική συζήτηση

Monro Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 9 μήνες από itwillmove
|
3303 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
DonKlickman
πριν από 4 μήνες

Oooh, alright. Now I understand. So you have used the bonus more than once, right? Unfortunately, if they have it stated in the terms, there's not much to do about it.🤷‍♀️

Radka
πριν από 2 μήνες

Δεν υπήρξε καθόλου ανταπόκριση!!

Έκλεισα μόνος μου το site!!

Δεν έλαβα ποτέ απάντηση από αυτούς.

Αυτόματη μετάφραση:
Maldadorog
πριν από 2 μήνες

I believe that you have done well.

May I ask what reason you stated when asking to block your account? I am asking because if you did say that it is due to the gambling issues, it is very unresponsible of the casino that they did not do as requested, and you could even open up a case against this casino.

Please let us know some more details, so we can determine if there is anything we could do about it.

Romi
πριν από 2 μήνες

Εθισμός στα τυχερά παιχνίδια!! Δεν υπήρχε άλλος τρόπος!

Αυτόματη μετάφραση:
Maldadorog
πριν από 2 μήνες

I see. That is really bad that this casino was not able to block your account then. I am glad that you have managed it yourself. Good on you.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα