ΦόρουμΚαζίνοMetaspins Casino - γενική συζήτηση

Metaspins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από 5201314yaxuan
|
21622 προβολές 124 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από MetaspinsExtortion διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

Hi.

I read your case again, but it seems the casino's reply saying you used an incorrect address is quite in order, and from my point of view, it just looks like an issue with the address yet with a very prolonged solution. Sadly, you spammed the complaint thread quite well, so finding pieces of really useful information is a bit tricky.

Forget me if I got something wrongly then.


So, for now, I'll just wait for the complaint to develop further because I do not intend to make the mess even bigger. I would not say we are responsible for this, but I've found you very inclined to find everyone responsible.


I want you to know that I hope your case will be resolved soon!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Hi.

I read your case again, but it seems the casino's reply saying you used an incorrect address is quite in order, and from my point of view, it just looks like an issue with the address yet with a very prolonged solution. Sadly, you spammed the complaint thread quite well, so finding pieces of really useful information is a bit tricky.

Forget me if I got something wrongly then.


So, for now, I'll just wait for the complaint to develop further because I do not intend to make the mess even bigger. I would not say we are responsible for this, but I've found you very inclined to find everyone responsible.


I want you to know that I hope your case will be resolved soon!

πριν από 1 έτος
Ξαναδιάβασα την περίπτωσή σας, αλλά φαίνεται ότι η απάντηση του καζίνο ότι χρησιμοποιήσατε λάθος διεύθυνση είναι εντάξει, και από την άποψή μου φαίνεται ότι είναι

Με σεβασμό και ευχαριστώ για την παρακολούθησή σας, αποδέχτηκα το λάθος του καζίνο σχετικά με τη λάθος επιλογή πορτοφολιού και η διαφωνία και η δυσαρέσκειά μου σχετίζονται με το χρόνο που ορίστηκε για την επίλυση αυτού του ζητήματος, το οποίο προέκυψε σε άλλους εντός δύο ημερών, και το καθορισμένο χρονικό όριο των 60 ημερών είναι κάπως άδικο και αποκλειστικό για τον λογαριασμό μου και αυτός είναι ο κύριος λόγος για το παράπονό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear Samir,


Here at Metaspins customer experience during their gaming journey with us is a number one priority, and we strive to deliver the best possible service to our players.


Upon review, we have identified that a deposit was made to an incorrect cryptocurrency address. However, our payment service provider is able to help and make the refund. In accordance with the regulations set forth by them, the funds you deposited will be returned to you within 60 days.


We sincerely appreciate your patience and understanding regarding this matter.


Best regards,

The Metaspins Customer Experience Team

πριν από 1 έτος

Με σεβασμό και ευχαριστώ για την παρακολούθησή σας, αποδέχτηκα το λάθος του καζίνο σχετικά με τη λάθος επιλογή πορτοφολιού και η διαφωνία και η δυσαρέσκειά μου σχετίζονται με το χρόνο που ορίστηκε για την επίλυση αυτού του ζητήματος, το οποίο προέκυψε σε άλλους εντός δύο ημερών, και το καθορισμένο χρονικό όριο των 60 ημερών είναι κάπως άδικο και αποκλειστικό για τον λογαριασμό μου και αυτός είναι ο κύριος λόγος για το παράπονό μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αυτό το καζίνο είναι σίγουρα το πιο μισητό και το χειρότερο καζίνο στον κόσμο και βρίσκεται στη λίστα των επικίνδυνων και μη ασφαλών καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από MetaspinsExtortion Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
πριν από 1 έτος

Can I use VPN on Metaspins?


Casoom
πριν από 1 έτος

I would ask the support and save the reply for later use. 🤔


Casoom
πριν από 1 έτος

Dear Casoom,


Here at Metaspins customer experience during their gaming journey with us is a number one priority, and we strive to deliver the best possible service to our players.


We do not advise using a third party masking software, however to stabilize your connection we cannot forbid you from doing so.


I hope we informed you enough regarding this matter.


Best regards,

The Metaspins Customer Experience Team

πριν από 1 έτος
μετασπιν
αρασσαφαει5

Φαίνεται ότι ο πάροχος του πορτοφολιού σας έχει αναπτύξει ενδιαφέρουσες ιδέες αποκλειστικά για την περιοχή υπό την κυριαρχία σας, κάτι που φυσικά είναι επωφελές για εσάς και προκαλεί δυσαρέσκεια και τελικά αποτυχία στους χρήστες. Και δεν έχω εμπειρία και έπεσα τυχαία σε αυτό το θέμα και ο λόγος είναι το πρόβλημα χρήστη. Αποτυχία εγγραφής κατάθεσης, ελπίζοντας στη βοήθεια και την υποστήριξη του Γκουρού. Αγαπητέ γκουρού, έχει δημοσιεύσει αρκετές αναρτήσεις εδώ για να διεκδικήσει το δίκιο του. Δεν μπορούσα να σταματήσω τον εαυτό μου από το να περάσει μπροστά από αυτόν τον τεράστιο αδαή. Για να λύσετε αυτό το μικρό πρόβλημα, το οποίο μπορεί να λυθεί σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, συνιστώ στο καζίνο να εγκαταλείψει την απόφασή του και να ελέγξει και να διορθώσει τα προβλήματα στις διευθύνσεις πληρωμής αντί να εμπλέξει τον χρήστη. Αφιερώστε 60 ημέρες και 6 λεπτά για να διορθώσετε και να απλοποιήσετε όλες τις διευθύνσεις πληρωμής. Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη για την παρέμβαση. Το κάνω αυτό και για το καζίνο. Ο Metaspin και φυσικά ο Guru και οι υπέροχοι και αμερόληπτοι ειδικοί του Guru μου εύχονται επίσης καλή επιτυχία

Αυτόματη μετάφραση:
wunshancaludas
πριν από 1 έτος

Hi there.

Do you know what seems quite interesting to me? Your account shares the same details as arashsafaei5's account. Created after the one I mentioned got banned for abusive and amoral behavior.

Even the diction remains the same. Coincidence? I don't think so...

I am banning your second account now.


Metaspins Casino
πριν από 1 έτος

Dear representative,

What happens in this particular case if the player uses a VPN and wins?

I mean, this answer is pretty unclear, wouldn't you say?

Radka
πριν από 1 έτος

Dear Radka,


At metaspins VPN could be used for extra security. The player will definitely get his winnings, as long as no other T&C rules have been breached of course.


Best regards,

The Metaspins Customer Experience Team

ash2a3
πριν από 1 έτος

Hello, may I suggest using the reply button?

By using it, you increase the probability of a direct answer significantly. 😉

ash2a3
πριν από 1 έτος

It's nothing, I always try to side with the user, because I'm a player myself and maybe sometimes I'm mostly biased against casinos as a whole because I have been scammed a couple times by them (other casinos, not this one), but I also try to be as neutral and realistic as possible to be useful instead of giving comforting lies, sometimes the casinos are the ones in the wrong, sometimes it's the player (most of the times it's the casinos tho 😂).

In your case specifically, have in mind the refund is being handed by the payment provider that works for the casino (it could be coinspaid) so it definitely can take long, when you said it could take 60 days I thought it was being handled by the casino, so this sort of makes sense, these payment providers work for many casinos and they are probably handling similar issues to hundreds if not thousands of different users, like I said: there is not much to do to speed up the process.

One more thing: ETH sucks, use any other crypto and other network when making transactions related to casinos, ETH is expensive and unsafe, there are better alternatives which are cheaper and quicker (TRX, XRP, even LTC which is slow but cheap). As an extra tip: screenshot the address and the QR code before making a deposit to a casino with any crypto, but most importantly: don't gamble if you can't afford to, gambling will always be a loss

πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από ash2a3 διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

Hello.

I do not understand your reply. You obviously asked the casino by posting:

"Hello, I am interested in playing in your casino, but I am a little hesitant in your assessment. Facing the disputes raised by users, I see that you use words such as payment/wallet service provider . The question is that in Are there other third parties besides you for financial transactions? And when exactly does this person appear in your organizational chart?"

But you did not use the reply button:

file

Every time you address a concrete member, you should do that because this person is notified about your post. That's all I wanted to say.

I know your questions are not related to the previous conversation. 🙂


Metaspins Casino
πριν από 1 έτος

more than 35 days ago, I deposited the equivalent of 50$ ETH to ONE OF THE TREE ADRESS FOR DEPOSIT 3 ERC20 TOKEN THAT It belongs to the casino and is under their control regardless of which token is deposited to them. Such an error can be corrected in a few seconds and eventually in a few minutes, and the fact that you have caused me unnecessary harassment for 35 days and want to continue for 35 days does not add anything to you and is a shame, a new crypto casino to solve this problem Asking for a delay of 60 days is really embarrassing and regrettable.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από ash2a3 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
ash2a3
πριν από 1 έτος

It's likely the payment provider and not the casino who asks for this time to refund it, so your anger is pointed to the wrong place here mister.

Δημοσίευση από ashiro90 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 1 έτος

I've got no clue what you're on about. the casino supports vpn which they clearly state on their website.

vpn is something good for online privacy overall

1...3 4 5...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα