Γειά σου,
Λέτε ότι η υποστήριξη του καζίνο δεν πρότεινε τίποτα απολύτως για να σας βοηθήσει να κάνετε ανάληψη παρόλο που δεν μπορείτε να συνδεθείτε; Πρέπει να ομολογήσω ότι θα περίμενα πολύ άμεση συμμετοχή στο καζίνο. Θα έλεγα ότι τα καζίνο έχουν κάποιο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης για τέτοιες περιπτώσεις.
Λοιπόν, ας προσπαθήσουμε να καταλάβουμε κάτι.
Πρώτα απ 'όλα, έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ: VPN, Proxy ή κοινόχρηστη σύνδεση στο Διαδίκτυο; Προσπαθώ να καταλάβω πόσο πιθανό είναι το πρόβλημα να συνδέεται με τη λεγόμενη ασυνήθιστη δραστηριότητα IP σας.
Σε κάθε περίπτωση, προτείνω την πρόσβαση στο καζίνο από διαφορετική συσκευή και επίσης μέσω διαφορετικού παρόχου Διαδικτύου. Εάν αυτό σας βοηθήσει, ενημερώστε αμέσως το καζίνο για αυτήν την ενέργεια και προχωρήστε στην απόσυρση.
Ωστόσο, πιστεύω ακράδαντα ότι κάτω από τέτοιες συνθήκες, το καζίνο θα πρέπει να μπορεί να σας βοηθήσει να ρυθμίσετε την ανάληψη χειροκίνητα αντί να σας αφήσει μόνοι σας. Θα ζητούσα συγκεκριμένα μια τέτοια υποστήριξη.
Hello,
Are you saying the casino support didn't suggest anything at all to help you withdraw despite you not being able to log in? I must admit I would expect much direct casino involment. I would say casinos have some level of tech support for such cases.
Well, let's try to figure something out.
First of all, have you ever used: VPN, Proxy or shared internet connection? I'm trying to figure out how likely the issue is connected to your so-called unusual IP activity.
In any case, I suggest accessing the casino from a different device and also through a different internet provider. If this helps, immediately inform the casino about this action and go for the withdrawal.
However, I strongly believe that under such circumstances, the casino should be able to help you set up the withdrawal manually instead of leaving you on your own. I would specifically ask for such support.
Αυτόματη μετάφραση: