Γεια σου Jaro
Λατρεύω αυτό το καζίνο, τα παιχνίδια είναι υπέροχα, τα γραφικά είναι εκπληκτικά, οι καταθέσεις και οι αναλήψεις είναι τέλειες, αλλά οι υπηρεσίες είναι μια καταστροφή. Όλη η διοικητική ομάδα πρέπει να πεταχτεί έξω. Έχετε αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών που κλείνουν τη συνομιλία στο πρόσωπό μου, έχετε έναν VIP οικοδεσπότη που με απέκλεισε στο WhatsApp και στο email, όλα αυτά επειδή ζήτησα να μιλήσω με έναν ανώτερο διευθυντή, καθώς δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την ομάδα διαχείρισης στον ιστότοπο, και φοβάμαι ότι τα παράπονά μου δεν έχουν κλιμακωθεί στα ανώτερα στελέχη.
Ο λόγος για τον οποίο το γράφω αυτό στον γκουρού του καζίνο είναι για να προσπαθήσω να τραβήξω την προσοχή του γενικού διευθυντή, του ιδιοκτήτη ή του διευθυντή λειτουργιών του καζίνο. Έχω υποβάλει τόσα πολλά αιτήματα email και όλα έχουν απορριφθεί. Λένε ότι η διοίκηση δεν ασχολείται πια με πελάτες, αυτή είναι η δικαιολογία για έναν πελάτη που φέρει την ετικέτα VIP
Κατέθεσα εκατοντάδες χιλιάδες σε αυτό το καζίνο. Η υπηρεσία ήταν τέλεια αρχικά, επικοινώνησα μαζί μου στο WhatsApp και ο VIP οικοδεσπότης μου με φρόντιζε τέλεια. Έπειτα, χωρίς να το γνωρίζω, οι VIP οικοδεσπότες μου ζητούν να του στείλω συμβουλές, διαπίστωσα ότι ήταν περίεργο καθώς για την πολυετή εμπειρία μου δεν μου ζητήθηκε ποτέ να δώσω φιλοδώρημα σε έναν οικοδεσπότη σε ένα διαδικτυακό καζίνο. Ίσως επίγεια, αλλά ποτέ online.
Νόμιζα ότι η τάση έχει αλλάξει και αυτό είναι ένας νέος κανόνας, ωστόσο, όπως όλοι γνωρίζουμε, κάθε παίκτης δίνει συμβουλές όταν κερδίζει. Δεν δίνουμε ποτέ φιλοδωρήματα όταν είχαμε αρκετούς συνεχόμενους μήνες κακών συνεδριών. Στη συνέχεια, ο οικοδεσπότης άλλαξε εντελώς τη στάση του μαζί μου και με έστειλε στον κανονικό οικοδεσπότη εξυπηρέτησης πελατών. Εξαιτίας αυτού, όταν ζητάω τις ανταμοιβές μου, κυριολεκτικά πρέπει να τις ικετεύω, όταν ζητάω τα μετρητά μου πίσω είναι αδύνατο να τα πάρω όταν μου ζητηθεί και στην ώρα τους. Και όταν κάνω μια ερώτηση με τρολάρουν συνεχώς χωρίς απάντηση. Ποιο καζίνο δεν μπορεί να πει σε έναν πελάτη πόσα έχει χάσει; Ό,τι τους ζητήσεις, σου λένε να το κάνεις μόνος σου, έχουν μηδενικό σεβασμό για τους VIP, τους πολύ αντιεπαγγελματικούς και ανειδίκευτους υπαλλήλους. Αυτή θα είναι η πτώση των metaspins
Για μένα η πιο σημαντική εμπειρία σε κάθε καζίνο δεν είναι η νίκη ή η ήττα, αλλά η πραγματική εξυπηρέτηση πελατών.
Θα είμαι πολύ χαρούμενος αν ο διευθυντής επιχειρήσεων ή η GM μου στείλει απλώς ένα μήνυμα και μου πει ένα γεια, χαίρομαι να μοιραστώ τους τομείς βελτιώσεων, αλλά δεν ακούνε καθόλου.
Hi Jaro
I love this casino, the games are great the graphics are phenomenal, the deposits and withdraws are perfect but the services are a catastrophe. The entire management team, needs to be thrown out. You have customer service agents that's close the chat in my face, you have a VIP host that blocked me on WhatsApp and Email, all this because I asked to speak to a senior manager as there is zero information about the management team on the website, and I'm afraid my complaints have not been escalated to senior management.
The reason why I'm writing this on casino guru is to try and get the attention of the general manager, the owner or the casino director of operations. I have submitted so many email requests and they have all been rejected. They say management do not deal with customers anymore, that's the excuse for a customer that's labelled VIP
I deposited hundreds of thousands in this casino. The service was perfect initially, I got contacted on WhatsApp and my VIP host was looking after me perfectly. Then out of knowhere, the VIP hosts asks me to send him tips, I found that to be odd as for my years of experience I've never been asked to tip a host on an online casino. Maybe land based but never online.
I thought the trend has been changing and this is a new norm, however as we all know, every player tips when they win. We never tip when we've had several consecutive months of bad sessions. Then the host changed his attitude completely with me and sent me to the normal customer service host. Because of this, when I ask for my rewards, I literally have to beg for them, when I ask for my cash back it's impossible to get it when requested and on time. And when i ask a question I continuously get trolled without a reply. Which casino cannot tell a customer how much they have lost? Anything you ask them they tell you to do it yourself, they have zero respect for VIPs, very unprofessional and unqualified employees. This will be the downfall of metaspins
For me the most important experience In any casino is not the winning or losing, but the actual customer service.
I will be so happy if the director of operations or GM will simply message me and say hello, I'm happy to share the areas of improvements but they don't listen at all.
Αυτόματη μετάφραση: