ΦόρουμΚαζίνοMegapari Casino - γενική συζήτηση

Megapari Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από Magda
|
12689 προβολές 97 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
Azotecasino
πριν από 10 μήνες

I understand why you have this attitude towards the casino when it has happened to you 3 times. However, I would like to tell you that if such a thing occurs in a casino again, you can contact us and file a complaint with us, which might help. It's free, so I always think it's worth a try in similar situations. 

However, I am sorry that you lost your money in the end and nothing could be done about the case. Next time, you'll know you can try reaching out to us. Hopefully, this will not be necessary and you will have a good experience. 🙂

πριν από 7 μήνες

Γειά σου.

Περνάω στο φόρουμ για να σχολιάσω την τρομερή μου εμπειρία με το megapari.


Έχω μια «ανεπίλυτη» διαφωνία στην οποία ο γκουρού του καζίνο συμφωνεί μαζί μου και η οποία έχει αξία 3000 ευρώ για περισσότερους από 9 μήνες.

Η Megapari άνοιξε ξανά τη διαφορά και, μετά από ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ (εγώ ήθελα το 2000 και μου πρόσφεραν μόνο 1500), ο εκπρόσωπος της Megapari επέμενε, την 1η Φεβρουαρίου, με προσφορά 1500 ευρώ (και μου ζήτησε να το σκεφτώ για λίγες μέρες) . Στις 5 δέχομαι την προσφορά και η απάντησή του είναι ότι τώρα η προσφορά είναι 1000 ευρώ.

Είναι ντροπή. Η σοβαρότητα αυτού του καζίνο είναι ξεκάθαρη. Κατά τη γνώμη μου, η βαθμολογία του γκουρού του καζίνο είναι υπερβολικά γενναιόδωρη.

file

Αυτόματη μετάφραση:
juliobit8
πριν από 7 μήνες

Hi, I read your complaint too and I saw that you didn't reach an agreement with the casino after all. I can understand that because I wouldn't want half of what I'm really owed either. Especially when the first offer was different at first and when you nodded at it, it changed to a smaller amount. 

However, the casino got black points for that and it affected its safety index. But since the casino has only 2 unresolved complaints, you can't expect it to suddenly have a completely low safety index. So I don't think it's unfair in any way.

Anyway, thank you for sharing this on the forum, and maybe the casino will want to reopen your complaint sometime in the future and hopefully you will get everything you are owed. 

πριν από 6 μήνες

ΚΑΖΙΝΟ ΜΕΓΑΠΑΡΙ----------Καλημέρα, παίζω έναν πολλαπλό αγώνα ποδοσφαίρου και αποτελείται από 7 αγώνες με καθένα από αυτά να έχει καθορισμένες αποδόσεις και αν αναβληθεί ένας αγώνας λαμβάνονται υπόψη οι υπόλοιπες αποδόσεις των υπολοίπων αγώνων . Αντί στον ιστότοπό σας έκλεψαν χρήματα από εμένα χωρίς λόγο, όταν μου πλήρωσαν τα πολλαπλάσια κράτησαν κάποια χρήματα χωρίς να μου δώσουν καμία εξήγηση, συμβουλεύτηκα το chat τους (ακόμα και αν είναι συχνά άχρηστο εκτός από το γεγονός ότι σε έβαλαν σε αναμονή για έστω και 20 -30 λεπτά) μου είπαν χωρίς να εξηγήσουν τίποτα ότι είναι μια χαρά έτσι. Στην επόμενη ανασκόπηση την ίδια μέρα θα εξηγήσω κάτι ακόμα χειρότερο από αυτό:

Επιπλέον, χθες ενώ έπαιζα τη ρουλέτα σας συνέβη κάτι πραγματικά απίστευτο, αφού το στοίχημά μου ήταν νικηφόρο για ένα ποσό 34,20 € και πλήρωσε κανονικά το σύστημά σας, μετά από λίγα λεπτά το ίδιο ποσό, δηλαδή 34,20 €, εξαφανίστηκε από το τραπέζι. από τον προϋπολογισμό μου. Ζήτησα εξηγήσεις στο chat και μου είπαν περιφρονητικά ότι όλα είναι καλά όπως είναι. απίστευτο! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ! ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΛΕΦΤΕΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΟ ΛΙΓΟ ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΠΙΣΤΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΕΡΔΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ. Ζήτησα εξηγήσεις και για αυτό και μου απάντησαν ότι όλα είναι καλά. Απίστευτος. Μην παίζετε σε αυτόν τον ιστότοπο, κλέβουν τα χρήματά σας και δεν πληρώνουν τα κέρδη σας. Μπορώ να αποδείξω τα πάντα όχι μόνο με λόγια όπως έκανα με αυτά. μην παιζεις εδω!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized517
πριν από 6 μήνες

Hello, I'm sorry to hear about your problem at the casino. However, I understand that you were able to open a complaint, which I think is a good step if you feel that you did nothing wrong and the casino can't explain and give you a relevant reason why your money disappeared. 

As for the roulette itself and the €34, do you have this bet in your game history where it would show that you won ? If so I think that would be a good proof. 

Of course, since support gave you the same answer over and over again, which basically didn't say much, we'll have to wait and see what our team finds out and where it goes. 

I hope everything will be resolved fairly and if you have any further info, don't hesitate to let us know. Good luck. ☘️

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, ήθελα να σας ενημερώσω ότι ο ιστότοπος καζίνο megapari, αναγνωρίζοντας το σφάλμα, επέστρεψε το ποσό που αμφισβήτησα. Ως εκ τούτου, σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, θεωρώ ότι το θέμα έχει κλείσει. Ευχαριστώ και χαιρετίσματα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized517
πριν από 6 μήνες

Well, I'm glad it turned out this way and the casino admitted that there was a mistake. You resolved it quite promptly. 

However, could I ask you to also write this fact to Kristina in your complaint so that she can close it ? 

Also, will you continue to play at the casino? 

πριν από 6 μήνες

Γεια, νομίζω ότι η Kristina ξέρει ήδη πώς πήγε. Επιπλέον, για να απαντήσω στην ερώτησή σας, πρέπει να σας κάνω μια ερώτηση: "θα παίζατε σε έναν ιστότοπο όπου εξαφανίζονται τα χρήματα;" Συμφωνώ ότι μου το επέστρεψαν, αλλά δεν είναι λάθος, τα χρήματα έχουν φύγει, και αν δεν είχα προσέξει και δεν μπορούσα να αποδείξω κάτι που δεν έπρεπε να κάνω, δεν νομίζω ότι θα επέστρεφαν τους. Πέρασα ώρες κουβεντιάζοντας για να φέρω αμέτρητες αποδείξεις. Το βρίσκω τουλάχιστον επαίσχυντο και δεν νομίζω ότι είναι λάθος.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized517
πριν από 6 μήνες

I think she'll still ask you to confirm that you've received the funds, so I reckon it'd be nice to write it anyway. 

Regarding the second part of your post, I would say that you have a point. Personally, I'd probably be on the fence too and wouldn't play here again, but that was a question for you and not for me. Some players will say that the casino tried and solved their problem, which is also sometimes a good thing, because maybe not everywhere would be like that. 

However, I will certainly understand if you don't go there anymore so that something similar doesn't happen. 

Either way, I hope you'll do well. ☘️

πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα, νιώθω ΑΠΑΤΗ από το MegaPari, είμαι απελπισμένος, εδώ και τρεις μέρες το τμήμα ασφαλείας του καζίνο μου δίνει γελοίες εξηγήσεις και μου ζητάει όλο και περισσότερα πράγματα για να κάνω την απόσυρσή μου. Έχω κάνει κατάθεση και ανάληψη μέσω ASTROPAY εδώ και μήνες και ξαφνικά αυτή η επιλογή εξαφανίστηκε, μου είπαν να κάνω κατάθεση από άλλο πορτοφόλι μέχρι να επιστρέψει το ASTROPAY. Άνοιξα λογαριασμό στο LEMON, κατέθεσα 4000$ και όλα ήταν μια χαρά, όταν ήθελα να βγάλω όλο το υπόλοιπο που είχα ξεκίνησαν με δικαιολογίες, νιώθω ότι με ΑΠΑΤΟΥΝ. Μπόρεσα να κάνω ανάληψη μόνο των 4000 $ που κατέθεσα μέσω του LEMON. Έχω 500.000 μέσα που με κρατάνε και μου ζητάνε ασυνήθιστα δεδομένα και ποτέ δεν ενεργοποιούν τις αναλήψεις. Σας παρακαλώ να με βοηθήσετε. Χρειάζομαι τα χρήματα επειγόντως και έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για ΑΠΑΤΗ. Πιστεύω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε. Εκατομμύρια ευχαριστώ. Τα καλύτερα!

Αυτόματη μετάφραση:
aliciacorp21
πριν από 6 μήνες

I can actually see, that you have already submitted a complaint 👈, where our team need an update from you. Whenever possible, just use the link above 👆, in order to give them some answers regarding this issue.

Is your account fully verified at this casino? What was the reason the casino gave you, when they let you withdraw your deposited money only?

I really hope, our team will be able to help you out.🤞

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, θέλω να αφήσω το παράπονό μου γιατί κατέθεσα 30 δολάρια στη megapari και κέρδισα 60 και δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη των παροχών μου, το ID του λογαριασμού μου είναι: 768194549 και δεν μου ζήτησαν ποτέ επαλήθευση, βαρέθηκα να στέλνω emails στο gmail ασφαλείας της megapari και δεν το έκαναν Υπάρχουν απαντήσεις που μου δίνουν ανατροπές και με κουράζουν, κάνω ό,τι είναι δυνατόν και μετά βίας έχω χρόνο για δουλειά και μου κλέβουν τα λεφτά έτσι. Τι τρομερή υπηρεσία, αν είναι καζίνο, δείξε το πρόσωπό τους και δώσε μου τα χρήματά μου πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Εμφανίστηκα πριν λίγες μέρες, έβαλα 30 USD και μπόρεσα να τα διπλασιάσω στα 60 USD και δεν με αφήνουν να κάνω την ανάληψη για να φύγω από αυτό το καζίνο επειδή είναι απατεώνες το ID μου είναι: 768194549 είναι κρίμα γιατί είναι καλό καζίνο αλλά σου κρατούν τα χρήματα και δεν σε αφήνουν να κάνετε ανάληψη, δεν μπορούσα να κάνω το KYC γιατί δεν το επαληθεύουν, έστειλα email +10 και κανένας από αυτούς δεν απάντησε με ακρίβεια, κάποιοι απατεώνες τους έστειλαν φωτογραφίες της ταυτότητάς μου και τίποτα, είμαι πολύ κουρασμένος, το μόνο που ψάχνω είναι να αποσύρω αυτά τα 60 USD που έχω δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Romi διαγράφηκε
πριν από 6 μήνες

ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΕΤΕ

Εμφανίστηκα πριν λίγες μέρες, έβαλα 30 USD και μπόρεσα να τα διπλασιάσω στα 60 USD και δεν με αφήνουν να κάνω την ανάληψη για να φύγω από αυτό το καζίνο επειδή είναι απατεώνες. Η ταυτότητά μου είναι: 768194549. Είναι κρίμα γιατί είναι καλό καζίνο αλλά σου κρατούν τα λεφτά και δεν σε αφήνουν να κάνεις ανάληψη, δεν μπορούσα να κάνω το KYC γιατί δεν το επαληθεύουν, έστειλα +10 email και κανένα από αυτούς απάντησαν με ακρίβεια, κάποιοι απατεώνες τους έστειλαν φωτογραφίες της ταυτότητάς μου και τίποτα, είμαι πολύ κουρασμένος, το μόνο που ψάχνω είναι να αποσύρω αυτά τα 60 USD που έχω δυστυχώς


ΚΑΖΙΝΟ ΜΕΓΑΠΑΡΗ

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 6 μήνες
Αιτία: Made the link passive.
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

file ΤΩΡΑ ΑΠΟΔΕΙΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ

Αυτόματη μετάφραση:
ivansis1234
πριν από 6 μήνες

Hello. Sorry you found yourself in this situation. I can see in your complaint, which you have already submitted, that you have there also the answer from the casino representative. So it is actually a really positive thing, and let's hope, they will resolve the issue ASAP, as they said. Try to cooperate with the casino now, and if there will be any more issues, our complaint team will be ready to step in.

πριν από 6 μήνες

Γεια σε όλους, θα σας πω την εμπειρία μου με το Megapari.com.

Παίζοντας το "Ruleta Del Sol" του Ezugi στο καζίνο Megapari.com έβαλα στοίχημα στην τρίτη δωδεκάδα όπου στοιχηματίστηκε ο αριθμός 25 με συνολικό ποσό 937,50 πέσος Αργεντινής, αποδεικνύεται ότι η μπάλα γυρίζει και προσγειώνεται στο 25, αλλά στην οθόνη Το παιχνίδι σημειώνει τον αριθμό 2. Οι παίκτες αντιλαμβάνονται το λάθος και ως απάντηση στο παράπονο, ο ντίλερ λέει ότι θα καλέσει έναν επόπτη για να δει ότι η μπάλα ήταν στο 25 και σύμφωνα με τα λόγια του ντίλερ, το σφάλμα αναφέρεται σε όλους τους παίκτες. παρόχους παιχνιδιών. Η Megapari λέει ότι το στοίχημά μου δεν ήταν κερδισμένο και οι άνθρωποι στη roulette del sol μου λένε ότι ανέφεραν το σφάλμα. Δεν ξέρω πώς μπορώ να διεκδικήσω το στοίχημά μου να πληρωθεί. Έχω βίντεο όπου ακούγεται ο ντίλερ να μου λέει ότι ανέφερε το σφάλμα σε αυτόν τον γύρο του παιχνιδιού. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε να ξεκινήσω την αξίωση από κάπου που μπορεί να λειτουργήσει ως διαμεσολαβητής.

Αυτόματη μετάφραση:
gustavomatiasvasquez
πριν από 6 μήνες

Hi, can I ask if in your situation you also have this bet in your betting history ? It is good that you made videos, but is it also visible how the ball hits on number 25 ? So when they admitted that there was a mistake and that they will investigate it, why your bet was recorded as lost, did you try to ask the casino ? 

However, if you think you have what it takes to file a complaint, you can do so here on this link. 

Just click here. ⬅️

We'll see what the team finds out and where it all goes. 

Are you going to try it ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Στο ιστορικό στοιχημάτων, ο 2 εμφανίζεται ως νικητής, θεωρητικά ο Ezugi ανέφερε το λάθος στη Megapari. Θα ξανακοιτάξω το ιστορικό για να δω αν αλλάξω κάτι. Δεν ξέρω σε ποιον να παραπονεθώ ή πώς να το κάνω. Η αλήθεια είναι ότι η μπάλα προσγειώνεται στο 25 αλλά το σύστημα γράφει 2.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα